Misschien probeert hij dingen weg te stoppen door te een nieuwe relatie aan te gaan?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:18 schreef poppetje. het volgende:
Ja inderdaad.
Al verklaren sommige mensen me wel voor gek omdat het al lang duidelijk was dat wij niet samen oud zouden worden. door alle geruzie en gezeur.
En ook lijkt het alsof hij mij allang vergeten is.
Je zou toch denken dat hij ook door al die fases heen moet
of kan het echt zo zijn dat hij in 2 weken al bij nr 5 is?![]()
Ik zeg niet dat je er helemaal overheen bent, gewoon een nieuwe start maken. Schrijven met pen op papier moet ook helpen. Als je tijd over hebt, ga je denken. Je heb in de hand of je gaat zitten mijmeren met 'zielige gedachtes' of iets gaat ondernemen, of iets positiefs hebt om naar uit te kijken.quote:
Goede zet. zo sla jij je eigen nieuwsgierigheid de kop in, en draai je mogelijke 'zielige gedachtes' de nek om door emotionele meuk weg te gooien. Hoe leuk een foto kan zijn in een relatie, hoe leuk het kan zijn om ze weg te gooien, njah leuk is het nooit natuurlijk maar een opluchting. Dat hoor je wel veel vaker.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:43 schreef muhahaha het volgende:
Een week is wel erg kort echter heeft hij wel belangrijke punten. Ik heb de stap al gezet om foto's en spulletjes die me aan haar doen denken weg te gooien / te verwijderen. Terug bij elkaar komen wil ik niet.
Facebook, whatsapp, msn etc verwijdert en geblocked.
Waarom zou je fotos weggooien?? Leg ze gewoon even weg. Maar weggooien ga je spijt van krijgen.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:43 schreef muhahaha het volgende:
Een week is wel erg kort echter heeft hij wel belangrijke punten. Ik heb de stap al gezet om foto's en spulletjes die me aan haar doen denken weg te gooien / te verwijderen. Terug bij elkaar komen wil ik niet.
Facebook, whatsapp, msn etc verwijdert en geblocked.
Hmmwah, dat ligt eraan hoe iemand naar een foto kijkt. Ik vind het wel goed van hem.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waarom zou je fotos weggooien?? Leg ze gewoon even weg. Maar weggooien ga je spijt van krijgen.
Ja heel goed.. tot je over een jaar er over heen bent. En dan spijt hebt dat je alle fotos weggegooid hebt.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:48 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hmmwah, dat ligt eraan hoe iemand naar een foto kijkt. Ik vind het wel goed van hem.
Hoezo? In welk opzicht zou hij er spijt van moeten krijgen?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja heel goed.. tot je over een jaar er over heen bent. En dan spijt hebt dat je alle fotos weggegooid hebt.
Tuurlijk hebben die nog waarde. Je hebt toch een leuke tijd gehad samen...quote:Op maandag 6 februari 2012 22:49 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hoezo? In welk opzicht zou hij er spijt van moeten krijgen?![]()
Die fotos hadden waarde, nu niet meer. Dus:
Ik ben het hier mee eens. Zonde als je er uiteindelijk echt overheen bent, zeg ik je uit ervaring.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Tuurlijk hebben die nog waarde. Je hebt toch een leuke tijd gehad samen...
Mja ik ben het wel met je eens en met hedge. Mijn broer heeft zijn jeugdfoto's bv verstookt en ik niet en daar ben ik nu toch wel blij om (slechte jeugdquote:Op maandag 6 februari 2012 22:52 schreef Isis20 het volgende:
[..]
Ik ben het hier mee eens. Zonde als je er uiteindelijk echt overheen bent, zeg ik je uit ervaring.
Ben jij superman of wat?quote:Op maandag 6 februari 2012 22:33 schreef inslagenreuring het volgende:
Zo hoort het te gaan, max een week en je hebt weer een traject om op te focussen.
Precies, gehad.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Tuurlijk hebben die nog waarde. Je hebt toch een leuke tijd gehad samen...
Ja. Waarom zou ik niet meer aan de leuke dingen die we samen mee gemaakt hebben gehad willen na denken.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Precies, gehad.
En dan nog, wil je er dan jaren later nog over die 'leuke tijd samen' zitten denken?
Nah, ik prefereer opschoning. Mijn geheugen kan prima filteren welke momenten leuk zijn en welke niet.
quote:
quote:Ik zeg niet dat je er helemaal overheen bent, gewoon een nieuwe start maken
Hmmeh, Als je lekker gegeten hebt ga je volgende week toch nog een keer lekker eten? Nonsens om dan te zwijmelen over dat vorige diner. Hier bedoel ik niet per sé een nieuwe relatie o.i.d mee, dat kan wel wachten. Maar andere leuke positieve dingen, want die zijn er heus wel.quote:Ik ben het hier mee eens. Zonde als je er uiteindelijk echt overheen bent, zeg ik je uit ervaring.
Niets is minder waar natuurlijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Waarom zou ik niet meer aan de leuke dingen die we samen mee gemaakt hebben gehad willen na denken.
Je komt echt over als iemand die gevoelloos is of zo
Ik ben bang dat je er niks aan kunt doen.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:53 schreef poppetje. het volgende:
Nu jullie het over foto's hebben schiet me iets te binnen.
Mijn ex heeft pikante foto's en filmpjes van ons.
Vlak nadat het uitging belde hij me nog opeens dat hij die aan het
bekijken was, zich er ook op aftrok, en dat hij ze niet kon wissen![]()
ik ben nu bang dat hij ze nog steeds op zijn pc heeft staan en dat straks meerdere mensen die te zien krijgen![]()
iemand een idee wat ik daar tegen kan doen?
of is de enigste optie; bidden dat dat niet gaat gebeuren.
Voor die momenten is dit topic hier ook geplaatst.quote:Op maandag 6 februari 2012 22:51 schreef poppetje. het volgende:
Ja dat is waar. Ik heb mijn ex wel van msn en alles verwijderd.
Zijn telefoonnummer weet ik uit mn hoofd maar ik bel hem niet meer.
(Al moet ik me inhouden om hem straks niet te bellen op ze verjaardag maar
dat gaat vast wel lukken)
Alleen is het wel zo dat ik elke dag alleen thuis zit en doordeweeks vrij weinig doe, behalve werken.
Mijn vriendinnen spreek/zie ik eigenlijk alleen in het weekend, en dan ga ik vaak met ze uit.
Dat is er een beetje standaard ingerold doordat ik normaal gesproken altijd met mn vriend was
en alleen in het weekend tijd voor hun nam.
Ik vind het moeilijk om nu ineens bij ze aan te kloppen.
Het zijn ook meer gezelligheids-vriendinnen dan echte vriendinnen.![]()
Dus zoals avonden als deze mis ik mijn ex het meest.
Dat zijn de avonden dat we altijd samen waren en dat word opeens allemaal omgegooit.
Nu heb ik geen idee wat ik op die momenten zou moeten doen.
Dat is ook waar ik bang voor ben! Al ben ik normaal eerlijk gezegt wel een beetje een lui type die het (vooral met dit weer) heerlijk vind om de hele dag lekker niks te doen.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Voor die momenten is dit topic hier ook geplaatst.
Bij mij rijst dan de vraag, door hier te posten en niet iets anders te doen (poetsen, proberen te slapen uitgaan enzovoorts) Blijf je dan niet teveel in het moment hangen?
Heb jij zelf weleens liefdesverdriet ervaren eigenlijk? Ben jij weleens in een relatie geweest? Met het advies dat je geeft is niks mis. Het klopt ook wel, alleen je praat er wel heel makkelijk over. Tuurlijk blijven mensen in het moment hangen als ze bijvoorbeeld op dit forum zitten of naar een profielpagina van een ex gaan, alleen als het net uit is, is het ook gewoon in eerste instantie moeilijk om los te komen. Je kan wel heel geforceerd alles afbreken; foto's weg, geen contact maar dan is het nog maar de vraag of je het ook op een goede verwerkt. Dat is dan weer mijn meningquote:Op maandag 6 februari 2012 23:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Voor die momenten is dit topic hier ook geplaatst.
Bij mij rijst dan de vraag, door hier te posten en niet iets anders te doen (poetsen, proberen te slapen uitgaan enzovoorts) Blijf je dan niet teveel in het moment hangen?
Dat is misschien het probleem, tuurlijk heb ik weleens gebaald over de liefde (Ik weet dus niet of dit aan te merken valt als liefdesverdriet, probs wel) . En ik heb op dit moment de perfecte relatie, die ik nog lang zie duren. Geforceerd loskomen is juist de sleutel, focus je op jezelf, niet op je vervallen helft. Daar koop je geen brood voor.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:20 schreef smurfinnensoep het volgende:
[..]
