abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107937658
Blij dat mijn plan goed wordt opgevat. Morgenavond op Neude?
Zou het waarderen als iedereen ingesteld is op een rebound. Spijt kunnen we later hier weer bespreken. :)
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_107938049
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2012 17:55 schreef ovoxo het volgende:
Nu ik eigenlijk de tijd heb om goed en helder na te denken over wat er gebeurd is, zie ik mijn fouten in maar ook zeker zijn fouten. Ik was denk ik nog niet klaar voor een (langdurige) relatie en 't was ook nog een afstandsrelatie wat moeilijk stand zou hebben gehouden met mijn leeftijd nu. Hij was al volwassener en werkte samen met mensen die al over trouwen en kinderen krijgen praatten, terwijl ik nog maar 16 ben en gewoon nog wilde genieten van het leven i.p.v. daaraan te denken... Ookal is hij 20, wat dus niet heel oud is, waren er soms toch wel wat verschillen in hoe we dachten. Hij was ook een heel moeilijk persoon en zei ooit tegen me dat hij gewoon moeilijk was en dat hij uiteindelijk bij niemand echt ging passen, wat mij eigenlijk verbaasde toen ik dat hoorde. Z'n moeilijkheid heeft nooit een rol gespeeld in onze relatie en ik had en heb er ook geen moeite mee. Maar nu ik het zo bekijk, was de relatie misschien te moeilijk voor mij..

Ik vind het eigenlijk best fijn dat nu rationeel kan denken over de situatie. Ik hou nog heel veel van hem en hij zal altijd een plek in m'n hart hebben want hij was toch ook heel speciaal voor me. Ergens heb ik nog hoop dat het misschien ooit nog goed komt, omdat ik 'm nog best mis, maargoed. "Sometimes you have to let go of someone. If it's true love, you'll find eachother again some day" :Y
Goed gesproken en gedacht. :7 Die opvatting, er nuchter over kunnen denken en met een fijn gevoel aan jullie tijd samen terugdenken, is al een groot deel van het verwerkingsproces.

Nog even zelf zeuren ook (daar zijn we hier immers voor): vandaag weer een dramadag gehad. Om 10 uur was ik bij mijn oude huisje om de laatste persoonlijke spulletjes mee te nemen. Ex had alles al klaargezet en het huis opnieuw ingericht met de spullen die van haar waren. Al even slikken om te zien dat het er allemaal 'nieuw' uitzag. Daarna eerst nog een half uur ofzo gezellig zitten kletsen en roken, toen het spul in dozen gedaan en naar de auto gesleept. Ze ging ook even mee naar mijn ouders (waar ik nu weer ff woon) en heeft ook mijn nieuwe 'kamer' even gezien. Daarna weer naar huis, gezellig zitten lunchen en toen naar de woningbouwcorporatie om mij uit te schrijven. Dat was voor ons beiden duidelijk even slikken.. met twee handtekeningen er onder is het allemaal zo vreselijk definitief. Daarna nog een tijdje buiten in de regen elkaar omhelst.

Uiteindelijk was het dan zover (exact 1 week nadat ze het uit maakte): we moesten afscheid nemen. Ik wist totaal niet waar ik het moest zoeken en barstte in huilen uit. Na nog een minuut of 10 te hebben geknuffeld en elkaar het allerbeste van de wereld te hebben toegewenst ben ik maar naar buiten gegaan. Met veel moeite heb ik niet eens omgekeken. Daarna in de auto helemaal ingestort en na 100 meter de auto aan de kant gezet en naar een van mijn beste vrienden gelopen (die daar vlakbij woont). Even mijn verhaal gedaan, dat luchtte wat op.

Mijn ex en ik hebben afgesproken om in ieder geval drie maanden elkaar niet op te zoeken. Hopelijk kunnen we daarna als goede vrienden verder, zonder dat er nog verscholen gevoelens zitten.. Ik hoop dat dat gaat lukken. Toch blijft het onbegrijpelijk, dat als je nog zóveel om elkaar geeft en elkaar alle geluk van de wereld gunt (en verder ook bijzonder goed bij elkaar aansluit), af te spreken elkaar niet meer te zien. ;(
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  FOK!Fotograaf maandag 13 februari 2012 @ 18:39:08 #278
364681 over_hedge
pi_107938727
skv. Dan komt nu nog iets lastigs. Geen contact opnemen. Ik faalde daar echt hard in :o Al faalde zij er ook in. :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_107939045
quote:
7s.gif Op maandag 13 februari 2012 18:20 schreef Skv het volgende:

[..]

Goed gesproken en gedacht. :7 Die opvatting, er nuchter over kunnen denken en met een fijn gevoel aan jullie tijd samen terugdenken, is al een groot deel van het verwerkingsproces.

Nog even zelf zeuren ook (daar zijn we hier immers voor): vandaag weer een dramadag gehad. Om 10 uur was ik bij mijn oude huisje om de laatste persoonlijke spulletjes mee te nemen. Ex had alles al klaargezet en het huis opnieuw ingericht met de spullen die van haar waren. Al even slikken om te zien dat het er allemaal 'nieuw' uitzag. Daarna eerst nog een half uur ofzo gezellig zitten kletsen en roken, toen het spul in dozen gedaan en naar de auto gesleept. Ze ging ook even mee naar mijn ouders (waar ik nu weer ff woon) en heeft ook mijn nieuwe 'kamer' even gezien. Daarna weer naar huis, gezellig zitten lunchen en toen naar de woningbouwcorporatie om mij uit te schrijven. Dat was voor ons beiden duidelijk even slikken.. met twee handtekeningen er onder is het allemaal zo vreselijk definitief. Daarna nog een tijdje buiten in de regen elkaar omhelst.

Uiteindelijk was het dan zover (exact 1 week nadat ze het uit maakte): we moesten afscheid nemen. Ik wist totaal niet waar ik het moest zoeken en barstte in huilen uit. Na nog een minuut of 10 te hebben geknuffeld en elkaar het allerbeste van de wereld te hebben toegewenst ben ik maar naar buiten gegaan. Met veel moeite heb ik niet eens omgekeken. Daarna in de auto helemaal ingestort en na 100 meter de auto aan de kant gezet en naar een van mijn beste vrienden gelopen (die daar vlakbij woont). Even mijn verhaal gedaan, dat luchtte wat op.

Mijn ex en ik hebben afgesproken om in ieder geval drie maanden elkaar niet op te zoeken. Hopelijk kunnen we daarna als goede vrienden verder, zonder dat er nog verscholen gevoelens zitten.. Ik hoop dat dat gaat lukken. Toch blijft het onbegrijpelijk, dat als je nog zóveel om elkaar geeft en elkaar alle geluk van de wereld gunt (en verder ook bijzonder goed bij elkaar aansluit), af te spreken elkaar niet meer te zien. ;(
Ja, het is zeker wel fijn om er gewoon helder over na te denken i.p.v. in huilen uitbarsten elke keer als je aan je ex denkt, alhoewel ik dat de eerste maand heb gedaan.. ;)

Maar heel fijn voor jou dat je het zo een beetje af hebt kunnen sluiten, wat ook weer helpt bij het verwerken. Met ruzie had je zeker niet zo gedacht. :N
Probeer nu maar gewoon afleiding te zoeken en vooral over je gevoelens te praten ipv alles achterwege houden, dus het is al een goede stap geweest om erover te praten met je beste vriend. Heel veel succes en tijd heelt alle wonden, ookal lijkt het nog een eeuwigheid O+
XO till we overdose
pi_107939851
Heb gewoon een !@#$%^& dag. Moest het even kwijt. (net 6 pagina's in mijn schrift geschreven)
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_107940296
Hee ik heb echt eff een tip nodig. Mn meid en ik zijn huisgenoten en dus zaten we van af moment één elke dag bij elkaar. Dat kon niet goed gaan en dus meldde ze me dat de verliefdheid over was na een maandje. Klare taal dus.

Ondertussen mijd ik al het contact en nu mailt ze dat ze me mist en wilt praten.

Wel heb ik van het weekend een heel pakket gemaakt met leukigheden vanwege ons 'jubileum' en valentijn met een briefje over hoe ik er over denk. Omdat ik nog wel verliefd ben.

Mijn plan was om dat pakket te droppen en voor een week weg te gaan hier om elkaar de ruimte te gunnen in de hoop dat ze me zou gaan missen en na zou gaan denken.

Wat zal ik doen.. Praten of wegwezen hiero?

Mn trein gaat over anderhalf uur :')
  maandag 13 februari 2012 @ 19:15:17 #282
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_107940357
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 17:31 schreef xinge9 het volgende:

[..]

Goed om te horen Mickeys! :)

En nee een rebound hoef ik ook niet, maar hoe baas zou het zijn als we gewoon met z'n allen op onze exen zeiken en daarna een leuke avond er van maken :D
Lijkt me inderdaad wel wat.

D. is overigens net langs geweest om nog een auto vol zooi te brengen. Ging goed en gewoon over koetjes en kalfjes gehad. Wel op het eind probeerde hij nog even het scheidingsconvenant ter sprake te brengen maar ben er niet op ingegaan
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  maandag 13 februari 2012 @ 19:16:08 #283
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_107940404
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 19:05 schreef QEX het volgende:
Heb gewoon een !@#$%^& dag. Moest het even kwijt. (net 6 pagina's in mijn schrift geschreven)
Een hele dikke knuffel meis, denk dat je dat heel goed kan gebruiken nu :*
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  maandag 13 februari 2012 @ 19:18:03 #284
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_107940483
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 19:14 schreef Faazz het volgende:
Hee ik heb echt eff een tip nodig. Mn meid en ik zijn huisgenoten en dus zaten we van af moment één elke dag bij elkaar. Dat kon niet goed gaan en dus meldde ze me dat de verliefdheid over was na een maandje. Klare taal dus.

Ondertussen mijd ik al het contact en nu mailt ze dat ze me mist en wilt praten.

Wel heb ik van het weekend een heel pakket gemaakt met leukigheden vanwege ons 'jubileum' en valentijn met een briefje over hoe ik er over denk. Omdat ik nog wel verliefd ben.

Mijn plan was om dat pakket te droppen en voor een week weg te gaan hier om elkaar de ruimte te gunnen in de hoop dat ze me zou gaan missen en na zou gaan denken.

Wat zal ik doen.. Praten of wegwezen hiero?

Mn trein gaat over anderhalf uur :')
Jubileum van een maand? en nu is ze al niet meer verliefd op je? maar ze mist je wel? Dat je nog moeite doet voor haar. (sorry voor de botheid)
pi_107940657
Jah euh, kan een poging wagen toch. Ik vind haar echt leuk en als er een kans in zit, waarom niet? Dit gaat het maken of breken en ik heb genoeg ervaring in de liefde om te zien waar het naar toe kan gaan.

Als zij me echt mist en vergist in haar gevoelens kan ik het nog wagen. Ja ik gun het een kans.
Zodra ze me gaat bespelen kan ze oprotten.

Het is aan of uit.
pi_107941478
quote:
7s.gif Op maandag 13 februari 2012 18:20 schreef Skv het volgende:

Let er alleen op dat je niet te veel vasthoudt aan die periode van 3 maanden. Jezelf een beetje een tijdslimiet opleggen is nooit goed. Mijn ervaring is dat je er dan juist langer in blijft hangen, omdat je krampachtig probeert je je aan je tijdslimiet te houden.
pi_107941601
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 19:18 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Jubileum van een maand? en nu is ze al niet meer verliefd op je? maar ze mist je wel? Dat je nog moeite doet voor haar. (sorry voor de botheid)
Zie het net ietsje anders. Maar een week weggaan :? Niet zoveel drama maken Faaz. Gewoon praten en kijken hoe het loopt. Succes! ;)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_107942259
Nou daar had zij het over maar heeft geen mogelijkheid ivm school/werk.
Heb ik geen last van, ik ben vrij om te gaan, kan wel een slaapplek regelen.
Veel drama wil ik niet maken. Maar de ruimte gunnen is wel degelijk nodig.

En sowieso heb ik mijn redenen om even weg te gaan hier. Maar goed. Ik heb mijn plan bedacht. Ik geef mn presentjes en ga lekker praten en zie wel waar het op uitloopt.

Thx!
pi_107943138
@ mickeys; dank je, knuffel terug en goed van je dat je er niet op in bent gegaan.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  maandag 13 februari 2012 @ 20:18:35 #290
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_107943440
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 20:13 schreef QEX het volgende:
@ mickeys; dank je, knuffel terug en goed van je dat je er niet op in bent gegaan.
Soms is een knuffel voldoende! het liefst IRL natuurlijk, maar dat gaat natuurlijk niet
pi_107943454
Denk dat iedereen wel even een knuffel verdient O+
XO till we overdose
  maandag 13 februari 2012 @ 20:20:44 #292
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_107943570
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 19:21 schreef Faazz het volgende:
-knip- ik heb genoeg ervaring in de liefde om te zien waar het naar toe kan gaan.

-knip-
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 19:57 schreef Faazz het volgende:
Nou daar had zij het over maar heeft geen mogelijkheid ivm school/werk.
-knip-
Dus jullie gaan nog naar school en dan genoeg ervaring in de liefde, waarom heb je dan geen vaste relatie die werkt?

(sorry voor de valsheid, maar kan het als "oudere" niet laten)
  maandag 13 februari 2012 @ 20:21:05 #293
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_107943595
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 20:18 schreef ovoxo het volgende:
Denk dat iedereen wel even een knuffel verdient O+
* Mickeys is het daar mee EenscH
pi_107943831
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 20:21 schreef Mickeys het volgende:

[..]

* Mickeys is het daar mee EenscH
Morgen valentijnsdag, nog zo'n overrated en commerciële dag... Nouja knuffel voor iedereen dus O+
XO till we overdose
pi_107943877
* Sooph knuffelt iedereen O+
pi_107943906
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 20:26 schreef Sooph het volgende:
* Sooph knuffelt iedereen O+
:*
XO till we overdose
  maandag 13 februari 2012 @ 20:30:56 #297
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_107944159
Een dikke knuffel voor de mensen die het deze dagen extra zwaar hebben. :*

Het komt wel weer goed mensen, tijd heelt alle wonden.

Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_107944483
Knuffel terug ;)
pi_107944590
Ik moet mezelf denk ik gelukkig prijzen dat 14 februari mij werkelijk waar helemaal niks doet. Zowel in als buiten een relatie niet.

Voor de mensen die er wel last van hebben (emotioneel), extra sterkte gewenst :).
pi_107944644
Ben benieuwd of die meet er komt. Genoeg initiatieven gezien maar geen meet :N
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')