abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107906158
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 18:56 schreef Nies het volgende:

[..]

Was het maar zo'n feest..... Nee, hij heeft voor een anderhalf jaar terug al aangegeven dat hij niet verliefd was, dat hij ook wel zag dat hij zoveel minder in onze relatie stak dan ik, dat voor zijn gevoel niemand kan tippen aan zijn ex van jaren terug.
En inderdaad de totaal emotieloze bevestiging van hemzelf, 'ja, het was makkelijk'....
Net zo snel eruit als erin, totaal geen emotie van zijn kant.
Ook altijd verwacht dat hij zo ineens, als uit het niets, de stekker eruit zou kunnen trekken, dus nee, het was echt geen klap, echt niet, maar om iemand maar doelbewust jarenlang voor het lapje te houden want het was wel makkelijk?..... Waarom?
Ik denk dat je het toch echt bij jezelf moet zoeken. Je ex heeft niets fout gedaan als ik het zo lees. Als hij anderhalf jaar geleden al aangaf dat niemand zijn ex kan vervangen, waarom ga je dan toch door? Nee meisje, je bent boos omdat het je eigen schuld en je het hebt genegeerd.
pi_107906249
Topidee om Acda en de Munnik aan te zetten in je eentje en je fav foto's van je meisje te bekijken. Janken.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_107906305
Ik moet ook altijd janken van Acda & Munnik. Baggermuziek.
pi_107906580
Janken lucht wel op vaak!
pi_107907621
quote:
10s.gif Op zondag 12 februari 2012 21:00 schreef Faazz het volgende:
Janken lucht wel op vaak!
Eventjes wel ja. Na een kwartier moet je eigenlijk weer opnieuw beginnen.
pi_107907934
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 20:54 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Ik denk dat je het toch echt bij jezelf moet zoeken. Je ex heeft niets fout gedaan als ik het zo lees. Als hij anderhalf jaar geleden al aangaf dat niemand zijn ex kan vervangen, waarom ga je dan toch door? Nee meisje, je bent boos omdat het je eigen schuld en je het hebt genegeerd.
Ja, dat dacht ik dus ook. Als iemand 1,5 jaar van tevoren aangeeft dat hij nog steeds aan z'n ex denkt en dat niemand haar kan vervangen, dan kan die persoon niet zo snel z'n gevoelens veranderen en gaat dat ook niet doen, hoe naar het ook klinkt. Dat had eigenlijk al een teken moeten zijn dat de relatie het niet helemaal was voor hem. :N
XO till we overdose
pi_107911070
Het lijkt me overigens hilarisch om een meet te organiseren met mensen uit dit topic. Dat zal me een gezellige dramadag worden. Waarschijnlijk wordt er achteraf ook nog geneukt.

Bui is weer richting manie gegaan :')
  zondag 12 februari 2012 @ 22:13:05 #183
103012 Nies
Die hekse
pi_107911418
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 20:54 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Dus, een relatie instappen, terwijl je zelf bij voorbaat al weet dat 't 'm niet wordt, daar ook met geen woord over reppen... Das normaal?
Mmmkay
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_107912244
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 22:07 schreef Skv het volgende:
Het lijkt me overigens hilarisch om een meet te organiseren met mensen uit dit topic. Dat zal me een gezellige dramadag worden. Waarschijnlijk wordt er achteraf ook nog geneukt.

Waarom was het ook alweer uitgegaan?
pi_107915781
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 22:07 schreef Skv het volgende:

:D
XO till we overdose
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 12 februari 2012 @ 23:29:11 #186
300347 MrManuel
pi_107916041
Hmm.. ik weet niet of ik hier nog rond moet blijven hangen..
Af en toe mis ik haar nog wel eens.. maarja lijkt me logisch dat dat toch wel een beetje blijft..
Die 3 jaar heb je super leuke dingen mee gemaakt toch? :)

Voor de mensen die hier pas net zijn..
Geloof me dat het beter wordt.. Ik denk dat het beste wat je nu kan overkomen een nieuwe meid vinden is.. Of in ieder geval verliefd worden.. Ookal wordt het niks, je hebt je ex niet meer in je hoofd! ;)

Heb ondertusse een oogje op iemand anders..
Ookal mag k eigenlijk geen oogje hebben op haar.. :X
[i]~ The impossible is easy![/i]
pi_107916861
quote:
13s.gif Op zondag 12 februari 2012 22:13 schreef Nies het volgende:

[..]

Dus, een relatie instappen, terwijl je zelf bij voorbaat al weet dat 't 'm niet wordt, daar ook met geen woord over reppen... Das normaal?
Mmmkay
Wat ik eigenlijk wil weten is wat er in jouw hoofd omging? Ik vind het namelijk heel erg interessant om te horen van jou waarom je, ondanks dat je wist dat hij niet verliefd op je was en nog aan zijn ex dacht, het moedwillig hebt genegeerd. Waarom heb je het niet afgebroken toen hij je dit vertelde??

Vrouwen... Wanneer een man zo duidelijk is als de ex van Nies dan moet je daar conclusies uit trekken en niet denken dat hij nog wel zal veranderen. Sorry, niet lullig bedoeld, maar jij had ook een stem in die relatie. Je doet nu net alsof 't allemaal zijn schuld is, maar hij was duidelijk naar jou. Je hebt er zelf voor gekozen om dat te negeren. Achteraf klagen terwijl het vanaf het begin al zo duidelijk was dat dit op niks uit zou lopen is gewoon stom en dan verdien je het ook wel een beetje.

Volgende keer wat beter luisteren naar je psycholoog meid en wat minder pammetjes nemen, want ik heb zo het idee dat je die zooi alleen maar neemt omdat je diep in je hart weet dat je fout zat. Zodra je dat toegeeft kun je met een frisse start beginnen aan een nieuw avontuur.

[ Bericht 1% gewijzigd door Mint_Clansell op 12-02-2012 23:53:53 ]
pi_107917205
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 23:47 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Wat ik eigenlijk wil weten is wat er in jouw hoofd omging? Ik vind het namelijk heel erg interessant om te horen van jou waarom je, ondanks dat je wist dat hij niet verliefd op je was en nog aan zijn ex dacht, het moedwillig hebt genegeerd. Waarom heb je het niet afgebroken toen hij je dit vertelde??

Vrouwen... Wanneer een man zo duidelijk is als de ex van Nies dan moet je daar conclusies uit trekken en niet denken dat hij nog wel zal veranderen. Sorry, niet lullig bedoeld, maar jij had ook een stem in die relatie. Je doet nu net alsof 't allemaal zijn schuld is, maar hij was duidelijk naar jou. Je hebt er zelf voor gekozen om dat te negeren. Achteraf klagen terwijl het vanaf het begin al zo duidelijk was dat dit op niks uit zou lopen is gewoon stom en dan verdien je het ook wel een beetje.

Volgende keer wat beter luisteren naar je psycholoog meid en wat minder pammetjes nemen, want ik heb zo het idee dat je die zooi alleen maar neemt omdat je diep in je hart weet dat je fout zat. Zodra je dat toegeeft kun je met een frisse start beginnen aan een nieuw avontuur.
Wat ik heb begrepen is dat hij er nooit over praatte in het begin van hun relatie en pas in het laatste 1,5 jaar wat erover heeft gezegd, alhoewel het wel érg duidelijk was in mijn ogen.. Als je vriend zegt dat hij nog eigenlijk aan z'n ex denkt na 3 jaar een relatie te hebben, moet je eigenlijk wel bij jezelf denken of de relatie het nog wel waard is... Jammer dat ze 't niet eerder in heeft gezien.
XO till we overdose
  maandag 13 februari 2012 @ 00:04:22 #189
367298 puzzles
That's the puzzle
pi_107917428
Ik stel voor: MEET!
pi_107917494
quote:
14s.gif Op maandag 13 februari 2012 00:04 schreef puzzles het volgende:
Sowieso dat de helft niet komt :P
XO till we overdose
pi_107917603
Jjaaa altijd leuk om te daten met dames die met hun gedachtes nog bij hun ex zijn :')
  maandag 13 februari 2012 @ 00:10:49 #192
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107917624
quote:
14s.gif Op maandag 13 februari 2012 00:04 schreef puzzles het volgende:
Oeh mag ik ook komen?
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_107917654
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 00:09 schreef muhahaha het volgende:
Jjaaa altijd leuk om te daten met dames die met hun gedachtes nog bij hun ex zijn :')
quote:
10s.gif Op maandag 13 februari 2012 00:10 schreef heloef het volgende:

[..]

Oeh mag ik ook komen?
Natuurlijk O+
XO till we overdose
pi_107919150
Gezellig :') Gebruiken we elkaar allemaal als rebound! :D

Met mij gaat het nog steeds hetzelfde, al worden de nachtmerries al een beetje minder en betrap ik mezelf er op dat ik af en toe zelfs lach!
pi_107919165
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 01:39 schreef xinge9 het volgende:

Met mij gaat het nog steeds hetzelfde, al worden de nachtmerries al een beetje minder en betrap ik mezelf er op dat ik af en toe zelfs lach!
Wat goed om te horen, het duurt wel even voordat je je beter gaat voelen maar tijd heelt alles. O+
XO till we overdose
pi_107920590
Hmm.. Dacht er toch wel 100 % overheen te zijn, mijn eigen leven gaat in een sneltreinvaart door, amper uberhaupt tijd om aan haar te denken...

Maar nu toch best wel vreemd. Zij zit daar nu, aan de andere kant van de wereld, waar het 35 graden is, tijd om te gaan avondeten zo ongeveer denk ik.

Ze zal nu wel met haar vriend bij een restaurant zitten aan zee ofzo, om straks wat te gaan eten..Ondergaande zon op je gezicht, zeebriesje door je haar...

Is zelfkwelling natuurlijk om zo te gaan denken, maar door dit soort dingetjes kan ik me toch, al is het voor heel even, weer net zo voelen als toen ik kersvers gedumpt was...
Groter dan dit kan de afstand tussen mij en ex niet, zowel letterlijk als figuurlijk... Ze had daar met mij kunnen zitten, maar dat wilde ze absoluut niet meer, ze heeft volledig vrijwillig mij aan de kant gezet, en een voor haar beter exemplaar voor mij in de plaats genomen..

Soms toch nog een steekje :'(
  FOK!Fotograaf maandag 13 februari 2012 @ 09:16:34 #197
364681 over_hedge
pi_107921135
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 00:11 schreef ovoxo het volgende:

[..]

[..]

Natuurlijk O+
Jij komt toch sowieso niet :P
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 01:39 schreef xinge9 het volgende:

Als het helpt waarom niet! :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_107921439
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 09:16 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Jij komt toch sowieso niet :P

[..]

Als het helpt waarom niet! :P
Ja maar ik wil wel :P
XO till we overdose
pi_107921635
Dan doe je toch een meet met 1 FOK!ker :P
  maandag 13 februari 2012 @ 09:50:06 #200