Ik zou het positief bekijken als ik jou wasquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:25 schreef InterMilan het volgende:
Bij mij gaat het inmiddels super goed...
Ex zit minder in mijn hoofd dan ooit, eigenlijk is ''het'' gewoon voorbij, dat hele verwerken...
Verbaast me wel dat dit zo' n 15 maanden heeft moeten duren, ben kennelijk nogal een gevoelig type.
Enige wat ik nu wel heb, omdat mn ex zelden in mn hoofd zit, dat ALS ik eenmaal aan haar denk, ik het wel weer vreemd vind. HUH, met dat meisje ben ik op vakantie geweest? Als we elkaar nu zien lopen we elkaar als vreemden voorbij, alleen een hoi met een glimlach. nooit meer persoonlijk contact, etc...
Dat is zo' n rare tegenstelling. Denk dat er ook maar weinig ex' en zijn die zo weinig contact hebben als wij. Laatste teken van leven van haar was april '11, terwijl we in een straal van 1 km bij elkaar wonen...
Je blijft het doen, kijken op zijn FB. Waarom toch? hoe vervelend het ook klinkt maar o, zo goed bedoel ik het: je hangt in een slachtofferrol en als dramaqueen teer je er heerlijk op!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:17 schreef ovoxo het volgende:
Volgens mij heeft m'n ex een nieuwe vriendin.. Een profielfoto samen op fb. En ja ik had niet moeten kijken, maar ben zo stom geweest om het wel te doen. En nu voel ik me ontzettend wanhopig en.. gewoon. kut. Nouja...
En dan zie je eigenlijk dat liefdesverdriet voor een groot deel een door jezelf gecreëerd verschijnsel is, of althans meestal door jezelf in stand wordt gehouden.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:28 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Je blijft het doen, kijken op zijn FB. Waarom toch? hoe vervelend het ook klinkt maar o, zo goed bedoel ik het: je hangt in een slachtofferrol en als dramaqueen teer je er heerlijk op!
Get a life!
En dat omdat ik weet dat je uit moet loggen om zijn FB te kunnen bekijken!
Nou ja, zie het maar van de positieve kant: je krijgt hiermee ook de bevestiging dat je ex jouw opzettelijk heeft willen kwetsen door tijdelijk een profielfoto van jullie 2 te plaatsen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:17 schreef ovoxo het volgende:
Volgens mij heeft m'n ex een nieuwe vriendin.. Een profielfoto samen op fb. En ja ik had niet moeten kijken, maar ben zo stom geweest om het wel te doen. En nu voel ik me ontzettend wanhopig en.. gewoon. kut. Nouja...
Ach, anders kwam ik er toch wel achter door een vriendin van ons die al te graag dingen vertelt. Ik probeer geen slachtofferrol te creeëren, ik wilde alleen even kwijt dat het pijn doet dat hij zo snel al iemand anders heeft. Of mag ik dat ook al niet meer zeggenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:28 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Je blijft het doen, kijken op zijn FB. Waarom toch? hoe vervelend het ook klinkt maar o, zo goed bedoel ik het: je hangt in een slachtofferrol en als dramaqueen teer je er heerlijk op!
Get a life!
En dat omdat ik weet dat je uit moet loggen om zijn FB te kunnen bekijken!
Liefdesverdriet een door jezelf gecreëerd verschijnsel?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:35 schreef Maharbal het volgende:
[..]
En dan zie je eigenlijk dat liefdesverdriet voor een groot deel een door jezelf gecreëerd verschijnsel is, of althans meestal door jezelf in stand wordt gehouden.
Niet dat het daardoor minder pijnlijk wordt, maargoed.
Ja, ik wil niet de dramaqueen uithangen o.i.d., maar vanaf nu kijk ik niet meer op z'n Facebook. Ik doe mezelf er toch alleen maar meer pijn mee. Hoe is het met jou?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:38 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Nou ja, zie het maar van de positieve kant: je krijgt hiermee ook de bevestiging dat je ex jouw opzettelijk heeft willen kwetsen door tijdelijk een profielfoto van jullie 2 te plaatsen.
Met die actie is hij nu officieel een sicko.
(maar sterkte ovoxo; ik reken je het fb kijken niet aan, op jouw lftd heel normaal en ik wil hier niet gaan oordelen over anderen)
Je mag zeggen wat je wilt, net zo goed als iedereen dat hier mag. Ik zie bij jou alleen een vast patroon waarbij iedereen je adviseert er mee te stoppen maar je blijft er desondanks mee door gaan. Dat is precies wat ik bedoel te zeggen, ik bedoel het goed, nu aan jou om er ook iets goeds mee te doenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:39 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ach, anders kwam ik er toch wel achter door een vriendin van ons die al te graag dingen vertelt. Ik probeer geen slachtofferrol te creeëren, ik wilde alleen even kwijt dat het pijn doet dat hij zo snel al iemand anders heeft. Of mag ik dat ook al niet meer zeggen.
Ik zie wel dat het een vast patroon wordt en ik er mee door blijf gaan, maar soms typ ik onbewust tóch z'n naam; erg dom, ik weet het, maar ik ben nou eenmaal zo. Ik probeer het te minderen/helemaal niet te kijken maar dat valt soms vies tegen helaas.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:43 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Je mag zeggen wat je wilt, net zo goed als iedereen dat hier mag. Ik zie bij jou alleen een vast patroon waarbij iedereen je adviseert er mee te stoppen maar je blijft er desondanks mee door gaan. Dat is precies wat ik bedoel te zeggen, ik bedoel het goed, nu aan jou om er ook iets goeds mee te doen
Probeer er van te leren en dat je dit in de toekomst vanaf vandaag om te draaien. Pijnig jezelf niet zo, hij is je niet waard. En ja ik weet dat je een jonge leeftijd hebt, maar daarom zijn de handvatten die ik in ieder geval, maar anderen je ook aanreiken, iets om wat mee te doen. De meeste van ons hebben dit ook allemaal al een keertje meegemaakt of zitten er midden in.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:47 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik zie wel dat het een vast patroon wordt en ik er mee door blijf gaan, maar soms typ ik onbewust tóch z'n naam; erg dom, ik weet het, maar ik ben nou eenmaal zo. Ik probeer het te minderen/helemaal niet te kijken maar dat valt soms vies tegen helaas.
Klote situatie. afleiding is erg goed zoalng het niet vluchten van je situatie word.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:14 schreef Skv het volgende:
Ik heb vandaag besloten weg te gaan uit het apoartement aan de overkant van mijn ex, waar ik gisteren in trok. Trok het totaal niet om uitzicht te hebben op wat tot gisteren mijn huis was.
Woon vanaf nu weer bij mijn ouders. Voelt wel klote op je 25e.![]()
Vanavond met drie vrienden gegeten en wat pilsjes gedaan, even wat afleiding. Maar nu ik bij mijn ouders op zolder zit steekt het weer als de ziekte.
Natuurlijk is het aardig kort door de bocht, maar er zit een kern van waarheid in. Liefdesverdriet blijf je deels zelf voortstuwen in je hoofd door dingen te overromantiseren, blijven op FB kijken, blijven naar foto's kijken, blijven naar je telefoon kijken etc. Zo blijf je jezelf eraan herinneren.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:42 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Liefdesverdriet een door jezelf gecreëerd verschijnsel?
Dat is te kort door de bocht als in: "de ander kan je vertrouwen schaden en je daarmee onnodig-/extra kwetsen.
Ik ben niet zo gek op die NLP-achtige zinnetjes.
Gaat nietquote:Op woensdag 8 februari 2012 10:58 schreef smurfinnensoep het volgende:
[..]
Geef dr een knuffel van me
Ah super, goed om te horen. Dat is dan redelijk snel gegaan. En het heeft je zelfs wat geld bespaard, je hoeft geen cadeau te kopenquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gaat nietZie haar pas over.. Ja geen idee. Een jaar of zo?
Ik heb wel een whats app gestuurd.
Ik hoef trouwens niet echt meer te posten in dit topic. Want de kunst van los laten gaat me goed afGaat gewoon heel goed. Heel soms even momenten dat ik haar mis als ik alleen thuis zit. Maar dat is niet zo gek. Van de rest doet het me geen pijn meer. Dat ze vandaag jarig is doet me eigenlijk ook niks.
We zouden een weekend naar parijs gaanquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:43 schreef smurfinnensoep het volgende:
[..]
Ah super, goed om te horen. Dat is dan redelijk snel gegaan. En het heeft je zelfs wat geld bespaard, je hoeft geen cadeau te kopen
Nou niet echt bij mij. Ik ga opeens weer uit. En leuke dingen doen enzo. Meer drank kopen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:51 schreef muhahaha het volgende:
Dat kan ik beamen, het leven zonder vriendin maakt alles ineens stukken goedkoper
Deels andersom. Je gaat in ieder geval weer vaker op stap, vaker met vrienden wat doen. Kost dus meer geldquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:51 schreef muhahaha het volgende:
Dat kan ik beamen, het leven zonder vriendin maakt alles ineens stukken goedkoper
Dure sieraden kocht ik nooit. Wilde ze ook nietquote:Op woensdag 8 februari 2012 11:58 schreef muhahaha het volgende:
Je hoeft
Geen dure sieraden te kopen
Geen nieuwe auto
Boodschappen voor 1 persoon
Geen kinderkamer in te richten
Kan nog wel doorgaan haha
Hoe lang geleden ging het uit als ik mag vragen?quote:Op woensdag 8 februari 2012 11:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gaat nietZie haar pas over.. Ja geen idee. Een jaar of zo?
Ik heb wel een whats app gestuurd.
Ik hoef trouwens niet echt meer te posten in dit topic. Want de kunst van los laten gaat me goed afGaat gewoon heel goed. Heel soms even momenten dat ik haar mis als ik alleen thuis zit. Maar dat is niet zo gek. Van de rest doet het me geen pijn meer. Dat ze vandaag jarig is doet me eigenlijk ook niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |