abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf woensdag 8 februari 2012 @ 12:58:58 #101
364681 over_hedge
pi_107747213
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 12:35 schreef Skv het volgende:

[..]

Hoe lang geleden ging het uit als ik mag vragen?
Sinds 30 dec 2011. Dus 5 weken of zo nu.

[ Bericht 1% gewijzigd door over_hedge op 08-02-2012 13:44:33 ]
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 8 februari 2012 @ 13:38:29 #102
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_107748648
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 12:58 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Sinds 30 jan 2011. Dus 5 weken of zo nu.
Rare jaartelling heb jij ;)
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  woensdag 8 februari 2012 @ 13:41:20 #103
367298 puzzles
That's the puzzle
pi_107748772
Bij mij is het nu zon 2 maanden uit, maar ik nu valentijnsdag dichterbij komt zit het toch meer in mijn hoofd :(
  FOK!Fotograaf woensdag 8 februari 2012 @ 13:44:47 #104
364681 over_hedge
pi_107748896
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 13:38 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Rare jaartelling heb jij ;)
Ja moest dec zijn :@
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_107749231
Meeh.. Mijn ex en ik praten af en toe nog wel eens via WA. Maar ik heb daar eigenlijk steeds minder behoefte aan.. imo is het gewoon beleefdheid. Maar ik vind het wel lullig als ik het af ga kappen aan de ene kant :{
pi_107758000
ook last van. Heb hier iets.
Hoop dat het helpt

http://www.google.nl/imgr(...)ved=1t:429,r:8,s:833
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_107788336
@#$%^mijn favoriete koffiemok staat nog daar zie ik ineens op haar FB! :'(
pi_107810225
Sodefuck, ik heb eerder deze week op aanraden van een vriend van me het ebook van www.nomoremrniceguy.com/ gekocht. Ben nu halverwege. Bizar hoeveel zaken dírect van toepassing op mij zijn.. Alsof het een boek is dat over mij gaat. Begin ook dingen te begrijpen die moeilijk liepen in onze relatie. En vooral waaróm dat zo was. Jammer dat ik het nu pas achteraf lees, anders had ik er misschien aan kunnen werken. Veel communicatie was bij ons verstoord omdat ik me achter een muur optrok. Bijzonder om te zien hoe je dat zou kunnen veranderen. Ik ging er altijd maar vanuit dat het gewoon een gegeven, een onderdeel van mijn karakter, was.

Helemaal vreemd is het dat ik al vier dagen lang panisch op mijn telefoon kijk om te zien of ze nog wat van zich laat horen.. Tot en met vanochtend met een constant paniekgevoel rondgelopen. Stuurt ze net een smsje, merk ik helemaal niks meer van dat gevoel. Hoop dat het aanhoudt morgen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Skv op 09-02-2012 23:41:38 ]
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_107812002
Ik heb mijn ex een brief gestuurd een paar dagen terug, waar ik achteraf spijt van heb, ik laat me weer van mijn zwakke kant zien, en nu heb ik een bericht gekregen van: ik stuur je wel een mail, via msn wil ik niet meer praten enzovoort, maar eigenlijk nu ik een antwoord krijg heb ik een dubbel gevoel.. ik wil niets meer van haar horen maar toch ook weer wel, ik wil weten hoe het met haar gaat, maar zodra ik weer iets van haar hoor ga ik me weer klote voelen :r wat ben ik afentoe toch ook dom bezig ;(
.
"You gotta ride a few ponies before you can run with the bulls"
.
pi_107815543
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 21:55 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Probeer er van te leren en dat je dit in de toekomst vanaf vandaag om te draaien. Pijnig jezelf niet zo, hij is je niet waard. En ja ik weet dat je een jonge leeftijd hebt, maar daarom zijn de handvatten die ik in ieder geval, maar anderen je ook aanreiken, iets om wat mee te doen. De meeste van ons hebben dit ook allemaal al een keertje meegemaakt of zitten er midden in.