Heb jij zelf weleens liefdesverdriet ervaren eigenlijk? Ben jij weleens in een relatie geweest? Met het advies dat je geeft is niks mis. Het klopt ook wel, alleen je praat er wel heel makkelijk over. Tuurlijk blijven mensen in het moment hangen als ze bijvoorbeeld op dit forum zitten of naar een profielpagina van een ex gaan, alleen als het net uit is, is het ook gewoon in eerste instantie moeilijk om los te komen. Je kan wel heel geforceerd alles afbreken; foto's weg, geen contact maar dan is het nog maar de vraag of je het ook op een goede verwerkt. Dat is dan weer mijn mening
Waarschijnlijk kom jij er ook wel weer bovenop. Het is alleen goed te weten dat je altijd een keuze hebt. Wil ik dit, of wil ik dit niet. Laat je creatieve vermogen maar oplossingen zoeken voor je verdriet. Hier posten is een kleine stap, er zijn veel meer andere oplossingen!quote:Op maandag 6 februari 2012 23:20 schreef poppetje. het volgende:
[..]
Dat is ook waar ik bang voor ben! Al ben ik normaal eerlijk gezegt wel een beetje een lui type die het (vooral met dit weer) heerlijk vind om de hele dag lekker niks te doen.
Maar nu ik liefdesverdriet heb. Wil ik gek genoeg juist graag de deur uit.
Winkelen met vriendinnen, nieuwe mensen ontmoeten, veel werken, leuke dingen doen en veel afleiding..
(denk dat dat ook vooral komt doordat ik weet dat hij nu lekker met een ander meisje films zit te kijken, en ik hier met een wijntje achter de computer zit)
Alleen gaat dat gewoon niet; Zit even krap bij kas, niet erg veel vriendinnen meer, en de vriendinnen die ik nog heb zijn druk met school, werk etc. , ik heb zelf nog niet erg veel uren contract.
Dus daar probeer ik nu aan te werken sinds ik weer vrijgezel ben. Om weer nieuwe mensen te ontmoeten, ik ga weer een opleiding volgen, en ik ben bezig meer uren te krijgen op mijn werk.
Alleen heb ik daar wel meer tijd voor nodig dan een week.
Dat hoort volgens mij ook bij het verwerken van liefdesverdriet.
Want ik neem aan dat ik niet de enigste ben die wat minder sociaalleven heeft gekregen door een
lange relatie.
Ik verwacht ook dat als dat beter gaat, dat mijn liefdesverdriet dan ook minder word.
Ja dat had ik gelukkig al bedachtquote:Op maandag 6 februari 2012 23:07 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je er niks aan kunt doen.
Behalve in de toekomst zorgen dat deze niet meer gemaakt worden, voor het geval dat.
Al moet je natuurlijk niet meteen wantrouwend zijn tegenover een eventuele nieuwe vriend.
Ja vast wel. Je leven en je dagelijkse bezigheden enz worden ook totaal omgedraaid na een lange vaste relatie waarin je elkaar elke dag ziet. Het is denk ik de grootste stap om weer mn avonden in te vullen op de dagen dat ik bij hem was. En inderdaad een beetje creatief zijn, bedenken wat ik zou kunnen doen. En dan kom het vast allemaal wel weer goedquote:Op maandag 6 februari 2012 23:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kom jij er ook wel weer bovenop. Het is alleen goed te weten dat je altijd een keuze hebt. Wil ik dit, of wil ik dit niet. Laat je creatieve vermogen maar oplossingen zoeken voor je verdriet. Hier posten is een kleine stap, er zijn veel meer andere oplossingen!
Succes ermee!
Ja dat bedoel ik.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:29 schreef muhahaha het volgende:
Foto's van jou weg halen misschien
Berichtjes van andere; nope. Dat is zijn zaak imo.
wat je ex op zijn facebook plaatst is aan hem, daar heb jij niets in te willen of te eisen. Hem blokkeren is jouw enige optie om het niet meer te kunnen zien of je legt je er bij neer.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:28 schreef poppetje. het volgende:
[..]
Ja dat had ik gelukkig al bedacht
Het ging heel even door me heen om hem te smsen/bellen om te vragen
of hij dat wilt verwijderen.
Ook staan er nog foto's van ons samen op zijn facebook.
(en op zijn prikbord allemaal berichtjes van een ander meisje, dus dat ziet er nogal
belachelijk uit met onze foto's erboven)
Dus wou ik ook graag dat die weggehaald werden.
Maar dat idee heb ik ook al gauw weer uit mijn hoofd gehaald.
Of denk je dat het wel kan?
Ik vrees namelijk dat het op ruzie uit zal draaien omdat ik
van binnen nog veel te boos ben over alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |