Ik moet nu meteen aan Willow Smith denkenquote:
Nog nooitquote:Op maandag 6 februari 2012 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Patrique, heb je als klein kind ook nooit geschaatst?
quote:Op maandag 6 februari 2012 20:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar mijn grote droom is wel om als schaatser mee te dansen in Holiday on Ice.. dus wie weet.. Ooit!
WTFquote:Op maandag 6 februari 2012 20:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Denk dat dit wel moet lukken:
[ afbeelding ]
Ohquote:
Doe maar niet...quote:Op maandag 6 februari 2012 20:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Gewoon van je BOEM, zo met je hoofd op het ijs!
Joah!quote:
JA, mijn god.. Nu kom ik er toch niet meer onderuitquote:Op maandag 6 februari 2012 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Joah!
[ afbeelding ]
Ik zie mogelijkheden Patrique!
Wie weet krijg je simpatie-vooots voor het oan de skoats raken!quote:Op maandag 6 februari 2012 20:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
JA, mijn god.. Nu kom ik er toch niet meer onderuit
Ik wil er ook eenquote:Op maandag 6 februari 2012 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Joah!
[ afbeelding ]
Ik zie mogelijkheden Patrique!
Zie, het voelt nog herkenbaar aan ook! Ideaal, schaatsen met je vriendje en nog een vriendjequote:
Misschien is er nog een go-go-gadget-stretch Pingu, voor grotere kinderenquote:
Ik zal een filmpje maken!quote:Op maandag 6 februari 2012 20:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wie weet krijg je simpatie-vooots voor het oan de skoats raken!
quote:Op maandag 6 februari 2012 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zie, het voelt nog herkenbaar aan ook! Ideaal, schaatsen met je vriendje en nog een vriendje
quote:Op maandag 6 februari 2012 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien is er nog een go-go-gadget-stretch Pingu, voor grotere kinderenHij is echt tof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 februari 2012 20:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Denk dat dit wel moet lukken:
[ afbeelding ]
Hij moet niet zeuren...quote:Op maandag 6 februari 2012 20:31 schreef PatriQue89 het volgende:
René komt met smoesjes: Ik heb geen schaatsen
Ik las soesjesquote:Op maandag 6 februari 2012 20:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Yeah, daar kun je vast skoatsen huren!quote:Op maandag 6 februari 2012 20:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Eens even vragen of we vrijdag gaan schaatsen..Maar dan wel in de schaatshal in Groningen
We gaan indoorquote:Op maandag 6 februari 2012 20:33 schreef iBenny het volgende:
Je weet natuurlijk ook niet hoe dik het ijs daar is...?
Zelfgemaakt appeltaart met slagroom hierquote:Op maandag 6 februari 2012 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik las soesjes![]()
Ik wilde vandaag nog een taart of iets lekkers halen, nav jouw baksels dit weekend, glad vergeten
Hadden we hier van het weekendquote:Op maandag 6 februari 2012 20:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zelfgemaakt appeltaart met slagroom hier.
Nietquote:Op maandag 6 februari 2012 20:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zelfgemaakt appeltaart met slagroom hier.
Tof!quote:Op maandag 6 februari 2012 20:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah, we gaan zondag schaatsen!
"Vind ik leuk!"
Dat is snel geroggeldquote:Op maandag 6 februari 2012 20:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah, we gaan zondag schaatsen!
"Vind ik leuk!"
quote:
Rentalquote:Op maandag 6 februari 2012 20:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja, dat kan daar.quote:
Echt leuk om saampies te gaan doenquote:Op maandag 6 februari 2012 20:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, dat kan daar.En ik voorzie dat het daar rustig is, aangezien iedereen dan liever op natuur schaatst. Ik vind het nu al enig!
quote:Op maandag 6 februari 2012 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
Kanonne, ik kan dat sub echt amper lezen, geen wonder dat ik het in de OP ook niet eerder zag van dat sexy dinges
Je hebt een beetje slechte ogen ofzo?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
Kanonne, ik kan dat sub echt amper lezen, geen wonder dat ik het in de OP ook niet eerder zag van dat sexy dinges
-8quote:Op maandag 6 februari 2012 20:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt een beetje slechte ogen ofzo?
Dat is nog best veel idd.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
-8
Weet je nog toen deze layout kwam, toen zag ik ook niks door de licht grijze letters (datum/tijd), toen zei jij nog dat het wel zou wennen, gelukkig is dat wel zoMaar na een lange dag willut ff niet meer. Ff extra knipperen
Niet gezien, maar hij lijkt me wel leukquote:Op maandag 6 februari 2012 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
Iemand die Puss in Boots film nog gezien? Moeite waard?
Yup. Hij is wel leukquote:Op maandag 6 februari 2012 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
Iemand die Puss in Boots film nog gezien? Moeite waard?
Oke!quote:
Ja mij ookquote:Op maandag 6 februari 2012 20:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
Niet gezien, maar hij lijkt me wel leuk
quote:Op maandag 6 februari 2012 21:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Ahhh.. Jochem Meijer verteld net dat 'ie in Delfzijl altijd in 't zelfde hotel zit en naar het zelfde restaurant gaat
ow wadan?quote:Op maandag 6 februari 2012 21:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmm... ik vind z'n shows leuk.. maar ik vind 'm nu gewoon irritant!
Gewoon.. té druk, irritant lachen, flauwe jongenshumor..quote:Op maandag 6 februari 2012 21:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
ow wadan?
het leek me wel een interessante aflevering, toen hij bij DWDD over zijn ziekte vertelde vond ik dat best indrukwekkend.
Leukquote:Op maandag 6 februari 2012 21:46 schreef iBenny het volgende:
Ohw god... iemand op facebook is zijn timeline aan het volgooien met -totaal niet boeiende- gebeurtenissen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |