zeker als we straks met 8 mannen zitten en 1 dame, dat wordt me een anticlimaxquote:Op maandag 13 februari 2012 11:01 schreef muhahaha het volgende:
Het word een dag om niet te vergeten
Maak er een speciaal topic voor, zou ik zeggenquote:Op maandag 13 februari 2012 11:01 schreef muhahaha het volgende:
Het word een dag om niet te vergeten
Of niet...quote:Op maandag 13 februari 2012 11:03 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
zeker als we straks met 8 mannen zitten en 1 dame, dat wordt me een anticlimax
quote:Op maandag 13 februari 2012 11:03 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
zeker als we straks met 1 man zitten en 8 dames, dat wordt me een anticlimax
Dat mag in een nieuwe reeks imo.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:04 schreef Maharbal het volgende:
En de volgende dag 15 posts van mensen die spijt hebben van een rebound.
Of ze vertellen hoe leuk 't wel niet was.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:04 schreef Maharbal het volgende:
En de volgende dag 15 posts van mensen die spijt hebben van een rebound.
Dan komt me ex daar binnenkort straks ook nog postenquote:Op maandag 13 februari 2012 11:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat mag in een nieuwe reeks imo.
Gefaalde rebounds #1
Leuk ga je het maar met je oma hebbenquote:Op maandag 13 februari 2012 11:12 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Of ze vertellen hoe lekker 't wel niet was.
Ook goed.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Leuk ga je het maar met je oma hebben
Goed plan, dan kan ik net doen alsof ik een nieuwe dame aan de haak heb geslagenquote:Op maandag 13 februari 2012 11:14 schreef over_hedge het volgende:
En dan allemaal heel vrolijk op de foto en op fb zetten?
Ja. Al zou ik mijn ex dan eerst eens moeten unblocken.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goed plan, dan kan ik net doen alsof ik een nieuwe dame aan de haak heb geslagen
Hoeft niet, mijn ex lurkt meequote:Op maandag 13 februari 2012 11:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Al zou ik mijn ex dan eerst eens moeten unblocken.
En hoe weet jij datquote:Op maandag 13 februari 2012 11:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoeft niet, mijn ex lurkt mee!!!
Dat is nu net het punt. Helemaal niet jammer. Ik ben verschrikkelijk blij en opgelucht. Echt. Heerlijk zo in huis zonder hem en zijn gezeur. Ik worstel met hoe je iemand zo bewust voor het lapje kunt houden, wel een bij voorbaat ongelijkwaardige relatie mee in te sleuren. Hij wist het, en dan toch doen.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:50 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Het is ook heel erg oneerlijk van hem dat hij 't nooit heeft verteld en pas achteraf zei dat niemand aan z'n ex kon voldoen, maar toen hij dat wel zei 1,5 jaar geleden had je er eigenlijk al een eind aan moeten maken. Je bent eerlijk geweest tegenover 'm, maar hij niet en het is nu gewoon definitief over. Jammer maar helaas..
Omdat ze nadat ik haar had gedumpt een account aanmaakte en me bestookte met mijn eigen postsquote:
Lolquote:Op maandag 13 februari 2012 11:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat ze nadat ik haar had gedumpt een account aanmaakte en me bestookte met mijn eigen posts. Ze wist mijn username omdat ze een keer over mijn schouder mee had gekeken
![]()
Ik heb een nieuw account gemaakt omdat ik dus niet wilde dat mijn ex mijn zou gaan volgen op fok.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat ze nadat ik haar had gedumpt een account aanmaakte en me bestookte met mijn eigen posts. Ze wist mijn username omdat ze een keer over mijn schouder mee had gekeken
![]()
Nee, ik heb meteen duidelijk gemaakt dat ik dat niet wilde hebben. Dat ze alles wil lezen moet ze zelf weten alleen ik hoef mijn eigen posts niet in mijn mailbox te ontvangenquote:Op maandag 13 februari 2012 11:28 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Lol. Doet ze het nog steeds dan? En hoe lang is 't al uit dan
Ach, ik vind het ergens wel treurig. Terwijl ze in een nieuwe relatie zit zoekt ze mijn posts nog steeds opquote:Op maandag 13 februari 2012 11:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb een nieuw account gemaakt omdat ik dus niet wilde dat mijn ex mijn zou gaan volgen op fok.
Het is ergens wel zielig, ja, maar het laat zien dat ze nog steeds niet helemaal over je heen is en nog steeds wil weten wat je zoal doet. Tsja..quote:Op maandag 13 februari 2012 11:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, ik heb meteen duidelijk gemaakt dat ik dat niet wilde hebben. Dat ze alles wil lezen moet ze zelf weten alleen ik hoef mijn eigen posts niet in mijn mailbox te ontvangen.
Ik ga ook niet klonen, dit is mijn 3e account al en ik vind het wel best zo.
[..]
Ach, ik vind het ergens wel treurig. Terwijl ze in een nieuwe relatie zit zoekt ze mijn posts nog steeds op!!
Ja dat is wel apart. Dan is ze blijkbaar nog niet helemaal over je heen. Anders zou het haar niks boeien wat jij op een forum verteld.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, ik heb meteen duidelijk gemaakt dat ik dat niet wilde hebben. Dat ze alles wil lezen moet ze zelf weten alleen ik hoef mijn eigen posts niet in mijn mailbox te ontvangen.
Ik ga ook niet klonen, dit is mijn 3e account al en ik vind het wel best zo.
[..]
Ach, ik vind het ergens wel treurig. Terwijl ze in een nieuwe relatie zit zoekt ze mijn posts nog steeds op!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |