Ik denk dat je het toch echt bij jezelf moet zoeken. Je ex heeft niets fout gedaan als ik het zo lees. Als hij anderhalf jaar geleden al aangaf dat niemand zijn ex kan vervangen, waarom ga je dan toch door? Nee meisje, je bent boos omdat het je eigen schuld en je het hebt genegeerd.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:56 schreef Nies het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest..... Nee, hij heeft voor een anderhalf jaar terug al aangegeven dat hij niet verliefd was, dat hij ook wel zag dat hij zoveel minder in onze relatie stak dan ik, dat voor zijn gevoel niemand kan tippen aan zijn ex van jaren terug.
En inderdaad de totaal emotieloze bevestiging van hemzelf, 'ja, het was makkelijk'....
Net zo snel eruit als erin, totaal geen emotie van zijn kant.
Ook altijd verwacht dat hij zo ineens, als uit het niets, de stekker eruit zou kunnen trekken, dus nee, het was echt geen klap, echt niet, maar om iemand maar doelbewust jarenlang voor het lapje te houden want het was wel makkelijk?..... Waarom?
Eventjes wel ja. Na een kwartier moet je eigenlijk weer opnieuw beginnen.quote:
Ja, dat dacht ik dus ook. Als iemand 1,5 jaar van tevoren aangeeft dat hij nog steeds aan z'n ex denkt en dat niemand haar kan vervangen, dan kan die persoon niet zo snel z'n gevoelens veranderen en gaat dat ook niet doen, hoe naar het ook klinkt. Dat had eigenlijk al een teken moeten zijn dat de relatie het niet helemaal was voor hem.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:54 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Ik denk dat je het toch echt bij jezelf moet zoeken. Je ex heeft niets fout gedaan als ik het zo lees. Als hij anderhalf jaar geleden al aangaf dat niemand zijn ex kan vervangen, waarom ga je dan toch door? Nee meisje, je bent boos omdat het je eigen schuld en je het hebt genegeerd.
Dus, een relatie instappen, terwijl je zelf bij voorbaat al weet dat 't 'm niet wordt, daar ook met geen woord over reppen... Das normaal?quote:Op zondag 12 februari 2012 20:54 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Ik denk dat je het toch echt bij jezelf moet zoeken. Je ex heeft niets fout gedaan als ik het zo lees. Als hij anderhalf jaar geleden al aangaf dat niemand zijn ex kan vervangen, waarom ga je dan toch door? Nee meisje, je bent boos omdat het je eigen schuld en je het hebt genegeerd.
Waarom was het ook alweer uitgegaan?quote:Op zondag 12 februari 2012 22:07 schreef Skv het volgende:
Het lijkt me overigens hilarisch om een meet te organiseren met mensen uit dit topic. Dat zal me een gezellige dramadag worden. Waarschijnlijk wordt er achteraf ook nog geneukt.
Bui is weer richting manie gegaan![]()
quote:Op zondag 12 februari 2012 22:07 schreef Skv het volgende:
Het lijkt me overigens hilarisch om een meet te organiseren met mensen uit dit topic. Dat zal me een gezellige dramadag worden. Waarschijnlijk wordt er achteraf ook nog geneukt.
Bui is weer richting manie gegaan![]()
Wat ik eigenlijk wil weten is wat er in jouw hoofd omging? Ik vind het namelijk heel erg interessant om te horen van jou waarom je, ondanks dat je wist dat hij niet verliefd op je was en nog aan zijn ex dacht, het moedwillig hebt genegeerd. Waarom heb je het niet afgebroken toen hij je dit vertelde??quote:Op zondag 12 februari 2012 22:13 schreef Nies het volgende:
[..]
Dus, een relatie instappen, terwijl je zelf bij voorbaat al weet dat 't 'm niet wordt, daar ook met geen woord over reppen... Das normaal?
Mmmkay
Wat ik heb begrepen is dat hij er nooit over praatte in het begin van hun relatie en pas in het laatste 1,5 jaar wat erover heeft gezegd, alhoewel het wel érg duidelijk was in mijn ogen.. Als je vriend zegt dat hij nog eigenlijk aan z'n ex denkt na 3 jaar een relatie te hebben, moet je eigenlijk wel bij jezelf denken of de relatie het nog wel waard is... Jammer dat ze 't niet eerder in heeft gezien.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:47 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Wat ik eigenlijk wil weten is wat er in jouw hoofd omging? Ik vind het namelijk heel erg interessant om te horen van jou waarom je, ondanks dat je wist dat hij niet verliefd op je was en nog aan zijn ex dacht, het moedwillig hebt genegeerd. Waarom heb je het niet afgebroken toen hij je dit vertelde??
Vrouwen... Wanneer een man zo duidelijk is als de ex van Nies dan moet je daar conclusies uit trekken en niet denken dat hij nog wel zal veranderen. Sorry, niet lullig bedoeld, maar jij had ook een stem in die relatie. Je doet nu net alsof 't allemaal zijn schuld is, maar hij was duidelijk naar jou. Je hebt er zelf voor gekozen om dat te negeren. Achteraf klagen terwijl het vanaf het begin al zo duidelijk was dat dit op niks uit zou lopen is gewoon stom en dan verdien je het ook wel een beetje.
Volgende keer wat beter luisteren naar je psycholoog meid en wat minder pammetjes nemen, want ik heb zo het idee dat je die zooi alleen maar neemt omdat je diep in je hart weet dat je fout zat. Zodra je dat toegeeft kun je met een frisse start beginnen aan een nieuw avontuur.
Oeh mag ik ook komen?quote:
quote:Op maandag 13 februari 2012 00:09 schreef muhahaha het volgende:
Jjaaa altijd leuk om te daten met dames die met hun gedachtes nog bij hun ex zijn
Natuurlijkquote:
Wat goed om te horen, het duurt wel even voordat je je beter gaat voelen maar tijd heelt alles.quote:Op maandag 13 februari 2012 01:39 schreef xinge9 het volgende:
GezelligGebruiken we elkaar allemaal als rebound!
![]()
Met mij gaat het nog steeds hetzelfde, al worden de nachtmerries al een beetje minder en betrap ik mezelf er op dat ik af en toe zelfs lach!
Jij komt toch sowieso nietquote:
Als het helpt waarom niet!quote:Op maandag 13 februari 2012 01:39 schreef xinge9 het volgende:
GezelligGebruiken we elkaar allemaal als rebound!
![]()
Met mij gaat het nog steeds hetzelfde, al worden de nachtmerries al een beetje minder en betrap ik mezelf er op dat ik af en toe zelfs lach!
Ja maar ik wil welquote:Op maandag 13 februari 2012 09:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Jij komt toch sowieso niet
[..]
Als het helpt waarom niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |