Sinds 30 dec 2011. Dus 5 weken of zo nu.quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:35 schreef Skv het volgende:
[..]
Hoe lang geleden ging het uit als ik mag vragen?
Rare jaartelling heb jijquote:Op woensdag 8 februari 2012 12:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Sinds 30 jan 2011. Dus 5 weken of zo nu.
Ja moest dec zijnquote:
Dankje mickeys, wat een verhelderende postquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:55 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Probeer er van te leren en dat je dit in de toekomst vanaf vandaag om te draaien. Pijnig jezelf niet zo, hij is je niet waard. En ja ik weet dat je een jonge leeftijd hebt, maar daarom zijn de handvatten die ik in ieder geval, maar anderen je ook aanreiken, iets om wat mee te doen. De meeste van ons hebben dit ook allemaal al een keertje meegemaakt of zitten er midden in.
Zelfmedelijden en medelijden van anderen die met je mee praten zit je echt niet op te wachten ook al voelt dat nu anders. Later, als je hem echt hebt kunnen loslaten zul je mij beter begrijpen of misschien pas als je wat ouder bent, maar dat komt vanzelf en hoeft ook niet nu. Ik probeer alleen hard te zijn tegen je, puur omdat ik je er in zie blijven hangen en de dingen blijft herhalen, niet alleen in doen, maar er ook door het er over te hebben. Probeer een volgend stapje, of zoals mijn psychologe zegt, de eerste regel van het boek is gelezen, probeer nu eens de volgende regel tot je een hele alinea hebt gelezen. Voor het weet heb je het boek ongemerkt toch helemaal uit gelezen. (dat is waar ik aan vast houd en ik moet zeggen dat ik al zeker het boek voor de helft uit heb)
Hoop dat je mij zo een beetje begrijpt (en nee, je hoeft niet (meteen) hierop te reageren, neem het ter informatie aan en haal er uit waar jij wat mee kan doen
Ik zal dit ook eens gaan doornemen. Voor geïnteresseerde, als je dit boek gewoon op google zoekt vindt je na paar seconde al een site waar je dit ebook als pdf kan opslaan voor noppes.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:25 schreef Skv het volgende:
Sodefuck, ik heb eerder deze week op aanraden van een vriend van me het ebook van www.nomoremrniceguy.com/ gekocht. Ben nu halverwege. Bizar hoeveel zaken dírect van toepassing op mij zijn.. Alsof het een boek is dat over mij gaat. Begin ook dingen te begrijpen die moeilijk liepen in onze relatie. En vooral waaróm dat zo was. Jammer dat ik het nu pas achteraf lees, anders had ik er misschien aan kunnen werken. Veel communicatie was bij ons verstoord omdat ik me achter een muur optrok. Bijzonder om te zien hoe je dat zou kunnen veranderen. Ik ging er altijd maar vanuit dat het gewoon een gegeven, een onderdeel van mijn karakter, was.
Helemaal vreemd is het dat ik al vier dagen lang panisch op mijn telefoon kijk om te zien of ze nog wat van zich laat horen.. Tot en met vanochtend met een constant paniekgevoel rondgelopen. Stuurt ze net een smsje, merk ik helemaal niks meer van dat gevoel. Hoop dat het aanhoudt morgen.
Linkje?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 05:22 schreef smurfinnensoep het volgende:
[..]
Ik zal dit ook eens gaan doornemen. Voor geïnteresseerde, als je dit boek gewoon op google zoekt vindt je na paar seconde al een site waar je dit ebook als pdf kan opslaan voor noppes.
Dit dus!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:10 schreef ovoxo het volgende:
https://7chan.org/lit/src/Robert_Glover_-_No_More_Mr_Nice_Guy.pdf
Sterkte.. De komende tijd wordt echt heel rot, maar je hebt vast lieve mensen om je heen en dit topic natuurlijk als je behoefte hebt om je hart te luchten.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:09 schreef Skv het volgende:
Heel goed gesprek gehad van 2,5 uur. Voel me.. Leeg, vlak. Verdriet is (eventjes) niet meer aanwezig. Vier dagen geleden ging het uit na vier jaar. Besef is er half.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:13 schreef xinge9 het volgende:
[..]
Sterkte.. De komende tijd wordt echt heel rot, maar je hebt vast lieve mensen om je heen en dit topic natuurlijk als je behoefte hebt om je hart te luchten.
Hangt er per persoon van af en hoe diep geworteld jouw liefde heeft gezeten voor die ander. Heb je het zien aankomen of niet etc etc. Ik zit soms vol verbijstering naar jouw posten te kijken. Jij zat er in het begin ook helemaal doorheen en ineens sloeg je als een blad aan de boom om. Mijn manager waarschuwt mij iedere dag voor hetgeen jij misschien wel doet en komt de klap over een half jaar.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]Precies wat je wil horen als het net uit is. Maarja. Of het echt heel rot word ligt aan je zelf. Je kan er heel erg lang mee gaan zitten. Of je kan zorgen dat je na 2 weken of zo gewoon weer vrolijk bent en aan anderen dingen kan denken en niet met pijn er aan terug hoeft te denken. Ligt maar net aan je zelf.
Ja zeg toch ook hangt van de persoon af.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:24 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hangt er per persoon van af en hoe diep geworteld jouw liefde heeft gezeten voor die ander. Heb je het zien aankomen of niet etc etc. Ik zit soms vol verbijstering naar jouw posten te kijken. Jij zat er in het begin ook helemaal doorheen en ineens sloeg je als een blad aan de boom om. Mijn manager waarschuwt mij iedere dag voor hetgeen jij misschien wel doet en komt de klap over een half jaar.
In ieder geval wil ik Skv heel veel sterkte wensen en zoals xinge9 zegt, je kunt hier altijd je verhaal kwijt. Sommige van ons hebben ook zo'n lange relatie gehad of nog langer en sommige korter, maar het verdriet is er bij iedereen, de een wat korter, de ander wat langer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |