abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107679798
Hier verder O+

De 5 fasen van liefdesverdriet
Iedereen krijgt er wel een keer mee te maken. Misschien maar één keer, misschien wat vaker. De één verwerkt het anders dan de ander, maar we weten allemaal dat het niet leuk is: liefdesverdriet!

Ineens alleen
Samen zijn jullie erachter gekomen dat jullie niet zo'n fantastisch koppel zijn als jullie dachten. Als er een einde komt aan je relatie is dit erg vervelend. Degene met wie je altijd alles deelde is ineens weg. Je bent je beste maatje kwijt. Bij veel mensen resulteert dit besef in liefdesverdriet.

In eerste instantie zal je denken en voornamelijk hopen dat het allemaal wel goed komt. Jullie waren toch zon fantastisch koppel? De ontkenningsfase is de eerste fase die liefdeverdriet kent. Je bent er bijna helemaal zeker van dat jullie in de toekomst toch weer samen komen.

Uit je dak gaan

Na een tijdje ga je inzien dat jullie toch niet samen komen. Je komt dan in de fase waarin je erg boos kan worden. Bij mannen gaat dit ook vaak gepaard met veel agressie. In deze fase worden de meeste mensen ook erg losbollig, gaan veel stappen en sjansen met anderen. Voornamelijk om het zelfvertrouwen op te krikken.

Tot inkeer komen

Na dit gedrag kom je snel weer tot jezelf. Zoveel zelfvertrouwen geven die one night stands je echt niet, als je erachter komt dat het toch allemaal maar voor één nachtje is. Je gaat je eenzaam voelen. Je krijgt het gevoel alsof niemand je meer wil, je voelt je lelijk en alleen. Waarschijnlijk zal je zelfs gaan denken dat je voor altijd een hopeloze single blijft!

Achter de wolken schijnt de zon!

Gelukkig ga je langzamerhand realistisch worden. Dit is de vierde fase van je liefdesverdriet. Je gaat merken dat je leven echt niet alleen maar draait om de liefde. Je gaat je oude liefde loslaten en je eigen leven leven. Natuurlijk heb je het nog af en toe moeilijk, maar het komt allemaal wel goed. Veel vrouwen gaan in deze fase zichzelf helemaal opknappen. Ze nemen een nieuw verfje in hun haren, gaan flink shoppen met vriendinnen en besteden veel aandacht aan hun uiterlijk. Mannen gaan veel met vrienden ondernemen en leuke dingen doen.

Jezelf en de situatie accepteren

In de laatste fase ga je accepteren dat je liefde met je ex-lover echt helemaal over is. Je gaat inzien dat een leven als single helemaal niet zo slecht is. Het heeft natuurlijk ook zo zijn voordelen. Geen vieze haren in het doucheputje, geen gore sokken, lekker stappen en sjansen met mooie andere mensen, noem maar op!

Natuurlijk verwerkt iedereen op zijn eigen manier zijn liefdesverdriet. Soms doorloop je alle fasen en soms maar een paar en sla je er eentje over. In ieder geval weten we één ding zeker: Het komt allemaal goed!

“Relationships are like crystals, you don't realize how much you love it until it breaks.”
Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sooph is echt zo'n meisje die je wilt knuffelen. Niet schenken, geven of raken.
http://magnificenttttt.tumblr.com
pi_107683237
Xinge! Wat zeiden wij altijd over facebook :) Facebook is niet representatief voor het leven dat we leiden... O-)
pi_107685733
[ Hm sorry voor de onduidelijkheid dan. Ik bedoelde inderdaad een relatie van 7 jaar die in Oktober 2011 stuk is gelopen. We zijn doordat we samen woonde in Januari fysiek uit elkaar gegaan en ze heeft inmiddels al een ander, dat doet zeer. Vraag me af wat ik dan voor haar heb betekend. ]

snap het helemaal, al ben ik ingeruild.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_107686148
@Qex
Dat vind ik zelfs nog kutter voor je. Sterkte :*

1 van de laatste posts in het vorige deel vond ik erg mooi, van lavita meen ik. Zit zeker een kern van waarheid in voor mijn situatie.
  maandag 6 februari 2012 @ 22:12:18 #5
345368 poppetje.
live, laugh & love
pi_107695061
Ik ga me ook maar eens op dit topic aansluiten.
Had een relatie van (in totaal) 3 jaar.
We hebben de laatste maand ontzettend veel ruzie gehad.
Nu is 't ongeveer 2 weken defenitief uit en zat hij na
een paar dagen alweer met het meisje te kloten waar hij eerder
al eens mee vreemd was gegaan! :(
Sinds ik dat hoorde is het contact tussen ons verbroken en
dacht ik even dat ik er helemaal overheen was

Maar ik zat net op zijn fb te kijken (ja,dom)
en daar las ik allemaal berichtjes van haar.
En een paar uur geleden stuurde ze nog:
"Vanavond lekker samen filmpje kijken schatje, ik zie je zo"
Over 2 uur is hij ook nog eens jarig, dus zullen ze dan wel birthdaysex hebben. :P

Nu merk ik dat ik er nog heel erg mee zit, en het nog echt allemaal moet verwerken.
Eerst door al die fases heen..
Vraag me af of ik nu in fase 1 , 2 of 3 zit :')
En ben benieuwd hoe lang deze ellende nog gaat duren.. pff
  maandag 6 februari 2012 @ 22:15:51 #6
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_107695241
Niet zo gek dat je je zo voelt nu het 2 weken uit is na 3 jaar. ;)
  maandag 6 februari 2012 @ 22:18:35 #7
345368 poppetje.
live, laugh & love
pi_107695385
Ja inderdaad.
Al verklaren sommige mensen me wel voor gek omdat het al lang duidelijk was dat wij niet samen oud zouden worden. door alle geruzie en gezeur.

En ook lijkt het alsof hij mij allang vergeten is.
Je zou toch denken dat hij ook door al die fases heen moet
of kan het echt zo zijn dat hij in 2 weken al bij nr 5 is? :{
pi_107695445
@poppetje

Dat ligt er toch wel aan, als hij het uit heeft gemaakt heeft ie al er al langer over na kunnen denken. Kan zijn dat ie dus bij 5 was ja.

Of hij zat nog in 2 toen hij jou leerde kennen :@.
  maandag 6 februari 2012 @ 22:22:35 #9
314372 Goddelijker
pi_107695584
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 22:18 schreef poppetje. het volgende:
Ja inderdaad.
Al verklaren sommige mensen me wel voor gek omdat het al lang duidelijk was dat wij niet samen oud zouden worden. door alle geruzie en gezeur.

En ook lijkt het alsof hij mij allang vergeten is.
Je zou toch denken dat hij ook door al die fases heen moet
of kan het echt zo zijn dat hij in 2 weken al bij nr 5 is? :{
Misschien probeert hij dingen weg te stoppen door te een nieuwe relatie aan te gaan?
  maandag 6 februari 2012 @ 22:26:15 #10
345368 poppetje.
live, laugh & love
pi_107695749
Ik denk ook wel dat hij een stukje verder is omdat hij het zelf uit heeft gemaakt.
En dat hij nu dat andere meisje weer heeft zal hem ook wel helpen afleiden waardoor hij
een stuk minder aan mij denkt.

Maar zoals ik al eerder zei was hij al eens vreemdgegaan met haar.
En toen we later weer terug kwamen bij elkaar vertelde ié ook dat hij dat deed
voor de afleiding en liefde zocht bij een ander.
Maar doordat dit nu de 2e keer is betwijfel ik of dat echt waar is.
Begin nu toch een beetje te denken dat hij haar écht leuk vind.

Verder maakt het ook niet zoveel uit of het nou rebound is of niet.
Het maakt het er niet minder erg op.
  maandag 6 februari 2012 @ 22:27:43 #11
314372 Goddelijker
pi_107695824
Nee, precies.
Maar nu voel jij je dubbel genaaid, eerst met dat meisje vreemdgaan en dan 2 weken nadat het uit is al van alles samen doen. Alsof zij ineens haar kans ziet en deze met beide handen aangrijpt.
pi_107695886
Is inderdaad klote poppetje, dan voel je je ook machteloos omdat hij ineens voor een ander kiest. Dat vreemdgaan keur ik af, misschien ben je dan ook beter af ook! Hij is je niet waard :*
  maandag 6 februari 2012 @ 22:33:30 #13
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_107696113
Ik vind die fases allemaal vrij abstract. Ik denk daarnaast ook dat jullie het feit "verwerken van een relatie" veel teveel opblazen. Even voor de goede orde: ik probeer jullie niet te blameren hoor, no disrespect.

Alleen kijk ik met stijgende verbazing naar hoe lang sommigen van jullie hier blijven posten. Zou het niet zo kunnen zijn dat jullie door het posten hier, en het oprakelen van vervelende dingen juist jezelf weer prikken? Dat jullie iets missen, a lá. Dat jullie een persoon missen, dat kan er bij mij ook nog in. Maar ettelijke maanden nodig hebben om weer op te krabbelen, dan zit er iets mis.

Zwelgen in zelfmedelijden heeft geen enkele zin. Ik weet ook dat liefdesverdriet een erkende ziekte is, maar ik pleit ook voor het feit dat je zelf enigszins in de hand hebt.

Daarom:
- Snijd alle banden door met je vorige geliefde.
- Doe wat aan jezelf, maak jezelf werkbaar.
- Ga uit van jezelf, en probeer je niet te wringen in de denkwijze van je ex. Zinloos.
- Wees nieuwsgierigheid de baas, maakt je niet gelukkiger.
- Maak de situatie niet groter dan het is, relativeren zit in je hoofd.
- Denk niet 'wat als'
- Als het geen definitief einde is ( je partner wil denken, jij wil door) , neem dan helemaal geen contact op. Als je terug genomen wordt, dan word je dat. En anders niet, bad luck.
- herleef verwaterde vriendschappen, en ga leuke dingen doen.

En als je klaar bent met die zwelging in zelfmedelijden en kan zeggen "ik ben er overheen, ik kan het." dan maar eens weer kijken of er een gedegen vriendschap o.i.d inzit.

Zo hoort het te gaan, max een week en je hebt weer een traject om op te focussen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 6 februari 2012 @ 22:34:22 #14
345368 poppetje.
live, laugh & love
pi_107696152
Ja inderdaad, het maakt me ook zó enorm kwaad dat het de 2e keer is.
En ben ook een beetje boos op mezelf dat ik hem na de 1e keer terug genomen heb.

Het vertrouwen was al verpest maar hij heeft me toen overtuigt dat het nooit meer zou gebeuren
en hebben samen er heel hard aangewerkt om dat vertrouwen weer terug te krijgen etc.
Hij wist hoeveel verdriet ik ervan gehad had en hij zei ook dat het dom van hem was en dat het hem speet.

Maar dat het nu gewoon voor tweede keer doet, kan ik met mn hoofd niet bij.

En dat meisje weet ook dat we samen waren en dat het zo kort uit is.
Ze heeft mij ook vaak gezien samen met mn ex
Maar ze spamt zijn fb helemaal vol met hartjes, kusjes en 'schatje' , 'lieverd' etc.
Waarschijnlijk ook vooral om mij te etteren, anders kan ze hem ook gewoon smsen! :(
  maandag 6 februari 2012 @ 22:37:41 #15
345368 poppetje.
live, laugh & love
pi_107696311
quote:
Zo hoort het te gaan, max een week en je hebt weer een traject om op te focussen.
in een week?
  maandag 6 februari 2012 @ 22:42:42 #16
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_107696564
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 22:37 schreef poppetje. het volgende:

[..]

in een week?
Ik zeg niet dat je er helemaal overheen bent, gewoon een nieuwe start maken. Schrijven met pen op papier moet ook helpen. Als je tijd over hebt, ga je denken. Je heb in de hand of je gaat zitten mijmeren met 'zielige gedachtes' of iets gaat ondernemen, of iets positiefs hebt om naar uit te kijken.

Alles is een keuze, en ik vind dat liefdesverdriet dat ook een beetje is. Hoe moeilijk het ook is om je gedachten te verzetten, onmogelijk is het niet.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_107696594
Een week is wel erg kort echter heeft hij wel belangrijke punten. Ik heb de stap al gezet om foto's en spulletjes die me aan haar doen denken weg te gooien / te verwijderen. Terug bij elkaar komen wil ik niet.

Facebook, whatsapp, msn etc verwijdert en geblocked.
  maandag 6 februari 2012 @ 22:47:20 #18
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_107696829
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 22:43 schreef muhahaha het volgende:
Een week is wel erg kort echter heeft hij wel belangrijke punten. Ik heb de stap al gezet om foto's en spulletjes die me aan haar doen denken weg te gooien / te verwijderen. Terug bij elkaar komen wil ik niet.

Goede zet. zo sla jij je eigen nieuwsgierigheid de kop in, en draai je mogelijke 'zielige gedachtes' de nek om door emotionele meuk weg te gooien. Hoe leuk een foto kan zijn in een relatie, hoe leuk het kan zijn om ze weg te gooien, njah leuk is het nooit natuurlijk maar een opluchting. Dat hoor je wel veel vaker. :7
pi_107696838
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 22:43 schreef muhahaha het volgende:

Waarom zou je fotos weggooien?? Leg ze gewoon even weg. Maar weggooien ga je spijt van krijgen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  maandag 6 februari 2012 @ 22:48:16 #20
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_107696872
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 22:47 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Waarom zou je fotos weggooien?? Leg ze gewoon even weg. Maar weggooien ga je spijt van krijgen.
Hmmwah, dat ligt eraan hoe iemand naar een foto kijkt. Ik vind het wel goed van hem.
pi_107696899
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 22:48 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Hmmwah, dat ligt eraan hoe iemand naar een foto kijkt. Ik vind het wel goed van hem.
Ja heel goed.. tot je over een jaar er over heen bent. En dan spijt hebt dat je alle fotos weggegooid hebt.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  maandag 6 februari 2012 @ 22:49:52 #22
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_107696952
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 22:48 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ja heel goed.. tot je over een jaar er over heen bent. En dan spijt hebt dat je alle fotos weggegooid hebt.
Hoezo? In welk opzicht zou hij er spijt van moeten krijgen? :?
Die fotos hadden waarde, nu niet meer. Dus: :W
  maandag 6 februari 2012 @ 22:51:12 #23
345368 poppetje.
live, laugh & love
pi_107697015
Ja dat is waar. Ik heb mijn ex wel van msn en alles verwijderd.
Zijn telefoonnummer weet ik uit mn hoofd maar ik bel hem niet meer.
(Al moet ik me inhouden om hem straks niet te bellen op ze verjaardag maar
dat gaat vast wel lukken)

Alleen is het wel zo dat ik elke dag alleen thuis zit en doordeweeks vrij weinig doe, behalve werken.
Mijn vriendinnen spreek/zie ik eigenlijk alleen in het weekend, en dan ga ik vaak met ze uit.
Dat is er een beetje standaard ingerold doordat ik normaal gesproken altijd met mn vriend was
en alleen in het weekend tijd voor hun nam.
Ik vind het moeilijk om nu ineens bij ze aan te kloppen.
Het zijn ook meer gezelligheids-vriendinnen dan echte vriendinnen. :@

Dus zoals avonden als deze mis ik mijn ex het meest.
Dat zijn de avonden dat we altijd samen waren en dat word opeens allemaal omgegooit.
Nu heb ik geen idee wat ik op die momenten zou moeten doen.
pi_107697020
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 22:49 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Hoezo? In welk opzicht zou hij er spijt van moeten krijgen? :?
Die fotos hadden waarde, nu niet meer. Dus: :W
Tuurlijk hebben die nog waarde. Je hebt toch een leuke tijd gehad samen...
pi_107697032
Mwoah hedge dat betwijfel ik. Het aantal valt heel erg mee overigens, het was er 1 die ik tot nu toe irl tegen ben gekomen en die vond ik persoonlijk nog lelijk ook. Qua digitaal heb ik alleen mijn mobiel geschoont want daar kijk ik regelmatig naar. De backup op mijn pc is wel intact, daar kijk ik ze weinig naar.
  maandag 6 februari 2012 @ 22:52:35 #26
343786 Isis20
RFK is watching my shitty post
pi_107697087
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 22:51 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ik ben het hier mee eens. Zonde als je er uiteindelijk echt overheen bent, zeg ik je uit ervaring.
geen.
  maandag 6 februari 2012 @ 22:53:26 #27
345368 poppetje.
live, laugh & love
pi_107697133
Nu jullie het over foto's hebben schiet me iets te binnen.
Mijn ex heeft pikante foto's en filmpjes van ons.
Vlak nadat het uitging belde hij me nog opeens dat hij die aan het
bekijken was, zich er ook op aftrok, en dat hij ze niet kon wissen :{

ik ben nu bang dat hij ze nog steeds op zijn pc heeft staan en dat straks meerdere mensen die te zien krijgen :@
iemand een idee wat ik daar tegen kan doen?
of is de enigste optie; bidden dat dat niet gaat gebeuren.
pi_107697137
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 22:52 schreef Isis20 het volgende:

[..]

Ik ben het hier mee eens. Zonde als je er uiteindelijk echt overheen bent, zeg ik je uit ervaring.
Mja ik ben het wel met je eens en met hedge. Mijn broer heeft zijn jeugdfoto's bv verstookt en ik niet en daar ben ik nu toch wel blij om (slechte jeugd :P )
  maandag 6 februari 2012 @ 22:54:55 #29
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_107697213
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 22:33 schreef inslagenreuring het volgende:
Ben jij superman of wat?
My mama didn't raise no fool
  maandag 6 februari 2012 @ 22:55:27 #30
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_107697236
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 22:51 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Precies, gehad.

En dan nog, wil je er dan jaren later nog over die 'leuke tijd samen' zitten denken?

Nah, ik prefereer opschoning. Mijn geheugen kan prima filteren welke momenten leuk zijn en welke niet.
pi_107697309
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 22:55 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Precies, gehad.

En dan nog, wil je er dan jaren later nog over die 'leuke tijd samen' zitten denken?

Nah, ik prefereer opschoning. Mijn geheugen kan prima filteren welke momenten leuk zijn en welke niet.
Ja. Waarom zou ik niet meer aan de leuke dingen die we samen mee gemaakt hebben gehad willen na denken.
Je komt echt over als iemand die gevoelloos is of zo :P
  maandag 6 februari 2012 @ 22:57:45 #32
343786 Isis20
pi_107697349
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 22:54 schreef La_Vita het volgende:

[..]

Ben jij superman of wat?
Geloof het wel ja...
geen.
  maandag 6 februari 2012 @ 22:58:11 #33
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_107697376
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 22:54 schreef La_Vita het volgende:

[..]

Ben jij superman of wat?
quote:
Ik zeg niet dat je er helemaal overheen bent, gewoon een nieuwe start maken
:7

quote:
Hmmeh, Als je lekker gegeten hebt ga je volgende week toch nog een keer lekker eten? Nonsens om dan te zwijmelen over dat vorige diner. Hier bedoel ik niet per sé een nieuwe relatie o.i.d mee, dat kan wel wachten. Maar andere leuke positieve dingen, want die zijn er heus wel.

Geen enkele zin om iets als een foto te gaan zitten overromantiseren. Maarja dat is mijn standpunt. De toegevoegde waarde ontgaat mij gewoon.

[ Bericht 7% gewijzigd door inslagenreuring op 06-02-2012 23:16:10 ]
  maandag 6 februari 2012 @ 23:02:18 #34
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_107697545
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 22:56 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ja. Waarom zou ik niet meer aan de leuke dingen die we samen mee gemaakt hebben gehad willen na denken.
Je komt echt over als iemand die gevoelloos is of zo :P
Niets is minder waar natuurlijk.
Ik gooi alleen alles wat emotionele waarde gehad heeft weg. ik zie het praktisch nut er niet van in om daar nog over te zitten denken. Achteruit kijken heeft geen zin, nu niet en over 10 jaar "als je er overheen bent" ook niet.
  maandag 6 februari 2012 @ 23:07:23 #35
314372 Goddelijker
pi_107697770
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 22:53 schreef poppetje. het volgende:
Nu jullie het over foto's hebben schiet me iets te binnen.
Mijn ex heeft pikante foto's en filmpjes van ons.
Vlak nadat het uitging belde hij me nog opeens dat hij die aan het
bekijken was, zich er ook op aftrok, en dat hij ze niet kon wissen :{

ik ben nu bang dat hij ze nog steeds op zijn pc heeft staan en dat straks meerdere mensen die te zien krijgen :@
iemand een idee wat ik daar tegen kan doen?
of is de enigste optie; bidden dat dat niet gaat gebeuren.
Ik ben bang dat je er niks aan kunt doen.
Behalve in de toekomst zorgen dat deze niet meer gemaakt worden, voor het geval dat. ;)
Al moet je natuurlijk niet meteen wantrouwend zijn tegenover een eventuele nieuwe vriend. :P
  maandag 6 februari 2012 @ 23:10:37 #36
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_107697913
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 22:51 schreef poppetje. het volgende:
Ja dat is waar. Ik heb mijn ex wel van msn en alles verwijderd.
Zijn telefoonnummer weet ik uit mn hoofd maar ik bel hem niet meer.
(Al moet ik me inhouden om hem straks niet te bellen op ze verjaardag maar
dat gaat vast wel lukken)

Alleen is het wel zo dat ik elke dag alleen thuis zit en doordeweeks vrij weinig doe, behalve werken.
Mijn vriendinnen spreek/zie ik eigenlijk alleen in het weekend, en dan ga ik vaak met ze uit.
Dat is er een beetje standaard ingerold doordat ik normaal gesproken altijd met mn vriend was
en alleen in het weekend tijd voor hun nam.
Ik vind het moeilijk om nu ineens bij ze aan te kloppen.
Het zijn ook meer gezelligheids-vriendinnen dan echte vriendinnen. :@

Dus zoals avonden als deze mis ik mijn ex het meest.
Dat zijn de avonden dat we altijd samen waren en dat word opeens allemaal omgegooit.
Nu heb ik geen idee wat ik op die momenten zou moeten doen.
Voor die momenten is dit topic hier ook geplaatst.

Bij mij rijst dan de vraag, door hier te posten en niet iets anders te doen (poetsen, proberen te slapen uitgaan enzovoorts) Blijf je dan niet teveel in het moment hangen?
  maandag 6 februari 2012 @ 23:20:25 #37
345368 poppetje.
live, laugh & love
pi_107698338
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 23:10 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Bij mij rijst dan de vraag, door hier te posten en niet iets anders te doen (poetsen, proberen te slapen uitgaan enzovoorts) Blijf je dan niet teveel in het moment hangen?
Dat is ook waar ik bang voor ben! Al ben ik normaal eerlijk gezegt wel een beetje een lui type die het (vooral met dit weer) heerlijk vind om de hele dag lekker niks te doen.
Maar nu ik liefdesverdriet heb. Wil ik gek genoeg juist graag de deur uit.
Winkelen met vriendinnen, nieuwe mensen ontmoeten, veel werken, leuke dingen doen en veel afleiding..
(denk dat dat ook vooral komt doordat ik weet dat hij nu lekker met een ander meisje films zit te kijken, en ik hier met een wijntje achter de computer zit :()

Alleen gaat dat gewoon niet; Zit even krap bij kas, niet erg veel vriendinnen meer, en de vriendinnen die ik nog heb zijn druk met school, werk etc. , ik heb zelf nog niet erg veel uren contract.

Dus daar probeer ik nu aan te werken sinds ik weer vrijgezel ben. Om weer nieuwe mensen te ontmoeten, ik ga weer een opleiding volgen, en ik ben bezig meer uren te krijgen op mijn werk.
Alleen heb ik daar wel meer tijd voor nodig dan een week.
Dat hoort volgens mij ook bij het verwerken van liefdesverdriet.
Want ik neem aan dat ik niet de enigste ben die wat minder sociaalleven heeft gekregen door een
lange relatie.
Ik verwacht ook dat als dat beter gaat, dat mijn liefdesverdriet dan ook minder word.
pi_107698343
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 23:10 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Heb jij zelf weleens liefdesverdriet ervaren eigenlijk? Ben jij weleens in een relatie geweest? Met het advies dat je geeft is niks mis. Het klopt ook wel, alleen je praat er wel heel makkelijk over. Tuurlijk blijven mensen in het moment hangen als ze bijvoorbeeld op dit forum zitten of naar een profielpagina van een ex gaan, alleen als het net uit is, is het ook gewoon in eerste instantie moeilijk om los te komen. Je kan wel heel geforceerd alles afbreken; foto's weg, geen contact maar dan is het nog maar de vraag of je het ook op een goede verwerkt. Dat is dan weer mijn mening
  maandag 6 februari 2012 @ 23:24:54 #39
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_107698526
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 23:20 schreef smurfinnensoep het volgende:

[..]

Heb jij zelf weleens liefdesverdriet ervaren eigenlijk? Ben jij weleens in een relatie geweest? Met het advies dat je geeft is niks mis. Het klopt ook wel, alleen je praat er wel heel makkelijk over. Tuurlijk blijven mensen in het moment hangen als ze bijvoorbeeld op dit forum zitten of naar een profielpagina van een ex gaan, alleen als het net uit is, is het ook gewoon in eerste instantie moeilijk om los te komen. Je kan wel heel geforceerd alles afbreken; foto's weg, geen contact maar dan is het nog maar de vraag of je het ook op een goede verwerkt. Dat is dan weer mijn mening
Dat is misschien het probleem, tuurlijk heb ik weleens gebaald over de liefde (Ik weet dus niet of dit aan te merken valt als liefdesverdriet, probs wel) . En ik heb op dit moment de perfecte relatie, die ik nog lang zie duren. Geforceerd loskomen is juist de sleutel, focus je op jezelf, niet op je vervallen helft. Daar koop je geen brood voor.
  maandag 6 februari 2012 @ 23:27:41 #40
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_107698641
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 23:20 schreef poppetje. het volgende:

[..]

Dat is ook waar ik bang voor ben! Al ben ik normaal eerlijk gezegt wel een beetje een lui type die het (vooral met dit weer) heerlijk vind om de hele dag lekker niks te doen.
Maar nu ik liefdesverdriet heb. Wil ik gek genoeg juist graag de deur uit.
Winkelen met vriendinnen, nieuwe mensen ontmoeten, veel werken, leuke dingen doen en veel afleiding..
(denk dat dat ook vooral komt doordat ik weet dat hij nu lekker met een ander meisje films zit te kijken, en ik hier met een wijntje achter de computer zit :()

Alleen gaat dat gewoon niet; Zit even krap bij kas, niet erg veel vriendinnen meer, en de vriendinnen die ik nog heb zijn druk met school, werk etc. , ik heb zelf nog niet erg veel uren contract.

Dus daar probeer ik nu aan te werken sinds ik weer vrijgezel ben. Om weer nieuwe mensen te ontmoeten, ik ga weer een opleiding volgen, en ik ben bezig meer uren te krijgen op mijn werk.
Alleen heb ik daar wel meer tijd voor nodig dan een week.
Dat hoort volgens mij ook bij het verwerken van liefdesverdriet.
Want ik neem aan dat ik niet de enigste ben die wat minder sociaalleven heeft gekregen door een
lange relatie.
Ik verwacht ook dat als dat beter gaat, dat mijn liefdesverdriet dan ook minder word.
Waarschijnlijk kom jij er ook wel weer bovenop. Het is alleen goed te weten dat je altijd een keuze hebt. Wil ik dit, of wil ik dit niet. Laat je creatieve vermogen maar oplossingen zoeken voor je verdriet. Hier posten is een kleine stap, er zijn veel meer andere oplossingen!

Succes ermee!
  maandag 6 februari 2012 @ 23:28:01 #41
345368 poppetje.
live, laugh & love
pi_107698655
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 23:07 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ik ben bang dat je er niks aan kunt doen.
Behalve in de toekomst zorgen dat deze niet meer gemaakt worden, voor het geval dat. ;)
Al moet je natuurlijk niet meteen wantrouwend zijn tegenover een eventuele nieuwe vriend. :P
Ja dat had ik gelukkig al bedacht :P
Het ging heel even door me heen om hem te smsen/bellen om te vragen
of hij dat wilt verwijderen.
Ook staan er nog foto's van ons samen op zijn facebook.
(en op zijn prikbord allemaal berichtjes van een ander meisje, dus dat ziet er nogal
belachelijk uit met onze foto's erboven)
Dus wou ik ook graag dat die weggehaald werden.
Maar dat idee heb ik ook al gauw weer uit mijn hoofd gehaald.
Of denk je dat het wel kan?
Ik vrees namelijk dat het op ruzie uit zal draaien omdat ik
van binnen nog veel te boos ben over alles.
pi_107698726
Foto's van jou weg halen misschien

Berichtjes van andere; nope. Dat is zijn zaak imo.
  maandag 6 februari 2012 @ 23:33:35 #43
345368 poppetje.
live, laugh & love
pi_107698880
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 23:27 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Waarschijnlijk kom jij er ook wel weer bovenop. Het is alleen goed te weten dat je altijd een keuze hebt. Wil ik dit, of wil ik dit niet. Laat je creatieve vermogen maar oplossingen zoeken voor je verdriet. Hier posten is een kleine stap, er zijn veel meer andere oplossingen!

Succes ermee!
Ja vast wel. Je leven en je dagelijkse bezigheden enz worden ook totaal omgedraaid na een lange vaste relatie waarin je elkaar elke dag ziet. Het is denk ik de grootste stap om weer mn avonden in te vullen op de dagen dat ik bij hem was. En inderdaad een beetje creatief zijn, bedenken wat ik zou kunnen doen. En dan kom het vast allemaal wel weer goed :) Dankjewel!
  maandag 6 februari 2012 @ 23:38:30 #44
345368 poppetje.
live, laugh & love
pi_107699094
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 23:29 schreef muhahaha het volgende:
Foto's van jou weg halen misschien

Berichtjes van andere; nope. Dat is zijn zaak imo.
Ja dat bedoel ik.
Ik ga hem ook niet vragen of hij de berichten van dat meisje wilt verwijderen.
Dat zou een beetje raar zijn. :P

Maar ik bedoelde dat er foto's van ons op zijn facebook staan.
En dan zet dat meisje op zijn prikbord: 'schatje , ik zie je strakjes , lieverd xxxxx "
en nog veel meer van dat soort dingen.
Dat is opzich al vervelend, maar dat onze foto's er ook nog tussen staan maakt het
nog belachelijker.
Iedereen kent elkaar in onze stad, en we hebben veel gemeenschappelijke vrienden.
De meeste weten nog niet eens dat het uit is tussen ons.
Dus ik vind het een beetje voor schut:p

Maar of het nou een goed idee is om hem te smsen/bellen daarover , betwijfel ik ook.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 07:47:08 #45
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_107703087
Deze topicreeks heeft echt de verkeerde titel.

'Onmogelijk om mijn ex los te laten' zou het moeten heten.

Mensen, verbreek dat contact. Geen facebook, geen vrienden blijven, niet rondvragen of ze al een nieuw iemand hebben, geen sex blijven houden, niet blijven haten.

Wel janken, wel lol hebben, wel erop uit gaan, wel nieuwe mensen ontmoeten, wel ver van ex blijven, wel verwerken, wel er af en toe aan denken, wel genieten van het simpele feit dat je zoiets heb mogen ervaren/mogen voelen voor iemand.

Het leven is te kort om aan iemand te blijven hangen, neem je tijd en bounce back. En voordat de verwijten komen dat ik geen idee heb waar ik het over heb: 3 lange relaties gehad( >1,5 jaar) en verbroken en ook de liefde van mijn leven is helaas op een teleurstelling uitgedraaid. Ik weet wel iets van teleurstelling en verlies kun je zeggen.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_107703463
Je kunt evengoed vrienden blijven. Alleen moet je zorgen dat je eerst "los" komt van elkaar voordat je vrienden kunt worden. Ik kom uit een relatie van 13,5 jaar we zijn nu hele goede vrienden. Maar daar we wel een paar maanden voor nodig gehad.

Ligt ook een beetje hoe de relatie verbroken word en hoe de eerste tijd daarna gaat. In ons geval hebben we beide veel fustraties ingeslikt direct na de scheiding om zo alles zo goed mogelijk en in overleg samen te kunnen regelen. Nadat alles goed geregeld was hebben we ook alle fustraties etc uitgesproken

Vanavond op bezoek bij haar en blijf ik eten bij haar.
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
pi_107706296
Gisteren verbrak mijn (nu ex)vriendin onze relatie na vier jaar. We woonden samen en ik ben nog steeds hardstikke gek op haar. Straks er naartoe om mijn spullen te halen. Ga nu tijdelijk bij mijn broertje wonen. Extra klote is dat hij recht tegenover ons oude huisje woont; ik zal de komende tijd dus telkens het gevoel hebben naar mijn oude huis te gaan, terwijl ik daar niet meer thuishoor. Heb me nog nooit zo verschrikkelijk gevoeld als nu, alle toekomstplannen waar ik zo zeker van was zijn weg. En ik heb het verdomme niet eens aan zien komen. :'(
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_107708012
Godver. Heel veel sterkte kerel. eker tegenover dat huis tijdelijk wonen lijkt me klote.

Ik heb nul gevoelens meer voor ex behalve vriendschap en kijk er naar uit vanavond gezellig bij haar te gaan eten. Tevens bijna de laatste scheidingspapieren tekenen we zijn er bijna. Maar vind,het wel lastig omdat het ook mijn huis is geweest. Ontuchtige is veel zoals ik het mee uitgezocht,heb. De huisdieren die bij haar,gebleven zijn etc.

Dat is nog wennen. Andersom heeft ze,in mijn Apartementje ook alle meubels die nu heb komen ook uit onze gezamenlijke inrichting. Huis is vreemd maar de rest erg vertrouwd.
pi_107710944
Ik propageer altijd dat je al het contact moet verbreken, en dat heb ik ook altijd gedaan. Zo ook bij mijn laatste relatie.

Nu opperde mijn psych (aanvankelijk niet naartoe gegaan vanwege liefdesverdriet, maar andere dingen die nu eigenlijk voor mij zijn afgesloten) dat ik het in overweging moet nemen om contact op te nemen. Schijnbaar blijf ik enigszins in m'n gevoel hangen. Don't get me wrong, m'n leven gaat weer prima en ik vermaak me ook best. Maar in dergelijke praatsessies bemerken we beiden dat er van binnen bij mij nog iets speelt.

Of ik het in overweging wil nemen. Wellicht helpt het, wellicht helpt het niet.

Argh. Welcome back confusion. Nu maar goed nadenken wat ik wil. Of misschien eens - tegen mijn normale manier van doen in - wat minder naar mijn ratio luisteren.

Ter referentie: het is 5 maanden uit.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 13:31:32 #50
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_107711088
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 23:28 schreef poppetje. het volgende:

[..]

Ja dat had ik gelukkig al bedacht :P
Het ging heel even door me heen om hem te smsen/bellen om te vragen
of hij dat wilt verwijderen.
Ook staan er nog foto's van ons samen op zijn facebook.
(en op zijn prikbord allemaal berichtjes van een ander meisje, dus dat ziet er nogal
belachelijk uit met onze foto's erboven)
Dus wou ik ook graag dat die weggehaald werden.
Maar dat idee heb ik ook al gauw weer uit mijn hoofd gehaald.
Of denk je dat het wel kan?
Ik vrees namelijk dat het op ruzie uit zal draaien omdat ik
van binnen nog veel te boos ben over alles.
wat je ex op zijn facebook plaatst is aan hem, daar heb jij niets in te willen of te eisen. Hem blokkeren is jouw enige optie om het niet meer te kunnen zien of je legt je er bij neer.

Zowel ik als mijn ex hebben foto's van ons samen nog online staan. Het zijn herinneringen aan een hele mooie tijd samen en die koester ik met heel mijn hart! Ook al doet het qua herinnering nog wel pijn.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_107711138
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 13:26 schreef Maharbal het volgende:
Ik propageer altijd dat je al het contact moet verbreken, en dat heb ik ook altijd gedaan. Zo ook bij mijn laatste relatie.

Nu opperde mijn psych (aanvankelijk niet naartoe gegaan vanwege liefdesverdriet, maar andere dingen die nu eigenlijk voor mij zijn afgesloten) dat ik het in overweging moet nemen om contact op te nemen. Schijnbaar blijf ik enigszins in m'n gevoel hangen. Don't get me wrong, m'n leven gaat weer prima en ik vermaak me ook best. Maar in dergelijke praatsessies bemerken we beiden dat er van binnen bij mij nog iets speelt.

Of ik het in overweging wil nemen. Wellicht helpt het, wellicht helpt het niet.

Argh. Welcome back confusion. Nu maar goed nadenken wat ik wil. Of misschien eens - tegen mijn normale manier van doen in - wat minder naar mijn ratio luisteren.

Ter referentie: het is 5 maanden uit.
In welk opzicht zal het contact opnemen dan bijdragen aan een betere verwerking? Is dit niet vragen naar moeilijkheden met kans op een terugval in een dip.

Wat speelt er bij jou dan nog van binnen?
  dinsdag 7 februari 2012 @ 13:34:57 #52
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_107711175
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 22:58 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

[..]

:7

[..]

Hmmeh, Als je lekker gegeten hebt ga je volgende week toch nog een keer lekker eten? Nonsens om dan te zwijmelen over dat vorige diner. Hier bedoel ik niet per sé een nieuwe relatie o.i.d mee, dat kan wel wachten. Maar andere leuke positieve dingen, want die zijn er heus wel.

Geen enkele zin om iets als een foto te gaan zitten overromantiseren. Maarja dat is mijn standpunt. De toegevoegde waarde ontgaat mij gewoon.
Helemaal waar, maar relaties zijn nu eenmaal niet allemaal gelijkwaardig ten opzichte van elkaar. De een is makkelijker vergeten dan de ander.

Neemt niet weg dat je er weinig voor koopt er in te blijven hangen. Maar de illusie dat er binnen nu en enkele jaren iets vergelijkbaars zal zijn die kan ik mezelf alvast ontnemen.

Niks mis mee om daar treurig om te zijn.
'Cos boys don't cry.
pi_107711275
@maharbal . Ik lees hier vooral vaak dat,je elk contact moet verbreken. Ik vraag me vaak af waarom zeker bij een langere serieuze relatie je hebt samen toch van alles meegemaakt en bent een hele tijd heel belangrijk in elkaars leven geweest. Waarom je daarvoor verstoppen of wegrennen?

Ik denk dat het heel erg afhankelijk is van de situatie of het slim is dat te doen. Soms is het juist om het goed af te kunnen sluiten voor jezelf om nog iets van contact te houden.

@Mickey dat vind ik het mooist. Zo laat je zo min mogelijk een wrange bijsmaak aan de goede herinneringen komen.
pi_107711328
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 13:33 schreef smurfinnensoep het volgende:

[..]

In welk opzicht zal het contact opnemen dan bijdragen aan een betere verwerking? Is dit niet vragen naar moeilijkheden met kans op een terugval in een dip.

Wat speelt er bij jou dan nog van binnen?
Wat er bij mij nog van binnen speelt? Ik kan het je niet precies uitleggen. Er bestaat bij mij wel de drang om haar te zien. Normaal kan ik dat prima onderdrukken, dat ging me ook goed af met m'n andere ex. Maar misschien moet ik me realiseren dat de ene relatie (zo ook m'n laatste) nou eenmaal heftiger is dan de ander, en dat het misschien de moeite waard is om - voor mij - onconventionele dingen te proberen. Het is eigenlijk wel een apart gevoel. Ik kan me er namelijk prima bij neerleggen dat zij niet meer bij mij hoort en ik niet bij haar. Maar ik ben geloof ik nog steeds verliefd. Raar gevoel.

Ik weet ook niet hoe en of zoiets uberhaupt kan bijdragen aan verwerking, die optie heb ik namelijk nooit uitgeprobeerd. En dit is inderdaad ongetwijfeld vragen naar moeilijkheden, en dat is wat ik ook heb aangegeven bang voor te zijn.

Maar hey, if you don't try you won't know. M'n psych had daar wel een mooie uitspraak over: 'een rivier stroomt nooit twee keer langs dezelfde plek'. Het is in ieder geval duidelijk dat ik nu wel sterker in m'n schoenen sta. Misschien hoort dit wel bij mij nu. Ik ben in een fase in m'n leven aanbeland waarin ik allemaal nieuwe dingen probeer, waar ik vroeger heel veel in m'n comfortzone bleef. Misschien hoort dit erbij. De vraag is of ik het risico durf te nemen.

Vandaar mijn confusion. Ik heb werkelijk waar geen idee hoe ik hier tegenaan moet kijken.
pi_107711539
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 13:39 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Wat er bij mij nog van binnen speelt? Ik kan het je niet precies uitleggen. Er bestaat bij mij wel de drang om haar te zien. Normaal kan ik dat prima onderdrukken, dat ging me ook goed af met m'n andere ex. Maar misschien moet ik me realiseren dat de ene relatie (zo ook m'n laatste) nou eenmaal heftiger is dan de ander, en dat het misschien de moeite waard is om - voor mij - onconventionele dingen te proberen.

Ik weet ook niet hoe en of zoiets uberhaupt kan bijdragen aan verwerking, die optie heb ik namelijk nooit uitgeprobeerd. En dit is inderdaad ongetwijfeld vragen naar moeilijkheden, en dat is wat ik ook heb aangegeven bang voor te zijn.

Maar hey, if you don't try you won't know. M'n psych had daar wel een mooie uitspraak over: 'een rivier stroomt nooit twee keer langs dezelfde plek'. Het is in ieder geval duidelijk dat ik nu wel sterker in m'n schoenen sta. Misschien hoort dit wel bij mij nu. Ik ben in een fase in m'n leven aanbeland waarin ik allemaal nieuwe dingen probeer, waar ik vroeger heel veel in m'n comfortzone bleef. Misschien hoort dit erbij. De vraag is of ik het risico durf te nemen.

Vandaar mijn confusion. Ik heb werkelijk waar geen idee hoe ik hier tegenaan moet kijken.
Aha oke, ja ik weet ook niet wat wijsheid is. Vraag is natuurlijk ook hoe je exvriendin dit oppakt. Het moet wel van 2 kanten komen en ik kan me voorstellen dat het voor haar afgesloten hoofdstuk is en dat je op jezelf aangewezen ben.
pi_107711566
Lastig. Een periode van veranderingen en nieuwe inzichten is,erg spannend soms wat onzeker zelfs. Je zelf beetje opnieuw ontdekken etc.

Heel veel succes. Ik vind het ondanks alles een leuk proces. Vallen steeds meer puzzle stukjes op zijn plaats.
pi_107711629
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 13:45 schreef smurfinnensoep het volgende:

[..]

Aha oke, ja ik weet ook niet wat wijsheid is. Vraag is natuurlijk ook hoe je exvriendin dit oppakt. Het moet wel van 2 kanten komen en ik kan me voorstellen dat het voor haar afgesloten hoofdstuk is en dat je op jezelf aangewezen ben.
Heh, dat is de andere kant van het verhaal. M'n ex-vriendin heeft altijd al contact met mij willen hebben en ook geprobeerd dat te behouden, maar ik kapte dat af. Ik weet ook eigenlijk bijna wel zeker dat zij er niet (volledig) overheen is gezien haar acties sindsdien en zelfs tot op heden, hell zelfs tot aan dit laatste weekend.

Maar mocht ik besluiten het te proberen en zij wil om wat voor reden niet, dan kan ik dat wellicht ook zien als een soort van afsluiting voor mij.

Maar ik weet ook niet wat wijsheid is, you and me both dus. Misschien tijd voor mij om te realiseren dat in dit soort situaties er niet een right way or wrong way is, maar dat de waarheid ergens in het midden ligt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 13:46 schreef Partingglass het volgende:
Lastig. Een periode van veranderingen en nieuwe inzichten is,erg spannend soms wat onzeker zelfs. Je zelf beetje opnieuw ontdekken etc.

Heel veel succes. Ik vind het ondanks alles een leuk proces. Vallen steeds meer puzzle stukjes op zijn plaats.
Precies. Bij nieuwe dingen hoort dan ook dat je op je bek gaat, eventually in ieder geval. Ik heb zo'n gevoel dat ik in m'n hoofd al weet wat ik ga doen, maar dat nog niet durf uit te spreken.
pi_107711754
Dat komt er uiteindelijk wel uit. Probeer niet te bang te zijn voor je eigen gevoel. Het kan je ook beperken.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 13:52:43 #59
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_107711808
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 13:34 schreef grrrbeer het volgende:

[..]

Helemaal waar, maar relaties zijn nu eenmaal niet allemaal gelijkwaardig ten opzichte van elkaar. De een is makkelijker vergeten dan de ander.

Neemt niet weg dat je er weinig voor koopt er in te blijven hangen. Maar de illusie dat er binnen nu en enkele jaren iets vergelijkbaars zal zijn die kan ik mezelf alvast ontnemen.

Niks mis mee om daar treurig om te zijn.
lol whuttt?!?!??!

Je maakt er wel een leuke self- fulfilling prophecy van zo hè?
iets vergelijkbaars? Man, misschien komt er wel iets beters op je pad. De onvoorspelbaarheid maakt het leven zo mooi, net op die tijden dat je het minst iets goeds verwachts...Bam.

Kop op! :)
pi_107711849
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 13:51 schreef Partingglass het volgende:
Dat komt er uiteindelijk wel uit. Probeer niet te bang te zijn voor je eigen gevoel. Het kan je ook beperken.
Precies. Dat is dus het risico nemen :).
pi_107711924
Zeker!
  dinsdag 7 februari 2012 @ 14:03:17 #62
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_107712196
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 13:52 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

lol whuttt?!?!??!

Je maakt er wel een leuke self- fulfilling prophecy van zo hè?

iets vergelijkbaars? Man, misschien komt er wel iets beters op je pad. De onvoorspelbaarheid maakt het leven zo mooi, net op die tijden dat je het minst iets goeds verwachts...Bam.

Kop op! :)
Er komt een punt waar dergelijke praat echt geen zoden meer aan de dijk zet. Ik begrijp heel goed wat je bedoelt, en ooit... Absoluut.

Maar het simpele feit is dat sommigen nu eenmaal anders zijn dan anderen. En daar heb je er een beperkt aantal van.

Het heeft niks te maken met een instelling. Het is een observatie.

Dus ja, het kan dat ik morgen de vrouw van m'n dromen tegen het lijf loop. Maar nee, het is in de verste verte niet waarschijnlijk.

Volgens jouw redenatie moet je met een lot uit de staatsloterij sowieso al blij zijn, want je weet maar nooit. Maar zo werkt het leven niet :)

Maakt allemaal niet zo veel uit verder. Maar ik weet inmiddels het verschil tussen wat ik wil en wat ik niet wil. En wat ik wil, daar is maar een beperkte voorraad van, terwijl ik er ook niet jonger op word.

Realiteitszin mag ook best.

De realiteit is voorlopig dat ik vooral heel moe word van andere wijven :P

Dus zaak om een andere bezigheid te zoeken waar ik m'n prettige ervaringen uithaal.
'Cos boys don't cry.
pi_107712200
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 13:37 schreef Partingglass het volgende:
@maharbal . Ik lees hier vooral vaak dat,je elk contact moet verbreken. Ik vraag me vaak af waarom zeker bij een langere serieuze relatie je hebt samen toch van alles meegemaakt en bent een hele tijd heel belangrijk in elkaars leven geweest. Waarom je daarvoor verstoppen of wegrennen?

Ik denk dat het heel erg afhankelijk is van de situatie of het slim is dat te doen. Soms is het juist om het goed af te kunnen sluiten voor jezelf om nog iets van contact te houden.

Voor mij persoonlijk voorlopig niet, misschien in de toekomst dat we weer een vriendschappelijk contact kunnen opbouwen. We zijn ook niet met ruzie uit elkaar gegaan alleen vlak na de breuk hing ze ontzettend om mijn nek en plotsklaps heeft ze een ander. Het eerste stukje was voornamelijk de reden om het voorlopig af te kappen omdat ik het idee kreeg dat ze me achterna zou blijven lopen. Nu heb ik zelf zoiets van, doet me iets teveel pijn om haar met een ander te zien. Het moet gewoon slijten.
pi_107712314
Ik zou ook eerst een tijd nemen om jezelf als het ware los te weken van elkaar. Ook moet je opletten dat je niet steun zoekt bij elkaar dan kom je nog lastiger los,van elkaar.
pi_107712556
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 13:37 schreef Partingglass het volgende:

@Mickey dat vind ik het mooist. Zo laat je zo min mogelijk een wrange bijsmaak aan de goede herinneringen komen.
Dit dus! :) Ik heb sinds het uitging nog heel soms contact met mijn ex. En dit heeft mij juist geholpen met het werken.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 14:36:01 #66
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_107713270
Okay, ja het is uit. En ze heeft alle recht alles te doen wat ze niet laten kan.
Maar binnen 2 maanden (wss al binnen een maand) na onze relatie waarin we zouden gaan samenwonen al gevoelens hebben voor een ander en met hem naar bed gaan, vind ik toch te weinig respect tonen naar wat wij hadden.

En dan 's avonds een smsje krijgen metde strekking: sorry, ik begrijp hoe kut het moet voelen. je betekende echt de wereld voor me, ik wil je geen pijn doen. Maar ik ga nu ook door een hele moeilijke periode.

Die dingen kan ik niet geloven als je binnen 2 maanden al een soort van relatie met die andere gast hebt, dan heeft het niet heel veel voor je betekend.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_107713476
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 14:36 schreef GotenSSJ het volgende:
Okay, ja het is uit. En ze heeft alle recht alles te doen wat ze niet laten kan.
Maar binnen 2 maanden (wss al binnen een maand) na onze relatie waarin we zouden gaan samenwonen al gevoelens hebben voor een ander en met hem naar bed gaan, vind ik toch te weinig respect tonen naar wat wij hadden.

En dan 's avonds een smsje krijgen metde strekking: sorry, ik begrijp hoe kut het moet voelen. je betekende echt de wereld voor me, ik wil je geen pijn doen. Maar ik ga nu ook door een hele moeilijke periode.

Die dingen kan ik niet geloven als je binnen 2 maanden al een soort van relatie met die andere gast hebt, dan heeft het niet heel veel voor je betekend.
Hoe raar het ook klinkt, maar dat hoeft niet per sé. Het is als het uit is juist heel makkelijk om proberen warmte/liefde te krijgen van anderen. Dan voel je jezelf weer een beetje beter (enigszins egoistisch dus). Je mist na een breuk juist die liefde en warmte, en die ga je dan, in haar geval, zoeken op andere manier. Sommige mensen zijn namelijk niet sterk genoeg om door die moeilijke periode te komen zonder dergelijke kunstgrepen, en dat is wat je niet moet vergeten.

Des te beter van jou dat jij dat wel kunt of tenminste probeert.

Ik merk nu bijvoorbeeld dat ik toch enigszins die warmte/affectie opzoek met een soort van scharrel, omdat het weer even fijn voelt 'geliefd' te zijn. Ik weet namelijk dat zij wel wil, terwijl mijn intentie helemaal niet is het hebben van een relatie.

Overigens heb ik dat laatste ook duidelijk gemaakt, voordat ik een stortvloed over mezelf heen krijg.
pi_107713650
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 14:36 schreef GotenSSJ het volgende:

Ik snap je pijn. Mijn ex is nu nog single en ik spreek haar af en toe nog wel eens maar t lijkt me wel lastig als ze opeens iemand heeft. Maar het is mijn 'zaak' niet meer en ik gun haar natuurlijk ook geluk ;)
  dinsdag 7 februari 2012 @ 15:00:34 #69
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_107714250
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 14:41 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Hoe raar het ook klinkt, maar dat hoeft niet per sé. Het is als het uit is juist heel makkelijk om proberen warmte/liefde te krijgen van anderen. Dan voel je jezelf weer een beetje beter (enigszins egoistisch dus). Je mist na een breuk juist die liefde en warmte, en die ga je dan, in haar geval, zoeken op andere manier. Sommige mensen zijn namelijk niet sterk genoeg om door die moeilijke periode te komen zonder dergelijke kunstgrepen, en dat is wat je niet moet vergeten.

Des te beter van jou dat jij dat wel kunt of tenminste probeert.

Ik merk nu bijvoorbeeld dat ik toch enigszins die warmte/affectie opzoek met een soort van scharrel, omdat het weer even fijn voelt 'geliefd' te zijn. Ik weet namelijk dat zij wel wil, terwijl mijn intentie helemaal niet is het hebben van een relatie.

Overigens heb ik dat laatste ook duidelijk gemaakt, voordat ik een stortvloed over mezelf heen krijg.
Ik snap wat je bedoeld. Wat zij tegen me heeft gezegd is: Dit is mijn manier van verwerken, ik zoek warmte en aandacht bij hem. Ik heb veel meer gevoel voor jou dan ik voor hem heb. En nog wat dingen als: Jij bent de oorzaak van deze pijn, jou mis ik juist.

Maar weet je, dat geloof ik niet meer. Want zelfs in de 2 telefoongesprekken die we hebben gehad sprak ze zichzelf tegen en bleek dat ze over dingen aan het liegen was. Waarom zou ik er dan wel in moeten geloven dat ze de waarheid spreekt en ik zoveel voor der betekende? ;)
pi_107714380
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 15:00 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoeld. Wat zij tegen me heeft gezegd is: Dit is mijn manier van verwerken, ik zoek warmte en aandacht bij hem. Ik heb veel meer gevoel voor jou dan ik voor hem heb. En nog wat dingen als: Jij bent de oorzaak van deze pijn, jou mis ik juist.

Maar weet je, dat geloof ik niet meer. Want zelfs in de 2 telefoongesprekken die we hebben gehad sprak ze zichzelf tegen en bleek dat ze over dingen aan het liegen was. Waarom zou ik er dan wel in moeten geloven dat ze de waarheid spreekt en ik zoveel voor der betekende? ;)
Je moet zelf weten wat je gelooft. Als je denkt dat ze liegt, dan moet je dat denken. Misschien helpt dat je om het meer los te laten. Maar doet het er nu nog toe?
  dinsdag 7 februari 2012 @ 15:03:58 #71
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_107714424
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 15:03 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Je moet zelf weten wat je gelooft. Als je denkt dat ze liegt, dan moet je dat denken. Misschien helpt dat je om het meer los te laten. Maar doet het er nu nog toe?
Hm, het doet er niet meer toe. Maar het had "fijn" geweest als de relatie voor beide kanten iets speciaals had geweest. Niet zo simpel te vervangen. Als je begrijpt wat ik bedoel :)
pi_107714737
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 15:03 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Hm, het doet er niet meer toe. Maar het had "fijn" geweest als de relatie voor beide kanten iets speciaals had geweest. Niet zo simpel te vervangen. Als je begrijpt wat ik bedoel :)
Nogmaals, dat beeld van haar zit in je hoofd. Je vult nu dingen in voor haar aan de hand van uiterlijkheden, en dat moet je niet doen.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 15:12:34 #73
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_107714831
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 15:10 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Nogmaals, dat beeld van haar zit in je hoofd. Je vult nu dingen in voor haar aan de hand van uiterlijkheden, en dat moet je niet doen.
Is misschien zo ja, :)
pi_107715015
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 15:12 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Is misschien zo ja, :)
Het 'vervelende' aan emoties en gedachtes is dat ze meestal van binnen zitten, en niet altijd zo kenbaar zijn voor de buitenwereld ;).
pi_107721451
Bij mij gaat het inmiddels super goed...

Ex zit minder in mijn hoofd dan ooit, eigenlijk is ''het'' gewoon voorbij, dat hele verwerken...

Verbaast me wel dat dit zo' n 15 maanden heeft moeten duren, ben kennelijk nogal een gevoelig type.

Enige wat ik nu wel heb, omdat mn ex zelden in mn hoofd zit, dat ALS ik eenmaal aan haar denk, ik het wel weer vreemd vind. HUH, met dat meisje ben ik op vakantie geweest? Als we elkaar nu zien lopen we elkaar als vreemden voorbij, alleen een hoi met een glimlach. nooit meer persoonlijk contact, etc...

Dat is zo' n rare tegenstelling. Denk dat er ook maar weinig ex' en zijn die zo weinig contact hebben als wij. Laatste teken van leven van haar was april '11, terwijl we in een straal van 1 km bij elkaar wonen...
pi_107721576
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 18:25 schreef InterMilan het volgende:
Bij mij gaat het inmiddels super goed...

Ex zit minder in mijn hoofd dan ooit, eigenlijk is ''het'' gewoon voorbij, dat hele verwerken...

Verbaast me wel dat dit zo' n 15 maanden heeft moeten duren, ben kennelijk nogal een gevoelig type.

Enige wat ik nu wel heb, omdat mn ex zelden in mn hoofd zit, dat ALS ik eenmaal aan haar denk, ik het wel weer vreemd vind. HUH, met dat meisje ben ik op vakantie geweest? Als we elkaar nu zien lopen we elkaar als vreemden voorbij, alleen een hoi met een glimlach. nooit meer persoonlijk contact, etc...

Dat is zo' n rare tegenstelling. Denk dat er ook maar weinig ex' en zijn die zo weinig contact hebben als wij. Laatste teken van leven van haar was april '11, terwijl we in een straal van 1 km bij elkaar wonen...
Ik zou het positief bekijken als ik jou was :)
pi_107729247
Volgens mij heeft m'n ex een nieuwe vriendin.. Een profielfoto samen op fb. En ja ik had niet moeten kijken, maar ben zo stom geweest om het wel te doen. En nu voel ik me ontzettend wanhopig en.. gewoon. kut. Nouja... ;(
XO till we overdose
  dinsdag 7 februari 2012 @ 21:28:51 #78
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_107729798
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 21:17 schreef ovoxo het volgende:
Volgens mij heeft m'n ex een nieuwe vriendin.. Een profielfoto samen op fb. En ja ik had niet moeten kijken, maar ben zo stom geweest om het wel te doen. En nu voel ik me ontzettend wanhopig en.. gewoon. kut. Nouja... ;(
Je blijft het doen, kijken op zijn FB. Waarom toch? hoe vervelend het ook klinkt maar o, zo goed bedoel ik het: je hangt in een slachtofferrol en als dramaqueen teer je er heerlijk op!

Get a life!

En dat omdat ik weet dat je uit moet loggen om zijn FB te kunnen bekijken!
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_107730122
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 21:28 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Je blijft het doen, kijken op zijn FB. Waarom toch? hoe vervelend het ook klinkt maar o, zo goed bedoel ik het: je hangt in een slachtofferrol en als dramaqueen teer je er heerlijk op!

Get a life!

En dan zie je eigenlijk dat liefdesverdriet voor een groot deel een door jezelf gecreëerd verschijnsel is, of althans meestal door jezelf in stand wordt gehouden.

Niet dat het daardoor minder pijnlijk wordt, maargoed.
pi_107730289
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 21:17 schreef ovoxo het volgende:
Nou ja, zie het maar van de positieve kant: je krijgt hiermee ook de bevestiging dat je ex jouw opzettelijk heeft willen kwetsen door tijdelijk een profielfoto van jullie 2 te plaatsen.

Met die actie is hij nu officieel een sicko.

(maar sterkte ovoxo; ik reken je het fb kijken niet aan, op jouw lftd heel normaal en ik wil hier niet gaan oordelen over anderen ;) )
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_107730340
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 21:28 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Get a life!

Ach, anders kwam ik er toch wel achter door een vriendin van ons die al te graag dingen vertelt. Ik probeer geen slachtofferrol te creeëren, ik wilde alleen even kwijt dat het pijn doet dat hij zo snel al iemand anders heeft. Of mag ik dat ook al niet meer zeggen :').
XO till we overdose
pi_107730476
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 21:35 schreef Maharbal het volgende:

[..]

En dan zie je eigenlijk dat liefdesverdriet voor een groot deel een door jezelf gecreëerd verschijnsel is, of althans meestal door jezelf in stand wordt gehouden.

Niet dat het daardoor minder pijnlijk wordt, maargoed.
Liefdesverdriet een door jezelf gecreëerd verschijnsel?

Dat is te kort door de bocht als in: "de ander kan je vertrouwen schaden en je daarmee onnodig-/extra kwetsen.

Ik ben niet zo gek op die NLP-achtige zinnetjes.
Strek je eens uit !
pi_107730486
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 21:38 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Nou ja, zie het maar van de positieve kant: je krijgt hiermee ook de bevestiging dat je ex jouw opzettelijk heeft willen kwetsen door tijdelijk een profielfoto van jullie 2 te plaatsen.

Met die actie is hij nu officieel een sicko.

(maar sterkte ovoxo; ik reken je het fb kijken niet aan, op jouw lftd heel normaal en ik wil hier niet gaan oordelen over anderen ;) )
Ja, ik wil niet de dramaqueen uithangen o.i.d., maar vanaf nu kijk ik niet meer op z'n Facebook. Ik doe mezelf er toch alleen maar meer pijn mee. Hoe is het met jou? :)
XO till we overdose
  dinsdag 7 februari 2012 @ 21:43:04 #84
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_107730502
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 21:39 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Ach, anders kwam ik er toch wel achter door een vriendin van ons die al te graag dingen vertelt. Ik probeer geen slachtofferrol te creeëren, ik wilde alleen even kwijt dat het pijn doet dat hij zo snel al iemand anders heeft. Of mag ik dat ook al niet meer zeggen :').
Je mag zeggen wat je wilt, net zo goed als iedereen dat hier mag. Ik zie bij jou alleen een vast patroon waarbij iedereen je adviseert er mee te stoppen maar je blijft er desondanks mee door gaan. Dat is precies wat ik bedoel te zeggen, ik bedoel het goed, nu aan jou om er ook iets goeds mee te doen
pi_107730718
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 21:43 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Je mag zeggen wat je wilt, net zo goed als iedereen dat hier mag. Ik zie bij jou alleen een vast patroon waarbij iedereen je adviseert er mee te stoppen maar je blijft er desondanks mee door gaan. Dat is precies wat ik bedoel te zeggen, ik bedoel het goed, nu aan jou om er ook iets goeds mee te doen
Ik zie wel dat het een vast patroon wordt en ik er mee door blijf gaan, maar soms typ ik onbewust tóch z'n naam; erg dom, ik weet het, maar ik ben nou eenmaal zo. Ik probeer het te minderen/helemaal niet te kijken maar dat valt soms vies tegen helaas. :{
XO till we overdose
  dinsdag 7 februari 2012 @ 21:55:32 #86
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_107731099
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 21:47 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Ik zie wel dat het een vast patroon wordt en ik er mee door blijf gaan, maar soms typ ik onbewust tóch z'n naam; erg dom, ik weet het, maar ik ben nou eenmaal zo. Ik probeer het te minderen/helemaal niet te kijken maar dat valt soms vies tegen helaas. :{
Probeer er van te leren en dat je dit in de toekomst vanaf vandaag om te draaien. Pijnig jezelf niet zo, hij is je niet waard. En ja ik weet dat je een jonge leeftijd hebt, maar daarom zijn de handvatten die ik in ieder geval, maar anderen je ook aanreiken, iets om wat mee te doen. De meeste van ons hebben dit ook allemaal al een keertje meegemaakt of zitten er midden in.

Zelfmedelijden en medelijden van anderen die met je mee praten zit je echt niet op te wachten ook al voelt dat nu anders. Later, als je hem echt hebt kunnen loslaten zul je mij beter begrijpen of misschien pas als je wat ouder bent, maar dat komt vanzelf en hoeft ook niet nu. Ik probeer alleen hard te zijn tegen je, puur omdat ik je er in zie blijven hangen en de dingen blijft herhalen, niet alleen in doen, maar er ook door het er over te hebben. Probeer een volgend stapje, of zoals mijn psychologe zegt, de eerste regel van het boek is gelezen, probeer nu eens de volgende regel tot je een hele alinea hebt gelezen. Voor het weet heb je het boek ongemerkt toch helemaal uit gelezen. (dat is waar ik aan vast houd en ik moet zeggen dat ik al zeker het boek voor de helft uit heb)

Hoop dat je mij zo een beetje begrijpt (en nee, je hoeft niet (meteen) hierop te reageren, neem het ter informatie aan en haal er uit waar jij wat mee kan doen
pi_107731907
Mooie post Mickeys! :Y
Strek je eens uit !
pi_107732052
Ik heb vandaag besloten weg te gaan uit het apoartement aan de overkant van mijn ex, waar ik gisteren in trok. Trok het totaal niet om uitzicht te hebben op wat tot gisteren mijn huis was.

Woon vanaf nu weer bij mijn ouders. Voelt wel klote op je 25e. ;(
Vanavond met drie vrienden gegeten en wat pilsjes gedaan, even wat afleiding. Maar nu ik bij mijn ouders op zolder zit steekt het weer als de ziekte.
pi_107740190
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 22:14 schreef Skv het volgende:
Ik heb vandaag besloten weg te gaan uit het apoartement aan de overkant van mijn ex, waar ik gisteren in trok. Trok het totaal niet om uitzicht te hebben op wat tot gisteren mijn huis was.

Woon vanaf nu weer bij mijn ouders. Voelt wel klote op je 25e. ;(
Vanavond met drie vrienden gegeten en wat pilsjes gedaan, even wat afleiding. Maar nu ik bij mijn ouders op zolder zit steekt het weer als de ziekte.
Klote situatie. afleiding is erg goed zoalng het niet vluchten van je situatie word.

Sterkte kerel.
pi_107740938
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 21:42 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Liefdesverdriet een door jezelf gecreëerd verschijnsel?

Dat is te kort door de bocht als in: "de ander kan je vertrouwen schaden en je daarmee onnodig-/extra kwetsen.

Ik ben niet zo gek op die NLP-achtige zinnetjes.
Natuurlijk is het aardig kort door de bocht, maar er zit een kern van waarheid in. Liefdesverdriet blijf je deels zelf voortstuwen in je hoofd door dingen te overromantiseren, blijven op FB kijken, blijven naar foto's kijken, blijven naar je telefoon kijken etc. Zo blijf je jezelf eraan herinneren.

Maar nogmaals, daarmee is niet gezegd dat het minder pijnlijk is ofzo.

Wat er precies NLP is aan dat zinnetje ontgaat mij even. Ik heb geloof ik niemand's arm zitten strelen terwijl ik 't zinnetje uitsprak ;).
pi_107741293
Mijn ex is jarig vandaag. :o
pi_107744058
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 09:08 schreef over_hedge het volgende:
Mijn ex is jarig vandaag. :o
Geef dr een knuffel van me :P
pi_107744753
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 10:58 schreef smurfinnensoep het volgende:

[..]

Geef dr een knuffel van me :P
Gaat niet :( Zie haar pas over.. Ja geen idee. Een jaar of zo? :P Ik heb wel een whats app gestuurd.
Ik hoef trouwens niet echt meer te posten in dit topic. Want de kunst van los laten gaat me goed af :P Gaat gewoon heel goed. Heel soms even momenten dat ik haar mis als ik alleen thuis zit. Maar dat is niet zo gek. Van de rest doet het me geen pijn meer. Dat ze vandaag jarig is doet me eigenlijk ook niks.

[ Bericht 19% gewijzigd door over_hedge op 08-02-2012 11:40:42 ]
pi_107745225
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 11:23 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Gaat niet :( Zie haar pas over.. Ja geen idee. Een jaar of zo? :P Ik heb wel een whats app gestuurd.
Ik hoef trouwens niet echt meer te posten in dit topic. Want de kunst van los laten gaat me goed af :P Gaat gewoon heel goed. Heel soms even momenten dat ik haar mis als ik alleen thuis zit. Maar dat is niet zo gek. Van de rest doet het me geen pijn meer. Dat ze vandaag jarig is doet me eigenlijk ook niks.
Ah super, goed om te horen. Dat is dan redelijk snel gegaan. En het heeft je zelfs wat geld bespaard, je hoeft geen cadeau te kopen :P
pi_107745444
Dat kan ik beamen, het leven zonder vriendin maakt alles ineens stukken goedkoper :')
pi_107745510
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 11:43 schreef smurfinnensoep het volgende:

[..]

Ah super, goed om te horen. Dat is dan redelijk snel gegaan. En het heeft je zelfs wat geld bespaard, je hoeft geen cadeau te kopen :P
We zouden een weekend naar parijs gaan :P Dus heeft me heel veel geld bespaard. Al had ik liever gewoon gegaan hoor. ;) En ja. Wil niet zeggen dat ik al helemaal over haar heen ben of zo. Denk nog wel heel veel aan haar. En soms mis ik haar dus. Maar ik ben ook gewoon weer vrolijk. En doet geen pijn meer. :)

quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 11:51 schreef muhahaha het volgende:
Dat kan ik beamen, het leven zonder vriendin maakt alles ineens stukken goedkoper :')
Nou niet echt bij mij. Ik ga opeens weer uit. En leuke dingen doen enzo. Meer drank kopen. :P Dus nee goedkoper is het niet geworden voor mij.
pi_107745649
Je hoeft

Geen dure sieraden te kopen
Geen nieuwe auto
Boodschappen voor 1 persoon
Geen kinderkamer in te richten :')

Kan nog wel doorgaan haha
pi_107745796
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 11:51 schreef muhahaha het volgende:
Deels andersom. Je gaat in ieder geval weer vaker op stap, vaker met vrienden wat doen. Kost dus meer geld :P.

Daar komt nog bij dat m'n ex ook gewoon voor dingen wilde betalen.

Ach, maakt ook weinig uit. Ik had nog net een midweekje weg voor ons betaald a 600/700 EUR excl. daar geld uitgeven. Een week nadat we terug waren maakte ze het uit :D.
Spijt? Nop. Zonde? Nop.
pi_107745916
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 11:58 schreef muhahaha het volgende:
Je hoeft

Geen dure sieraden te kopen
Geen nieuwe auto
Boodschappen voor 1 persoon
Geen kinderkamer in te richten :')

Kan nog wel doorgaan haha
Dure sieraden kocht ik nooit. Wilde ze ook niet
Ze heeft geen rijbewijs ik ben nog bezig met die van mij. Dus geen auto nodig.
We woonde niet samen dus gaat voor mij ook niet op.
Maar goed dat ik die niet hoef in te richten :P Dat zou ik als het goed is ook niet moeten als we nog samen waren.

Dus in jouw geval vast goedkoper ja. :) Bij mij echt totaal niet. :P
pi_107746627
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 11:23 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Hoe lang geleden ging het uit als ik mag vragen?
  FOK!fotograaf woensdag 8 februari 2012 @ 12:58:58 #101
364681 over_hedge
pi_107747213
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 12:35 schreef Skv het volgende:

[..]

Hoe lang geleden ging het uit als ik mag vragen?
Sinds 30 dec 2011. Dus 5 weken of zo nu.

[ Bericht 1% gewijzigd door over_hedge op 08-02-2012 13:44:33 ]
  woensdag 8 februari 2012 @ 13:38:29 #102
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_107748648
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 12:58 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Sinds 30 jan 2011. Dus 5 weken of zo nu.
Rare jaartelling heb jij ;)
  woensdag 8 februari 2012 @ 13:41:20 #103
367298 puzzles
That's the puzzle
pi_107748772
Bij mij is het nu zon 2 maanden uit, maar ik nu valentijnsdag dichterbij komt zit het toch meer in mijn hoofd :(
  FOK!fotograaf woensdag 8 februari 2012 @ 13:44:47 #104
364681 over_hedge
pi_107748896
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 13:38 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Rare jaartelling heb jij ;)
Ja moest dec zijn :@
pi_107749231
Meeh.. Mijn ex en ik praten af en toe nog wel eens via WA. Maar ik heb daar eigenlijk steeds minder behoefte aan.. imo is het gewoon beleefdheid. Maar ik vind het wel lullig als ik het af ga kappen aan de ene kant :{
pi_107758000
ook last van. Heb hier iets.
Hoop dat het helpt

http://www.google.nl/imgr(...)ved=1t:429,r:8,s:833
pi_107788336
@#$%^mijn favoriete koffiemok staat nog daar zie ik ineens op haar FB! :'(
pi_107810225
Sodefuck, ik heb eerder deze week op aanraden van een vriend van me het ebook van www.nomoremrniceguy.com/ gekocht. Ben nu halverwege. Bizar hoeveel zaken dírect van toepassing op mij zijn.. Alsof het een boek is dat over mij gaat. Begin ook dingen te begrijpen die moeilijk liepen in onze relatie. En vooral waaróm dat zo was. Jammer dat ik het nu pas achteraf lees, anders had ik er misschien aan kunnen werken. Veel communicatie was bij ons verstoord omdat ik me achter een muur optrok. Bijzonder om te zien hoe je dat zou kunnen veranderen. Ik ging er altijd maar vanuit dat het gewoon een gegeven, een onderdeel van mijn karakter, was.

Helemaal vreemd is het dat ik al vier dagen lang panisch op mijn telefoon kijk om te zien of ze nog wat van zich laat horen.. Tot en met vanochtend met een constant paniekgevoel rondgelopen. Stuurt ze net een smsje, merk ik helemaal niks meer van dat gevoel. Hoop dat het aanhoudt morgen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Skv op 09-02-2012 23:41:38 ]
pi_107812002
Ik heb mijn ex een brief gestuurd een paar dagen terug, waar ik achteraf spijt van heb, ik laat me weer van mijn zwakke kant zien, en nu heb ik een bericht gekregen van: ik stuur je wel een mail, via msn wil ik niet meer praten enzovoort, maar eigenlijk nu ik een antwoord krijg heb ik een dubbel gevoel.. ik wil niets meer van haar horen maar toch ook weer wel, ik wil weten hoe het met haar gaat, maar zodra ik weer iets van haar hoor ga ik me weer klote voelen :r wat ben ik afentoe toch ook dom bezig ;(
.
"You gotta ride a few ponies before you can run with the bulls"
.
pi_107815543
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 21:55 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Probeer er van te leren en dat je dit in de toekomst vanaf vandaag om te draaien. Pijnig jezelf niet zo, hij is je niet waard. En ja ik weet dat je een jonge leeftijd hebt, maar daarom zijn de handvatten die ik in ieder geval, maar anderen je ook aanreiken, iets om wat mee te doen. De meeste van ons hebben dit ook allemaal al een keertje meegemaakt of zitten er midden in.

Zelfmedelijden en medelijden van anderen die met je mee praten zit je echt niet op te wachten ook al voelt dat nu anders. Later, als je hem echt hebt kunnen loslaten zul je mij beter begrijpen of misschien pas als je wat ouder bent, maar dat komt vanzelf en hoeft ook niet nu. Ik probeer alleen hard te zijn tegen je, puur omdat ik je er in zie blijven hangen en de dingen blijft herhalen, niet alleen in doen, maar er ook door het er over te hebben. Probeer een volgend stapje, of zoals mijn psychologe zegt, de eerste regel van het boek is gelezen, probeer nu eens de volgende regel tot je een hele alinea hebt gelezen. Voor het weet heb je het boek ongemerkt toch helemaal uit gelezen. (dat is waar ik aan vast houd en ik moet zeggen dat ik al zeker het boek voor de helft uit heb)

Hoop dat je mij zo een beetje begrijpt (en nee, je hoeft niet (meteen) hierop te reageren, neem het ter informatie aan en haal er uit waar jij wat mee kan doen
Dankje mickeys, wat een verhelderende post :o. Je hebt helemaal gelijk en ik probeer m'n best te doen om hem gewoon als het ware te vergeten. Misschien dat ik hem ooit een plek kan geven als m'n eerste liefde of iets in die trant, maar ik kan dat nu nog niet doen. Dat met het boek uitlezen vond ik mooi en ook toepasselijk, zo ga ik voortaan ook denken. Echt heel erg bedankt. O+
XO till we overdose
pi_107816481
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:25 schreef Skv het volgende:
Sodefuck, ik heb eerder deze week op aanraden van een vriend van me het ebook van www.nomoremrniceguy.com/ gekocht. Ben nu halverwege. Bizar hoeveel zaken dírect van toepassing op mij zijn.. Alsof het een boek is dat over mij gaat. Begin ook dingen te begrijpen die moeilijk liepen in onze relatie. En vooral waaróm dat zo was. Jammer dat ik het nu pas achteraf lees, anders had ik er misschien aan kunnen werken. Veel communicatie was bij ons verstoord omdat ik me achter een muur optrok. Bijzonder om te zien hoe je dat zou kunnen veranderen. Ik ging er altijd maar vanuit dat het gewoon een gegeven, een onderdeel van mijn karakter, was.

Helemaal vreemd is het dat ik al vier dagen lang panisch op mijn telefoon kijk om te zien of ze nog wat van zich laat horen.. Tot en met vanochtend met een constant paniekgevoel rondgelopen. Stuurt ze net een smsje, merk ik helemaal niks meer van dat gevoel. Hoop dat het aanhoudt morgen.
Ik zal dit ook eens gaan doornemen. Voor geïnteresseerde, als je dit boek gewoon op google zoekt vindt je na paar seconde al een site waar je dit ebook als pdf kan opslaan voor noppes. ;)
pi_107816811
Ik kan me voorstellen dat het voor heel veel mensen niet opgaat, maar mij helpt het iig. :Y
pi_107816899
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 05:22 schreef smurfinnensoep het volgende:

[..]

Ik zal dit ook eens gaan doornemen. Voor geïnteresseerde, als je dit boek gewoon op google zoekt vindt je na paar seconde al een site waar je dit ebook als pdf kan opslaan voor noppes. ;)
Linkje? ;)
Strek je eens uit !
  vrijdag 10 februari 2012 @ 17:12:04 #116
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_107832778
Vandaag precies 2 maanden na de break. Even een dipje. Komt ook door de nieuwe alarmschijf van deze week, Coldplay met Rihanna (princess of China) en zocht daar de songtekst van op omdat ik het niet goed verstond.... tja, heel erg knak. Weer zo'n nummer wat op jouw leven (lees breuk) is geschreven.

Maar ik zal het overwinnen!
pi_107836388
Heel goed gesprek gehad van 2,5 uur. Voel me.. Leeg, vlak. Verdriet is (eventjes) niet meer aanwezig. Vier dagen geleden ging het uit na vier jaar. Besef is er half.
pi_107836527
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 19:09 schreef Skv het volgende:
Heel goed gesprek gehad van 2,5 uur. Voel me.. Leeg, vlak. Verdriet is (eventjes) niet meer aanwezig. Vier dagen geleden ging het uit na vier jaar. Besef is er half.
Sterkte.. De komende tijd wordt echt heel rot, maar je hebt vast lieve mensen om je heen en dit topic natuurlijk als je behoefte hebt om je hart te luchten. :)
  FOK!fotograaf vrijdag 10 februari 2012 @ 19:47:44 #119
364681 over_hedge
pi_107837859
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 19:13 schreef xinge9 het volgende:

[..]

Sterkte.. De komende tijd wordt echt heel rot, maar je hebt vast lieve mensen om je heen en dit topic natuurlijk als je behoefte hebt om je hart te luchten. :)
:D Precies wat je wil horen als het net uit is. Maarja. Of het echt heel rot word ligt aan je zelf. Je kan er heel erg lang mee gaan zitten. Of je kan zorgen dat je na 2 weken of zo gewoon weer vrolijk bent en aan anderen dingen kan denken en niet met pijn er aan terug hoeft te denken. Ligt maar net aan je zelf.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 20:24:16 #120
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_107839763
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 19:47 schreef over_hedge het volgende:

[..]

:D Precies wat je wil horen als het net uit is. Maarja. Of het echt heel rot word ligt aan je zelf. Je kan er heel erg lang mee gaan zitten. Of je kan zorgen dat je na 2 weken of zo gewoon weer vrolijk bent en aan anderen dingen kan denken en niet met pijn er aan terug hoeft te denken. Ligt maar net aan je zelf.
Hangt er per persoon van af en hoe diep geworteld jouw liefde heeft gezeten voor die ander. Heb je het zien aankomen of niet etc etc. Ik zit soms vol verbijstering naar jouw posten te kijken. Jij zat er in het begin ook helemaal doorheen en ineens sloeg je als een blad aan de boom om. Mijn manager waarschuwt mij iedere dag voor hetgeen jij misschien wel doet en komt de klap over een half jaar.

In ieder geval wil ik Skv heel veel sterkte wensen en zoals xinge9 zegt, je kunt hier altijd je verhaal kwijt. Sommige van ons hebben ook zo'n lange relatie gehad of nog langer en sommige korter, maar het verdriet is er bij iedereen, de een wat korter, de ander wat langer
pi_107840360
Na 2 weken :'). Wacht ik ga ff zoeken naar die zogenaamde schakelaar, lijkt me wel handig. Issie ook toepasbaar wanneer er iemand overlijd of draaf ik nu door :')
pi_107847396
Ik zag net iemand die heel erg op m'n ex leek voorbij lopen en ik wilde bíjna gaan huilen. Soms vind ik 't maar grappig dat dat zo veel gevoelens los kan maken. Begon bij mezelf te denken van "wat als ik hem weer zie" etc, allemaal irrationele gedachtes.. En toen was ik weer terug bij 't begin :{
XO till we overdose
  FOK!fotograaf vrijdag 10 februari 2012 @ 23:04:21 #123
364681 over_hedge
pi_107847602
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 20:24 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Hangt er per persoon van af en hoe diep geworteld jouw liefde heeft gezeten voor die ander. Heb je het zien aankomen of niet etc etc. Ik zit soms vol verbijstering naar jouw posten te kijken. Jij zat er in het begin ook helemaal doorheen en ineens sloeg je als een blad aan de boom om. Mijn manager waarschuwt mij iedere dag voor hetgeen jij misschien wel doet en komt de klap over een half jaar.

In ieder geval wil ik Skv heel veel sterkte wensen en zoals xinge9 zegt, je kunt hier altijd je verhaal kwijt. Sommige van ons hebben ook zo'n lange relatie gehad of nog langer en sommige korter, maar het verdriet is er bij iedereen, de een wat korter, de ander wat langer
Ja zeg toch ook hangt van de persoon af. :) En dat ik er redelijk snel goed mee om kan betekend nog niet dat ik minder van haar gehouden heb dan dat iemand anders dat van zijn of haar ex deed die er wel lang over deed. ;) En nee die klap gaat er bij mij niet komen over een half jaar. Weet ik wel zeker. :)
pi_107852982
Nou, zuipen kan in ieder geval nog. ^O^
pi_107854821
.. En nu is het weer doffe ellende. :')
pi_107856571
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 10:56 schreef Skv het volgende:
.. En nu is het weer doffe ellende. :')
Wat voor mij echt het beste werkte was naar vrienden gaan. Zo min mogelijk alleen thuis zitten.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 12:53:08 #127
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_107857211
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 17:12 schreef Mickeys het volgende:
Vandaag precies 2 maanden na de break. Even een dipje. Komt ook door de nieuwe alarmschijf van deze week, Coldplay met Rihanna (princess of China) en zocht daar de songtekst van op omdat ik het niet goed verstond.... tja, heel erg knak. Weer zo'n nummer wat op jouw leven (lees breuk) is geschreven.

Maar ik zal het overwinnen!
en op de breuk van nog een miljoen anderen. Relativeren kerel. Geef het tijd. De goede instelling heb je al.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  zaterdag 11 februari 2012 @ 13:27:22 #128
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_107858159
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 12:53 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

en op de breuk van nog een miljoen anderen. Relativeren kerel. Geef het tijd. De goede instelling heb je al.
Kerel? Maar goed. het gaat al dagen redelijk goed, dus zo'n dagje tussendoor mag!
pi_107866512
Morgen is ie jarig, had me er al maanden op verheugd met een vriendin een bijzondere taart voor hem te maken... Nu heeft ze dat dus gedaan met een andere vriendin, want ik zal er niet bij zijn.

Leek bij mij in begin ook redelijk goed te gaan, tot verbazing van aantal mensen, tot een week of drie geleden, toen sloeg de bom alsnog in. Mijn huisarts had al gezegt dat het zo kon lopen. Bij de een is het gelijk bij de ander pas na een aantal maanden. Maar bij de meeste mensen die echt met een scheiding te maken hebben komt dat moment. Toch ook maar hulp gezocht van een spv-er in mijn geval (sociaal psychiatrisch verpleegkundige).
pi_107869074
Wat bedoel je met die bom QEX? Had hij de relatie verbroken?
  zaterdag 11 februari 2012 @ 20:07:52 #131
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_107870062
Weekenden zijn het lastigst, maar doordat ik genoeg dingen te doen heb kom ik er wel doorheen. Gewoon wennen dat de meeste dingen nu weer alleen gedaan moeten worden en soms kom je wel eens een handje te kort. Doordat ik naar een andere stad ben verhuisd ook niet even snel een vriend vlakbij. Dat zijn dan de moeilijkste momenten.

Wel doe ik veel voor mijzelf zoals het plaatsen van een bad omdat ik die qua ontspanning (soms wel 2 tot 3 keer in de week altijd gedaan) heel erg mis. Alleen een bad in je uppie plaatsen (grotendeels dan), das best lastig.

@QEX , goed gedaan hoor dat van de spv'er, ik vind het ook niet erg om te zeggen dat ik bij de psychologe loop, ik word er een beter persoontje van en ga steviger in mijn schoenen staan. en dat met mijn leeftijd, lol
pi_107873855
Iedereen hier heeft het over een psycholoog opzoeken e.d. en ergens denk ik dat het ook een oplossing is voor mij.. Ik ben er zo vaak mee bezig als ik weer in m'n bed lig en ik droom nog steeds over hem, alleen ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen en aan wie ik het moet vragen. Ergens vind ik het maar raar om naar een psych te gaan, alsof er iets 'mis' met me is :{
XO till we overdose
pi_107874346
@ muhahaha, ja de relatie is door hem verbroken. En met de 'bom' bedoel ik dat ik het emotioneel erg zwaar had.

@ ovoxo; je kunt ook naar de psy gaan om eens goed al je emoties te bespreken, want zelfs de beste vrienden vertel je misschien niet alles. En ook om te zorgen dat je niet gek word, dus om te voorkomen dat er iets 'mis' gaat zijn. Je kunt er ook voor kiezen eerst te praten met een maatschappelijk werker als een psycholoog te 'eng' klinkt.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 22:36:26 #134
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_107875857
Nadat het uit was heb ik 2 dagen gehuild en toen ben ik gestopt. Zette vanmorgen de radio aan en er was een cover op van The Scientist. Heb niets met dat nummer, maar het was even alsof ik een stomp in m'n hart kreeg ofzo. Stond ik daar keihard te janken in de woonkamer. Raarrrr :') :'(
pi_107877457
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:36 schreef La_Vita het volgende:
Nadat het uit was heb ik 2 dagen gehuild en toen ben ik gestopt. Zette vanmorgen de radio aan en er was een cover op van The Scientist. Heb niets met dat nummer, maar het was even alsof ik een stomp in m'n hart kreeg ofzo. Stond ik daar keihard te janken in de woonkamer. Raarrrr :') :'(
Iets met een achtbaan..
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 11 februari 2012 @ 23:52:47 #136
300347 MrManuel
pi_107878522
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 23:20 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Iets met een achtbaan..
Dit dus...

[ Bericht 14% gewijzigd door MrManuel op 11-02-2012 23:58:12 ]
[i]~ The impossible is easy![/i]
pi_107882925
Ups en downs wisselen zich bij mij ook in razend tempo af. Lijk wel manisch depressief.. Ga naar bed met een goed gevoel, word wakker met het gevoel dat de wereld me dood wil hebben, na een paar uur voel ik me weer oke, dan weer kut etc. Vandaag vier keer volledig tyfuskut gevoeld.

Morgen en overmorgen worden echt verschrikkelijk, om 10 uur beginnen met verhuizen en de gezamelijke spullen verdelen.

;(

:'(

:(
pi_107882968
Nog geen drie maanden deed ik de deur open voor een meisje die een voor mij nog totaal onbekende uitstraling toonde. Niet direct onder de indruk maar toch zeker zijn van een hit, liet ik het maar allemaal gebeuren en op het moment dat we twee weken later ook echt in contact kwamen, bleek er een heuse spanning en wederzijdse interesse met een ongemakkelijk tintje.

Het spel mondde uit tot veel samen eten en de boel was spontaan veel gezelliger met haar in de omgeving. Uiteindelijk resulteerde dat in een veelheid aan lichaamscontact waar de vonk duidelijk en goed hard was overgeslagen, waarna ze in eens twee weken weg ging.

In die twee weken zo min mogelijk contact gehad, veel nagedacht en besloten dat dit toch wel mijn nieuwe vriendinnetje zou worden. Ook al had ik het me afgezworen om weer in de relaties te duiken gezien mij het vrijgezelle bestaan mij wel beviel.

En hoewel de vlinders er goed zaten, merkte ik al gauw dat de ongemakkelijke spanning bleef overheersen en dat ik echt moeite had om tot haar door te dringen, of dat ze zelf over de brug kwam met goede initiatieven.

Gezien haar levensfase, impulsieve houding, wilde haren en de prilheid van de relatie, besloot ik het maar onder dat matje te schuiven en door te gaan met goede progressie om er goed van te genieten.

Naargelang de tijd verstreek en alles wat normaler begon te worden, merkte ik op dat haar houding tegen over mij zich begon te keren en redelijk afstandelijk begon te worden. Na dat ik op een avond een gevoelige snaar raakte was de kogel door de kerk en sloeg de sfeer om. Iets wat ik eigenlijk al had aan voelen komen.

Met veel kopzorgen ben ik gaan slapen en besloot de volgende dag de confrontatie aan te gaan vanwege haar gedrag. Het kwam er op neer dat haar verliefdheid verdwenen was. Ze op dit moment prima met haar zelf kon leven en niemand nodig had. Maar ook dat ik de eerste jongen was bij wie ze zich haarzelf voelde en had voor het eerst het idee dat ik een echt vriendje was.

Of het ook echt uit was liet ze maar een beetje in het midden. Ik heb haar mijn gevoelens voor haar verteld en ben weg gegaan. Ze vroeg nog wel om een kus, maar dat kan immers ook macht der gewoonte zijn. Het was een prettig en ontspannen gesprek.

Ik geef haar bedenktijd, hoewel ik toch al bijna zeker van de zaak ben dat het een no-go wordt. Of dat een sprankeltje optimisme is of louter de roze zonnebril weet ik niet, maar verliefd ben ik op dit moment toch wel, dus wat let het om die gevoelens door je lijf te laten gieren. Want juist op het moment dat ik me comfy begon te voelen over het idee van een relatie, wordt het afgekapt. Dat het noodlot toeslaat is dan maar zo. Ondanks dat het dan misschien uit is, voelt het heerlijk. Omdat zij het eerste meisje is in tijden waar ik voor de volle 100% voor gegaan ben, ik niet het idee heb dat ik iets fout heb gedaan en dat het allemaal goede weloverwogen bewuste keuzes waren.

Welja. Ik zie wel hoe het loopt. Gewoon niet te zwaar aan tillen en doorgaan met leven dan maar.

:P
  zondag 12 februari 2012 @ 08:54:58 #139
366864 Nietttje
Vind alles nogal druk. . .
pi_107883827
Vind t wel grappig dat iedereen t heeft over nieuwe mense ontmoeten, maar rare is, dat ik enorm introvert ben gewoorden door mijn ex... Iemand tips hoe ik er over heen stap?
pi_107884629
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 08:54 schreef Nietttje het volgende:
Vind t wel grappig dat iedereen t heeft over nieuwe mense ontmoeten, maar rare is, dat ik enorm introvert ben gewoorden door mijn ex... Iemand tips hoe ik er over heen stap?
Ik ook!

Ben inmiddels ruim een jaar verder, en hoewel ik mijn vrienden nog altijd heb natuurlijk, voel ik eigenlijk totaal niet de behoefte om me tussen andere mensen te gaan begeven...

Ook wat betreft liefdesgevoelens ben ik helemaal vlak geworden volgens mij... Er speelt NIETS in mijn leven, en ik ga ook nergens op af/op in..

Heb via mijn studentenvereniging en werk en uitgaan al ontelbaar veel kansen gehad van meiden die mij vroegen als hun date / sms'ten na het uitgaan, maar dan denk ik meteen : NEE, hoe kom ik van ze af, laat me lekker met rust..

Ik zit duidelijk nog niet lekker in mijn vel. Heeft niet meer zozeer met ex te maken, al speelt het wel een beetje mee denk ik. Niet zozeer dat ik haar mis, maar wel dat zij inmiddels al weer 9 maanden in een hele serieuze relatie zit, en ik nog altijd vrijgezel ben...

Vooral nu ze eergisteren met haar vriend voor 2 weken naar Bali is vertrokken op vakantie, en ik komende week een super drukke week heb met allerlei dingen waar ik totaal geen zin in heb, dat ik wel eens denk : Geef mij dat burgerlijke, truttige, rustige leventje terug wat ik met ex had :')
  zondag 12 februari 2012 @ 12:13:19 #141
366864 Nietttje
pi_107886608
Hij heeft gezorgd dat ik niemand meer over heb, echt een sociaal isolement..
En aangezien ik al niet super sociaal was, komt de klap nu harder aan dan wneer ik wel vrienden zou hebben... :(
  zondag 12 februari 2012 @ 12:59:53 #142
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_107888103
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 12:13 schreef Nietttje het volgende:
En aangezien ik al niet super sociaal was, komt de klap nu harder aan dan wneer ik wel vrienden zou hebben... :(
Dan heb je de fout gemaakt dat je het toe hebt gelaten.
Is niet erg, maar als je dat inziet dan is het makkelijker om het een volgende keer te voorkomen.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_107888117
Sociaal isolement kan je uitkomen door zoveel mogelijk zelf te ondernemen, ook al voel je je dag in dag uit slecht. Ik heb op dit moment geen behoefte aan vrienden omdat ik me toch alleen maar ga ergeren aan de afwezigheid van mijn ex. Die tijd spendeer ik liever alleen door gewoon mn eigen ding te doen.

Wat ik interessant vind is dat ik mijn ex nu op dit moment helemaal het einde vind en me in de gedachte waan dat ze alles is en ik niemand meer zal krijgen zoals zij. Terwijl ik over een maand of wat daar totaal anders over denk en met de wetenschap zit dat ik toch wel ooit een leuk ander meisje tegen het lijf loop. Ik kan me er op dit moment enkel niks bij voorstellen.

Mja, life goes on.
pi_107888285
quote skv 'Ups en downs wisselen zich bij mij ook in razend tempo af. Lijk wel manisch depressief.. Ga naar bed met een goed gevoel, word wakker met het gevoel dat de wereld me dood wil hebben, na een paar uur voel ik me weer oke, dan weer kut etc. Vandaag vier keer volledig tyfuskut gevoeld.

Morgen en overmorgen worden echt verschrikkelijk, om 10 uur beginnen met verhuizen en de gezamelijke spullen verdelen.'

---

Is precies hoe ik het ook omschrijf. Zelf een &#* weekend. Hij kwam gisteren voor spullen en hij is vandaag dus jarig. Denk dat ik maar aandelen ga nemen in papieren zakdoeken/tissues.

In ieder geval sterkte.
pi_107888907
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 12:13 schreef Nietttje het volgende:
Heb je dan al je vrienden laten zitten tijdens je relatie? Sommige mensen hebben eenmaal de gewoonte om dan minder naar hun vrienden te kijken en als het uit is, komen ze weer met hangende pootjes terug. Probeer weer af te spreken met vriendinnen of ontmoet nieuwe mensen in de kroeg, (sport)school, etc.
XO till we overdose
  zondag 12 februari 2012 @ 13:24:03 #146
366864 Nietttje
pi_107888917
Success QEX!
Heb ook in die situatie gezeten, weet hoe lastig het is!!
  zondag 12 februari 2012 @ 13:26:23 #147
366864 Nietttje
pi_107889009
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 13:23 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Heb je dan al je vrienden laten zitten tijdens je relatie? Sommige mensen hebben eenmaal de gewoonte om dan minder naar hun vrienden te kijken en als het uit is, komen ze weer met hangende pootjes terug. Probeer weer af te spreken met vriendinnen of ontmoet nieuwe mensen in de kroeg, (sport)school, etc.
Nee, hij heeft de paar vrienden die ik had, enorm opgestookt tegen me, maar van mijn kant heeft hij het me ook praktisch verboden om vriendschappen te hebben of te sluiten..
Heel stom dat ik dat toen heb toegelaten..
En ik vind in me uppie na de kroeg nogal triest, ben niet bepaald een uitgaansdiertje! :N
pi_107889124
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 13:26 schreef Nietttje het volgende:

[..]

Nee, hij heeft de paar vrienden die ik had, enorm opgestookt tegen me, maar van mijn kant heeft hij het me ook praktisch verboden om vriendschappen te hebben of te sluiten..
Heel stom dat ik dat toen heb toegelaten..
En ik vind in me uppie na de kroeg nogal triest, ben niet bepaald een uitgaansdiertje! :N
Waarom heeft hij dat je verboden dan? Dat zou al een signaal zijn dat hij niet zo snugger is, maar oke. En hoe wil je dan weer je sociale leven oppakken? Je kan ook naar de bieb ofzo als je niet zo van uitgaan houdt.
XO till we overdose
  zondag 12 februari 2012 @ 13:31:20 #149
366864 Nietttje
pi_107889204
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 13:29 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Waarom heeft hij dat je verboden dan? Dat zou al een signaal zijn dat hij niet zo snugger is, maar oke. En hoe wil je dan weer je sociale leven oppakken? Je kan ook naar de bieb ofzo als je niet zo van uitgaan houdt.
Denk uit onzekerheid, hij was gewoon erg raar, en agresief, misschien klinkt het raar, maar ik wou niet meer gedonder..
Ik heb dus geen idee hoe ik alles weer oppak, zijn zoveel dingen gebeurt, gister wel voormalig beste vriendin gemailt, die moest er overna denken of ze wel weer contact wou..
Pfff..
pi_107889472
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 13:31 schreef Nietttje het volgende:

[..]

Denk uit onzekerheid, hij was gewoon erg raar, en agresief, misschien klinkt het raar, maar ik wou niet meer gedonder..
Ik heb dus geen idee hoe ik alles weer oppak, zijn zoveel dingen gebeurt, gister wel voormalig beste vriendin gemailt, die moest er overna denken of ze wel weer contact wou..
Pfff..
Chicks before dicks :@
Jammer dat je het contact met je vrienden zo hebt verwaarloosd, want vrienden zijn altijd belangrijker dan een vriend/vriendin (imo). Probeer anders nieuwe vrienden te maken op school, nieuwe uitdagingen aan te gaan of bijv. op hockey gaan. Er zijn zo veel mogelijkheden.
XO till we overdose
pi_107891075
Zojuist bij ex langsgegaan om nog 2 dingen op te halen die daar lagen. Gezegd dat het allemaal prima zo was toen ze vroeg hoe het ging. Ze antwoordde met: ja is beter zo hè...

Pfff... ondanks dat ze echt gemene dingen heeft gezegd blijft het zeer doen ;(
pi_107891138
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 14:19 schreef psymeuk het volgende:
Zojuist bij ex langsgegaan om nog 2 dingen op te halen die daar lagen. Gezegd dat het allemaal prima zo was toen ze vroeg hoe het ging. Ze antwoordde met: ja is beter zo hè...

Pfff... ondanks dat ze echt gemene dingen heeft gezegd blijft het zeer doen ;(
Sterkte. Hoop dat het met tijd beter gaat O+
XO till we overdose
  zondag 12 februari 2012 @ 14:32:49 #153
366864 Nietttje
pi_107891624
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 13:38 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Chicks before dicks :@
Jammer dat je het contact met je vrienden zo hebt verwaarloosd, want vrienden zijn altijd belangrijker dan een vriend/vriendin (imo). Probeer anders nieuwe vrienden te maken op school, nieuwe uitdagingen aan te gaan of bijv. op hockey gaan. Er zijn zo veel mogelijkheden.
Als je de keuze hebt tussen met je vriende na de kroeg of in elkaar gemept worden is de keuze snel gemaakt...
Ook zit school er niet in, ben 25 en werk sinds kort weer, na een half jaar overspanne thuis gezeten te hebbe }:|
pi_107891885
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 14:32 schreef Nietttje het volgende:

[..]

Als je de keuze hebt tussen met je vriende na de kroeg of in elkaar gemept worden is de keuze snel gemaakt...
Ook zit school er niet in, ben 25 en werk sinds kort weer, na een half jaar overspanne thuis gezeten te hebbe }:|
Ik vraag me af waarom je het zo ver hebt laten komen en je niet eerder in had gezien dat je ex niet helemaal lekker is met z'n 'regeltjes'. Probeer anders met collega's wat te doen o.i.d. en geef het vooral niet op, je bent pas 25. Je hebt nog alle tijd om 'jezelf' te worden en je sociale leven weer te verbeteren
XO till we overdose
pi_107892135
No offence, maar ik heb toch het idee dat meisjes wat meer ''streken'' hebben nadat een relatie uitgaat...

Hoor het om me heen ook vaak, gewoon ineens contact gaan zoeken met vrienden van ex, genieten van het kil doen, dat soort dingetjes...

Denk dat jongens toch een stuk eerlijker zijn in dat soort dingen. Niet per definitie minder hard, maar niet ''gemeen'' oid..
  zondag 12 februari 2012 @ 14:56:24 #156
366864 Nietttje
pi_107892513
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2012 14:39 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Ik vraag me af waarom je het zo ver hebt laten komen en je niet eerder in had gezien dat je ex niet helemaal lekker is met z'n 'regeltjes'. Probeer anders met collega's wat te doen o.i.d. en geef het vooral niet op, je bent pas 25. Je hebt nog alle tijd om 'jezelf' te worden en je sociale leven weer te verbeteren
Snap ik zelf ook niet, hij was goed in leugens vertelle, te goed.. Geloofde bijna dat t mijn schuld was, maar anyway dat is verleden tijd, hij was fout.
Blijft als nog erg moeilijk, op werk is wel een meisje waar ik aansluiting bij heb, maar die wil ik dan weer niet lastig vallen ofzo...

Misschien maar gewoon even stoute shoes aantrekken en smsje sturen.. :)
pi_107892595
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:36 schreef La_Vita het volgende:
Hoe lang is het geleden inmiddels?
Strek je eens uit !
  zondag 12 februari 2012 @ 15:16:10 #158
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_107893239
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2012 14:58 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Hoe lang is het geleden inmiddels?
Een maand ongeveer
pi_107894399
Toch wel grappig als veteraan in dit topic om te zien hoe het elke keer weer hetzelfde gaat..

Zit zelf al bijna 2 jaar hier, althans, de laatste tijd zit ik hier niet meer maar kijk ik eens in de zoveel tijd eens...

Niet dat ik het leuk vind voor jullie hoor, maar valt toch op hoe zeer iedereen denk dat zijn/haar situatie uniek is, terwijl het uiteinderlijk allemaal verschrikkelijk veel op elkaar lijkt...

Mensen komen binnen, posten vaak een enorm lange openingspost, posten een paar weken/maandjes mee, en zijn weer pleite. Of door een nieuwe relatie, of doordat ze eindelijk ECHT hebben geaccepteerd dat het niets meer gaat worden.

Vaak is dat namelijk pas het moment dat mensen vooruit gaan kijken, in plaats van terug.
pi_107894422
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 14:56 schreef Nietttje het volgende:

[..]

Snap ik zelf ook niet, hij was goed in leugens vertelle, te goed.. Geloofde bijna dat t mijn schuld was, maar anyway dat is verleden tijd, hij was fout.
Blijft als nog erg moeilijk, op werk is wel een meisje waar ik aansluiting bij heb, maar die wil ik dan weer niet lastig vallen ofzo...

Misschien maar gewoon even stoute shoes aantrekken en smsje sturen.. :)
Ja, gewoon een smsje sturen. Niet geschoten is altijd mis ^O^
XO till we overdose
pi_107894560
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:48 schreef Bartinhoo het volgende:
Toch wel grappig als veteraan in dit topic om te zien hoe het elke keer weer hetzelfde gaat..

Zit zelf al bijna 2 jaar hier, althans, de laatste tijd zit ik hier niet meer maar kijk ik eens in de zoveel tijd eens...

Niet dat ik het leuk vind voor jullie hoor, maar valt toch op hoe zeer iedereen denk dat zijn/haar situatie uniek is, terwijl het uiteinderlijk allemaal verschrikkelijk veel op elkaar lijkt...

Mensen komen binnen, posten vaak een enorm lange openingspost, posten een paar weken/maandjes mee, en zijn weer pleite. Of door een nieuwe relatie, of doordat ze eindelijk ECHT hebben geaccepteerd dat het niets meer gaat worden.

Vaak is dat namelijk pas het moment dat mensen vooruit gaan kijken, in plaats van terug.
In sommige opzichten is het wel hetzelfde, ja. Liefdesverdriet, er weer bovenop komen, weer verder gaan met je leven, etc. Maar het is gewoon fijn om je verhaal kwijt te kunnen en dan advies te krijgen van andere mensen die het ook mee hebben gemaakt en te weten dat je er niet 'alleen' in zit. Voor sommige mensen duurt het gewoon langer voordat je vooruit kan kijken.
XO till we overdose
pi_107894583
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 14:45 schreef EiPet het volgende:
No offence, maar ik heb toch het idee dat meisjes wat meer ''streken'' hebben nadat een relatie uitgaat...

Hoor het om me heen ook vaak, gewoon ineens contact gaan zoeken met vrienden van ex, genieten van het kil doen, dat soort dingetjes...

Denk dat jongens toch een stuk eerlijker zijn in dat soort dingen. Niet per definitie minder hard, maar niet ''gemeen'' oid..
Meisjes kunnen in dat opzicht echte bitches zijn, maar mannen net zo goed :Y
XO till we overdose
pi_107894717
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:16 schreef La_Vita het volgende:

[..]

Een maand ongeveer
Dat is nog maar kort ;)
Strek je eens uit !
pi_107895726
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:52 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Meisjes kunnen in dat opzicht echte bitches zijn, maar mannen net zo goed :Y
Ligt er ook aan of je daar gevoelig voor bent of hoe sterk je in je schoenen staat. Mijn strategie is direct aanvaarden dat het uit is en proberen zo veel mogelijk vooruit te kijken. De ex zo veel mogelijk negeren of je formeel opstellen. Gevoelens een kans geven op momenten dat het uit komt.

Spelletjes kunnen gespeeld worden maar het toont enkel je zwaktes
pi_107897120
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 16:24 schreef Faazz het volgende:

[..]

Ligt er ook aan of je daar gevoelig voor bent of hoe sterk je in je schoenen staat. Mijn strategie is direct aanvaarden dat het uit is en proberen zo veel mogelijk vooruit te kijken. De ex zo veel mogelijk negeren of je formeel opstellen. Gevoelens een kans geven op momenten dat het uit komt.

Spelletjes kunnen gespeeld worden maar het toont enkel je zwaktes
Natuurlijk ligt het aan de persoon zelf, hoe je ermee omgaat en hoe je je erbij voelt. Hoe het uit is gegaan speelt natuurlijk ook een rol bij het verwerken en hoe je jezelf tegen je ex opstelt.
Mijn ex houdt van spelletjes en wil me al te graag laten verliezen, maar dat laat alleen maar zien hoe kinderachtig hij is :)
XO till we overdose
pi_107898484
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:48 schreef Bartinhoo het volgende:

En waarom ben jij nog niet weg dan? ;)
  zondag 12 februari 2012 @ 18:46:22 #167
103012 Nies
Die hekse
pi_107900686
Kom hier het topic ook maar een stuk vervuilen, ondanks dat het met het huilen danig meevalt en ik de dagen best redelijk doorkom, wellicht dat ik met van me afschrijven iets verder kom dan met praten.
Ondanks al het gepraat met vrienden en psychologen en een handvol met allerhande pammetjes om de nacht door te komen presteer ik het alsnog om 's nachts gillend en zwetend wakker te worden van de nachtmerries.
Ik ben blij en opgelucht dat mijn ex weg is, mijn leven is weer van mij! Maar in hemelsnaam.... hoe, hoe kun je, hoe kun je iemand doelbewust vierenhalf jaar laten ploeteren terwijl het voor jou alleen om het makkelijke te doen was?
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
  zondag 12 februari 2012 @ 18:50:13 #168
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_107900819
quote:
18s.gif Op zondag 12 februari 2012 18:46 schreef Nies het volgende:
Maar in hemelsnaam.... hoe, hoe kun je, hoe kun je iemand doelbewust vierenhalf jaar laten ploeteren terwijl het voor jou alleen om het makkelijke te doen was?
Is dat echt zo? Of wil je dat nu denken omdat je boos, verdrietig en teleurgesteld bent?
  zondag 12 februari 2012 @ 18:56:47 #169
103012 Nies
Die hekse
pi_107901016
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 18:50 schreef La_Vita het volgende:

[..]

Is dat echt zo? Of wil je dat nu denken omdat je boos, verdrietig en teleurgesteld bent?
Was het maar zo'n feest..... Nee, hij heeft voor een anderhalf jaar terug al aangegeven dat hij niet verliefd was, dat hij ook wel zag dat hij zoveel minder in onze relatie stak dan ik, dat voor zijn gevoel niemand kan tippen aan zijn ex van jaren terug.
En inderdaad de totaal emotieloze bevestiging van hemzelf, 'ja, het was makkelijk'....
Net zo snel eruit als erin, totaal geen emotie van zijn kant.
Ook altijd verwacht dat hij zo ineens, als uit het niets, de stekker eruit zou kunnen trekken, dus nee, het was echt geen klap, echt niet, maar om iemand maar doelbewust jarenlang voor het lapje te houden want het was wel makkelijk?..... Waarom?
pi_107901136
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 18:56 schreef Nies het volgende:

[..]

Was het maar zo'n feest..... Nee, hij heeft voor een anderhalf jaar terug al aangegeven dat hij niet verliefd was, dat hij ook wel zag dat hij zoveel minder in onze relatie stak dan ik, dat voor zijn gevoel niemand kan tippen aan zijn ex van jaren terug.
En inderdaad de totaal emotieloze bevestiging van hemzelf, 'ja, het was makkelijk'....
Ook altijd verwacht dat hij zo ineens, als uit het niets, de stekker eruit zou kunnen trekken, dus nee, het was echt geen klap, echt niet, maar om iemand maar doelbewust jarenlang voor het lapje te houden want het was wel makkelijk?..... Waarom?
Toen hij zei dat niemand kon tippen aan z'n ex jaren terug en dat hij niet verliefd was, waarom ging 't lichtje niet branden en ben je gewoon zelf niet weg gegaan? Als je 't al aan had zien komen, had jij er eigenlijk een eind aan moeten maken..
XO till we overdose
  zondag 12 februari 2012 @ 19:14:28 #171
103012 Nies
Die hekse
pi_107901616
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2012 19:00 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Toen hij zei dat niemand kon tippen aan z'n ex jaren terug en dat hij niet verliefd was, waarom ging 't lichtje niet branden en ben je gewoon zelf niet weg gegaan? Als je 't al aan had zien komen, had jij er eigenlijk een eind aan moeten maken..
Na drie jaar brei je niet stante pede een eind aan je relatie.... Als hij dan aangeeft daaraan te willen werken, inclusief psychologen en de hele rataplan.... ga je ervan uit dat er ook echt ergens aan gewerkt wordt... niet?
Echter vanaf het moment dat de sessies bij de psycholoog er op zaten (vier stuks in totaal, waarbij hij tegenover mij letterlijk heeft aangegeven de psych toch echt niet alles te vertellen, want ach, dat deed er niet toe, vond hij) is het net geweest alsof hij de schijn ook niet meer op hoefde te houden.... Hij heeft mij in beginsel al voorgelogen door niet aan te geven dat hij nog zoveel worstelt met zijn ex.... dat bracht hij pas na drie jaar naar boven. Nooit heb ik een keuze gehad. Nooit eerder is zoiets opgegooid. Heb wel altijd het gevoel gehad dat.....
Ik ben echt blij dat hij weg is. Het is zoveel vreedzamer in huis. Alleen maar veel gemoedelijker...
Als hij niet de keuze had gemaakt om weg te gaan zal het mijn keuze zijn geweest om te zeggen; ga alsjeblieft weg. Maar dat verklaart niet waarom hij vierenhalf jaar aan iemand kan blijven plakken terwijl het alleen om het makkelijke te doen was....
pi_107902253
Verhuizen is echt een drama. Daarnaast probeert de muzikale wereld me er nog dieper in te trappen. De hele dag hoor ik aan alle kanten liedjes die volledig op mijn gevoel inspelen. Ik zoek ze niet op, maar steeds op de radio etc.. Vandaag (onder andere) al 'de kapitein deel 2' en 'oud verdriet' van Acda & de Munnik, 'My arms keep missing you', en 'without you' van david guetta. Waarom lijken alle liedjes ineens over mijn situatie te gaan, en me er nog dieper in te willen trappen? En waarom denk ik bij álles wat ik doe aan mijn exvriendin?
  zondag 12 februari 2012 @ 19:34:48 #173
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_107902357
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 19:32 schreef Skv het volgende:
Verhuizen is echt een drama. Daarnaast probeert de muzikale wereld me er nog dieper in te trappen. De hele dag hoor ik aan alle kanten liedjes die volledig op mijn gevoel inspelen. Ik zoek ze niet op, maar steeds op de radio etc.. Vandaag (onder andere) al 'de kapitein deel 2' en 'oud verdriet' van Acda & de Munnik, 'My arms keep missing you', en 'without you' van david guetta. Waarom lijken alle liedjes ineens over mijn situatie te gaan, en me er nog dieper in te willen trappen? En waarom denk ik bij álles wat ik doe aan mijn exvriendin?
Erg herkenbaar ;). Maar dat wordt heel gauw minder, echt :*
  FOK!fotograaf zondag 12 februari 2012 @ 19:37:38 #174
364681 over_hedge
pi_107902481
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 19:32 schreef Skv het volgende:
omdat 80% van de liedjes nou 1maal over liefde gaan.

en omdat je van haar houd. zal voorlopig ook nog zo blijven dat je heel de dag aan haar denkt, alleen na een tijdje zal het geen pijn meer doen.
  FOK!fotograaf zondag 12 februari 2012 @ 20:20:13 #175
364681 over_hedge
pi_107904324
pff die achtbaan waar in je in beland is wel kut :r

Het gaat zoals ik al zei wel goed met me. Kan aan haar denken zonder dat het pijn doet enzo. Maar ze vroeg vandaag opeens van: Ben je gelukkig? En toen ging ik er over na denken. En toen kwam ik dus tot de conclusie dat ik dat niet ben. Dat doet wel pijn.
pi_107906158
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 18:56 schreef Nies het volgende:

[..]

Ik denk dat je het toch echt bij jezelf moet zoeken. Je ex heeft niets fout gedaan als ik het zo lees. Als hij anderhalf jaar geleden al aangaf dat niemand zijn ex kan vervangen, waarom ga je dan toch door? Nee meisje, je bent boos omdat het je eigen schuld en je het hebt genegeerd.
pi_107906249
Topidee om Acda en de Munnik aan te zetten in je eentje en je fav foto's van je meisje te bekijken. Janken.
pi_107906305
Ik moet ook altijd janken van Acda & Munnik. Baggermuziek.
pi_107906580
Janken lucht wel op vaak!
pi_107907621
quote:
10s.gif Op zondag 12 februari 2012 21:00 schreef Faazz het volgende:
Janken lucht wel op vaak!
Eventjes wel ja. Na een kwartier moet je eigenlijk weer opnieuw beginnen.
pi_107907934
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 20:54 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Ik denk dat je het toch echt bij jezelf moet zoeken. Je ex heeft niets fout gedaan als ik het zo lees. Als hij anderhalf jaar geleden al aangaf dat niemand zijn ex kan vervangen, waarom ga je dan toch door? Nee meisje, je bent boos omdat het je eigen schuld en je het hebt genegeerd.
Ja, dat dacht ik dus ook. Als iemand 1,5 jaar van tevoren aangeeft dat hij nog steeds aan z'n ex denkt en dat niemand haar kan vervangen, dan kan die persoon niet zo snel z'n gevoelens veranderen en gaat dat ook niet doen, hoe naar het ook klinkt. Dat had eigenlijk al een teken moeten zijn dat de relatie het niet helemaal was voor hem. :N
XO till we overdose
pi_107911070
Het lijkt me overigens hilarisch om een meet te organiseren met mensen uit dit topic. Dat zal me een gezellige dramadag worden. Waarschijnlijk wordt er achteraf ook nog geneukt.

Bui is weer richting manie gegaan :')
  zondag 12 februari 2012 @ 22:13:05 #183
103012 Nies
Die hekse
pi_107911418
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 20:54 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Dus, een relatie instappen, terwijl je zelf bij voorbaat al weet dat 't 'm niet wordt, daar ook met geen woord over reppen... Das normaal?
Mmmkay
pi_107912244
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 22:07 schreef Skv het volgende:
Het lijkt me overigens hilarisch om een meet te organiseren met mensen uit dit topic. Dat zal me een gezellige dramadag worden. Waarschijnlijk wordt er achteraf ook nog geneukt.

Waarom was het ook alweer uitgegaan?
pi_107915781
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 22:07 schreef Skv het volgende:

:D
XO till we overdose
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 12 februari 2012 @ 23:29:11 #186
300347 MrManuel
pi_107916041
Hmm.. ik weet niet of ik hier nog rond moet blijven hangen..
Af en toe mis ik haar nog wel eens.. maarja lijkt me logisch dat dat toch wel een beetje blijft..
Die 3 jaar heb je super leuke dingen mee gemaakt toch? :)

Voor de mensen die hier pas net zijn..
Geloof me dat het beter wordt.. Ik denk dat het beste wat je nu kan overkomen een nieuwe meid vinden is.. Of in ieder geval verliefd worden.. Ookal wordt het niks, je hebt je ex niet meer in je hoofd! ;)

Heb ondertusse een oogje op iemand anders..
Ookal mag k eigenlijk geen oogje hebben op haar.. :X
pi_107916861
quote:
13s.gif Op zondag 12 februari 2012 22:13 schreef Nies het volgende:

[..]

Dus, een relatie instappen, terwijl je zelf bij voorbaat al weet dat 't 'm niet wordt, daar ook met geen woord over reppen... Das normaal?
Mmmkay
Wat ik eigenlijk wil weten is wat er in jouw hoofd omging? Ik vind het namelijk heel erg interessant om te horen van jou waarom je, ondanks dat je wist dat hij niet verliefd op je was en nog aan zijn ex dacht, het moedwillig hebt genegeerd. Waarom heb je het niet afgebroken toen hij je dit vertelde??

Vrouwen... Wanneer een man zo duidelijk is als de ex van Nies dan moet je daar conclusies uit trekken en niet denken dat hij nog wel zal veranderen. Sorry, niet lullig bedoeld, maar jij had ook een stem in die relatie. Je doet nu net alsof 't allemaal zijn schuld is, maar hij was duidelijk naar jou. Je hebt er zelf voor gekozen om dat te negeren. Achteraf klagen terwijl het vanaf het begin al zo duidelijk was dat dit op niks uit zou lopen is gewoon stom en dan verdien je het ook wel een beetje.

Volgende keer wat beter luisteren naar je psycholoog meid en wat minder pammetjes nemen, want ik heb zo het idee dat je die zooi alleen maar neemt omdat je diep in je hart weet dat je fout zat. Zodra je dat toegeeft kun je met een frisse start beginnen aan een nieuw avontuur.

[ Bericht 1% gewijzigd door Mint_Clansell op 12-02-2012 23:53:53 ]
pi_107917205
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 23:47 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Wat ik eigenlijk wil weten is wat er in jouw hoofd omging? Ik vind het namelijk heel erg interessant om te horen van jou waarom je, ondanks dat je wist dat hij niet verliefd op je was en nog aan zijn ex dacht, het moedwillig hebt genegeerd. Waarom heb je het niet afgebroken toen hij je dit vertelde??

Vrouwen... Wanneer een man zo duidelijk is als de ex van Nies dan moet je daar conclusies uit trekken en niet denken dat hij nog wel zal veranderen. Sorry, niet lullig bedoeld, maar jij had ook een stem in die relatie. Je doet nu net alsof 't allemaal zijn schuld is, maar hij was duidelijk naar jou. Je hebt er zelf voor gekozen om dat te negeren. Achteraf klagen terwijl het vanaf het begin al zo duidelijk was dat dit op niks uit zou lopen is gewoon stom en dan verdien je het ook wel een beetje.

Volgende keer wat beter luisteren naar je psycholoog meid en wat minder pammetjes nemen, want ik heb zo het idee dat je die zooi alleen maar neemt omdat je diep in je hart weet dat je fout zat. Zodra je dat toegeeft kun je met een frisse start beginnen aan een nieuw avontuur.
Wat ik heb begrepen is dat hij er nooit over praatte in het begin van hun relatie en pas in het laatste 1,5 jaar wat erover heeft gezegd, alhoewel het wel érg duidelijk was in mijn ogen.. Als je vriend zegt dat hij nog eigenlijk aan z'n ex denkt na 3 jaar een relatie te hebben, moet je eigenlijk wel bij jezelf denken of de relatie het nog wel waard is... Jammer dat ze 't niet eerder in heeft gezien.
XO till we overdose
  maandag 13 februari 2012 @ 00:04:22 #189
367298 puzzles
That's the puzzle
pi_107917428
Ik stel voor: MEET!
pi_107917494
quote:
14s.gif Op maandag 13 februari 2012 00:04 schreef puzzles het volgende:
Sowieso dat de helft niet komt :P
XO till we overdose
pi_107917603
Jjaaa altijd leuk om te daten met dames die met hun gedachtes nog bij hun ex zijn :')
  maandag 13 februari 2012 @ 00:10:49 #192
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107917624
quote:
14s.gif Op maandag 13 februari 2012 00:04 schreef puzzles het volgende:
Oeh mag ik ook komen?
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_107917654
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 00:09 schreef muhahaha het volgende:
Jjaaa altijd leuk om te daten met dames die met hun gedachtes nog bij hun ex zijn :')
quote:
10s.gif Op maandag 13 februari 2012 00:10 schreef heloef het volgende:

[..]

Oeh mag ik ook komen?
Natuurlijk O+
XO till we overdose
pi_107919150
Gezellig :') Gebruiken we elkaar allemaal als rebound! :D

Met mij gaat het nog steeds hetzelfde, al worden de nachtmerries al een beetje minder en betrap ik mezelf er op dat ik af en toe zelfs lach!
pi_107919165
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 01:39 schreef xinge9 het volgende:

Met mij gaat het nog steeds hetzelfde, al worden de nachtmerries al een beetje minder en betrap ik mezelf er op dat ik af en toe zelfs lach!
Wat goed om te horen, het duurt wel even voordat je je beter gaat voelen maar tijd heelt alles. O+
XO till we overdose
pi_107920590
Hmm.. Dacht er toch wel 100 % overheen te zijn, mijn eigen leven gaat in een sneltreinvaart door, amper uberhaupt tijd om aan haar te denken...

Maar nu toch best wel vreemd. Zij zit daar nu, aan de andere kant van de wereld, waar het 35 graden is, tijd om te gaan avondeten zo ongeveer denk ik.

Ze zal nu wel met haar vriend bij een restaurant zitten aan zee ofzo, om straks wat te gaan eten..Ondergaande zon op je gezicht, zeebriesje door je haar...

Is zelfkwelling natuurlijk om zo te gaan denken, maar door dit soort dingetjes kan ik me toch, al is het voor heel even, weer net zo voelen als toen ik kersvers gedumpt was...
Groter dan dit kan de afstand tussen mij en ex niet, zowel letterlijk als figuurlijk... Ze had daar met mij kunnen zitten, maar dat wilde ze absoluut niet meer, ze heeft volledig vrijwillig mij aan de kant gezet, en een voor haar beter exemplaar voor mij in de plaats genomen..

Soms toch nog een steekje :'(
  FOK!fotograaf maandag 13 februari 2012 @ 09:16:34 #197
364681 over_hedge
pi_107921135
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 00:11 schreef ovoxo het volgende:

[..]

[..]

Natuurlijk O+
Jij komt toch sowieso niet :P
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 01:39 schreef xinge9 het volgende:

Als het helpt waarom niet! :P
pi_107921439
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 09:16 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Jij komt toch sowieso niet :P

[..]

Als het helpt waarom niet! :P
Ja maar ik wil wel :P
XO till we overdose
pi_107921635
Dan doe je toch een meet met 1 FOK!ker :P
  maandag 13 februari 2012 @ 09:50:06 #200
367298 puzzles
That's the puzzle
pi_107921745
ik ben erbij als het ergens in zuid-holland is
  maandag 13 februari 2012 @ 10:12:33 #201
103012 Nies
Die hekse
pi_107922194
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 23:57 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Wat ik heb begrepen is dat hij er nooit over praatte in het begin van hun relatie en pas in het laatste 1,5 jaar wat erover heeft gezegd, alhoewel het wel érg duidelijk was in mijn ogen.. Als je vriend zegt dat hij nog eigenlijk aan z'n ex denkt na 3 jaar een relatie te hebben, moet je eigenlijk wel bij jezelf denken of de relatie het nog wel waard is... Jammer dat ze 't niet eerder in heeft gezien.
Ik heb die keuze niet gekregen, in beginsel is mij niets verteld. Dat kwam pas na de bewuste drie jaar.
Had ik die keuze wel gehad, dan was ik hier niet aan begonnen, dat heeft hij zich beseft en mij die informatie onthouden en toch willens en wetens mij een ongelijkwaardige relatie ingesleurd. Met na die drie jaar de melding; " Wat had ik dan moeten doen, mijn hele leven alleen blijven?"
De laatste anderhalf jaar..... had ik inderdaad wellicht beter zelf een eind aan kunnen breien. Ik kan echter mezelf wel aankijken en oprecht zeggen dat ik het wel heb geprobeerd. Eerlijk en oprecht. Iets wat er van zijn kant nog nooit in heeft gezeten.
pi_107922492
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 09:44 schreef muhahaha het volgende:
Dan doe je toch een meet met 1 FOK!ker :P
Gezellig :Y)
XO till we overdose
  FOK!fotograaf maandag 13 februari 2012 @ 10:30:43 #203
364681 over_hedge
pi_107922543
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 10:27 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Gezellig :Y)
Als je met een leuk iemand meet wel. :P
pi_107922589
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 10:30 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Als je met een leuk iemand meet wel. :P
Ja en als je dat niet doet dan heb je een probleem :+
XO till we overdose
  FOK!fotograaf maandag 13 februari 2012 @ 10:34:53 #205
364681 over_hedge
pi_107922622
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 10:33 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Ja en als je dat niet doet dan heb je een probleem :+
Nee hoor. Dat heb je een stomme avond. Is niet echt een probleem. :D
pi_107922766
Alcohol maakt alles gezelliger :P
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 13 februari 2012 @ 10:42:44 #207
300347 MrManuel
pi_107922800
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 10:41 schreef muhahaha het volgende:
Alcohol maakt alles gezelliger :P
Of juist niet
pi_107922858
Worden hier plannen gemaakt voor een rebound-meeting? :9
pi_107922965
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 10:45 schreef Sooph het volgende:
Ja, doe je mee? :P
pi_107922977
quote:
18s.gif Op maandag 13 februari 2012 10:12 schreef Nies het volgende:

[..]

Ik heb die keuze niet gekregen, in beginsel is mij niets verteld. Dat kwam pas na de bewuste drie jaar.
Had ik die keuze wel gehad, dan was ik hier niet aan begonnen, dat heeft hij zich beseft en mij die informatie onthouden en toch willens en wetens mij een ongelijkwaardige relatie ingesleurd. Met na die drie jaar de melding; " Wat had ik dan moeten doen, mijn hele leven alleen blijven?"
De laatste anderhalf jaar..... had ik inderdaad wellicht beter zelf een eind aan kunnen breien. Ik kan echter mezelf wel aankijken en oprecht zeggen dat ik het wel heb geprobeerd. Eerlijk en oprecht. Iets wat er van zijn kant nog nooit in heeft gezeten.
Het is ook heel erg oneerlijk van hem dat hij 't nooit heeft verteld en pas achteraf zei dat niemand aan z'n ex kon voldoen, maar toen hij dat wel zei 1,5 jaar geleden had je er eigenlijk al een eind aan moeten maken. Je bent eerlijk geweest tegenover 'm, maar hij niet en het is nu gewoon definitief over. Jammer maar helaas.. :{

quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 10:34 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Nee hoor. Dat heb je een stomme avond. Is niet echt een probleem. :D
Hmm, als je het zo bekijkt niet nee.
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 10:45 schreef Sooph het volgende:
Ja. haha :D
XO till we overdose
pi_107922984
Als het een beetje in de buurt is, misschien wel ja :P
pi_107923025
het topic krijgt opeens een andere wending...
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_107923035
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 10:52 schreef Bittere_Bal het volgende:

[..]

Ik vind het wel een kunst om je ex op deze manier te vergeten :D
pi_107923040
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 10:52 schreef Bittere_Bal het volgende:

Iedereen wil zijn/haar ex vergeten met een rebound :9
XO till we overdose
pi_107923051
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 10:53 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Iedereen wil zijn/haar ex vergeten met rebounds :9
/fixed
pi_107923065
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 10:52 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik vind het wel een kunst om je ex op deze manier te vergeten :D
eerst een uurtje tegen elkaar aan zeiken over al die leugenachtige exen, dan bezatten en dan kijken wat er uit komt..
  FOK!fotograaf maandag 13 februari 2012 @ 10:54:29 #217
364681 over_hedge
pi_107923068
Inplaats van: wil je mijn valentijn zijn? word het wil je mijn rebound zijn? :P
pi_107923151
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 10:53 schreef muhahaha het volgende:

[..]

/fixed
Goede edit. :9
XO till we overdose
pi_107923167
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 10:54 schreef Bittere_Bal het volgende:

[..]

eerst een uurtje tegen elkaar aan zeiken over al die leugenachtige exen, dan bezatten en dan kijken wat er in gaat..
Ik blijf bezig 8-)

quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 10:54 schreef over_hedge het volgende:
Inplaats van: wil je mijn valentijn zijn? word het wil je mijn rebound zijn? :P
Hm dat word wel erg kort dag haha.
pi_107923205
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 10:58 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik blijf bezig 8-)

[..]

_O-
XO till we overdose
  maandag 13 februari 2012 @ 11:00:02 #221
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_107923211
Topic wending ftw _O-
  FOK!fotograaf maandag 13 februari 2012 @ 11:00:39 #222
364681 over_hedge
pi_107923224
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 10:58 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik blijf bezig 8-)

[..]

Maken er een speciale dag van. Hoeft niet op 14feb te zijn :P
pi_107923234
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:00 schreef GotenSSJ het volgende:
Topic wending ftw _O-
Beter dan alle zielige posts over je ex :D
XO till we overdose
  maandag 13 februari 2012 @ 11:01:39 #224
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_107923245
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:01 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Beter dan alle zielige posts over je ex :D
True dat.

Mocht het in de buurt zijn, wie weet. ;)
pi_107923247
Het word een dag om niet te vergeten :P
pi_107923275
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:01 schreef muhahaha het volgende:
zeker als we straks met 8 mannen zitten en 1 dame, dat wordt me een anticlimax ;)
pi_107923285
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:01 schreef muhahaha het volgende:
Maak er een speciaal topic voor, zou ik zeggen :P
XO till we overdose
  maandag 13 februari 2012 @ 11:03:20 #228
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_107923287
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:03 schreef Bittere_Bal het volgende:

[..]

zeker als we straks met 8 mannen zitten en 1 dame, dat wordt me een anticlimax ;)
Of niet... :')
pi_107923303
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:03 schreef Bittere_Bal het volgende:

[..]

zeker als we straks met 1 man zitten en 8 dames, dat wordt me een anticlimax ;)
:+
XO till we overdose
pi_107923317
En de volgende dag 15 posts van mensen die spijt hebben van een rebound.
pi_107923490
quote:
10s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:04 schreef Maharbal het volgende:
Dat mag in een nieuwe reeks imo.

Gefaalde rebounds #1
pi_107923526
Hahaha :9
pi_107923528
quote:
10s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:04 schreef Maharbal het volgende:
Of ze vertellen hoe leuk 't wel niet was.
XO till we overdose
  FOK!fotograaf maandag 13 februari 2012 @ 11:12:58 #234
364681 over_hedge
pi_107923532
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:11 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Dat mag in een nieuwe reeks imo.

Gefaalde rebounds #1
Dan komt me ex daar binnenkort straks ook nog posten :r :P
pi_107923549
quote:
10s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:12 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Of ze vertellen hoe lekker 't wel niet was.
Leuk ga je het maar met je oma hebben :r
  FOK!fotograaf maandag 13 februari 2012 @ 11:14:13 #236
364681 over_hedge
pi_107923568
En dan allemaal heel vrolijk op de foto en op fb zetten? :P
pi_107923576
Ja ^O^
pi_107923589
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:13 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Leuk ga je het maar met je oma hebben :r
Ook goed. :'(
XO till we overdose
pi_107923606
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:14 schreef over_hedge het volgende:
En dan allemaal heel vrolijk op de foto en op fb zetten? :P
Goed plan, dan kan ik net doen alsof ik een nieuwe dame aan de haak heb geslagen :D
  FOK!fotograaf maandag 13 februari 2012 @ 11:16:30 #240
364681 over_hedge
pi_107923628
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:15 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Goed plan, dan kan ik net doen alsof ik een nieuwe dame aan de haak heb geslagen :D
Ja. Al zou ik mijn ex dan eerst eens moeten unblocken.
pi_107923673
Wat een geweldig plan toch weer :P
XO till we overdose
pi_107923675
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:16 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ja. Al zou ik mijn ex dan eerst eens moeten unblocken.
Hoeft niet, mijn ex lurkt mee :') !!!
pi_107923750
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:17 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Hoeft niet, mijn ex lurkt mee :') !!!
En hoe weet jij dat :P
XO till we overdose
  maandag 13 februari 2012 @ 11:23:01 #244
103012 Nies
Die hekse
pi_107923813
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 10:50 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Het is ook heel erg oneerlijk van hem dat hij 't nooit heeft verteld en pas achteraf zei dat niemand aan z'n ex kon voldoen, maar toen hij dat wel zei 1,5 jaar geleden had je er eigenlijk al een eind aan moeten maken. Je bent eerlijk geweest tegenover 'm, maar hij niet en het is nu gewoon definitief over. Jammer maar helaas.. :{

Dat is nu net het punt. Helemaal niet jammer. Ik ben verschrikkelijk blij en opgelucht. Echt. Heerlijk zo in huis zonder hem en zijn gezeur. Ik worstel met hoe je iemand zo bewust voor het lapje kunt houden, wel een bij voorbaat ongelijkwaardige relatie mee in te sleuren. Hij wist het, en dan toch doen.
pi_107923918
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:20 schreef ovoxo het volgende:

[..]

En hoe weet jij dat :P
Omdat ze nadat ik haar had gedumpt een account aanmaakte en me bestookte met mijn eigen posts :'). Ze wist mijn username omdat ze een keer over mijn schouder mee had gekeken :'( :'(
pi_107923985
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:26 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Omdat ze nadat ik haar had gedumpt een account aanmaakte en me bestookte met mijn eigen posts :'). Ze wist mijn username omdat ze een keer over mijn schouder mee had gekeken :'( :'(
Lol :D . Doet ze het nog steeds dan? En hoe lang is 't al uit dan :o
XO till we overdose
  FOK!fotograaf maandag 13 februari 2012 @ 11:30:28 #247
364681 over_hedge
pi_107924062
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:26 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik heb een nieuw account gemaakt omdat ik dus niet wilde dat mijn ex mijn zou gaan volgen op fok. :P
pi_107924133
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:28 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Lol :D . Doet ze het nog steeds dan? En hoe lang is 't al uit dan :o
Nee, ik heb meteen duidelijk gemaakt dat ik dat niet wilde hebben. Dat ze alles wil lezen moet ze zelf weten alleen ik hoef mijn eigen posts niet in mijn mailbox te ontvangen :').

Ik ga ook niet klonen, dit is mijn 3e account al en ik vind het wel best zo :P.

quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:30 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ik heb een nieuw account gemaakt omdat ik dus niet wilde dat mijn ex mijn zou gaan volgen op fok. :P
Ach, ik vind het ergens wel treurig. Terwijl ze in een nieuwe relatie zit zoekt ze mijn posts nog steeds op :') !!
pi_107924239
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:32 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Nee, ik heb meteen duidelijk gemaakt dat ik dat niet wilde hebben. Dat ze alles wil lezen moet ze zelf weten alleen ik hoef mijn eigen posts niet in mijn mailbox te ontvangen :').

[..]

Ach, ik vind het ergens wel treurig. Terwijl ze in een nieuwe relatie zit zoekt ze mijn posts nog steeds op :') !!
Het is ergens wel zielig, ja, maar het laat zien dat ze nog steeds niet helemaal over je heen is en nog steeds wil weten wat je zoal doet. Tsja..
XO till we overdose
  FOK!fotograaf maandag 13 februari 2012 @ 11:37:04 #250
364681 over_hedge
pi_107924252
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:32 schreef muhahaha het volgende:

[..]

[..]

Ja dat is wel apart. Dan is ze blijkbaar nog niet helemaal over je heen. Anders zou het haar niks boeien wat jij op een forum verteld.

Ik heb trouwens geen idee of mijn ex ook maar 1x op fok gekeken heeft wat ik gepost heb. Maar voor de zekerheid toch maar nieuwe naam aangemaakt.
pi_107924308
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:23 schreef Nies het volgende:

[..]

Dat is nu net het punt. Helemaal niet jammer. Ik ben verschrikkelijk blij en opgelucht. Echt. Heerlijk zo in huis zonder hem en zijn gezeur. Ik worstel met hoe je iemand zo bewust voor het lapje kunt houden, wel een bij voorbaat ongelijkwaardige relatie mee in te sleuren. Hij wist het, en dan toch doen.
Nou, ik denk dat een relatie van 4,5 jaar toch niet niks is geweest en dat de klap misschien later komt. Het feit dat hij niet eerlijk is geweest verzacht het verdriet ergens.. Ik snap ook niet hoe hij je zo aan 't lijntje kon houden voor zo lang, maar je kan 't niet meer terugdraaien en alleen maar accepteren.
M'n ex had ook een relatie met een meisje genomen in 2010 omdat hij wat 'wilde doen' in z'n leven, maar hij maakte het uit na 4 maanden omdat hij eigenlijk niks voor haar voelde en nog steeds aan mij dacht. Toen ik 't hoorde vond ik het een lullige actie, maar sommige mensen doen rare dingen in de naam der liefde denk ik zo..
XO till we overdose
pi_107924438
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:36 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Het is ergens wel zielig, ja, maar het laat zien dat ze nog steeds niet helemaal over je heen is en nog steeds wil weten wat je zoal doet. Tsja..
Ze wilde in eerste instantie vrienden blijven alleen vlak na de breuk, toen ze naar haar ouders was gegaan, werd ik bedolven onder de berichtjes (voor mijn doen :P ) en toen heb ik gezegd dat ik voorlopig geen contact meer wilde. Misschien wil ze dat op deze manier volgen. Soms ben ik ook wel nieuwsgierig ja alleen dan doet het wel pijn omdat ze dus bij een ander is :')
  maandag 13 februari 2012 @ 11:44:20 #253
343786 Isis20
pi_107924445
Ik vind het vervelend dat m'n ex, waarmee ik vorige maand alle contact in overleg heb verbroken, informeert bij mijn vriendin hoe het met me gaat ( ze kennen elkaar los van mij ook.) En ik hoef dan al helemaal niet te horen via m'n vriendin dat hij me mist en dat het met z'n huidige vriendin meer lijkt op vriendschap...
geen.
  FOK!fotograaf maandag 13 februari 2012 @ 11:46:30 #254
364681 over_hedge
pi_107924503
..

[ Bericht 99% gewijzigd door over_hedge op 13-02-2012 12:39:39 ]
  maandag 13 februari 2012 @ 11:52:14 #255
103012 Nies
Die hekse
pi_107924676
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:39 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Nou, ik denk dat een relatie van 4,5 jaar toch niet niks is geweest en dat de klap misschien later komt. Het feit dat hij niet eerlijk is geweest verzacht het verdriet ergens.. Ik snap ook niet hoe hij je zo aan 't lijntje kon houden voor zo lang, maar je kan 't niet meer terugdraaien en alleen maar accepteren.
M'n ex had ook een relatie met een meisje genomen in 2010 omdat hij wat 'wilde doen' in z'n leven, maar hij maakte het uit na 4 maanden omdat hij eigenlijk niks voor haar voelde en nog steeds aan mij dacht. Toen ik 't hoorde vond ik het een lullige actie, maar sommige mensen doen rare dingen in de naam der liefde denk ik zo..
Voor mij niet niks, voor hem dus wel. Ik denk dat ik de afgelopen anderhalf jaar 'de klap' al heb verwerkt..... grotendeels. Je langzaamaan realiseren dat er niets eerlijks inzit, na een dergelijke openbaring gaat het je ook opvallen. Het accepteren dat het voorbij is heb ik geen moeite mee en terugdraaien.... het zat in beginsel al niet goed, dus terugdraaien is ook verspilde moeite.
Ik kan er gewoon niet bij dat je een ander zo kunt laten ploeteren, wel zijn best laten doen, terwijl je zelf weet dat er niets inzit.... en dan geen paar weken of paar maanden, maar ettelijke jaren.
pi_107924795
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:52 schreef Nies het volgende:

[..]

Voor mij niet niks, voor hem dus wel. Ik denk dat ik de afgelopen anderhalf jaar 'de klap' al heb verwerkt..... grotendeels. Je langzaamaan realiseren dat er niets eerlijks inzit, na een dergelijke openbaring gaat het je ook opvallen. Het accepteren dat het voorbij is heb ik geen moeite mee en terugdraaien.... het zat in beginsel al niet goed, dus terugdraaien is ook verspilde moeite.
Ik kan er gewoon niet bij dat je een ander zo kunt laten ploeteren, wel zijn best laten doen, terwijl je zelf weet dat er niets inzit.... en dan geen paar weken of paar maanden, maar ettelijke jaren.
Je bent de rebound geweest, ik heb het van dichtbij meegemaakt. Van de 1 op andere dag uitmaken, verhuizen en niet meer mee spreken (ja op straat :') )
  FOK!fotograaf maandag 13 februari 2012 @ 12:01:55 #257
364681 over_hedge
pi_107925000
  maandag 13 februari 2012 @ 12:06:19 #258
103012 Nies
Die hekse
pi_107925105
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:55 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Je bent de rebound geweest, ik heb het van dichtbij meegemaakt. Van de 1 op andere dag uitmaken, verhuizen en niet meer mee spreken (ja op straat :') )
I wish.
Voor mij zat er nog 1 van vijf jaar.
Met een dito verloop.
Dat je voor jezelf al weet dat het er niet inzit, doe het dan ook niet. Gewoon niet.
  maandag 13 februari 2012 @ 12:06:48 #259
367298 puzzles
That's the puzzle
pi_107925118
Als er genoeg animo voor is, ben ik best bereid om een meet te organiseren. Dus ... Stem of je interesse hebt: Dan maak ik een lijst
pi_107925147
Hmm, vreemd :

Mijn ex zoekt alleen nog contact met mijn zusjes/ zwager/ nichtjes. Bijvoorbeeld met oud en nieuw, kregen zij een sms met gelukkig nieuw jaar. Op facebook liked ze hun berichtjes nog regelmatig, mijne nog nooit gedaan afgelopen hele jaar..

Vind het jammer, ik dacht dat we toch op een vrij vriendschappelijke manier uit elkaar waren gegaan..

Waarom ik daar nu opeens mee kom : Haar oma is overleden. En ik wil haar een klein berichtje van medeleven sturen.

Je kunt wel zeggen : Ex is al 1.5 jaar ex, maar toch heb ik wel met haar geslapen, op vakantie geweest, en ook een paar keer bij die oma gegeten...\

Wat vinden jullie? Iets laten horen, of geen aandacht meer aan geven...
  maandag 13 februari 2012 @ 12:09:59 #261
343786 Isis20
pi_107925214
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:07 schreef InterMilan het volgende:
Hmm, vreemd :

Mijn ex zoekt alleen nog contact met mijn zusjes/ zwager/ nichtjes. Bijvoorbeeld met oud en nieuw, kregen zij een sms met gelukkig nieuw jaar. Op facebook liked ze hun berichtjes nog regelmatig, mijne nog nooit gedaan afgelopen hele jaar..

Vind het jammer, ik dacht dat we toch op een vrij vriendschappelijke manier uit elkaar waren gegaan..

Waarom ik daar nu opeens mee kom : Haar oma is overleden. En ik wil haar een klein berichtje van medeleven sturen.

Je kunt wel zeggen : Ex is al 1.5 jaar ex, maar toch heb ik wel met haar geslapen, op vakantie geweest, en ook een paar keer bij die oma gegeten...\

Ik vind het wel een mooi gebaar eigenlijk...
geen.
  FOK!fotograaf maandag 13 februari 2012 @ 12:10:49 #262
364681 over_hedge
pi_107925244
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:07 schreef InterMilan het volgende:
Hmm, vreemd :

Als een oma van iemand overlijd, en je die oma nog gekent hebt ook zou ik sowieso even een berichtje sturen. Of het nou om een ex gaat of niet.
pi_107926101
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:23 schreef Nies het volgende:

[..]

Welkom in de soms verbijsterende ervaring/aanvaring met het fenomeen "relatieparasiet" :')
Strek je eens uit !
  maandag 13 februari 2012 @ 12:53:12 #264
103012 Nies
Die hekse
pi_107926514
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2012 12:38 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Welkom in de soms verbijsterende ervaring/aanvaring met het fenomeen "relatieparasiet" :')
Ik moest echt even lachen.
Dank!
pi_107927680
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:44 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ze wilde in eerste instantie vrienden blijven alleen vlak na de breuk, toen ze naar haar ouders was gegaan, werd ik bedolven onder de berichtjes (voor mijn doen :P ) en toen heb ik gezegd dat ik voorlopig geen contact meer wilde. Misschien wil ze dat op deze manier volgen. Soms ben ik ook wel nieuwsgierig ja alleen dan doet het wel pijn omdat ze dus bij een ander is :')
Het blijft moeilijk, hoe je het ook bekijkt.. sterkte ermee O+
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 11:52 schreef Nies het volgende:

[..]

Jammer dat het zo lang moest duren voordat hij eindelijk eerlijk was...Maar jongens kunnen eenmaal zo gemeen zijn en doen alsof er niks is, terwijl er dergelijk wat speelt. Nouja, nu maar gewoon lekker single zijn en kijken wat de toekomst brengt. Succes O+
XO till we overdose
pi_107928853
Ik merk dat als ik dingen ontwijk die met m'n ex te maken hebben, zoals e-mails en z'n beste vriend z'n Facebook, het wel beter met me gaat en ik eigenlijk minder aan hem denk. Nu maar hopen dat het zo blijft en dat ik niet weer ga 'vallen' en weer terug bij af ben..
XO till we overdose
pi_107929038
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 13:28 schreef ovoxo het volgende:

knip.....jongens kunnen eenmaal zo gemeen zijn en doen alsof er niks is, terwijl er dergelijk wat speelt......knip
Zeg ovoxo; die ex van mij was heus geen jongen hoor :N

(denk dat het tijd wordt om een nw topic te openen; de ergste ex.van 2011 :Y )
Strek je eens uit !
pi_107929148
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2012 14:12 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Ja meisjes natuurlijk evengoed, maar jongens kunnen het makkelijker verbergen denk ik, want over 't algemeen vinden ze het moeilijker om gevoelens te uiten en erover te praten.
En ja, goed idee haha :Y
XO till we overdose
  maandag 13 februari 2012 @ 14:16:39 #269
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_107929164
Een meet is prima, maar rebounden.... no f*cking way!

Verder gaat het na gisteren ineens weer een stuk beter, Ineens kreeg mijn moeder en stiefmoeder door hoe de vork daadwerkelijk in steel zit en dat sterkte mij enorm.
  FOK!fotograaf maandag 13 februari 2012 @ 14:20:46 #270
364681 over_hedge
pi_107929304
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2012 14:12 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Doen! :P Gelukkig komt mijn ex dan weer niet in aanmerking voor die titel :)
pi_107934889
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 14:20 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Doen! :P Gelukkig komt mijn ex dan weer niet in aanmerking voor die titel :)
Mwoah die van mij ook niet. Wat dat betreft hebben we in de 3 maanden tijd dat het uit was en we nog bij elkaar woonde 3 discussies/ruzies gehad. We geven elk nu een eigen invulling om het te verwerken en ik heb geen idee wat de toekomst brengt voor ons. Ik heb vooral moeite met het accepteren dat ze al een ander heeft. Dat valt me best zwaar nog op het moment, ondanks het feit dat ik het heb uitgemaakt :').
pi_107935648
pi_107935695
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 17:11 schreef QEX het volgende:
Wat is er ;(?
XO till we overdose
pi_107936336
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 17:11 schreef QEX het volgende:
What's wrong? :o

quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 14:16 schreef Mickeys het volgende:
Een meet is prima, maar rebounden.... no f*cking way!

Verder gaat het na gisteren ineens weer een stuk beter, Ineens kreeg mijn moeder en stiefmoeder door hoe de vork daadwerkelijk in steel zit en dat sterkte mij enorm.
Goed om te horen Mickeys! :)

En nee een rebound hoef ik ook niet, maar hoe baas zou het zijn als we gewoon met z'n allen op onze exen zeiken en daarna een leuke avond er van maken :D
pi_107937122
Nu ik eigenlijk de tijd heb om goed en helder na te denken over wat er gebeurd is, zie ik mijn fouten in maar ook zeker zijn fouten. Ik was denk ik nog niet klaar voor een (langdurige) relatie en 't was ook nog een afstandsrelatie wat moeilijk stand zou hebben gehouden met mijn leeftijd nu. Hij was al volwassener en werkte samen met mensen die al over trouwen en kinderen krijgen praatten, terwijl ik nog maar 16 ben en gewoon nog wilde genieten van het leven i.p.v. daaraan te denken... Ookal is hij 20, wat dus niet heel oud is, waren er soms toch wel wat verschillen in hoe we dachten. Hij was ook een heel moeilijk persoon en zei ooit tegen me dat hij gewoon moeilijk was en dat hij uiteindelijk bij niemand echt ging passen, wat mij eigenlijk verbaasde toen ik dat hoorde. Z'n moeilijkheid heeft nooit een rol gespeeld in onze relatie en ik had en heb er ook geen moeite mee. Maar nu ik het zo bekijk, was de relatie misschien te moeilijk voor mij..

Ik vind het eigenlijk best fijn dat nu rationeel kan denken over de situatie. Ik hou nog heel veel van hem en hij zal altijd een plek in m'n hart hebben want hij was toch ook heel speciaal voor me. Ergens heb ik nog hoop dat het misschien ooit nog goed komt, omdat ik 'm nog best mis, maargoed. "Sometimes you have to let go of someone. If it's true love, you'll find eachother again some day" :Y
XO till we overdose
pi_107937658
Blij dat mijn plan goed wordt opgevat. Morgenavond op Neude?
Zou het waarderen als iedereen ingesteld is op een rebound. Spijt kunnen we later hier weer bespreken. :)
pi_107938049
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2012 17:55 schreef ovoxo het volgende:
Nu ik eigenlijk de tijd heb om goed en helder na te denken over wat er gebeurd is, zie ik mijn fouten in maar ook zeker zijn fouten. Ik was denk ik nog niet klaar voor een (langdurige) relatie en 't was ook nog een afstandsrelatie wat moeilijk stand zou hebben gehouden met mijn leeftijd nu. Hij was al volwassener en werkte samen met mensen die al over trouwen en kinderen krijgen praatten, terwijl ik nog maar 16 ben en gewoon nog wilde genieten van het leven i.p.v. daaraan te denken... Ookal is hij 20, wat dus niet heel oud is, waren er soms toch wel wat verschillen in hoe we dachten. Hij was ook een heel moeilijk persoon en zei ooit tegen me dat hij gewoon moeilijk was en dat hij uiteindelijk bij niemand echt ging passen, wat mij eigenlijk verbaasde toen ik dat hoorde. Z'n moeilijkheid heeft nooit een rol gespeeld in onze relatie en ik had en heb er ook geen moeite mee. Maar nu ik het zo bekijk, was de relatie misschien te moeilijk voor mij..

Ik vind het eigenlijk best fijn dat nu rationeel kan denken over de situatie. Ik hou nog heel veel van hem en hij zal altijd een plek in m'n hart hebben want hij was toch ook heel speciaal voor me. Ergens heb ik nog hoop dat het misschien ooit nog goed komt, omdat ik 'm nog best mis, maargoed. "Sometimes you have to let go of someone. If it's true love, you'll find eachother again some day" :Y
Goed gesproken en gedacht. :7 Die opvatting, er nuchter over kunnen denken en met een fijn gevoel aan jullie tijd samen terugdenken, is al een groot deel van het verwerkingsproces.

Nog even zelf zeuren ook (daar zijn we hier immers voor): vandaag weer een dramadag gehad. Om 10 uur was ik bij mijn oude huisje om de laatste persoonlijke spulletjes mee te nemen. Ex had alles al klaargezet en het huis opnieuw ingericht met de spullen die van haar waren. Al even slikken om te zien dat het er allemaal 'nieuw' uitzag. Daarna eerst nog een half uur ofzo gezellig zitten kletsen en roken, toen het spul in dozen gedaan en naar de auto gesleept. Ze ging ook even mee naar mijn ouders (waar ik nu weer ff woon) en heeft ook mijn nieuwe 'kamer' even gezien. Daarna weer naar huis, gezellig zitten lunchen en toen naar de woningbouwcorporatie om mij uit te schrijven. Dat was voor ons beiden duidelijk even slikken.. met twee handtekeningen er onder is het allemaal zo vreselijk definitief. Daarna nog een tijdje buiten in de regen elkaar omhelst.

Uiteindelijk was het dan zover (exact 1 week nadat ze het uit maakte): we moesten afscheid nemen. Ik wist totaal niet waar ik het moest zoeken en barstte in huilen uit. Na nog een minuut of 10 te hebben geknuffeld en elkaar het allerbeste van de wereld te hebben toegewenst ben ik maar naar buiten gegaan. Met veel moeite heb ik niet eens omgekeken. Daarna in de auto helemaal ingestort en na 100 meter de auto aan de kant gezet en naar een van mijn beste vrienden gelopen (die daar vlakbij woont). Even mijn verhaal gedaan, dat luchtte wat op.

Mijn ex en ik hebben afgesproken om in ieder geval drie maanden elkaar niet op te zoeken. Hopelijk kunnen we daarna als goede vrienden verder, zonder dat er nog verscholen gevoelens zitten.. Ik hoop dat dat gaat lukken. Toch blijft het onbegrijpelijk, dat als je nog zóveel om elkaar geeft en elkaar alle geluk van de wereld gunt (en verder ook bijzonder goed bij elkaar aansluit), af te spreken elkaar niet meer te zien. ;(
  FOK!fotograaf maandag 13 februari 2012 @ 18:39:08 #278
364681 over_hedge
pi_107938727
skv. Dan komt nu nog iets lastigs. Geen contact opnemen. Ik faalde daar echt hard in :o Al faalde zij er ook in. :P
pi_107939045
quote:
7s.gif Op maandag 13 februari 2012 18:20 schreef Skv het volgende:

[..]

Goed gesproken en gedacht. :7 Die opvatting, er nuchter over kunnen denken en met een fijn gevoel aan jullie tijd samen terugdenken, is al een groot deel van het verwerkingsproces.

Nog even zelf zeuren ook (daar zijn we hier immers voor): vandaag weer een dramadag gehad. Om 10 uur was ik bij mijn oude huisje om de laatste persoonlijke spulletjes mee te nemen. Ex had alles al klaargezet en het huis opnieuw ingericht met de spullen die van haar waren. Al even slikken om te zien dat het er allemaal 'nieuw' uitzag. Daarna eerst nog een half uur ofzo gezellig zitten kletsen en roken, toen het spul in dozen gedaan en naar de auto gesleept. Ze ging ook even mee naar mijn ouders (waar ik nu weer ff woon) en heeft ook mijn nieuwe 'kamer' even gezien. Daarna weer naar huis, gezellig zitten lunchen en toen naar de woningbouwcorporatie om mij uit te schrijven. Dat was voor ons beiden duidelijk even slikken.. met twee handtekeningen er onder is het allemaal zo vreselijk definitief. Daarna nog een tijdje buiten in de regen elkaar omhelst.

Uiteindelijk was het dan zover (exact 1 week nadat ze het uit maakte): we moesten afscheid nemen. Ik wist totaal niet waar ik het moest zoeken en barstte in huilen uit. Na nog een minuut of 10 te hebben geknuffeld en elkaar het allerbeste van de wereld te hebben toegewenst ben ik maar naar buiten gegaan. Met veel moeite heb ik niet eens omgekeken. Daarna in de auto helemaal ingestort en na 100 meter de auto aan de kant gezet en naar een van mijn beste vrienden gelopen (die daar vlakbij woont). Even mijn verhaal gedaan, dat luchtte wat op.

Mijn ex en ik hebben afgesproken om in ieder geval drie maanden elkaar niet op te zoeken. Hopelijk kunnen we daarna als goede vrienden verder, zonder dat er nog verscholen gevoelens zitten.. Ik hoop dat dat gaat lukken. Toch blijft het onbegrijpelijk, dat als je nog zóveel om elkaar geeft en elkaar alle geluk van de wereld gunt (en verder ook bijzonder goed bij elkaar aansluit), af te spreken elkaar niet meer te zien. ;(
Ja, het is zeker wel fijn om er gewoon helder over na te denken i.p.v. in huilen uitbarsten elke keer als je aan je ex denkt, alhoewel ik dat de eerste maand heb gedaan.. ;)

Maar heel fijn voor jou dat je het zo een beetje af hebt kunnen sluiten, wat ook weer helpt bij het verwerken. Met ruzie had je zeker niet zo gedacht. :N
Probeer nu maar gewoon afleiding te zoeken en vooral over je gevoelens te praten ipv alles achterwege houden, dus het is al een goede stap geweest om erover te praten met je beste vriend. Heel veel succes en tijd heelt alle wonden, ookal lijkt het nog een eeuwigheid O+
XO till we overdose
pi_107939851
Heb gewoon een !@#$%^& dag. Moest het even kwijt. (net 6 pagina's in mijn schrift geschreven)
pi_107940296
Hee ik heb echt eff een tip nodig. Mn meid en ik zijn huisgenoten en dus zaten we van af moment één elke dag bij elkaar. Dat kon niet goed gaan en dus meldde ze me dat de verliefdheid over was na een maandje. Klare taal dus.

Ondertussen mijd ik al het contact en nu mailt ze dat ze me mist en wilt praten.

Wel heb ik van het weekend een heel pakket gemaakt met leukigheden vanwege ons 'jubileum' en valentijn met een briefje over hoe ik er over denk. Omdat ik nog wel verliefd ben.

Mijn plan was om dat pakket te droppen en voor een week weg te gaan hier om elkaar de ruimte te gunnen in de hoop dat ze me zou gaan missen en na zou gaan denken.

Wat zal ik doen.. Praten of wegwezen hiero?

Mn trein gaat over anderhalf uur :')
  maandag 13 februari 2012 @ 19:15:17 #282
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_107940357
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 17:31 schreef xinge9 het volgende:

[..]

Goed om te horen Mickeys! :)

En nee een rebound hoef ik ook niet, maar hoe baas zou het zijn als we gewoon met z'n allen op onze exen zeiken en daarna een leuke avond er van maken :D
Lijkt me inderdaad wel wat.

D. is overigens net langs geweest om nog een auto vol zooi te brengen. Ging goed en gewoon over koetjes en kalfjes gehad. Wel op het eind probeerde hij nog even het scheidingsconvenant ter sprake te brengen maar ben er niet op ingegaan
  maandag 13 februari 2012 @ 19:16:08 #283
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_107940404
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 19:05 schreef QEX het volgende:
Heb gewoon een !@#$%^& dag. Moest het even kwijt. (net 6 pagina's in mijn schrift geschreven)
Een hele dikke knuffel meis, denk dat je dat heel goed kan gebruiken nu :*
  maandag 13 februari 2012 @ 19:18:03 #284
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_107940483
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 19:14 schreef Faazz het volgende:
Hee ik heb echt eff een tip nodig. Mn meid en ik zijn huisgenoten en dus zaten we van af moment één elke dag bij elkaar. Dat kon niet goed gaan en dus meldde ze me dat de verliefdheid over was na een maandje. Klare taal dus.

Ondertussen mijd ik al het contact en nu mailt ze dat ze me mist en wilt praten.

Wel heb ik van het weekend een heel pakket gemaakt met leukigheden vanwege ons 'jubileum' en valentijn met een briefje over hoe ik er over denk. Omdat ik nog wel verliefd ben.

Mijn plan was om dat pakket te droppen en voor een week weg te gaan hier om elkaar de ruimte te gunnen in de hoop dat ze me zou gaan missen en na zou gaan denken.

Wat zal ik doen.. Praten of wegwezen hiero?

Mn trein gaat over anderhalf uur :')
Jubileum van een maand? en nu is ze al niet meer verliefd op je? maar ze mist je wel? Dat je nog moeite doet voor haar. (sorry voor de botheid)
pi_107940657
Jah euh, kan een poging wagen toch. Ik vind haar echt leuk en als er een kans in zit, waarom niet? Dit gaat het maken of breken en ik heb genoeg ervaring in de liefde om te zien waar het naar toe kan gaan.

Als zij me echt mist en vergist in haar gevoelens kan ik het nog wagen. Ja ik gun het een kans.
Zodra ze me gaat bespelen kan ze oprotten.

Het is aan of uit.
pi_107941478
quote:
7s.gif Op maandag 13 februari 2012 18:20 schreef Skv het volgende:

Let er alleen op dat je niet te veel vasthoudt aan die periode van 3 maanden. Jezelf een beetje een tijdslimiet opleggen is nooit goed. Mijn ervaring is dat je er dan juist langer in blijft hangen, omdat je krampachtig probeert je je aan je tijdslimiet te houden.
pi_107941601
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 19:18 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Jubileum van een maand? en nu is ze al niet meer verliefd op je? maar ze mist je wel? Dat je nog moeite doet voor haar. (sorry voor de botheid)
Zie het net ietsje anders. Maar een week weggaan :? Niet zoveel drama maken Faaz. Gewoon praten en kijken hoe het loopt. Succes! ;)
Strek je eens uit !
pi_107942259
Nou daar had zij het over maar heeft geen mogelijkheid ivm school/werk.
Heb ik geen last van, ik ben vrij om te gaan, kan wel een slaapplek regelen.
Veel drama wil ik niet maken. Maar de ruimte gunnen is wel degelijk nodig.

En sowieso heb ik mijn redenen om even weg te gaan hier. Maar goed. Ik heb mijn plan bedacht. Ik geef mn presentjes en ga lekker praten en zie wel waar het op uitloopt.

Thx!
pi_107943138
@ mickeys; dank je, knuffel terug en goed van je dat je er niet op in bent gegaan.
  maandag 13 februari 2012 @ 20:18:35 #290
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_107943440
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 20:13 schreef QEX het volgende:
@ mickeys; dank je, knuffel terug en goed van je dat je er niet op in bent gegaan.
Soms is een knuffel voldoende! het liefst IRL natuurlijk, maar dat gaat natuurlijk niet
pi_107943454
Denk dat iedereen wel even een knuffel verdient O+
XO till we overdose
  maandag 13 februari 2012 @ 20:20:44 #292
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_107943570
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 19:21 schreef Faazz het volgende:
-knip- ik heb genoeg ervaring in de liefde om te zien waar het naar toe kan gaan.

-knip-
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 19:57 schreef Faazz het volgende:
Nou daar had zij het over maar heeft geen mogelijkheid ivm school/werk.
-knip-
Dus jullie gaan nog naar school en dan genoeg ervaring in de liefde, waarom heb je dan geen vaste relatie die werkt?

(sorry voor de valsheid, maar kan het als "oudere" niet laten)
  maandag 13 februari 2012 @ 20:21:05 #293
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_107943595
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 20:18 schreef ovoxo het volgende:
Denk dat iedereen wel even een knuffel verdient O+
* Mickeys is het daar mee EenscH
pi_107943831
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 20:21 schreef Mickeys het volgende:

[..]

* Mickeys is het daar mee EenscH
Morgen valentijnsdag, nog zo'n overrated en commerciële dag... Nouja knuffel voor iedereen dus O+
XO till we overdose
pi_107943877
* Sooph knuffelt iedereen O+
pi_107943906
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 20:26 schreef Sooph het volgende:
* Sooph knuffelt iedereen O+
:*
XO till we overdose
  maandag 13 februari 2012 @ 20:30:56 #297
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_107944159
Een dikke knuffel voor de mensen die het deze dagen extra zwaar hebben. :*

Het komt wel weer goed mensen, tijd heelt alle wonden.

Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_107944483
Knuffel terug ;)
pi_107944590
Ik moet mezelf denk ik gelukkig prijzen dat 14 februari mij werkelijk waar helemaal niks doet. Zowel in als buiten een relatie niet.

Voor de mensen die er wel last van hebben (emotioneel), extra sterkte gewenst :).
pi_107944644
Ben benieuwd of die meet er komt. Genoeg initiatieven gezien maar geen meet :N
Strek je eens uit !
pi_107944691
Misschien een nieuw topic openen? :o
XO till we overdose
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')