abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107721576
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 18:25 schreef InterMilan het volgende:
Bij mij gaat het inmiddels super goed...

Ex zit minder in mijn hoofd dan ooit, eigenlijk is ''het'' gewoon voorbij, dat hele verwerken...

Verbaast me wel dat dit zo' n 15 maanden heeft moeten duren, ben kennelijk nogal een gevoelig type.

Enige wat ik nu wel heb, omdat mn ex zelden in mn hoofd zit, dat ALS ik eenmaal aan haar denk, ik het wel weer vreemd vind. HUH, met dat meisje ben ik op vakantie geweest? Als we elkaar nu zien lopen we elkaar als vreemden voorbij, alleen een hoi met een glimlach. nooit meer persoonlijk contact, etc...

Dat is zo' n rare tegenstelling. Denk dat er ook maar weinig ex' en zijn die zo weinig contact hebben als wij. Laatste teken van leven van haar was april '11, terwijl we in een straal van 1 km bij elkaar wonen...
Ik zou het positief bekijken als ik jou was :)
pi_107729247
Volgens mij heeft m'n ex een nieuwe vriendin.. Een profielfoto samen op fb. En ja ik had niet moeten kijken, maar ben zo stom geweest om het wel te doen. En nu voel ik me ontzettend wanhopig en.. gewoon. kut. Nouja... ;(
XO till we overdose
  dinsdag 7 februari 2012 @ 21:28:51 #78
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_107729798
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 21:17 schreef ovoxo het volgende:
Volgens mij heeft m'n ex een nieuwe vriendin.. Een profielfoto samen op fb. En ja ik had niet moeten kijken, maar ben zo stom geweest om het wel te doen. En nu voel ik me ontzettend wanhopig en.. gewoon. kut. Nouja... ;(
Je blijft het doen, kijken op zijn FB. Waarom toch? hoe vervelend het ook klinkt maar o, zo goed bedoel ik het: je hangt in een slachtofferrol en als dramaqueen teer je er heerlijk op!

Get a life!

En dat omdat ik weet dat je uit moet loggen om zijn FB te kunnen bekijken!
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_107730122
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 21:28 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Je blijft het doen, kijken op zijn FB. Waarom toch? hoe vervelend het ook klinkt maar o, zo goed bedoel ik het: je hangt in een slachtofferrol en als dramaqueen teer je er heerlijk op!

Get a life!

En dan zie je eigenlijk dat liefdesverdriet voor een groot deel een door jezelf gecreëerd verschijnsel is, of althans meestal door jezelf in stand wordt gehouden.

Niet dat het daardoor minder pijnlijk wordt, maargoed.
pi_107730289
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 21:17 schreef ovoxo het volgende:
Nou ja, zie het maar van de positieve kant: je krijgt hiermee ook de bevestiging dat je ex jouw opzettelijk heeft willen kwetsen door tijdelijk een profielfoto van jullie 2 te plaatsen.

Met die actie is hij nu officieel een sicko.

(maar sterkte ovoxo; ik reken je het fb kijken niet aan, op jouw lftd heel normaal en ik wil hier niet gaan oordelen over anderen ;) )
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_107730340
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 21:28 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Get a life!

Ach, anders kwam ik er toch wel achter door een vriendin van ons die al te graag dingen vertelt. Ik probeer geen slachtofferrol te creeëren, ik wilde alleen even kwijt dat het pijn doet dat hij zo snel al iemand anders heeft. Of mag ik dat ook al niet meer zeggen :').
XO till we overdose
pi_107730476
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 21:35 schreef Maharbal het volgende:

[..]

En dan zie je eigenlijk dat liefdesverdriet voor een groot deel een door jezelf gecreëerd verschijnsel is, of althans meestal door jezelf in stand wordt gehouden.

Niet dat het daardoor minder pijnlijk wordt, maargoed.
Liefdesverdriet een door jezelf gecreëerd verschijnsel?

Dat is te kort door de bocht als in: "de ander kan je vertrouwen schaden en je daarmee onnodig-/extra kwetsen.

Ik ben niet zo gek op die NLP-achtige zinnetjes.
Strek je eens uit !
pi_107730486
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 21:38 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Nou ja, zie het maar van de positieve kant: je krijgt hiermee ook de bevestiging dat je ex jouw opzettelijk heeft willen kwetsen door tijdelijk een profielfoto van jullie 2 te plaatsen.

Met die actie is hij nu officieel een sicko.

(maar sterkte ovoxo; ik reken je het fb kijken niet aan, op jouw lftd heel normaal en ik wil hier niet gaan oordelen over anderen ;) )
Ja, ik wil niet de dramaqueen uithangen o.i.d., maar vanaf nu kijk ik niet meer op z'n Facebook. Ik doe mezelf er toch alleen maar meer pijn mee. Hoe is het met jou? :)
XO till we overdose
  dinsdag 7 februari 2012 @ 21:43:04 #84
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_107730502
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 21:39 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Ach, anders kwam ik er toch wel achter door een vriendin van ons die al te graag dingen vertelt. Ik probeer geen slachtofferrol te creeëren, ik wilde alleen even kwijt dat het pijn doet dat hij zo snel al iemand anders heeft. Of mag ik dat ook al niet meer zeggen :').
Je mag zeggen wat je wilt, net zo goed als iedereen dat hier mag. Ik zie bij jou alleen een vast patroon waarbij iedereen je adviseert er mee te stoppen maar je blijft er desondanks mee door gaan. Dat is precies wat ik bedoel te zeggen, ik bedoel het goed, nu aan jou om er ook iets goeds mee te doen
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_107730718
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 21:43 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Je mag zeggen wat je wilt, net zo goed als iedereen dat hier mag. Ik zie bij jou alleen een vast patroon waarbij iedereen je adviseert er mee te stoppen maar je blijft er desondanks mee door gaan. Dat is precies wat ik bedoel te zeggen, ik bedoel het goed, nu aan jou om er ook iets goeds mee te doen
Ik zie wel dat het een vast patroon wordt en ik er mee door blijf gaan, maar soms typ ik onbewust tóch z'n naam; erg dom, ik weet het, maar ik ben nou eenmaal zo. Ik probeer het te minderen/helemaal niet te kijken maar dat valt soms vies tegen helaas. :{
XO till we overdose
  dinsdag 7 februari 2012 @ 21:55:32 #86
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_107731099
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 21:47 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Ik zie wel dat het een vast patroon wordt en ik er mee door blijf gaan, maar soms typ ik onbewust tóch z'n naam; erg dom, ik weet het, maar ik ben nou eenmaal zo. Ik probeer het te minderen/helemaal niet te kijken maar dat valt soms vies tegen helaas. :{
Probeer er van te leren en dat je dit in de toekomst vanaf vandaag om te draaien. Pijnig jezelf niet zo, hij is je niet waard. En ja ik weet dat je een jonge leeftijd hebt, maar daarom zijn de handvatten die ik in ieder geval, maar anderen je ook aanreiken, iets om wat mee te doen. De meeste van ons hebben dit ook allemaal al een keertje meegemaakt of zitten er midden in.

Zelfmedelijden en medelijden van anderen die met je mee praten zit je echt niet op te wachten ook al voelt dat nu anders. Later, als je hem echt hebt kunnen loslaten zul je mij beter begrijpen of misschien pas als je wat ouder bent, maar dat komt vanzelf en hoeft ook niet nu. Ik probeer alleen hard te zijn tegen je, puur omdat ik je er in zie blijven hangen en de dingen blijft herhalen, niet alleen in doen, maar er ook door het er over te hebben. Probeer een volgend stapje, of zoals mijn psychologe zegt, de eerste regel van het boek is gelezen, probeer nu eens de volgende regel tot je een hele alinea hebt gelezen. Voor het weet heb je het boek ongemerkt toch helemaal uit gelezen. (dat is waar ik aan vast houd en ik moet zeggen dat ik al zeker het boek voor de helft uit heb)

Hoop dat je mij zo een beetje begrijpt (en nee, je hoeft niet (meteen) hierop te reageren, neem het ter informatie aan en haal er uit waar jij wat mee kan doen
pi_107731907
Mooie post Mickeys! :Y
Strek je eens uit !
pi_107732052
Ik heb vandaag besloten weg te gaan uit het apoartement aan de overkant van mijn ex, waar ik gisteren in trok. Trok het totaal niet om uitzicht te hebben op wat tot gisteren mijn huis was.

Woon vanaf nu weer bij mijn ouders. Voelt wel klote op je 25e. ;(
Vanavond met drie vrienden gegeten en wat pilsjes gedaan, even wat afleiding. Maar nu ik bij mijn ouders op zolder zit steekt het weer als de ziekte.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_107740190
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 22:14 schreef Skv het volgende:
Ik heb vandaag besloten weg te gaan uit het apoartement aan de overkant van mijn ex, waar ik gisteren in trok. Trok het totaal niet om uitzicht te hebben op wat tot gisteren mijn huis was.

Woon vanaf nu weer bij mijn ouders. Voelt wel klote op je 25e. ;(
Vanavond met drie vrienden gegeten en wat pilsjes gedaan, even wat afleiding. Maar nu ik bij mijn ouders op zolder zit steekt het weer als de ziekte.
Klote situatie. afleiding is erg goed zoalng het niet vluchten van je situatie word.

Sterkte kerel.
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
pi_107740938
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 21:42 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Liefdesverdriet een door jezelf gecreëerd verschijnsel?

Dat is te kort door de bocht als in: "de ander kan je vertrouwen schaden en je daarmee onnodig-/extra kwetsen.

Ik ben niet zo gek op die NLP-achtige zinnetjes.
Natuurlijk is het aardig kort door de bocht, maar er zit een kern van waarheid in. Liefdesverdriet blijf je deels zelf voortstuwen in je hoofd door dingen te overromantiseren, blijven op FB kijken, blijven naar foto's kijken, blijven naar je telefoon kijken etc. Zo blijf je jezelf eraan herinneren.

Maar nogmaals, daarmee is niet gezegd dat het minder pijnlijk is ofzo.

Wat er precies NLP is aan dat zinnetje ontgaat mij even. Ik heb geloof ik niemand's arm zitten strelen terwijl ik 't zinnetje uitsprak ;).
pi_107741293
Mijn ex is jarig vandaag. :o
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_107744058
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 09:08 schreef over_hedge het volgende:
Mijn ex is jarig vandaag. :o
Geef dr een knuffel van me :P
pi_107744753
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 10:58 schreef smurfinnensoep het volgende:

[..]

Geef dr een knuffel van me :P
Gaat niet :( Zie haar pas over.. Ja geen idee. Een jaar of zo? :P Ik heb wel een whats app gestuurd.
Ik hoef trouwens niet echt meer te posten in dit topic. Want de kunst van los laten gaat me goed af :P Gaat gewoon heel goed. Heel soms even momenten dat ik haar mis als ik alleen thuis zit. Maar dat is niet zo gek. Van de rest doet het me geen pijn meer. Dat ze vandaag jarig is doet me eigenlijk ook niks.

[ Bericht 19% gewijzigd door over_hedge op 08-02-2012 11:40:42 ]
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_107745225
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 11:23 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Gaat niet :( Zie haar pas over.. Ja geen idee. Een jaar of zo? :P Ik heb wel een whats app gestuurd.
Ik hoef trouwens niet echt meer te posten in dit topic. Want de kunst van los laten gaat me goed af :P Gaat gewoon heel goed. Heel soms even momenten dat ik haar mis als ik alleen thuis zit. Maar dat is niet zo gek. Van de rest doet het me geen pijn meer. Dat ze vandaag jarig is doet me eigenlijk ook niks.
Ah super, goed om te horen. Dat is dan redelijk snel gegaan. En het heeft je zelfs wat geld bespaard, je hoeft geen cadeau te kopen :P
pi_107745444
Dat kan ik beamen, het leven zonder vriendin maakt alles ineens stukken goedkoper :')
pi_107745510
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 11:43 schreef smurfinnensoep het volgende:

[..]

Ah super, goed om te horen. Dat is dan redelijk snel gegaan. En het heeft je zelfs wat geld bespaard, je hoeft geen cadeau te kopen :P
We zouden een weekend naar parijs gaan :P Dus heeft me heel veel geld bespaard. Al had ik liever gewoon gegaan hoor. ;) En ja. Wil niet zeggen dat ik al helemaal over haar heen ben of zo. Denk nog wel heel veel aan haar. En soms mis ik haar dus. Maar ik ben ook gewoon weer vrolijk. En doet geen pijn meer. :)

quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 11:51 schreef muhahaha het volgende:
Dat kan ik beamen, het leven zonder vriendin maakt alles ineens stukken goedkoper :')
Nou niet echt bij mij. Ik ga opeens weer uit. En leuke dingen doen enzo. Meer drank kopen. :P Dus nee goedkoper is het niet geworden voor mij.
pi_107745649
Je hoeft

Geen dure sieraden te kopen
Geen nieuwe auto
Boodschappen voor 1 persoon
Geen kinderkamer in te richten :')

Kan nog wel doorgaan haha
pi_107745796
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 11:51 schreef muhahaha het volgende:
Deels andersom. Je gaat in ieder geval weer vaker op stap, vaker met vrienden wat doen. Kost dus meer geld :P.

Daar komt nog bij dat m'n ex ook gewoon voor dingen wilde betalen.

Ach, maakt ook weinig uit. Ik had nog net een midweekje weg voor ons betaald a 600/700 EUR excl. daar geld uitgeven. Een week nadat we terug waren maakte ze het uit :D.
Spijt? Nop. Zonde? Nop.
pi_107745916
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 11:58 schreef muhahaha het volgende:
Je hoeft

Geen dure sieraden te kopen
Geen nieuwe auto
Boodschappen voor 1 persoon
Geen kinderkamer in te richten :')

Kan nog wel doorgaan haha
Dure sieraden kocht ik nooit. Wilde ze ook niet
Ze heeft geen rijbewijs ik ben nog bezig met die van mij. Dus geen auto nodig.
We woonde niet samen dus gaat voor mij ook niet op.
Maar goed dat ik die niet hoef in te richten :P Dat zou ik als het goed is ook niet moeten als we nog samen waren.

Dus in jouw geval vast goedkoper ja. :) Bij mij echt totaal niet. :P
pi_107746627
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 11:23 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Hoe lang geleden ging het uit als ik mag vragen?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')