Zelfmedelijden en medelijden van anderen die met je mee praten zit je echt niet op te wachten ook al voelt dat nu anders. Later, als je hem echt hebt kunnen loslaten zul je mij beter begrijpen of misschien pas als je wat ouder bent, maar dat komt vanzelf en hoeft ook niet nu. Ik probeer alleen hard te zijn tegen je, puur omdat ik je er in zie blijven hangen en de dingen blijft herhalen, niet alleen in doen, maar er ook door het er over te hebben. Probeer een volgend stapje, of zoals mijn psychologe zegt, de eerste regel van het boek is gelezen, probeer nu eens de volgende regel tot je een hele alinea hebt gelezen. Voor het weet heb je het boek ongemerkt toch helemaal uit gelezen. (dat is waar ik aan vast houd en ik moet zeggen dat ik al zeker het boek voor de helft uit heb)

Hoop dat je mij zo een beetje begrijpt (en nee, je hoeft niet (meteen) hierop te reageren, neem het ter informatie aan en haal er uit waar jij wat mee kan doen
Dankje mickeys, wat een verhelderende post :o. Je hebt helemaal gelijk en ik probeer m'n best te doen om hem gewoon als het ware te vergeten. Misschien dat ik hem ooit een plek kan geven als m'n eerste liefde of iets in die trant, maar ik kan dat nu nog niet doen. Dat met het boek uitlezen vond ik mooi en ook toepasselijk, zo ga ik voortaan ook denken. Echt heel erg bedankt. O+
XO till we overdose
pi_107816481
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:25 schreef Skv het volgende:
Sodefuck, ik heb eerder deze week op aanraden van een vriend van me het ebook van www.nomoremrniceguy.com/ gekocht. Ben nu halverwege. Bizar hoeveel zaken dírect van toepassing op mij zijn.. Alsof het een boek is dat over mij gaat. Begin ook dingen te begrijpen die moeilijk liepen in onze relatie. En vooral waaróm dat zo was. Jammer dat ik het nu pas achteraf lees, anders had ik er misschien aan kunnen werken. Veel communicatie was bij ons verstoord omdat ik me achter een muur optrok. Bijzonder om te zien hoe je dat zou kunnen veranderen. Ik ging er altijd maar vanuit dat het gewoon een gegeven, een onderdeel van mijn karakter, was.

Helemaal vreemd is het dat ik al vier dagen lang panisch op mijn telefoon kijk om te zien of ze nog wat van zich laat horen.. Tot en met vanochtend met een constant paniekgevoel rondgelopen. Stuurt ze net een smsje, merk ik helemaal niks meer van dat gevoel. Hoop dat het aanhoudt morgen.
Ik zal dit ook eens gaan doornemen. Voor geïnteresseerde, als je dit boek gewoon op google zoekt vindt je na paar seconde al een site waar je dit ebook als pdf kan opslaan voor noppes. ;)
pi_107816811
Ik kan me voorstellen dat het voor heel veel mensen niet opgaat, maar mij helpt het iig. :Y
pi_107816899
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 05:22 schreef smurfinnensoep het volgende:

[..]

Ik zal dit ook eens gaan doornemen. Voor geïnteresseerde, als je dit boek gewoon op google zoekt vindt je na paar seconde al een site waar je dit ebook als pdf kan opslaan voor noppes. ;)
Linkje? ;)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  vrijdag 10 februari 2012 @ 17:12:04 #116
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_107832778
Vandaag precies 2 maanden na de break. Even een dipje. Komt ook door de nieuwe alarmschijf van deze week, Coldplay met Rihanna (princess of China) en zocht daar de songtekst van op omdat ik het niet goed verstond.... tja, heel erg knak. Weer zo'n nummer wat op jouw leven (lees breuk) is geschreven.

Maar ik zal het overwinnen!
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_107836388
Heel goed gesprek gehad van 2,5 uur. Voel me.. Leeg, vlak. Verdriet is (eventjes) niet meer aanwezig. Vier dagen geleden ging het uit na vier jaar. Besef is er half.
pi_107836527
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 19:09 schreef Skv het volgende:
Heel goed gesprek gehad van 2,5 uur. Voel me.. Leeg, vlak. Verdriet is (eventjes) niet meer aanwezig. Vier dagen geleden ging het uit na vier jaar. Besef is er half.
Sterkte.. De komende tijd wordt echt heel rot, maar je hebt vast lieve mensen om je heen en dit topic natuurlijk als je behoefte hebt om je hart te luchten. :)
  FOK!Fotograaf vrijdag 10 februari 2012 @ 19:47:44 #119
364681 over_hedge
pi_107837859
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 19:13 schreef xinge9 het volgende:

[..]

Sterkte.. De komende tijd wordt echt heel rot, maar je hebt vast lieve mensen om je heen en dit topic natuurlijk als je behoefte hebt om je hart te luchten. :)
:D Precies wat je wil horen als het net uit is. Maarja. Of het echt heel rot word ligt aan je zelf. Je kan er heel erg lang mee gaan zitten. Of je kan zorgen dat je na 2 weken of zo gewoon weer vrolijk bent en aan anderen dingen kan denken en niet met pijn er aan terug hoeft te denken. Ligt maar net aan je zelf.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 20:24:16 #120
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_107839763
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 19:47 schreef over_hedge het volgende:

[..]

:D Precies wat je wil horen als het net uit is. Maarja. Of het echt heel rot word ligt aan je zelf. Je kan er heel erg lang mee gaan zitten. Of je kan zorgen dat je na 2 weken of zo gewoon weer vrolijk bent en aan anderen dingen kan denken en niet met pijn er aan terug hoeft te denken. Ligt maar net aan je zelf.
Hangt er per persoon van af en hoe diep geworteld jouw liefde heeft gezeten voor die ander. Heb je het zien aankomen of niet etc etc. Ik zit soms vol verbijstering naar jouw posten te kijken. Jij zat er in het begin ook helemaal doorheen en ineens sloeg je als een blad aan de boom om. Mijn manager waarschuwt mij iedere dag voor hetgeen jij misschien wel doet en komt de klap over een half jaar.

In ieder geval wil ik Skv heel veel sterkte wensen en zoals xinge9 zegt, je kunt hier altijd je verhaal kwijt. Sommige van ons hebben ook zo'n lange relatie gehad of nog langer en sommige korter, maar het verdriet is er bij iedereen, de een wat korter, de ander wat langer
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_107840360
Na 2 weken :'). Wacht ik ga ff zoeken naar die zogenaamde schakelaar, lijkt me wel handig. Issie ook toepasbaar wanneer er iemand overlijd of draaf ik nu door :')
pi_107847396
Ik zag net iemand die heel erg op m'n ex leek voorbij lopen en ik wilde bíjna gaan huilen. Soms vind ik 't maar grappig dat dat zo veel gevoelens los kan maken. Begon bij mezelf te denken van "wat als ik hem weer zie" etc, allemaal irrationele gedachtes.. En toen was ik weer terug bij 't begin :{
XO till we overdose
  FOK!Fotograaf vrijdag 10 februari 2012 @ 23:04:21 #123
364681 over_hedge
pi_107847602
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 20:24 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Hangt er per persoon van af en hoe diep geworteld jouw liefde heeft gezeten voor die ander. Heb je het zien aankomen of niet etc etc. Ik zit soms vol verbijstering naar jouw posten te kijken. Jij zat er in het begin ook helemaal doorheen en ineens sloeg je als een blad aan de boom om. Mijn manager waarschuwt mij iedere dag voor hetgeen jij misschien wel doet en komt de klap over een half jaar.

In ieder geval wil ik Skv heel veel sterkte wensen en zoals xinge9 zegt, je kunt hier altijd je verhaal kwijt. Sommige van ons hebben ook zo'n lange relatie gehad of nog langer en sommige korter, maar het verdriet is er bij iedereen, de een wat korter, de ander wat langer
Ja zeg toch ook hangt van de persoon af. :) En dat ik er redelijk snel goed mee om kan betekend nog niet dat ik minder van haar gehouden heb dan dat iemand anders dat van zijn of haar ex deed die er wel lang over deed. ;) En nee die klap gaat er bij mij niet komen over een half jaar. Weet ik wel zeker. :)
pi_107852982
Nou, zuipen kan in ieder geval nog. ^O^
pi_107854821
.. En nu is het weer doffe ellende. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')