quote:Op maandag 6 februari 2012 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
Kanonne, ik kan dat sub echt amper lezen, geen wonder dat ik het in de OP ook niet eerder zag van dat sexy dinges
Je hebt een beetje slechte ogen ofzo?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
Kanonne, ik kan dat sub echt amper lezen, geen wonder dat ik het in de OP ook niet eerder zag van dat sexy dinges
-8quote:Op maandag 6 februari 2012 20:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt een beetje slechte ogen ofzo?
Dat is nog best veel idd.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
-8
Weet je nog toen deze layout kwam, toen zag ik ook niks door de licht grijze letters (datum/tijd), toen zei jij nog dat het wel zou wennen, gelukkig is dat wel zoMaar na een lange dag willut ff niet meer. Ff extra knipperen
Niet gezien, maar hij lijkt me wel leukquote:Op maandag 6 februari 2012 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
Iemand die Puss in Boots film nog gezien? Moeite waard?
Yup. Hij is wel leukquote:Op maandag 6 februari 2012 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
Iemand die Puss in Boots film nog gezien? Moeite waard?
Oke!quote:
Ja mij ookquote:Op maandag 6 februari 2012 20:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
Niet gezien, maar hij lijkt me wel leuk
quote:Op maandag 6 februari 2012 21:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Ahhh.. Jochem Meijer verteld net dat 'ie in Delfzijl altijd in 't zelfde hotel zit en naar het zelfde restaurant gaat
ow wadan?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmm... ik vind z'n shows leuk.. maar ik vind 'm nu gewoon irritant!
Gewoon.. té druk, irritant lachen, flauwe jongenshumor..quote:Op maandag 6 februari 2012 21:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
ow wadan?
het leek me wel een interessante aflevering, toen hij bij DWDD over zijn ziekte vertelde vond ik dat best indrukwekkend.
Leukquote:Op maandag 6 februari 2012 21:46 schreef iBenny het volgende:
Ohw god... iemand op facebook is zijn timeline aan het volgooien met -totaal niet boeiende- gebeurtenissen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |