abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107891075
Zojuist bij ex langsgegaan om nog 2 dingen op te halen die daar lagen. Gezegd dat het allemaal prima zo was toen ze vroeg hoe het ging. Ze antwoordde met: ja is beter zo hè...

Pfff... ondanks dat ze echt gemene dingen heeft gezegd blijft het zeer doen ;(
pi_107891138
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 14:19 schreef psymeuk het volgende:
Zojuist bij ex langsgegaan om nog 2 dingen op te halen die daar lagen. Gezegd dat het allemaal prima zo was toen ze vroeg hoe het ging. Ze antwoordde met: ja is beter zo hè...

Pfff... ondanks dat ze echt gemene dingen heeft gezegd blijft het zeer doen ;(
Sterkte. Hoop dat het met tijd beter gaat O+
XO till we overdose
  zondag 12 februari 2012 @ 14:32:49 #153
366864 Nietttje
Vind alles nogal druk. . .
pi_107891624
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 13:38 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Chicks before dicks :@
Jammer dat je het contact met je vrienden zo hebt verwaarloosd, want vrienden zijn altijd belangrijker dan een vriend/vriendin (imo). Probeer anders nieuwe vrienden te maken op school, nieuwe uitdagingen aan te gaan of bijv. op hockey gaan. Er zijn zo veel mogelijkheden.
Als je de keuze hebt tussen met je vriende na de kroeg of in elkaar gemept worden is de keuze snel gemaakt...
Ook zit school er niet in, ben 25 en werk sinds kort weer, na een half jaar overspanne thuis gezeten te hebbe }:|
pi_107891885
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 14:32 schreef Nietttje het volgende:

[..]

Als je de keuze hebt tussen met je vriende na de kroeg of in elkaar gemept worden is de keuze snel gemaakt...
Ook zit school er niet in, ben 25 en werk sinds kort weer, na een half jaar overspanne thuis gezeten te hebbe }:|
Ik vraag me af waarom je het zo ver hebt laten komen en je niet eerder in had gezien dat je ex niet helemaal lekker is met z'n 'regeltjes'. Probeer anders met collega's wat te doen o.i.d. en geef het vooral niet op, je bent pas 25. Je hebt nog alle tijd om 'jezelf' te worden en je sociale leven weer te verbeteren
XO till we overdose
pi_107892135
No offence, maar ik heb toch het idee dat meisjes wat meer ''streken'' hebben nadat een relatie uitgaat...

Hoor het om me heen ook vaak, gewoon ineens contact gaan zoeken met vrienden van ex, genieten van het kil doen, dat soort dingetjes...

Denk dat jongens toch een stuk eerlijker zijn in dat soort dingen. Niet per definitie minder hard, maar niet ''gemeen'' oid..
  zondag 12 februari 2012 @ 14:56:24 #156
366864 Nietttje
Vind alles nogal druk. . .
pi_107892513
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2012 14:39 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Ik vraag me af waarom je het zo ver hebt laten komen en je niet eerder in had gezien dat je ex niet helemaal lekker is met z'n 'regeltjes'. Probeer anders met collega's wat te doen o.i.d. en geef het vooral niet op, je bent pas 25. Je hebt nog alle tijd om 'jezelf' te worden en je sociale leven weer te verbeteren
Snap ik zelf ook niet, hij was goed in leugens vertelle, te goed.. Geloofde bijna dat t mijn schuld was, maar anyway dat is verleden tijd, hij was fout.
Blijft als nog erg moeilijk, op werk is wel een meisje waar ik aansluiting bij heb, maar die wil ik dan weer niet lastig vallen ofzo...

Misschien maar gewoon even stoute shoes aantrekken en smsje sturen.. :)
pi_107892595
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:36 schreef La_Vita het volgende:
Nadat het uit was heb ik 2 dagen gehuild en toen ben ik gestopt. Zette vanmorgen de radio aan en er was een cover op van The Scientist. Heb niets met dat nummer, maar het was even alsof ik een stomp in m'n hart kreeg ofzo. Stond ik daar keihard te janken in de woonkamer. Raarrrr :') :'(
Hoe lang is het geleden inmiddels?
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  zondag 12 februari 2012 @ 15:16:10 #158
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_107893239
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2012 14:58 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Hoe lang is het geleden inmiddels?
Een maand ongeveer
My mama didn't raise no fool
pi_107894399
Toch wel grappig als veteraan in dit topic om te zien hoe het elke keer weer hetzelfde gaat..

Zit zelf al bijna 2 jaar hier, althans, de laatste tijd zit ik hier niet meer maar kijk ik eens in de zoveel tijd eens...

Niet dat ik het leuk vind voor jullie hoor, maar valt toch op hoe zeer iedereen denk dat zijn/haar situatie uniek is, terwijl het uiteinderlijk allemaal verschrikkelijk veel op elkaar lijkt...

Mensen komen binnen, posten vaak een enorm lange openingspost, posten een paar weken/maandjes mee, en zijn weer pleite. Of door een nieuwe relatie, of doordat ze eindelijk ECHT hebben geaccepteerd dat het niets meer gaat worden.

Vaak is dat namelijk pas het moment dat mensen vooruit gaan kijken, in plaats van terug.
pi_107894422
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 14:56 schreef Nietttje het volgende:

[..]

Snap ik zelf ook niet, hij was goed in leugens vertelle, te goed.. Geloofde bijna dat t mijn schuld was, maar anyway dat is verleden tijd, hij was fout.
Blijft als nog erg moeilijk, op werk is wel een meisje waar ik aansluiting bij heb, maar die wil ik dan weer niet lastig vallen ofzo...

Misschien maar gewoon even stoute shoes aantrekken en smsje sturen.. :)
Ja, gewoon een smsje sturen. Niet geschoten is altijd mis ^O^
XO till we overdose
pi_107894560
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:48 schreef Bartinhoo het volgende:
Toch wel grappig als veteraan in dit topic om te zien hoe het elke keer weer hetzelfde gaat..

Zit zelf al bijna 2 jaar hier, althans, de laatste tijd zit ik hier niet meer maar kijk ik eens in de zoveel tijd eens...

Niet dat ik het leuk vind voor jullie hoor, maar valt toch op hoe zeer iedereen denk dat zijn/haar situatie uniek is, terwijl het uiteinderlijk allemaal verschrikkelijk veel op elkaar lijkt...

Mensen komen binnen, posten vaak een enorm lange openingspost, posten een paar weken/maandjes mee, en zijn weer pleite. Of door een nieuwe relatie, of doordat ze eindelijk ECHT hebben geaccepteerd dat het niets meer gaat worden.

Vaak is dat namelijk pas het moment dat mensen vooruit gaan kijken, in plaats van terug.
In sommige opzichten is het wel hetzelfde, ja. Liefdesverdriet, er weer bovenop komen, weer verder gaan met je leven, etc. Maar het is gewoon fijn om je verhaal kwijt te kunnen en dan advies te krijgen van andere mensen die het ook mee hebben gemaakt en te weten dat je er niet 'alleen' in zit. Voor sommige mensen duurt het gewoon langer voordat je vooruit kan kijken.
XO till we overdose
pi_107894583
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 14:45 schreef EiPet het volgende:
No offence, maar ik heb toch het idee dat meisjes wat meer ''streken'' hebben nadat een relatie uitgaat...

Hoor het om me heen ook vaak, gewoon ineens contact gaan zoeken met vrienden van ex, genieten van het kil doen, dat soort dingetjes...

Denk dat jongens toch een stuk eerlijker zijn in dat soort dingen. Niet per definitie minder hard, maar niet ''gemeen'' oid..
Meisjes kunnen in dat opzicht echte bitches zijn, maar mannen net zo goed :Y
XO till we overdose
pi_107894717
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:16 schreef La_Vita het volgende:

[..]

Een maand ongeveer
Dat is nog maar kort ;)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_107895726
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:52 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Meisjes kunnen in dat opzicht echte bitches zijn, maar mannen net zo goed :Y
Ligt er ook aan of je daar gevoelig voor bent of hoe sterk je in je schoenen staat. Mijn strategie is direct aanvaarden dat het uit is en proberen zo veel mogelijk vooruit te kijken. De ex zo veel mogelijk negeren of je formeel opstellen. Gevoelens een kans geven op momenten dat het uit komt.

Spelletjes kunnen gespeeld worden maar het toont enkel je zwaktes
pi_107897120
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 16:24 schreef Faazz het volgende:

[..]

Ligt er ook aan of je daar gevoelig voor bent of hoe sterk je in je schoenen staat. Mijn strategie is direct aanvaarden dat het uit is en proberen zo veel mogelijk vooruit te kijken. De ex zo veel mogelijk negeren of je formeel opstellen. Gevoelens een kans geven op momenten dat het uit komt.

Spelletjes kunnen gespeeld worden maar het toont enkel je zwaktes
Natuurlijk ligt het aan de persoon zelf, hoe je ermee omgaat en hoe je je erbij voelt. Hoe het uit is gegaan speelt natuurlijk ook een rol bij het verwerken en hoe je jezelf tegen je ex opstelt.
Mijn ex houdt van spelletjes en wil me al te graag laten verliezen, maar dat laat alleen maar zien hoe kinderachtig hij is :)
XO till we overdose
pi_107898484
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:48 schreef Bartinhoo het volgende:

En waarom ben jij nog niet weg dan? ;)
  zondag 12 februari 2012 @ 18:46:22 #167
103012 Nies
Die hekse
pi_107900686
Kom hier het topic ook maar een stuk vervuilen, ondanks dat het met het huilen danig meevalt en ik de dagen best redelijk doorkom, wellicht dat ik met van me afschrijven iets verder kom dan met praten.
Ondanks al het gepraat met vrienden en psychologen en een handvol met allerhande pammetjes om de nacht door te komen presteer ik het alsnog om 's nachts gillend en zwetend wakker te worden van de nachtmerries.
Ik ben blij en opgelucht dat mijn ex weg is, mijn leven is weer van mij! Maar in hemelsnaam.... hoe, hoe kun je, hoe kun je iemand doelbewust vierenhalf jaar laten ploeteren terwijl het voor jou alleen om het makkelijke te doen was?
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
  zondag 12 februari 2012 @ 18:50:13 #168
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_107900819
quote:
18s.gif Op zondag 12 februari 2012 18:46 schreef Nies het volgende:
Maar in hemelsnaam.... hoe, hoe kun je, hoe kun je iemand doelbewust vierenhalf jaar laten ploeteren terwijl het voor jou alleen om het makkelijke te doen was?
Is dat echt zo? Of wil je dat nu denken omdat je boos, verdrietig en teleurgesteld bent?
  zondag 12 februari 2012 @ 18:56:47 #169
103012 Nies
Die hekse
pi_107901016
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 18:50 schreef La_Vita het volgende:

[..]

Is dat echt zo? Of wil je dat nu denken omdat je boos, verdrietig en teleurgesteld bent?
Was het maar zo'n feest..... Nee, hij heeft voor een anderhalf jaar terug al aangegeven dat hij niet verliefd was, dat hij ook wel zag dat hij zoveel minder in onze relatie stak dan ik, dat voor zijn gevoel niemand kan tippen aan zijn ex van jaren terug.
En inderdaad de totaal emotieloze bevestiging van hemzelf, 'ja, het was makkelijk'....
Net zo snel eruit als erin, totaal geen emotie van zijn kant.
Ook altijd verwacht dat hij zo ineens, als uit het niets, de stekker eruit zou kunnen trekken, dus nee, het was echt geen klap, echt niet, maar om iemand maar doelbewust jarenlang voor het lapje te houden want het was wel makkelijk?..... Waarom?
pi_107901136
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 18:56 schreef Nies het volgende:

[..]

Was het maar zo'n feest..... Nee, hij heeft voor een anderhalf jaar terug al aangegeven dat hij niet verliefd was, dat hij ook wel zag dat hij zoveel minder in onze relatie stak dan ik, dat voor zijn gevoel niemand kan tippen aan zijn ex van jaren terug.
En inderdaad de totaal emotieloze bevestiging van hemzelf, 'ja, het was makkelijk'....
Net zo snel eruit als erin, totaal geen emotie van zijn kant.
Ook altijd verwacht dat hij zo ineens, als uit het niets, de stekker eruit zou kunnen trekken, dus nee, het was echt geen klap, echt niet, maar om iemand maar doelbewust jarenlang voor het lapje te houden want het was wel makkelijk?..... Waarom?
Toen hij zei dat niemand kon tippen aan z'n ex jaren terug en dat hij niet verliefd was, waarom ging 't lichtje niet branden en ben je gewoon zelf niet weg gegaan? Als je 't al aan had zien komen, had jij er eigenlijk een eind aan moeten maken..
XO till we overdose
  zondag 12 februari 2012 @ 19:14:28 #171
103012 Nies
Die hekse
pi_107901616
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2012 19:00 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Toen hij zei dat niemand kon tippen aan z'n ex jaren terug en dat hij niet verliefd was, waarom ging 't lichtje niet branden en ben je gewoon zelf niet weg gegaan? Als je 't al aan had zien komen, had jij er eigenlijk een eind aan moeten maken..
Na drie jaar brei je niet stante pede een eind aan je relatie.... Als hij dan aangeeft daaraan te willen werken, inclusief psychologen en de hele rataplan.... ga je ervan uit dat er ook echt ergens aan gewerkt wordt... niet?
Echter vanaf het moment dat de sessies bij de psycholoog er op zaten (vier stuks in totaal, waarbij hij tegenover mij letterlijk heeft aangegeven de psych toch echt niet alles te vertellen, want ach, dat deed er niet toe, vond hij) is het net geweest alsof hij de schijn ook niet meer op hoefde te houden.... Hij heeft mij in beginsel al voorgelogen door niet aan te geven dat hij nog zoveel worstelt met zijn ex.... dat bracht hij pas na drie jaar naar boven. Nooit heb ik een keuze gehad. Nooit eerder is zoiets opgegooid. Heb wel altijd het gevoel gehad dat.....
Ik ben echt blij dat hij weg is. Het is zoveel vreedzamer in huis. Alleen maar veel gemoedelijker...
Als hij niet de keuze had gemaakt om weg te gaan zal het mijn keuze zijn geweest om te zeggen; ga alsjeblieft weg. Maar dat verklaart niet waarom hij vierenhalf jaar aan iemand kan blijven plakken terwijl het alleen om het makkelijke te doen was....
pi_107902253
Verhuizen is echt een drama. Daarnaast probeert de muzikale wereld me er nog dieper in te trappen. De hele dag hoor ik aan alle kanten liedjes die volledig op mijn gevoel inspelen. Ik zoek ze niet op, maar steeds op de radio etc.. Vandaag (onder andere) al 'de kapitein deel 2' en 'oud verdriet' van Acda & de Munnik, 'My arms keep missing you', en 'without you' van david guetta. Waarom lijken alle liedjes ineens over mijn situatie te gaan, en me er nog dieper in te willen trappen? En waarom denk ik bij álles wat ik doe aan mijn exvriendin?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  zondag 12 februari 2012 @ 19:34:48 #173
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_107902357
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 19:32 schreef Skv het volgende:
Verhuizen is echt een drama. Daarnaast probeert de muzikale wereld me er nog dieper in te trappen. De hele dag hoor ik aan alle kanten liedjes die volledig op mijn gevoel inspelen. Ik zoek ze niet op, maar steeds op de radio etc.. Vandaag (onder andere) al 'de kapitein deel 2' en 'oud verdriet' van Acda & de Munnik, 'My arms keep missing you', en 'without you' van david guetta. Waarom lijken alle liedjes ineens over mijn situatie te gaan, en me er nog dieper in te willen trappen? En waarom denk ik bij álles wat ik doe aan mijn exvriendin?
Erg herkenbaar ;). Maar dat wordt heel gauw minder, echt :*
  FOK!Fotograaf zondag 12 februari 2012 @ 19:37:38 #174
364681 over_hedge
pi_107902481
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 19:32 schreef Skv het volgende:
omdat 80% van de liedjes nou 1maal over liefde gaan.

en omdat je van haar houd. zal voorlopig ook nog zo blijven dat je heel de dag aan haar denkt, alleen na een tijdje zal het geen pijn meer doen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  FOK!Fotograaf zondag 12 februari 2012 @ 20:20:13 #175
364681 over_hedge
pi_107904324
pff die achtbaan waar in je in beland is wel kut :r

Het gaat zoals ik al zei wel goed met me. Kan aan haar denken zonder dat het pijn doet enzo. Maar ze vroeg vandaag opeens van: Ben je gelukkig? En toen ging ik er over na denken. En toen kwam ik dus tot de conclusie dat ik dat niet ben. Dat doet wel pijn.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')