Is ook erg normaal om dag in dag uit op je 40e nog topics over seks te maken.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:02 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik bedoel van Tong80 kan ik het nog wel begrijpen worden, echt...
Zo bedoel ik het dus niet ei, gewoon omdat iedereen wel weet dat die niet spoortquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:04 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Is ook erg normaal om dag in dag uit op je 40e nog topics over seks te maken.
Dat is wel zo ja.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:05 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het dus niet ei, gewoon omdat iedereen wel weet dat die niet spoort
Het zit wel diep, hequote:Op woensdag 8 februari 2012 20:05 schreef SuperwormJim het volgende:
Postcountgeilers
Users die alleen maar in sc's posten ! ______ !
Hij heeft een tijdje in een tbs-kliniek gezeten. Nu niet meer, maar denk dat hij nog steeds niet helemaal in orde is.quote:
jij bent er al 10 jaar, dat is nog niet zo raar, eigenlijk wel normaal denk ik.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:07 schreef Markster het volgende:
hey ik sta er ook nog steeds in
nummertje 436
Oh zo, ok. Inderdaad sneu ja.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:04 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
omdat in dat andere topic over tong80 ging en toen was ik benieuwd
Oh okequote:Op woensdag 8 februari 2012 20:07 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Hij heeft een tijdje in een tbs-kliniek gezeten. Nu niet meer, maar denk dat hij nog steeds niet helemaal in orde is.
Ben er nog wel een beetje boos over. Maar laten we Pharkus niet opnieuw lastigvallen door te gaan slowchatten.quote:
Ja. Best zielig eigenlijk hoe hij soms belachelijk gemaakt wordt, maar niet iedereen weet van zijn beperking. Eigenlijk zou hij helemaal geen toegang tot internet moeten hebben.quote:
Wat heeft hij echt dan?quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:15 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ja. Best zielig eigenlijk hoe hij soms belachelijk gemaakt wordt, maar niet iedereen weet van zijn beperking. Eigenlijk zou hij helemaal geen toegang tot internet moeten hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |