Sinds 30 dec 2011. Dus 5 weken of zo nu.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:35 schreef Skv het volgende:
[..]
Hoe lang geleden ging het uit als ik mag vragen?
Rare jaartelling heb jijquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Sinds 30 jan 2011. Dus 5 weken of zo nu.
Ja moest dec zijnquote:
Dankje mickeys, wat een verhelderende postquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:55 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Probeer er van te leren en dat je dit in de toekomst vanaf vandaag om te draaien. Pijnig jezelf niet zo, hij is je niet waard. En ja ik weet dat je een jonge leeftijd hebt, maar daarom zijn de handvatten die ik in ieder geval, maar anderen je ook aanreiken, iets om wat mee te doen. De meeste van ons hebben dit ook allemaal al een keertje meegemaakt of zitten er midden in.
Zelfmedelijden en medelijden van anderen die met je mee praten zit je echt niet op te wachten ook al voelt dat nu anders. Later, als je hem echt hebt kunnen loslaten zul je mij beter begrijpen of misschien pas als je wat ouder bent, maar dat komt vanzelf en hoeft ook niet nu. Ik probeer alleen hard te zijn tegen je, puur omdat ik je er in zie blijven hangen en de dingen blijft herhalen, niet alleen in doen, maar er ook door het er over te hebben. Probeer een volgend stapje, of zoals mijn psychologe zegt, de eerste regel van het boek is gelezen, probeer nu eens de volgende regel tot je een hele alinea hebt gelezen. Voor het weet heb je het boek ongemerkt toch helemaal uit gelezen. (dat is waar ik aan vast houd en ik moet zeggen dat ik al zeker het boek voor de helft uit heb)
Hoop dat je mij zo een beetje begrijpt (en nee, je hoeft niet (meteen) hierop te reageren, neem het ter informatie aan en haal er uit waar jij wat mee kan doen
Ik zal dit ook eens gaan doornemen. Voor geïnteresseerde, als je dit boek gewoon op google zoekt vindt je na paar seconde al een site waar je dit ebook als pdf kan opslaan voor noppes.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:25 schreef Skv het volgende:
Sodefuck, ik heb eerder deze week op aanraden van een vriend van me het ebook van www.nomoremrniceguy.com/ gekocht. Ben nu halverwege. Bizar hoeveel zaken dírect van toepassing op mij zijn.. Alsof het een boek is dat over mij gaat. Begin ook dingen te begrijpen die moeilijk liepen in onze relatie. En vooral waaróm dat zo was. Jammer dat ik het nu pas achteraf lees, anders had ik er misschien aan kunnen werken. Veel communicatie was bij ons verstoord omdat ik me achter een muur optrok. Bijzonder om te zien hoe je dat zou kunnen veranderen. Ik ging er altijd maar vanuit dat het gewoon een gegeven, een onderdeel van mijn karakter, was.
Helemaal vreemd is het dat ik al vier dagen lang panisch op mijn telefoon kijk om te zien of ze nog wat van zich laat horen.. Tot en met vanochtend met een constant paniekgevoel rondgelopen. Stuurt ze net een smsje, merk ik helemaal niks meer van dat gevoel. Hoop dat het aanhoudt morgen.
Linkje?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 05:22 schreef smurfinnensoep het volgende:
[..]
Ik zal dit ook eens gaan doornemen. Voor geïnteresseerde, als je dit boek gewoon op google zoekt vindt je na paar seconde al een site waar je dit ebook als pdf kan opslaan voor noppes.
Dit dus!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:10 schreef ovoxo het volgende:
https://7chan.org/lit/src/Robert_Glover_-_No_More_Mr_Nice_Guy.pdf
Sterkte.. De komende tijd wordt echt heel rot, maar je hebt vast lieve mensen om je heen en dit topic natuurlijk als je behoefte hebt om je hart te luchten.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:09 schreef Skv het volgende:
Heel goed gesprek gehad van 2,5 uur. Voel me.. Leeg, vlak. Verdriet is (eventjes) niet meer aanwezig. Vier dagen geleden ging het uit na vier jaar. Besef is er half.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:13 schreef xinge9 het volgende:
[..]
Sterkte.. De komende tijd wordt echt heel rot, maar je hebt vast lieve mensen om je heen en dit topic natuurlijk als je behoefte hebt om je hart te luchten.
Hangt er per persoon van af en hoe diep geworteld jouw liefde heeft gezeten voor die ander. Heb je het zien aankomen of niet etc etc. Ik zit soms vol verbijstering naar jouw posten te kijken. Jij zat er in het begin ook helemaal doorheen en ineens sloeg je als een blad aan de boom om. Mijn manager waarschuwt mij iedere dag voor hetgeen jij misschien wel doet en komt de klap over een half jaar.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]Precies wat je wil horen als het net uit is. Maarja. Of het echt heel rot word ligt aan je zelf. Je kan er heel erg lang mee gaan zitten. Of je kan zorgen dat je na 2 weken of zo gewoon weer vrolijk bent en aan anderen dingen kan denken en niet met pijn er aan terug hoeft te denken. Ligt maar net aan je zelf.
Ja zeg toch ook hangt van de persoon af.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:24 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hangt er per persoon van af en hoe diep geworteld jouw liefde heeft gezeten voor die ander. Heb je het zien aankomen of niet etc etc. Ik zit soms vol verbijstering naar jouw posten te kijken. Jij zat er in het begin ook helemaal doorheen en ineens sloeg je als een blad aan de boom om. Mijn manager waarschuwt mij iedere dag voor hetgeen jij misschien wel doet en komt de klap over een half jaar.
In ieder geval wil ik Skv heel veel sterkte wensen en zoals xinge9 zegt, je kunt hier altijd je verhaal kwijt. Sommige van ons hebben ook zo'n lange relatie gehad of nog langer en sommige korter, maar het verdriet is er bij iedereen, de een wat korter, de ander wat langer
Wat voor mij echt het beste werkte was naar vrienden gaan. Zo min mogelijk alleen thuis zitten.quote:
en op de breuk van nog een miljoen anderen. Relativeren kerel. Geef het tijd. De goede instelling heb je al.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:12 schreef Mickeys het volgende:
Vandaag precies 2 maanden na de break. Even een dipje. Komt ook door de nieuwe alarmschijf van deze week, Coldplay met Rihanna (princess of China) en zocht daar de songtekst van op omdat ik het niet goed verstond.... tja, heel erg knak. Weer zo'n nummer wat op jouw leven (lees breuk) is geschreven.
Maar ik zal het overwinnen!
Kerel? Maar goed. het gaat al dagen redelijk goed, dus zo'n dagje tussendoor mag!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:53 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
en op de breuk van nog een miljoen anderen. Relativeren kerel. Geef het tijd. De goede instelling heb je al.
Iets met een achtbaan..quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:36 schreef La_Vita het volgende:
Nadat het uit was heb ik 2 dagen gehuild en toen ben ik gestopt. Zette vanmorgen de radio aan en er was een cover op van The Scientist. Heb niets met dat nummer, maar het was even alsof ik een stomp in m'n hart kreeg ofzo. Stond ik daar keihard te janken in de woonkamer. Raarrrr![]()
Dit dus...quote:
Ik ook!quote:Op zondag 12 februari 2012 08:54 schreef Nietttje het volgende:
Vind t wel grappig dat iedereen t heeft over nieuwe mense ontmoeten, maar rare is, dat ik enorm introvert ben gewoorden door mijn ex... Iemand tips hoe ik er over heen stap?
Dan heb je de fout gemaakt dat je het toe hebt gelaten.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:13 schreef Nietttje het volgende:
Hij heeft gezorgd dat ik niemand meer over heb, echt een sociaal isolement..
En aangezien ik al niet super sociaal was, komt de klap nu harder aan dan wneer ik wel vrienden zou hebben...
Heb je dan al je vrienden laten zitten tijdens je relatie? Sommige mensen hebben eenmaal de gewoonte om dan minder naar hun vrienden te kijken en als het uit is, komen ze weer met hangende pootjes terug. Probeer weer af te spreken met vriendinnen of ontmoet nieuwe mensen in de kroeg, (sport)school, etc.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:13 schreef Nietttje het volgende:
Hij heeft gezorgd dat ik niemand meer over heb, echt een sociaal isolement..
En aangezien ik al niet super sociaal was, komt de klap nu harder aan dan wneer ik wel vrienden zou hebben...
Nee, hij heeft de paar vrienden die ik had, enorm opgestookt tegen me, maar van mijn kant heeft hij het me ook praktisch verboden om vriendschappen te hebben of te sluiten..quote:Op zondag 12 februari 2012 13:23 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Heb je dan al je vrienden laten zitten tijdens je relatie? Sommige mensen hebben eenmaal de gewoonte om dan minder naar hun vrienden te kijken en als het uit is, komen ze weer met hangende pootjes terug. Probeer weer af te spreken met vriendinnen of ontmoet nieuwe mensen in de kroeg, (sport)school, etc.
Waarom heeft hij dat je verboden dan? Dat zou al een signaal zijn dat hij niet zo snugger is, maar oke. En hoe wil je dan weer je sociale leven oppakken? Je kan ook naar de bieb ofzo als je niet zo van uitgaan houdt.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:26 schreef Nietttje het volgende:
[..]
Nee, hij heeft de paar vrienden die ik had, enorm opgestookt tegen me, maar van mijn kant heeft hij het me ook praktisch verboden om vriendschappen te hebben of te sluiten..
Heel stom dat ik dat toen heb toegelaten..
En ik vind in me uppie na de kroeg nogal triest, ben niet bepaald een uitgaansdiertje!
Denk uit onzekerheid, hij was gewoon erg raar, en agresief, misschien klinkt het raar, maar ik wou niet meer gedonder..quote:Op zondag 12 februari 2012 13:29 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Waarom heeft hij dat je verboden dan? Dat zou al een signaal zijn dat hij niet zo snugger is, maar oke. En hoe wil je dan weer je sociale leven oppakken? Je kan ook naar de bieb ofzo als je niet zo van uitgaan houdt.
Chicks before dicksquote:Op zondag 12 februari 2012 13:31 schreef Nietttje het volgende:
[..]
Denk uit onzekerheid, hij was gewoon erg raar, en agresief, misschien klinkt het raar, maar ik wou niet meer gedonder..
Ik heb dus geen idee hoe ik alles weer oppak, zijn zoveel dingen gebeurt, gister wel voormalig beste vriendin gemailt, die moest er overna denken of ze wel weer contact wou..
Pfff..
Sterkte. Hoop dat het met tijd beter gaatquote:Op zondag 12 februari 2012 14:19 schreef psymeuk het volgende:
Zojuist bij ex langsgegaan om nog 2 dingen op te halen die daar lagen. Gezegd dat het allemaal prima zo was toen ze vroeg hoe het ging. Ze antwoordde met: ja is beter zo hè...
Pfff... ondanks dat ze echt gemene dingen heeft gezegd blijft het zeer doen
Als je de keuze hebt tussen met je vriende na de kroeg of in elkaar gemept worden is de keuze snel gemaakt...quote:Op zondag 12 februari 2012 13:38 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Chicks before dicks![]()
Jammer dat je het contact met je vrienden zo hebt verwaarloosd, want vrienden zijn altijd belangrijker dan een vriend/vriendin (imo). Probeer anders nieuwe vrienden te maken op school, nieuwe uitdagingen aan te gaan of bijv. op hockey gaan. Er zijn zo veel mogelijkheden.
Ik vraag me af waarom je het zo ver hebt laten komen en je niet eerder in had gezien dat je ex niet helemaal lekker is met z'n 'regeltjes'. Probeer anders met collega's wat te doen o.i.d. en geef het vooral niet op, je bent pas 25. Je hebt nog alle tijd om 'jezelf' te worden en je sociale leven weer te verbeterenquote:Op zondag 12 februari 2012 14:32 schreef Nietttje het volgende:
[..]
Als je de keuze hebt tussen met je vriende na de kroeg of in elkaar gemept worden is de keuze snel gemaakt...
Ook zit school er niet in, ben 25 en werk sinds kort weer, na een half jaar overspanne thuis gezeten te hebbe![]()
Snap ik zelf ook niet, hij was goed in leugens vertelle, te goed.. Geloofde bijna dat t mijn schuld was, maar anyway dat is verleden tijd, hij was fout.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:39 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom je het zo ver hebt laten komen en je niet eerder in had gezien dat je ex niet helemaal lekker is met z'n 'regeltjes'. Probeer anders met collega's wat te doen o.i.d. en geef het vooral niet op, je bent pas 25. Je hebt nog alle tijd om 'jezelf' te worden en je sociale leven weer te verbeteren
Hoe lang is het geleden inmiddels?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:36 schreef La_Vita het volgende:
Nadat het uit was heb ik 2 dagen gehuild en toen ben ik gestopt. Zette vanmorgen de radio aan en er was een cover op van The Scientist. Heb niets met dat nummer, maar het was even alsof ik een stomp in m'n hart kreeg ofzo. Stond ik daar keihard te janken in de woonkamer. Raarrrr![]()
Een maand ongeveerquote:Op zondag 12 februari 2012 14:58 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Hoe lang is het geleden inmiddels?
Ja, gewoon een smsje sturen. Niet geschoten is altijd misquote:Op zondag 12 februari 2012 14:56 schreef Nietttje het volgende:
[..]
Snap ik zelf ook niet, hij was goed in leugens vertelle, te goed.. Geloofde bijna dat t mijn schuld was, maar anyway dat is verleden tijd, hij was fout.
Blijft als nog erg moeilijk, op werk is wel een meisje waar ik aansluiting bij heb, maar die wil ik dan weer niet lastig vallen ofzo...
Misschien maar gewoon even stoute shoes aantrekken en smsje sturen..
In sommige opzichten is het wel hetzelfde, ja. Liefdesverdriet, er weer bovenop komen, weer verder gaan met je leven, etc. Maar het is gewoon fijn om je verhaal kwijt te kunnen en dan advies te krijgen van andere mensen die het ook mee hebben gemaakt en te weten dat je er niet 'alleen' in zit. Voor sommige mensen duurt het gewoon langer voordat je vooruit kan kijken.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:48 schreef Bartinhoo het volgende:
Toch wel grappig als veteraan in dit topic om te zien hoe het elke keer weer hetzelfde gaat..
Zit zelf al bijna 2 jaar hier, althans, de laatste tijd zit ik hier niet meer maar kijk ik eens in de zoveel tijd eens...
Niet dat ik het leuk vind voor jullie hoor, maar valt toch op hoe zeer iedereen denk dat zijn/haar situatie uniek is, terwijl het uiteinderlijk allemaal verschrikkelijk veel op elkaar lijkt...
Mensen komen binnen, posten vaak een enorm lange openingspost, posten een paar weken/maandjes mee, en zijn weer pleite. Of door een nieuwe relatie, of doordat ze eindelijk ECHT hebben geaccepteerd dat het niets meer gaat worden.
Vaak is dat namelijk pas het moment dat mensen vooruit gaan kijken, in plaats van terug.
Meisjes kunnen in dat opzicht echte bitches zijn, maar mannen net zo goedquote:Op zondag 12 februari 2012 14:45 schreef EiPet het volgende:
No offence, maar ik heb toch het idee dat meisjes wat meer ''streken'' hebben nadat een relatie uitgaat...
Hoor het om me heen ook vaak, gewoon ineens contact gaan zoeken met vrienden van ex, genieten van het kil doen, dat soort dingetjes...
Denk dat jongens toch een stuk eerlijker zijn in dat soort dingen. Niet per definitie minder hard, maar niet ''gemeen'' oid..
Ligt er ook aan of je daar gevoelig voor bent of hoe sterk je in je schoenen staat. Mijn strategie is direct aanvaarden dat het uit is en proberen zo veel mogelijk vooruit te kijken. De ex zo veel mogelijk negeren of je formeel opstellen. Gevoelens een kans geven op momenten dat het uit komt.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:52 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Meisjes kunnen in dat opzicht echte bitches zijn, maar mannen net zo goed
Natuurlijk ligt het aan de persoon zelf, hoe je ermee omgaat en hoe je je erbij voelt. Hoe het uit is gegaan speelt natuurlijk ook een rol bij het verwerken en hoe je jezelf tegen je ex opstelt.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:24 schreef Faazz het volgende:
[..]
Ligt er ook aan of je daar gevoelig voor bent of hoe sterk je in je schoenen staat. Mijn strategie is direct aanvaarden dat het uit is en proberen zo veel mogelijk vooruit te kijken. De ex zo veel mogelijk negeren of je formeel opstellen. Gevoelens een kans geven op momenten dat het uit komt.
Spelletjes kunnen gespeeld worden maar het toont enkel je zwaktes
En waarom ben jij nog niet weg dan?quote:Op zondag 12 februari 2012 15:48 schreef Bartinhoo het volgende:
Toch wel grappig als veteraan in dit topic om te zien hoe het elke keer weer hetzelfde gaat..
Zit zelf al bijna 2 jaar hier, althans, de laatste tijd zit ik hier niet meer maar kijk ik eens in de zoveel tijd eens...
Niet dat ik het leuk vind voor jullie hoor, maar valt toch op hoe zeer iedereen denk dat zijn/haar situatie uniek is, terwijl het uiteinderlijk allemaal verschrikkelijk veel op elkaar lijkt...
Mensen komen binnen, posten vaak een enorm lange openingspost, posten een paar weken/maandjes mee, en zijn weer pleite. Of door een nieuwe relatie, of doordat ze eindelijk ECHT hebben geaccepteerd dat het niets meer gaat worden.
Vaak is dat namelijk pas het moment dat mensen vooruit gaan kijken, in plaats van terug.
Is dat echt zo? Of wil je dat nu denken omdat je boos, verdrietig en teleurgesteld bent?quote:Op zondag 12 februari 2012 18:46 schreef Nies het volgende:
Maar in hemelsnaam.... hoe, hoe kun je, hoe kun je iemand doelbewust vierenhalf jaar laten ploeteren terwijl het voor jou alleen om het makkelijke te doen was?
Was het maar zo'n feest..... Nee, hij heeft voor een anderhalf jaar terug al aangegeven dat hij niet verliefd was, dat hij ook wel zag dat hij zoveel minder in onze relatie stak dan ik, dat voor zijn gevoel niemand kan tippen aan zijn ex van jaren terug.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:50 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Is dat echt zo? Of wil je dat nu denken omdat je boos, verdrietig en teleurgesteld bent?
Toen hij zei dat niemand kon tippen aan z'n ex jaren terug en dat hij niet verliefd was, waarom ging 't lichtje niet branden en ben je gewoon zelf niet weg gegaan? Als je 't al aan had zien komen, had jij er eigenlijk een eind aan moeten maken..quote:Op zondag 12 februari 2012 18:56 schreef Nies het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest..... Nee, hij heeft voor een anderhalf jaar terug al aangegeven dat hij niet verliefd was, dat hij ook wel zag dat hij zoveel minder in onze relatie stak dan ik, dat voor zijn gevoel niemand kan tippen aan zijn ex van jaren terug.
En inderdaad de totaal emotieloze bevestiging van hemzelf, 'ja, het was makkelijk'....
Net zo snel eruit als erin, totaal geen emotie van zijn kant.
Ook altijd verwacht dat hij zo ineens, als uit het niets, de stekker eruit zou kunnen trekken, dus nee, het was echt geen klap, echt niet, maar om iemand maar doelbewust jarenlang voor het lapje te houden want het was wel makkelijk?..... Waarom?
Na drie jaar brei je niet stante pede een eind aan je relatie.... Als hij dan aangeeft daaraan te willen werken, inclusief psychologen en de hele rataplan.... ga je ervan uit dat er ook echt ergens aan gewerkt wordt... niet?quote:Op zondag 12 februari 2012 19:00 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Toen hij zei dat niemand kon tippen aan z'n ex jaren terug en dat hij niet verliefd was, waarom ging 't lichtje niet branden en ben je gewoon zelf niet weg gegaan? Als je 't al aan had zien komen, had jij er eigenlijk een eind aan moeten maken..
Erg herkenbaarquote:Op zondag 12 februari 2012 19:32 schreef Skv het volgende:
Verhuizen is echt een drama. Daarnaast probeert de muzikale wereld me er nog dieper in te trappen. De hele dag hoor ik aan alle kanten liedjes die volledig op mijn gevoel inspelen. Ik zoek ze niet op, maar steeds op de radio etc.. Vandaag (onder andere) al 'de kapitein deel 2' en 'oud verdriet' van Acda & de Munnik, 'My arms keep missing you', en 'without you' van david guetta. Waarom lijken alle liedjes ineens over mijn situatie te gaan, en me er nog dieper in te willen trappen? En waarom denk ik bij álles wat ik doe aan mijn exvriendin?
omdat 80% van de liedjes nou 1maal over liefde gaan.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:32 schreef Skv het volgende:
Verhuizen is echt een drama. Daarnaast probeert de muzikale wereld me er nog dieper in te trappen. De hele dag hoor ik aan alle kanten liedjes die volledig op mijn gevoel inspelen. Ik zoek ze niet op, maar steeds op de radio etc.. Vandaag (onder andere) al 'de kapitein deel 2' en 'oud verdriet' van Acda & de Munnik, 'My arms keep missing you', en 'without you' van david guetta. Waarom lijken alle liedjes ineens over mijn situatie te gaan, en me er nog dieper in te willen trappen? En waarom denk ik bij álles wat ik doe aan mijn exvriendin?
Ik denk dat je het toch echt bij jezelf moet zoeken. Je ex heeft niets fout gedaan als ik het zo lees. Als hij anderhalf jaar geleden al aangaf dat niemand zijn ex kan vervangen, waarom ga je dan toch door? Nee meisje, je bent boos omdat het je eigen schuld en je het hebt genegeerd.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:56 schreef Nies het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest..... Nee, hij heeft voor een anderhalf jaar terug al aangegeven dat hij niet verliefd was, dat hij ook wel zag dat hij zoveel minder in onze relatie stak dan ik, dat voor zijn gevoel niemand kan tippen aan zijn ex van jaren terug.
En inderdaad de totaal emotieloze bevestiging van hemzelf, 'ja, het was makkelijk'....
Net zo snel eruit als erin, totaal geen emotie van zijn kant.
Ook altijd verwacht dat hij zo ineens, als uit het niets, de stekker eruit zou kunnen trekken, dus nee, het was echt geen klap, echt niet, maar om iemand maar doelbewust jarenlang voor het lapje te houden want het was wel makkelijk?..... Waarom?
Eventjes wel ja. Na een kwartier moet je eigenlijk weer opnieuw beginnen.quote:
Ja, dat dacht ik dus ook. Als iemand 1,5 jaar van tevoren aangeeft dat hij nog steeds aan z'n ex denkt en dat niemand haar kan vervangen, dan kan die persoon niet zo snel z'n gevoelens veranderen en gaat dat ook niet doen, hoe naar het ook klinkt. Dat had eigenlijk al een teken moeten zijn dat de relatie het niet helemaal was voor hem.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:54 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Ik denk dat je het toch echt bij jezelf moet zoeken. Je ex heeft niets fout gedaan als ik het zo lees. Als hij anderhalf jaar geleden al aangaf dat niemand zijn ex kan vervangen, waarom ga je dan toch door? Nee meisje, je bent boos omdat het je eigen schuld en je het hebt genegeerd.
Dus, een relatie instappen, terwijl je zelf bij voorbaat al weet dat 't 'm niet wordt, daar ook met geen woord over reppen... Das normaal?quote:Op zondag 12 februari 2012 20:54 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Ik denk dat je het toch echt bij jezelf moet zoeken. Je ex heeft niets fout gedaan als ik het zo lees. Als hij anderhalf jaar geleden al aangaf dat niemand zijn ex kan vervangen, waarom ga je dan toch door? Nee meisje, je bent boos omdat het je eigen schuld en je het hebt genegeerd.
Waarom was het ook alweer uitgegaan?quote:Op zondag 12 februari 2012 22:07 schreef Skv het volgende:
Het lijkt me overigens hilarisch om een meet te organiseren met mensen uit dit topic. Dat zal me een gezellige dramadag worden. Waarschijnlijk wordt er achteraf ook nog geneukt.
Bui is weer richting manie gegaan![]()
quote:Op zondag 12 februari 2012 22:07 schreef Skv het volgende:
Het lijkt me overigens hilarisch om een meet te organiseren met mensen uit dit topic. Dat zal me een gezellige dramadag worden. Waarschijnlijk wordt er achteraf ook nog geneukt.
Bui is weer richting manie gegaan![]()
Wat ik eigenlijk wil weten is wat er in jouw hoofd omging? Ik vind het namelijk heel erg interessant om te horen van jou waarom je, ondanks dat je wist dat hij niet verliefd op je was en nog aan zijn ex dacht, het moedwillig hebt genegeerd. Waarom heb je het niet afgebroken toen hij je dit vertelde??quote:Op zondag 12 februari 2012 22:13 schreef Nies het volgende:
[..]
Dus, een relatie instappen, terwijl je zelf bij voorbaat al weet dat 't 'm niet wordt, daar ook met geen woord over reppen... Das normaal?
Mmmkay
Wat ik heb begrepen is dat hij er nooit over praatte in het begin van hun relatie en pas in het laatste 1,5 jaar wat erover heeft gezegd, alhoewel het wel érg duidelijk was in mijn ogen.. Als je vriend zegt dat hij nog eigenlijk aan z'n ex denkt na 3 jaar een relatie te hebben, moet je eigenlijk wel bij jezelf denken of de relatie het nog wel waard is... Jammer dat ze 't niet eerder in heeft gezien.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:47 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Wat ik eigenlijk wil weten is wat er in jouw hoofd omging? Ik vind het namelijk heel erg interessant om te horen van jou waarom je, ondanks dat je wist dat hij niet verliefd op je was en nog aan zijn ex dacht, het moedwillig hebt genegeerd. Waarom heb je het niet afgebroken toen hij je dit vertelde??
Vrouwen... Wanneer een man zo duidelijk is als de ex van Nies dan moet je daar conclusies uit trekken en niet denken dat hij nog wel zal veranderen. Sorry, niet lullig bedoeld, maar jij had ook een stem in die relatie. Je doet nu net alsof 't allemaal zijn schuld is, maar hij was duidelijk naar jou. Je hebt er zelf voor gekozen om dat te negeren. Achteraf klagen terwijl het vanaf het begin al zo duidelijk was dat dit op niks uit zou lopen is gewoon stom en dan verdien je het ook wel een beetje.
Volgende keer wat beter luisteren naar je psycholoog meid en wat minder pammetjes nemen, want ik heb zo het idee dat je die zooi alleen maar neemt omdat je diep in je hart weet dat je fout zat. Zodra je dat toegeeft kun je met een frisse start beginnen aan een nieuw avontuur.
Oeh mag ik ook komen?quote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 00:09 schreef muhahaha het volgende:
Jjaaa altijd leuk om te daten met dames die met hun gedachtes nog bij hun ex zijn
Natuurlijkquote:
Wat goed om te horen, het duurt wel even voordat je je beter gaat voelen maar tijd heelt alles.quote:Op maandag 13 februari 2012 01:39 schreef xinge9 het volgende:
GezelligGebruiken we elkaar allemaal als rebound!
![]()
Met mij gaat het nog steeds hetzelfde, al worden de nachtmerries al een beetje minder en betrap ik mezelf er op dat ik af en toe zelfs lach!
Jij komt toch sowieso nietquote:
Als het helpt waarom niet!quote:Op maandag 13 februari 2012 01:39 schreef xinge9 het volgende:
GezelligGebruiken we elkaar allemaal als rebound!
![]()
Met mij gaat het nog steeds hetzelfde, al worden de nachtmerries al een beetje minder en betrap ik mezelf er op dat ik af en toe zelfs lach!
Ja maar ik wil welquote:Op maandag 13 februari 2012 09:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Jij komt toch sowieso niet
[..]
Als het helpt waarom niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |