abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 februari 2012 @ 18:12:14 #1
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_107601554
Uit het AD:
quote:
'Het is wachten op de eerste klap'

Voorlichters van het COC, die scholieren uitleg geven over homoseksualiteit, worden op middelbare scholen steeds vaker beschimpt en uitgejouwd. 'Scholieren zeiden dat alle homo's dood moesten. Ook wij, vroeg ik? 'Ja, ook jullie'. Dat hakte er fors in.'

Wilma Ruis, voorzitter van COC Rotterdam, bezocht onlangs drie middelbare scholen om voorlichting te geven. Ze ging mee met een groepje mensen dat op Rotterdamse scholen over homoseksualiteit praat. 'Om eens te zien hoe dat er aan toegaat,' vertelt Ruis achteraf. Ze is ervan geschrokken. 'Als iemand je recht in je gezicht dood wenst, dan gaat dat later wel aan je knagen. Eerst dacht ik nog: 'ach, zo'n 15-jarige. Wat weet die nou eigenlijk van het leven'. Maar thuis zat ik er toch best mee.'

In Den Haag maken voorlichters van homo-organisatie COC hetzelfde mee. Ze worden steeds vaker beschimpt en uitgejouwd als ze voor de klas verschijnen. Het lijkt wachten op de eerste klap. 'We merken dat de agressie op scholen sterk toeneemt,' zegt Wim Rueck van COC Haaglanden. Een voorlichter is al blij met een klas vol ongeïnteresseerde leerlingen, want steeds vaker staan ze tegenover een groep leerlingen die zich ronduit vijandig opstelt.

Verbale agressie
De stugge reactie van de schoolklassen gaat de voorlichters niet in de koude kleren zitten. 'De verbale agressie geeft een onveilig gevoel, voor sommigen is het erg heftig om mee te maken. Het is onderwerp van gesprek bij ons.'

Het is volgens Rueck representatief voor een trend. 'Ik weet dat er een toename is van geweld en discriminatie tegenover homo's. Maar ook wordt gezag steeds slechter geaccepteerd. In sommige klassen heerst een totaal gebrek aan discipline. Als een leraar er dan wat van roept, reageren de leerlingen helemaal niet. Ik ben blij dat ik niet zelf in het onderwijs zit.'

Rueck gelooft dat er maar één oplossing is om het tij te keren: blijven voorlichten. Want pas als homoseksualiteit normaler wordt, neemt de agressie tegen de groep af.
Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)de-eerste-klap.dhtml

Pijnlijk om te lezen, maar tegelijkertijd ongelofelijk veel respect voor mensen die dit werk doen. Voornaamste probleem is dat je dit soort ideeën niet kunt bestraffen, omdat ze daarmee niet ongedaan gemaakt worden.

Is de enige oplossing nou echt het blijven voorlichten??
  zaterdag 4 februari 2012 @ 18:12:56 #2
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_107601572
Mag ik de link met medelanders leggen?
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  Overall beste user 2022 zaterdag 4 februari 2012 @ 18:14:04 #3
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_107601607
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 18:12 schreef Rave_NL het volgende:
Die worden in het stuk niet genoemd. Leg de link maar met homo's.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 18:14:22 #4
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_107601617
quote:
Natuurlijk mag dat. Sterker nog, het is denk ik algemeen bekend dat bepaalde bevolkingsgroepen minder moeten hebben van homo's, maar wat schrikbarender is, is dat Nederlandse kinderen dit gedrag over lijken te nemen.
Daarom moet je je denk ik afvragen wat de relevantie is van die discussie. Het lijkt me zinvoller je af te vragen wat je er aan kan doen.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 18:16:08 #5
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_107601659
Het is eerder wachten op de eerste homo's die emigreren vanwege dit verschijnsel.
The End Times are wild
  Overall beste user 2022 zaterdag 4 februari 2012 @ 18:17:13 #6
3928 Ulx
pi_107601695
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 18:14 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Natuurlijk mag dat. Sterker nog, het is denk ik algemeen bekend dat bepaalde bevolkingsgroepen minder moeten hebben van homo's, maar wat schrikbarender is, is dat Nederlandse kinderen dit gedrag over lijken te nemen.

OMG, vroeger waren de nederlanders allemaal supertolerant. Natuurlijk, er waren wel verhalen over potenrammers in de jaren 70 en 80, maar die waren allemaal verzonnen.

Jezus man, Nederland is nooit homotolerant geweest
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 18:20:33 #7
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_107601830
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 18:17 schreef Ulx het volgende:

[..]

OMG, vroeger waren de nederlanders allemaal supertolerant. Natuurlijk, er waren wel verhalen over potenrammers in de jaren 70 en 80, maar die waren allemaal verzonnen.

Er zijn 2 hoofdgroepen te onderscheiden:
1. Mensen die in de basis niks tegen homoseksualiteit hebben, zij gaan normaal om met homo's en vinden dit niet meer dan normaal. Wel hebben deze mensen problemen met de manier waarop sommige homo's zich gedragen en manifesteren (á la de Gay Pride).
2. Mensen die in de basis wél iets tegen homoseksualiteit hebben. Zij vinden homo's vies en moeten er niks van hebben. Zij kiezen er bewust voor geen homoseksuele vrienden te hebben en mijden deze mensen.

Wat het eerste punt betreft. Daar kan ik me in vinden. Die 2e is waar we het hier over hebben.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 18:21:15 #8
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_107601855
??? waarom al die aandacht over homo's .....
ze willen geaccepteerd worden maar alles moet waarschijnlijk toch nog apart.
Want ooit wel eens een hetero voor de klas zien staan omdat die zich profileren.

Nee ik niet als je geaccepteerd wil worden moet je gewoon met alles mee lopen en JUIST NIET OPVALLEN!

maar zelf vind ik het prima en heb er geen last van, maar kan me diverse groepen, mensen best wel voorstellen dat ze het er niet helemaal mee eens zijn.

Dan heb ik het wel over de echte homo's en niet over die mietjes die op die bootjes gaan zitten en zich duidelijk openbaar uitspreken en bewust opvallend gaan lopen doen.
Dan zijn aandacht trekkers en die vragen om aandacht. Dat er eens mensen zijn die het niet kunnen aan zien ja die zijn er ook ....

En de meeste potenrammers zijn of worden later zelf homo .. puur ontkenning fase. :D :D
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_107601999
Ik begrijp niet zo goed waarom er voorlichting gegeven moet worden ? We weten allemaal wat homo's zijn en dat zij niet zijn zoals het "ideale plaatje". Homo's moeten zelf leren accepteren dat er mensen zijn die dit niet goed opvatten of interpreteren. Ik ben absoluut geen homo-hater en respecteer iedereen zoals hij of zij is, maar er zijn mensen die dit niet zo makkelijk kunnen helaas. Dat jij als homo wil dat anderen jou accepteren omdat jij zo bent, moet je zelf ook het begrip kunnen opbrengen dat er mensen zijn die deze levenswijze afkeuren.

Ik vind dat homo's zich nogal vaak in de slachtofferrol lijken te willen manifesteren en dat is jammer en nergens voor nodig.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 18:28:57 #10
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_107602152
Ik vraag me ook af wat er in de homoles onderwezen wordt.
pi_107602168
Kan niet een leraar van biologie voorlichting geven ofzo? die zullen niet uitgescholden worden.
  Overall beste user 2022 zaterdag 4 februari 2012 @ 18:30:01 #12
3928 Ulx
pi_107602191
Ik ken heel weinig hetero's die zonder enig voorbehoud met homo's kunnen omgaan. Soms schieten ze in een soort übertolerantie door (Kijk mij een heel tolerant Gerard Joling fan zijn, ik ga ook meevaren met de Unox Gay Pride(TM), brought to you by ING BANK), maar meestal ontlopen ze elkaar. Ik ken weinig homo's. k ben er ook niet naar op zoek.

Maar om nou te gaan lopen beweren dat onschuldige tolerante blanke nederlandse bloedjes van schoolkinderen allemaal in intolerante monsters veranderen door hordes met kromzaarden zwaaiende scootermarokkanen uit Afganistan is redelijk BULLSHIT.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 18:30:30 #13
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_107602214
Homovoorlichtingsles geven slaat ook nergens op.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 18:31:04 #14
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_107602238
Heel veel pubers hebben nooit een homo van dichtbij gezien en hebben een bepaald beeld van homo's dat niet klopt. Door ze voor de klas te zetten en te laten zien dat ook homo's gewoon mensen zijn, kun je een deel van de angst die aan de agressie en afkeer ten grondslag ligt wegnemen. Niet zelden wordt er "goh, je bent heel anders dan ik dacht" gezegd na afloop. DAT is het doel van voorlichting. Mensen bekend maken met het echte fenoneem in plaats van de ideeen die ze elkaar opdringen, of via de media binnen krijgen.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zaterdag 4 februari 2012 @ 18:31:30 #15
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_107602257
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 18:29 schreef DeRakker. het volgende:
Kan niet een leraar van biologie voorlichting geven ofzo? die zullen niet uitgescholden worden.
dan moet die toevallig geen homo zijn ...

ik weet het nog van vroeger bij ons op school ... zo die man heeft het zwaar gehad ....
helaas was best wel een goede vent maar heeft het niet gehaald daarzo tot onze exame jaar
gaf trouwens Nederlands. ( en er zaten geen Moslims bij ons op school )
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
pi_107602276
Dat gezeik ook altijd met die homo's. Gewoon lekker aanpassen aan de rest van Nederland en niemand zal er last van hebben.
  Overall beste user 2022 zaterdag 4 februari 2012 @ 18:32:20 #17
3928 Ulx
pi_107602279
quote:
Nou, als ik die verhalen over de scholen van tegenwoordig hoor.....
  zaterdag 4 februari 2012 @ 18:33:03 #18
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_107602314
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 18:30 schreef Ulx het volgende:
Ik ken heel weinig hetero's die zonder enig voorbehoud met homo's kunnen omgaan. Soms schieten ze in een soort übertolerantie door (Kijk mij een heel tolerant Gerard Joling fan zijn, ik ga ook meevaren met de Unox Gay Pride(TM), brought to you by ING BANK), maar meestal ontlopen ze elkaar. Ik ken weinig homo's. k ben er ook niet naar op zoek.

Maar om nou te gaan lopen beweren dat onschuldige tolerante blanke nederlandse bloedjes van schoolkinderen allemaal in intolerante monsters veranderen door hordes met kromzaarden zwaaiende scootermarokkanen uit Afganistan is redelijk BULLSHIT.
als je dat leest in mijn post mis je echt iets. Dat heb ik echt niet gezegd.

ik ken ook niet veel homo's, maar ik ga normaal met hun om, maak er ook gewoon grapjes over. (als echte hollander)
pi_107602318
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 18:32 schreef Ulx het volgende:

[..]

Wanneer ze een leraar uitschelden kan de leraar met de school de betreffende leerlingen straffen.
  Overall beste user 2022 zaterdag 4 februari 2012 @ 18:33:43 #20
3928 Ulx
pi_107602337
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 18:32 schreef Darksiders440 het volgende:
Dat gezeik ook altijd met die homo's. Gewoon lekker aanpassen aan de rest van Nederland en niemand zal er last van hebben.
Hee, wat is het volgende? Dat de overheid gaat bepalen welke kleding je wel of niet mag dragen?
pi_107602366
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 18:16 schreef LXIV het volgende:
Het is eerder wachten op de eerste homo's die emigreren vanwege dit verschijnsel.
Ben ik benieuwd waar ze heen willen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zaterdag 4 februari 2012 @ 18:34:33 #22
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_107602370
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 18:31 schreef wonderer het volgende:
Heel veel pubers hebben nooit een homo van dichtbij gezien en hebben een bepaald beeld van homo's dat niet klopt. Door ze voor de klas te zetten en te laten zien dat ook homo's gewoon mensen zijn, kun je een deel van de angst die aan de agressie en afkeer ten grondslag ligt wegnemen. Niet zelden wordt er "goh, je bent heel anders dan ik dacht" gezegd na afloop. DAT is het doel van voorlichting. Mensen bekend maken met het echte fenoneem in plaats van de ideeen die ze elkaar opdringen, of via de media binnen krijgen.
geef jij de voorlichting? Ben je er aan onderworpen? Kun je me er meer over vertellen?
pi_107602371
Ik snap de haat tegen homo's niet, des te meer vrouwen er voor ons over blijven.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 18:34:35 #24
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_107602372
Met alle respect voor die voorlichters, maar de aandacht geilheid spat er weer vanaf. Seksualiteit is bij de 14/15 jarige een heet hangijzer. Dat was het vroeger, dat is het nu. Je hebt de afgelopen millennia onder een steen geleefd als je denkt als 'voorlichter' dat je respect per direct afdwingt bij 15-jarige leerlingen door op school even 10 minuten een verhaaltje te vertellen en klaar is kees :')

Dat weten zij ook wel. Maar de subsidiepot moet gevuld blijven.. Zeker in deze tijden.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  zaterdag 4 februari 2012 @ 18:35:45 #25
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_107602409
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 18:33 schreef Ulx het volgende:

[..]

Hee, wat is het volgende? Dat de overheid gaat bepalen welke kleding je wel of niet mag dragen?
beginnen met voortrekken van homo's zou wel een mooie start zijn. Geen overdreven subsidie voor homofeesten enzo.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 18:35:48 #26
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_107602412
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 18:32 schreef Ulx het volgende:

[..]

Scholen .... zeg maar gerust strafkampen voor leraren.
Wat die lui mee moeten maken .......
ik zie het nu bij ons op de opleiding .... al die dames met korte rokken en bijna verder niets aan maar wel even tegen de leraren aanrijden en gewoon opgeilen .. maar o wee als je toe hapt :(
Het is verboden maar toch ook leraren hebben gevoelens :)
  zaterdag 4 februari 2012 @ 18:37:15 #27
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_107602464
quote:
15s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 18:34 schreef Ryon het volgende:
Met alle respect voor die voorlichters, maar de aandacht geilheid spat er weer vanaf. Seksualiteit is bij de 14/15 jarige een heet hangijzer. Dat was het vroeger, dat is het nu. Je hebt de afgelopen millennia onder een steen geleefd als je denkt als 'voorlichter' dat je respect per direct afdwingt bij 15-jarige leerlingen door op school even 10 minuten een verhaaltje te vertellen en klaar is kees :')

Dat weten zij ook wel. Maar de subsidiepot moet gevuld blijven.. Zeker in deze tijden.
dit ook. Als je 14 bent is het ook supercool om iedereen voor verrotte homo uit te schelden.
pi_107602484
Dit soort taferelen zie je nooit bij het programma van Arie Boomsma. Daar roept iedereen altijd blij dat het helemaal te gek is.

- Edit. De homofobie van puberende tieners is nog wel uit te leggen. Schokkender vind ik de doodsbedreiging richting voorlichters.
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
  zaterdag 4 februari 2012 @ 18:38:52 #29
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_107602522
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 18:37 schreef Compatibel het volgende:
Dit soort taferelen zie je nooit bij het programma van Arie Boomsma. Daar roept iedereen altijd blij dat het helemaal te gek is.
realiteit en media kloppen nooit met elkaar :)
  zaterdag 4 februari 2012 @ 18:39:33 #30
71919 wonderer
pi_107602541
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 18:34 schreef n00b13 het volgende:

[..]

geef jij de voorlichting? Ben je er aan onderworpen? Kun je me er meer over vertellen?
Nope, maar ik heb wel eens voorlichting gegeven over andere onderwerpen in een wat vriendelijker setting. En ik heb die docu gezien vorig jaar.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_107602554
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 18:38 schreef RAVW het volgende:

[..]

realiteit en media kloppen nooit met elkaar :)
Enige overeenstemming zou in dit geval wel betere televisie opleveren.
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
  zaterdag 4 februari 2012 @ 18:40:37 #32
71919 wonderer
pi_107602576
quote:
15s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 18:34 schreef Ryon het volgende:

Laatste twee jaar van de basisschool zou inderdaad beter zijn, dan ben je hopelijk de vorming van de afkeer voor.
pi_107602579
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 18:39 schreef Compatibel het volgende:

[..]

Ik zou m'n tv er voor afstoffen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zaterdag 4 februari 2012 @ 18:41:03 #34
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_107602591
quote:

- Edit. De homofobie van puberende tieners is nog wel uit te leggen. Schokkender vind ik de doodsbedreiging richting voorlichters.
mwah. Het een ligt in het verlengde van het ander. De ene zegt kuthomo en de ander gooit er een schepje bovenop. Kan ik me wel voorstellen. Je zou eigenlijk moeten onderzoeken wat dit doet op de lange termijn.
pi_107602622
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 18:41 schreef n00b13 het volgende:

[..]

mwah. Het een ligt in het verlengde van het ander. De ene zegt kuthomo en de ander gooit er een schepje bovenop. Kan ik me wel voorstellen. Je zou eigenlijk moeten onderzoeken wat dit doet op de lange termijn.
Iedereen heeft weleens gescholden met homo en dit doet niks op de lange termijn. Het is vooral je omgeving die bepaald of je er iets tegen hebt of niet.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 18:43:09 #36
71919 wonderer
pi_107602660
quote:

Maar dat komt toch vooral omdat ze de persoon in kwestie al kennen en dan is homoseksualiteit ineens een stuk makkelijker te accepteren. Ze weten immers dat hun vriend geen wappernicht is en ze waarderen hem al. Homoseksualiteit heeft dan een gezicht. Als zo'n jongen voor een groep onbekenden uit de kast zou komen (niet dat dat ooit zou gebeuren natuurlijk want dat heeft geen zin) zou de reactie heel anders zijn.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 18:43:32 #37
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_107602674
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 18:39 schreef Compatibel het volgende:

[..]

ja maar dat hoop ik al jaren dat ze het een beetje echt gaan brengen ... maar ja dan kijkt er geen hond ... het moet wel een beetje mooi gebracht worden.
pi_107602824
quote:
Dat denk ik ook.

Een speciale "voorlichtingsles" zal voor veel leerlingen als geforceerd aanvoelen. Het hoort immers niet bij de "normale lessen" dus associëren de jongeren het met tijdsverspilling en opdringerige mensen die ze even komen vertellen wat goed en fout is. Als pure bemoeials en niets anders.

Als je terugdenkt aan je eigen schoolperiode... wat vond je dan vervelender: een normale les volgens het rooster die in het teken stond van een bepaald onderwerp, of een verplichte voorlichting van vreemden die school na school afgaan en die je daarna nooit meer ziet?

Tolerantie jegens homo's zal alleen verbeterd kunnen worden door het in normale lessen als onderwerp aan bod te laten komen. Dat voelt veel minder geforceerd.
  Overall beste user 2022 zaterdag 4 februari 2012 @ 18:55:59 #39
3928 Ulx
pi_107603064
Om eerlijk te zijn kan ik geen homo meer zien.

Ik zet de TV aan of de Gerard Jolingen, Gordon's, Patricia Paayen, Patty Brards en weet ik wie nog meer die om het hardst zo nichterig mogelijk doen spuiten de beeldbuis uit. Ik begin homomoe te worden. Niet dat ik ze nou wil slaan of zo, maar dat krampachtige gejoehoe....Het werkt nu toch wel erg op mijn zenuwen. Ik begin een beetje sjagerijnig te worden van dat genicht de hele dag.

OK, let the flames begin.
  Redactie Sport zaterdag 4 februari 2012 @ 18:58:29 #40
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_107603165
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 18:25 schreef NokNokNou het volgende:
Ik begrijp niet zo goed waarom er voorlichting gegeven moet worden ? We weten allemaal wat homo's zijn en dat zij niet zijn zoals het "ideale plaatje".
NEE. Dat weet dus niet iedereen. Daarom.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Overall beste user 2022 zaterdag 4 februari 2012 @ 18:59:54 #41
3928 Ulx
pi_107603216
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 18:58 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Dus?
pi_107603222
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 18:55 schreef Ulx het volgende:

Ik zet de TV aan of de Gerard Jolingen, Gordon's, Patricia Paayen, Patty Brards en weet ik wie nog meer die om het hardst zo nichterig mogelijk doen spuiten de beeldbuis uit. Ik begin homomoe te worden. Niet dat ik ze nou wil slaan of zo, maar dat krampachtige gejoehoe....Het werkt nu toch wel erg op mijn zenuwen. Ik begin een beetje sjagerijnig te worden van dat genicht de hele dag.

Dat helpt ook niet nee. :')

Of dat homostel in GTST. Alsof alle homo's van de kleinste onbenulligste dingen de grootste drama maken. Homo's op tv en in de media in het algemeen worden op een verkeerde manier neergezet.
pi_107603243
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 18:58 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Zo'n praatje werkt alleen averechts.
  Redactie Sport zaterdag 4 februari 2012 @ 19:01:52 #44
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_107603279
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 18:59 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dus?
Hij denkt dat iedereen dat weet. Ik vertel hem even dat niet iedereen dat weet.
  Redactie Sport zaterdag 4 februari 2012 @ 19:02:37 #45
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_107603296
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:00 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee hoor, er zijn genoeg klassen waar dit wel goed gaat.
  Overall beste user 2022 zaterdag 4 februari 2012 @ 19:03:53 #46
3928 Ulx
pi_107603336
quote:
11s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:00 schreef Desunoto het volgende:

:')

Of dat homostel in GTST.
Kijk jij dat?

homo
pi_107603361
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:02 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Nee hoor, er zijn genoeg klassen waar dit wel goed gaat.
dat betwijfel ik
pi_107603395
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 18:41 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Iedereen heeft weleens gescholden met homo en dit doet niks op de lange termijn. Het is vooral je omgeving die bepaald of je er iets tegen hebt of niet.
Alleen losers schelden met homo.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_107603409
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:00 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Het werkt alleen averechts als het geforceerd overkomt. Net als homo's op tv: zwaar overdreven stereotypes die jongeren (en niet alleen jongeren) alleen maar verder irriteren.
  Redactie Sport zaterdag 4 februari 2012 @ 19:08:41 #50
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_107603470
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:06 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Het werkt alleen averechts als het geforceerd overkomt. Net als homo's op tv: zwaar overdreven stereotypes die jongeren (en niet alleen jongeren) alleen maar verder irriteren.
Dat iets je ergert is inderdaad een goede reden om te zeggen dat alle homo's dood moeten. :{
pi_107603476
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:06 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Komt zo'n praatje niet altijd geforceerd over?
pi_107603541
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:08 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Dat iets je ergert is inderdaad een goede reden om te zeggen dat alle homo's dood moeten. :{
Mensen die dat zeggen zijn triest. Ik betwijfel alleen of het praatje an sich nut heeft.
pi_107603566
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 18:31 schreef RAVW het volgende:

[..]

dan moet die toevallig geen homo zijn ...

ik weet het nog van vroeger bij ons op school ... zo die man heeft het zwaar gehad ....
helaas was best wel een goede vent maar heeft het niet gehaald daarzo tot onze exame jaar
gaf trouwens Nederlands. ( en er zaten geen Moslims bij ons op school )
Tot je zei dat hij Nederlands gaf dacht ik aan een leraar biologie op mijn oude (meer dan 15 jaar geleden) school... Verder zelfde situatie.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 19:15:32 #54
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_107603659
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 18:16 schreef LXIV het volgende:
Gebeurt al, Ik heb kennissen die juist voor het tolerante klimaat naar Nederland emigreerden gaan langzamer hand weer terug, vooral als er in hun geboorte land de trend is dat homoseksualiteit wat meer geaccepteerd is dan bijvoorbeeld 20/30 jaar geleden.

Ach beter misschien ook, kunnen ze wellicht in hun geboorteland de positieve ontwikkelingen nog een zetje geven.

In Nederland draait we weet weer bij over een paar jaar / decennia als de trend om alles en iedereen polariserend tegenover elkaar te zetten weer op z'n retour is.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  zaterdag 4 februari 2012 @ 19:16:53 #55
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_107603702
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 18:17 schreef Ulx het volgende:

[..]

In de jaren 90 was het best oké hoor. :P
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  Redactie Sport zaterdag 4 februari 2012 @ 19:18:39 #56
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_107603759
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:11 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Mensen die dat zeggen zijn triest. Ik betwijfel alleen of het praatje an sich nut heeft.
Verzin jij eens wat dan? Hoe kunnen we voorkomen dat homo's op straat bedreigd worden? O.a.?
  zaterdag 4 februari 2012 @ 19:21:55 #57
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_107603858
quote:
Kan je me dan even vertellen was "de rest van Nederland" doet? Of bedoelde je toch stiekem aanpassen aan wat jij "normaal" vind? :D
pi_107603874
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:18 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Verzin jij eens wat dan? Hoe kunnen we voorkomen dat homo's op straat bedreigd worden? O.a.?
Ik zeg niet dat ik betere plannen heb. Kan je alleen garanderen dat forceren niet werkt. Ik heb nooit zo'n praatje gehad en ik heb geen problemen met homosexualiteit.
  Overall beste user 2022 zaterdag 4 februari 2012 @ 19:25:28 #59
3928 Ulx
pi_107603975
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:21 schreef Semisane het volgende:

[..]

Kan je me dan even vertellen was "de rest van Nederland" doet? Of bedoelde je toch stiekem aanpassen aan wat jij "normaal" vind? :D
Nou, ik begreep van een aanzienlijke groepering in het nederlandse parlement dat aanpassen tegenwoordig de norm is.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 19:29:17 #60
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_107604118
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 18:55 schreef Ulx het volgende:

Ik zou je enkel willen flamen op je totale gebrek aan smaak met betrekking tot TV. :')

Wellicht moet je even een tijdje andere zenders op zetten, zoals de Vlaamse of Britse of gewoon iets anders gaan doen dan TV kijken.
  Overall beste user 2022 zaterdag 4 februari 2012 @ 19:31:18 #61
3928 Ulx
pi_107604176
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:29 schreef Semisane het volgende:

[..]

Ik zou je enkel willen flamen op je totale gebrek aan smaak met betrekking tot TV. :')
heb je wat tegen nichten op tv dan?
pi_107604272
Het probleem hier is discipline en respect voor gezag. Dat kom je overal in de maatschappij tegen, overigens ook onder volwassenen. Ga dan niet raar staan kijken als jongeren dat gedrag overnemen.

Verder is er natuurlijk niks stoerder dan de homo-voorlichter uitschelden. Het probleem is hier: gebrek aan consequenties. Leraren (die al een enorm zwaar beroep hebben) en de klas niet meer kunnen handhaven, geen sancties voor de leerlingen die de les verzieken.

Dit soort zaken kun je alleen indammen met forse straffen. Voor minder deinzen slecht opgevoede jongeren niet terug.
pi_107604294
Het is ook wel een beetje de kat op het spek binden door in een klas vol jongeren bij wie het testosteron door de kelen giert te gaan kletsen over homoseksualiteit.

Dat is hetzelfde als dat je in een achtbaan een gesprek gaat houden over de economische crisis. Dat komt toch niet aan?
pi_107604318
Homo's zijn aandacht nooit zat, dat blijkt weer.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 19:37:30 #65
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_107604377
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:16 schreef Semisane het volgende:

[..]

In de jaren 90 was het best oké hoor. :P
Dankzij Amsterdam dat een tijdje 'de gay capital of the world' was. Homo's mochten toen nog niet met elkaar trouwen ( :') ) maar verder was het voor even goed toeven als binnen bepaalde wijken bleef.

Dat betekent niet dat de rest van Nederland (ook wel alles buiten de A10, voor Amsterdammers ook wel het buitenland genoemd) waanzinnig homo tolerant was. Ik denk dat de afgelopen tien jaar op dat gebied meer gebeurt is dan daarvoor, hoewel het in veel regio's nog steeds niet best is.

Maar dat boeit niet. Want daar wonen alleen boeren die op het land werken en bier drinken op hun Meifeesten. Homo's zijn natuurlijk door hun geaardheid verplicht om naar de modeacademie te gaan in Amsterdam en rosé te drinken op de Amsterdam Fashion week. Dat is pas emancipatie!
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  zaterdag 4 februari 2012 @ 19:40:22 #66
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_107604465
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:25 schreef Ulx het volgende:

[..]

Nou, ik begreep van een aanzienlijke groepering in het nederlandse parlement dat aanpassen tegenwoordig de norm is.
Dat zal, maar daarmee heb je mijn vraag niet beantwoord. Wat is die norm dan? Wat precies is normaal?
pi_107604542
Uiteindelijk houdt het wel op bij die pubers. Homoseksualiteit wordt nou eenmaal veel geaccepteerd in Nederland. Heel vervelend voor de homoseksuele klasgenoten echter. De leraar moet gewoon heel streng zijn als het gaat om scholieren die antihomo-gedachten te openbaren en anderen daarmee besmetten.
  Overall beste user 2022 zaterdag 4 februari 2012 @ 19:42:47 #68
3928 Ulx
pi_107604552
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:34 schreef Elfletterig het volgende:
Het probleem hier is discipline en respect voor gezag. Dat kom je overal in de maatschappij tegen, overigens ook onder volwassenen. Ga dan niet raar staan kijken als jongeren dat gedrag overnemen.

Verder is er natuurlijk niks stoerder dan de homo-voorlichter uitschelden. Het probleem is hier: gebrek aan consequenties. Leraren (die al een enorm zwaar beroep hebben) en de klas niet meer kunnen handhaven, geen sancties voor de leerlingen die de les verzieken.

Dit soort zaken kun je alleen indammen met forse straffen. Voor minder deinzen slecht opgevoede jongeren niet terug.
"En Jantje, als jij die meneer nog een keer voor pisnicht uitmaakt, moet je met hem mee naar de lerarenkamer na schooltijd!"

Dan is het snel voorbij met die onzin.
pi_107604570
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:35 schreef De_Ilias het volgende:
Homo's zijn aandacht nooit zat, dat blijkt weer.
Moslims wel, wil je zeggen?

Dat er op scholen voorlichting over homoseksualiteit wordt gegeven, is dringend nodig. Uit jouw generaliserende opmerkingen (hier en in eerdere topics) blijkt nog eens waarom dat zo hard nodig is.

Verder valt die voorlichting gewoon onder lestijd. De leerlingen in kwestie verstoren dus gewoon de les. Dat wil je goedpraten?
  Overall beste user 2022 zaterdag 4 februari 2012 @ 19:44:00 #70
3928 Ulx
pi_107604602
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:40 schreef Semisane het volgende:

[..]

Dat zal, maar daarmee heb je mijn vraag niet beantwoord. Wat is die norm dan? Wat precies is normaal?
Ik,
  zaterdag 4 februari 2012 @ 19:44:08 #71
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_107604605
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:31 schreef Ulx het volgende:

[..]

heb je wat tegen nichten op tv dan?
Neuh, wel iets tegen de meeste Nederlandse (commerciële) zenders. Het niveau is bedroevend, laag, plat en heeft een totaal gebrek aan originaliteit en creativiteit.

Met name zender zoals SBS6, veronica of RTL. (Wellicht noem ik ze nu allemaal op...zou me niks verbazen. :')[/sub]

Dat je vrijwillig naar dat soort drek kijkt is wel het flamen waard eigenlijk. ;)
pi_107604649
Ze zouden ook eens wat pedofielen van Martijn uit moeten nodig om voorlichting te geven, want er is nog steeds veel haat richting mensen met die geaardheid.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 19:46:54 #73
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_107604705
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:45 schreef DrDentz het volgende:
Ze zouden ook eens wat pedofielen van Martijn uit moeten nodig om voorlichting te geven, want er is nog steeds veel haat richting mensen met die geaardheid.
vind ik ook. Mensen snappen het verschil niet tussen pedofilie en kinderverkrachters.
pi_107604707
quote:
Liever zie ik betere voorlichting voor mensen die nog steeds over pedofilie beginnen als het onderwerp homoseksualiteit ter sprake komt.
pi_107604732
quote:
Aanpassen = heteroseksueel doen?
pi_107604740
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:34 schreef Elfletterig het volgende:

Oe, ik voel me nu aangesproken, toon ik als volwassene geen respect voor gezag joh? :{.

Overigens denk ik 1) dat voorlichting over homoseksualiteit weliswaar nuttig is, maar dat je dat niet zo maar bij elke groep pubers kunt doen. Je moet even inschatten bij welke groep je dat wel en welke groep je dat niet kunt doen, en dan misschien later in hun schoolcarrière. Bij VWO groepen zul je dat sws wel kunnen doen, bij VMBO'ers wordt het heel moeilijk, misschien alleen doen in het laatste jaar?
en 2) denk ik toch weldegelijk dat zich hier de invloed van onze allochtone medelanders laat gelden... Ik heb ook wel eens een gesprekje gevoerd over dit soort onderwerpen en dan met volwassenen en je mond valt gewoon open. En dat zijn dan volwassenen. Ik denk toch wel dat het een ernstig probleem is ook, samenhangend met de Islam. Hoe op te lossen? I dunno.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 05-02-2012 15:02:12 ]
I´m back.
pi_107604767
quote:
13s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:43 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Moslims wel, wil je zeggen?

Dat er op scholen voorlichting over homoseksualiteit wordt gegeven, is dringend nodig. Uit jouw generaliserende opmerkingen (hier en in eerdere topics) blijkt nog eens waarom dat zo hard nodig is.

Verder valt die voorlichting gewoon onder lestijd. De leerlingen in kwestie verstoren dus gewoon de les. Dat wil je goedpraten?
Ik snap niet waarom jij altijd Islam en moslims erbij trekt terwijl ik nooit Moslim/Islam argumenten gebruik? Je gaat altijd teveel in op de persoon, jammer.

Het verstoren van een Les is nooit goed, zelfs als die Homovoorlichters komen, een ander goed idee is gewoon die Homo's tijdens de Les inhoudelijk kapot te maken, dat is nou echt leuk! Jammer dat mijn pubertijd voorbij is, en vroeger hadden wij op een openbare school nooit Homovoorlichting gekregen. Nu opeens is dat de norm? Staatsindoctrinatie is goed bezig zo te lezen.
pi_107604788
quote:
Pedo in klas = niet ok
pi_107604817
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:25 schreef Ulx het volgende:

[..]

Mij boeit het helemaal niets of iemand agalmatofiel, acrotomofiel, aretifiel, argyrofiel, clinofiel, emetofiel, formicofiel, fornifiel, katoptronofiel, mysofiel, odaxelagniafiel, olfactofiel, plushofiel, podofiel iets anders dan pedofiel, scatofiel, sarilofiel, sitofiel, sthenolagniafiel, teratofiel, trichofiel, urolagniafiel, vorarefiel, haematofiel, nasofiel, capnolagniafiel, acarofiel, nyotaimoriofiel, omorashiofiel, tamakeriofiel, wakamezakefiel, of natuurlijk 'gewoon' homofiel zijn, zo lang ze mij daar maar niet lastig mee vallen. Als ik ergens vragen over heb ga ik wel naar HUN toe, ik plaats van dat ze ongevraagd naar MIJ komen.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_107604831
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:49 schreef JohannesKozijn het volgende:

[..]

Pedo in klas = niet ok
Daar gaan we al, alsof iedere pedofiel bij het minste geringste over gaat tot het aanranden van kinderen. Meer voorlichting is hard nodig.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 19:50:36 #81
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_107604844
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:37 schreef Ryon het volgende:

[..]

Dankzij Amsterdam dat een tijdje 'de gay capital of the world' was. Homo's mochten toen nog niet met elkaar trouwen ( :') )
Maar mede door die "gay capital of the world" kon de politiek er niet meer omheen, dat homo's mogen trouwen is een gevolg van die periode.

Dat had je voor die tijd (jaren '80) of bij gristelijk balkenendje er niet door heen gekregen hoor.

quote:
Dat betekent niet dat de rest van Nederland (ook wel alles buiten de A10, voor Amsterdammers ook wel het buitenland genoemd)
Dat zeg ik, Nederland was tolerant. 8-)

quote:
Maar dat boeit niet. Want daar wonen alleen boeren die op het land werken en bier drinken op hun Meifeesten. Homo's zijn natuurlijk door hun geaardheid verplicht om naar de modeacademie te gaan in Amsterdam en rosé te drinken op de Amsterdam Fashion week. Dat is pas emancipatie!
Ik ga naar geen van beide. Das pas emancipatie! 8-)
  zaterdag 4 februari 2012 @ 19:52:42 #82
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_107604930
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:44 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ik,
Dat geeft niet veel vertrouwen voor de toekomst. :X
  zaterdag 4 februari 2012 @ 19:54:18 #83
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_107604989
quote:
11s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:50 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Daar gaan we al, alsof iedere pedofiel bij het minste geringste over gaat tot het aanranden van kinderen. Meer voorlichting is hard nodig.
voorlichting voor iedereen imo. Niet alleen voor pubers.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 19:54:19 #84
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_107604991
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:47 schreef JohannesKozijn het volgende:

[..]

Aanpassen = heteroseksueel doen?
Zal hij even verbaast zijn als zijn vriendin door de eerste beste homo "die normaal doet" geneukt wordt. :')
pi_107605100
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:47 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Oe, ik voel me nu aangesproken, toon ik als volwassene geen respect voor gezag joh? :{.

Overigens denk ik 1) dat voorlichting over homoseksualiteit weliswaar nuttig is, maar dat je dat niet zo maar bij elke groep pubers kunt doen. Je moet even inschatten bij welke groep je dat wel en welke groep je dat niet kunt doen, en dan misschien later in hun schoolcarrière. Bij VWO groepen zul je dat sws wel kunnen doen, bij VMBO'ers wordt het heel moeilijk, misschien alleen doen in het laatste jaar?
en 2) denk ik toch weldegelijk dat hier de invloed van onze allochtone medelanders laat gelden... Ik heb ook wel eens een gesprekje gevoerd over dit soort onderwerpen en dan met volwassenen en je mond valt gewoon open. En dat zijn dan volwassenen. Ik denk toch wel dat het een ernstig probleem is ook, samenhangend met de Islam. Hoe op te lossen? I dunno.
Ten eerste: als jij je persoonlijk aangesproken wilt voelen, moet je dat maar doen. Ik doelde op volwassen mensen die steeds minder respect voor gezag tonen. Tegenwoordig is iedereen "mondig" en is elke maatregel "betutteling" en maken mensen alles "zelf wel uit".

Voorlichting over homoseksualiteit is dringend nodig, helaas. En dergelijke incidenten onderstrepen dat nog maar eens. Schooltype doet niet terzake, leeftijd niet. In algemene zin geldt altijd dat voorlichting bijdraagt aan gedragsbeïnvloeding. En dat geldt dus ook voor handhaving, dus voor het bestraffen van mensen die onacceptabel gedrag vertonen.

Dat moslims geen goede invloed op de zaak hebben, bestrijd ik niet. Maar ga alsjeblieft niet net doen alsof het alleen moslims zijn die zich misdragen.
  Overall beste user 2022 zaterdag 4 februari 2012 @ 19:59:01 #86
3928 Ulx
pi_107605174
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:49 schreef Resistor het volgende:

[..]

Mij boeit het helemaal niets of iemand agalmatofiel, acrotomofiel, aretifiel, argyrofiel, clinofiel, emetofiel, formicofiel, fornifiel, katoptronofiel, mysofiel, odaxelagniafiel, olfactofiel, plushofiel, podofiel iets anders dan pedofiel, scatofiel, sarilofiel, sitofiel, sthenolagniafiel, teratofiel, trichofiel, urolagniafiel, vorarefiel, haematofiel, nasofiel, capnolagniafiel, acarofiel, nyotaimoriofiel, omorashiofiel, tamakeriofiel, wakamezakefiel, of natuurlijk 'gewoon' homofiel zijn, zo lang ze mij daar maar niet lastig mee vallen. Als ik ergens vragen over heb ga ik wel naar HUN toe, ik plaats van dat ze ongevraagd naar MIJ komen.
Nou, ik denk dat voor het begrip van mensen die agalmatofiel, acrotomofiel, aretifiel, argyrofiel, clinofiel, emetofiel, formicofiel, fornifiel, katoptronofiel, mysofiel, odaxelagniafiel, olfactofiel, plushofiel, podofiel iets anders dan pedofiel, scatofiel, sarilofiel, sitofiel, sthenolagniafiel, teratofiel, trichofiel, urolagniafiel, vorarefiel, haematofiel, nasofiel, capnolagniafiel, acarofiel, nyotaimoriofiel, omorashiofiel, tamakeriofiel of wakamezakefiel zijn best wel steunend kan wwerken als bekende nederlanders uit de kast zouden komen met hun agalmatofiel, acrotomofiel, aretifiel, argyrofiel, clinofiel, emetofiel, formicofiel, fornifiel, katoptronofiel, mysofiel, odaxelagniafiel, olfactofiel, plushofiel, podofiel iets anders dan pedofiel, scatofiel, sarilofiel, sitofiel, sthenolagniafiel, teratofiel, trichofiel, urolagniafiel, vorarefiel, haematofiel, nasofiel, capnolagniafiel, acarofiel, nyotaimoriofiel, omorashiofiel, tamakeriofiel, wakamezakefiel zijn.
  Overall beste user 2022 zaterdag 4 februari 2012 @ 20:00:40 #87
3928 Ulx
pi_107605236
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:54 schreef Semisane het volgende:

[..]

Zal hij even verbaast zijn als zijn vriendin door de eerste beste homo "die normaal doet" geneukt wordt. :')
Kan hij met recht zeggen: "Hee flikker, blijf van mijn wijf af!"
pi_107605260
quote:

[..]

en 2) denk ik toch weldegelijk dat hier de invloed van onze allochtone medelanders laat gelden... Ik heb ook wel eens een gesprekje gevoerd over dit soort onderwerpen en dan met volwassenen en je mond valt gewoon open. En dat zijn dan volwassenen. Ik denk toch wel dat het een ernstig probleem is ook, samenhangend met de Islam. Hoe op te lossen? I dunno.
Kom op. Hoeveel VMBO'ers zijn er in Nederland? VMBO'er is tegenwoordig een scheldwoord geworden. Dus zouden Havo'ers en vwo'ers ook over iets anders wat voorlichting moeten krijgen.
  Redactie Sport zaterdag 4 februari 2012 @ 20:01:30 #89
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_107605269
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:48 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom jij altijd Islam en moslims erbij trekt terwijl ik nooit Moslim/Islam argumenten gebruik? Je gaat altijd teveel in op de persoon, jammer.

Het verstoren van een Les is nooit goed, zelfs als die Homovoorlichters komen, een ander goed idee is gewoon die Homo's tijdens de Les inhoudelijk kapot te maken, dat is nou echt leuk! Jammer dat mijn pubertijd voorbij is, en vroeger hadden wij op een openbare school nooit Homovoorlichting gekregen. Nu opeens is dat de norm? Staatsindoctrinatie is goed bezig zo te lezen.
Staatsindoctrinatie? Sommige mensen zijn echt paranoïde.
pi_107605273
quote:

Sorry kerel, je overduidelijke homofobie is duidelijk islamitisch gevoed. Ga in vredesnaam niet de vermoorde onschuld spelen en doe nou niet net alsof je religieuze opvattingen geen enkele rol spelen in je benadering van dit onderwerp. Dat je religieus geïndoctrineerd bent, druipt er aan alle kanten af. Wees gewoon die trotse, kortzichtige moslim die je zo graag wilt zijn; draai niet om de hete brij heen.

Verder valt aan je antwoorden regelmatig op dat je eerst iets zinnigs of verstandigs zegt, maar dat je na pakweg 6-7 woorden beter kunt ophouden. Ook nu had het zinnetje "Het verstoren van een les is nooit goed" volstaan. Kennelijk was dat het eerste dat bij je opkwam, maar toen moest je van je religie toch weer even homo-bashen.

Homovoorlichting wordt tegenwoordig gegeven omdat het nodig is. Over indoctrinatie heb jij geen recht van spreken. Lees die PM nog maar eens die ik je heb gestuurd en waar ik verder geen enkele reactie meer op heb gekregen.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 20:01:44 #91
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_107605277
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 20:00 schreef Ulx het volgende:

[..]

Kan hij met recht zeggen: "Hee flikker, blijf van mijn wijf af!"
Kan de flikker eens een keertje terug zeggen: "Doe ik eens een keer normaal, is het weer niet goed." 8-)
  Overall beste user 2022 zaterdag 4 februari 2012 @ 20:02:18 #92
3928 Ulx
pi_107605297
quote:
8s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 20:01 schreef JohannesKozijn het volgende:

[..]

Kom op. Hoeveel VMBO'ers zijn er in Nederland? VMBO'er is tegenwoordig een scheldwoord geworden. Dus zouden Havo'ers en vwo'ers ook over iets anders wat voorlichting moeten krijgen.
Nou, in dat geval zou het handig zijn om een VMBO'er uit te nodigen op scholen.
pi_107605355
quote:
Voorlichting over homoseksualiteit is gewoon onderdeel van het lesprogramma op scholen. Als leerling op school heb je niet altijd alles te willen.

Verder mag je ook nog eens nadenken over de vraag hoe klein en bekrompen jouw wereldje wordt wanneer je alleen maar wordt geconfronteerd met wat je wilt weten of zien en nooit meer met iets anders dan dat, iets dat je op andere gedachten brengt of je standpunt bijstelt.
pi_107605371
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:56 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ten eerste: als jij je persoonlijk aangesproken wilt voelen, moet je dat maar doen. Ik doelde op volwassen mensen die steeds minder respect voor gezag tonen. Tegenwoordig is iedereen "mondig" en is elke maatregel "betutteling" en maken mensen alles "zelf wel uit".
Ja, en wat is het probleem? Kritisch zijn, assertief zijn, zijn juist goede kwaliteiten. Of wil je terug naar een situatie waarin je alles maar moet slikken en moet buigen voor iedere autoriteit? Zeg me alstublieft dat je dat niet van me verlangt, want dan kunnen we ook wel stoppen met het plaatsen van geinige textjes hier op dit forum, waarin met autoriteiten de draak wordt gestoken.

quote:
Voorlichting over homoseksualiteit is dringend nodig, helaas. En dergelijke incidenten onderstrepen dat nog maar eens. Schooltype doet niet terzake, leeftijd niet. In algemene zin geldt altijd dat voorlichting bijdraagt aan gedragsbeïnvloeding. En dat geldt dus ook voor handhaving, dus voor het bestraffen van mensen die onacceptabel gedrag vertonen.

Dat moslims geen goede invloed op de zaak hebben, bestrijd ik niet. Maar ga alsjeblieft niet net doen alsof het alleen moslims zijn die zich misdragen.
Ik denk dat het gedrag van allochtonen tav homoseksuelen iid juist wel van invloed is op het gedrag van autochtone Nederlanders tav homoseksuelen, in die puberleeftijd.
Alstublieft.
I´m back.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 20:04:48 #95
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_107605380
quote:
Het verstoren van een Les is nooit goed, zelfs als die Homovoorlichters komen, een ander goed idee is gewoon die Homo's tijdens de Les inhoudelijk kapot te maken, dat is nou echt leuk! Jammer dat mijn pubertijd voorbij is,
Qua leeftijd vast, maar mentaal zit je er nog hoor. :P
pi_107605422
quote:

[..]

"Van alle scholieren in het voortgezet onderwijs in Nederland zit meer dan 60 procent op het vmbo" verhaalt wikipedia en dan worden ze allemaal voor dom uitgemaakt. Die vooroordelen van tegenwoordig ook altijd.
pi_107605474
quote:

[..]

Jammer, DrDentz, geen pedo-tolerantie.
pi_107605644
quote:
13s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 20:01 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Sorry kerel, je overduidelijke homofobie is duidelijk islamitisch gevoed. Ga in vredesnaam niet de vermoorde onschuld spelen en doe nou niet net alsof je religieuze opvattingen geen enkele rol spelen in je benadering van dit onderwerp. Dat je religieus geïndoctrineerd bent, druipt er aan alle kanten af. Wees gewoon die trotse, kortzichtige moslim die je zo graag wilt zijn; draai niet om de hete brij heen.

Verder valt aan je antwoorden regelmatig op dat je eerst iets zinnigs of verstandigs zegt, maar dat je na pakweg 6-7 woorden beter kunt ophouden. Ook nu had het zinnetje "Het verstoren van een les is nooit goed" volstaan. Kennelijk was dat het eerste dat bij je opkwam, maar toen moest je van je religie toch weer even homo-bashen.

Homovoorlichting wordt tegenwoordig gegeven omdat het nodig is. Over indoctrinatie heb jij geen recht van spreken. Lees die PM nog maar eens die ik je heb gestuurd en waar ik verder geen enkele reactie meer op heb gekregen.
Christelijk is het ook gevoerd. Vroeger was ieder homo staatsvijand en werd deze geëxecuteerd.
pi_107605682
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 20:04 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, en wat is het probleem? Kritisch zijn, assertief zijn, zijn juist goede kwaliteiten. Of wil je terug naar een situatie waarin je alles maar moet slikken en moet buigen voor iedere autoriteit? Zeg me alstublieft dat je dat niet van me verlangt, want dan kunnen we ook wel stoppen met het plaatsen van geinige textjes hier op dit forum, waarin met autoriteiten de draak wordt gestoken.

Ik denk dat het gedrag van allochtonen tav homoseksuelen iid juist wel van invloed is op het gedrag van autochtone Nederlanders tav homoseksuelen, in die puberleeftijd. Alstublieft.
Kritisch en assertief zijn, zijn prima kwaliteiten. Maar er zitten ook grenzen aan. Daar waar geen enkel respect meer bestaat voor gezag, bijvoorbeeld. Zie ook het artikel uit OP: de voorlichters signaleren dat leerkrachten geen enkele autoriteit meer hebben in hun klas. En dat kan dus best anders. En het vergt dus ook straf voor recalcitrante leerlingen die fout gedrag vertonen.

Ik denk dat bepaalde groepen autochtone Nederlands, vooral uit lager-opgeleide en lagere sociale klassen, van huis uit voldoende homofobie meekrijgen, zelfs als ze nog nooit van hun leven een allochtoon hebben gezien of gesproken. Zeker pubers die op school stoer willen doen, komen snel in de verleiding tot gedrag zoals in de OP omschreven, ZEKER als sancties achterwege blijven en de leraar geen grip heeft op de klas. Dat laatste is dan ook een factor van belang: de agressie zou zich in principe ook op een ander type voorlichter kunnen richten. Jongeren doen het om stoer te doen: kijk mij eens lef hebben. En de leraar zegt er niks van.
pi_107605841
quote:
nee.
pi_107605866
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 20:04 schreef Semisane het volgende:
Qua leeftijd vast, maar mentaal zit je er nog hoor. :P
Nee, hij is religieus geïndoctrineerd. En dat is niet eens meer een mening, maar een feit. Een conclusie die ik heb kunnen trekken op tekstbijdragen van De_Ilias op dit forum, die naderhand zijn verwijderd, maar die hij wel via PM aan mij heeft gestuurd.

En ik vind religieuze indoctrinatie gevaarlijk. Mensen gaan er dan namelijk extremistische opvattingen op nahouden.
  Overall beste user 2022 zaterdag 4 februari 2012 @ 20:19:09 #102
3928 Ulx
pi_107605888
quote:
15s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 20:18 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Nee, hij is religieus geïndoctrineerd. En dat is niet eens meer een mening, maar een feit. Een conclusie die ik heb kunnen trekken op tekstbijdragen van De_Ilias op dit forum, die naderhand zijn verwijderd, maar die hij wel via PM aan mij heeft gestuurd.

En ik vind religieuze indoctrinatie gevaarlijk. Mensen gaan er dan namelijk extremistische opvattingen op nahouden.
objection, hearsay!
  zaterdag 4 februari 2012 @ 20:19:42 #103
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_107605905
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 20:14 schreef Ulx het volgende:

[..]

Hetgeen best een goede zaak zou zijn als dat zou gebeuren met een Gordon, een Gerard Joling, een Patricia Paay,, etc.
Ik zou me niet heel erg verbazen als een groot deel van de homoseksuelen het daar gewoon mee eens is. :D Hoewel ik niet wilt dat dat Paay-ding ook homo/lesbo is, maar goed dat weet jij natuurlijk wel...gezien je TV-kijk voorkeur. 8-)
  zaterdag 4 februari 2012 @ 20:22:20 #104
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_107606004
quote:
15s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 20:18 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Och, het is niet zo zeer de indoctrinatie wat gevaarlijk is, maar eerder de fundamenten waarop een religie is gestoeld.

Ik denk niet dat je heel erg bang hoeft te worden van een extreem geïndoctrineerde jainist bijvoorbeeld. ;)
pi_107606032
quote:
13s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 20:01 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Je bewijst weer eens vol te zitten met vooroordelen, ik neem je het ook niet kwalijk. Ik weet van mezelf dat ik niet geïndoctrineerd bent, door niemand niet. Misschien ben ik Homofoob in de zin dat ik tegen Homoseksualiteit ben en tegen het verspreiden van Homoseksualiteit, maar daarvoor heb ik geldige redenen. Als mens en als moslim. Zelf gebruik ik hier natuurlijk geen Islamitische argumenten omdat die niet accepteerbaar zijn bij niet-gelovigen, dat is ook logisch toch? Daarom spreek ik uit Menselijk gedachtegoed, meer niet.

Je beschuldigt weer eens zoals altijd en zit vol zelfgelijk, dat is het minpunt van jou, je hebt veel zelfgelijk en vind jou opinie altijd de belangrijkste en sterkste, en alles wat je niet goed vind is slecht.

Wat betreft die PM, als je wilt kan ik er verder op ingaan, maar of het veel zin met jou heeft? Dat denk ik niet, maar ik zal het proberen.
pi_107606185
Ik denk trouwens dat Justin bieber juist gehaat wordt omdat men denkt dat hij homo is.
pi_107606233
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 20:27 schreef JohannesKozijn het volgende:
Ik denk trouwens dat Justin bieber juist gehaat wordt omdat men denkt dat hij homo is.
Dat lijkt me niet. Ik denk dat de homo's hem haten omdat men denkt dat hij homo is en de homo's een slechte naam geeft.
pi_107606243
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 20:26 schreef Semisane het volgende:

[..]

Hoe moet ik dat nou weten?!? Ik weet nauwelijks iets af van wat er zich afspeelt in bekent Nederland.
Zelfde. Enige wat ik weet is dat Gordon, Gerard Joling, Paul de Leeuw en tv-talentenjachten heel populair zijn.
pi_107606277
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 20:28 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat lijkt me niet. Ik denk dat de homo's hem haten omdat men denkt dat hij homo is en de homo's een slechte naam geeft.
Nou hahahahahaha wat grappig
  zaterdag 4 februari 2012 @ 20:32:10 #110
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_107606343
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 20:22 schreef De_Ilias het volgende:
Ik weet van mezelf dat ik niet geïndoctrineerd bent, door niemand niet. Misschien ben ik Homofoob in de zin dat ik tegen Homoseksualiteit ben en tegen het verspreiden van Homoseksualiteit
Schattig ende lief. :') Je bent dan niet waarschijnlijk homofood, dan ben je het gewoon. :P

quote:
maar daarvoor heb ik geldige redenen
Wat? Je kreeg er een certificaatje bij? :D

quote:
Als mens en als moslim. Zelf gebruik ik hier natuurlijk geen Islamitische argumenten omdat die niet accepteerbaar zijn bij niet-gelovigen, dat is ook logisch toch? Daarom spreek ik uit Menselijk gedachtegoed, meer niet.
Moet je niet doen joh, zowel religieuze als "menselijke" argumenten wat je dan ook met het laatste bedoelt snijden geen hout, maar met religieuze argumenten kan je tenminste nog met je boekje zwaaien. :')
  Overall beste user 2022 zaterdag 4 februari 2012 @ 20:33:44 #111
3928 Ulx
pi_107606423
Nou ja, het biologische nut van homosexualiteit ontgaat me ook een beetje. Voortplantingstechnisch gezien.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 20:34:02 #112
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_107606428
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 20:27 schreef JohannesKozijn het volgende:
Ik mag hopen van niet...ik zit eigenlijk nog altijd te hopen op Christian Bale of is dat te veel gevraagd. O-)
pi_107606457
quote:

[..]

Je bewijst weer eens vol te zitten met vooroordelen, ik neem je het ook niet kwalijk. Ik weet van mezelf dat ik niet geïndoctrineerd bent, door niemand niet. Misschien ben ik Homofoob in de zin dat ik tegen Homoseksualiteit ben en tegen het verspreiden van Homoseksualiteit, maar daarvoor heb ik geldige redenen. Als mens en als moslim. Zelf gebruik ik hier natuurlijk geen Islamitische argumenten omdat die niet accepteerbaar zijn bij niet-gelovigen, dat is ook logisch toch? Daarom spreek ik uit Menselijk gedachtegoed, meer niet.

Je beschuldigt weer eens zoals altijd en zit vol zelfgelijk, dat is het minpunt van jou, je hebt veel zelfgelijk en vind jou opinie altijd de belangrijkste en sterkste, en alles wat je niet goed vind is slecht.

Wat betreft die PM, als je wilt kan ik er verder op ingaan, maar of het veel zin met jou heeft? Dat denk ik niet, maar ik zal het proberen.
Wat een zin. :D :'( :D En wat zijn die geldige redenen dan?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 20:36:54 #114
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_107606521
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 20:33 schreef Ulx het volgende:
Nou ja, het biologische nut van homosexualiteit ontgaat me ook een beetje. Voortplantingstechnisch gezien.
Biologisch is er maar weinig nuttig, daar zou ik het niet echt op gaan gooien als argument tegen homoseksualiteit. :D
  Overall beste user 2022 zaterdag 4 februari 2012 @ 20:39:01 #115
3928 Ulx
pi_107606598
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 20:36 schreef Semisane het volgende:

[..]

Biologisch is er maar weinig nuttig, daar zou ik het niet echt op gaan gooien als argument tegen homoseksualiteit. :D
Gerard Joling is inderdaad een beter argument tegen homosexualiteit.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 20:40:09 #116
351424 Skitzofrenix
Wat denk je wel niet?
pi_107606642
Het is sowieso niet normaal dat er zoveel agressie word gebruikt in het onderwijs.
''Je kunt over alles nadenken, maar het helpt natuurlijk niet''
pi_107606729
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 20:40 schreef Skitzofrenix het volgende:
Het is sowieso niet normaal dat er zoveel agressie word gebruikt in het onderwijs.
Tegenwoordig wel
pi_107606787
quote:

Nee, laat die PM maar achterwege; verspilling van jouw en mijn tijd. Laat ik alvast zeggen dat ik niet nog een keer reageer.

Het probleem - en eigenlijk is het best ernstig - is dat jij degene bent die vol zit met vooroordelen, maar je bent zo ver heen dat je het niet eens meer merkt.

In de zin dat je 'misschien homofoob bent', kun je gewoon het woord misschien weglaten. Je bent homofoob, wees er alsjeblieft 'trots' op en draai er niet omheen.

Dat je 'geldige redenen' meent te hebben als mens om tegen de 'verspreiding' van homoseksualiteit te zijn (alsof het een besmettelijke ziekte is), is simpelweg hilarisch. Dat je dat soort opvattingen als conservatieve moslim hebt, valt te snappen. De homohaat is je religieus gezien geweldig aangeleerd. Maar als mens? Laten we gewoon vaststellen dat je niet als mens redeneert, maar als moslim. Dat je moslim bent, heeft je mens-zijn allang naar de achtergrond verdrongen. Je hebt dat alleen zelf nog niet niet in de gaten.

Of ik mijn mening goed vind, doet totaal niet terzake. Wat opvalt, is dat jouw mening op geen enkele manier feitelijk is onderbouwd en dat je puur redeneert vanuit je zogenaamde 'menselijke' opvattingen, die in werkelijkheid volledig religieus doorspekt zijn. Je wilt niet eens anders denken dan je doet, je wilt de zaak niet eens vanuit een ander perspectief bekijken.

Ik ben eerlijk gezegd wel klaar met jou.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2012 20:46:36 ]
  zaterdag 4 februari 2012 @ 20:46:25 #119
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_107606863
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 20:39 schreef Ulx het volgende:

[..]

Gerard Joling is inderdaad een beter argument tegen homosexualiteit.
Absoluut...het moet toch pijnlijk zijn voor een homoseksueel als hij zich enkel kan identificeren met zo'n figuur...en dan daar ook nog commentaar op krijgen van hetero's. Het leven is wel degelijk oneerlijk als je het zo bekijkt. :')
pi_107607009
quote:

[..]

Je bewijst weer eens vol te zitten met vooroordelen, ik neem je het ook niet kwalijk. Ik weet van mezelf dat ik niet geïndoctrineerd bent, door niemand niet. Misschien ben ik Homofoob in de zin dat ik tegen Homoseksualiteit ben en tegen het verspreiden van Homoseksualiteit, maar daarvoor heb ik geldige redenen.
als je de redenen niet geeft zullen het wel geen goede redenen zijn
quote:
Als mens en als moslim. Zelf gebruik ik hier natuurlijk geen Islamitische argumenten omdat die niet accepteerbaar zijn bij niet-gelovigen, dat is ook logisch toch? Daarom spreek ik uit Menselijk gedachtegoed, meer niet.

pi_107607029

tzijn inderdaad niet mijn favo's
  zaterdag 4 februari 2012 @ 20:51:11 #122
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_107607038
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 20:48 schreef Ulx het volgende:

[..]

Juist, ben je net bezig om lekker geaccepteerd te worden, komt zo'n gierende relnicht elke dag zijn hoofd op de TV laten zien.
Jij kan het blijkbaar weten, je kijkt die bagger. :P

Maar is dat niet reden genoeg dan om homo's een beetje lief te behandelen? Ze hebben het blijkbaar al moeilijk zat met de Jolings en Gordon's. ;(
pi_107607128
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 20:48 schreef Ulx het volgende:

[..]

Juist, ben je net bezig om lekker geaccepteerd te worden, komt zo'n gierende relnicht elke dag zijn hoofd op de TV laten zien.
of je nu tegen een homo of hetero aandachtsgeile bn'er kijkt

of beter kijk er gewoon niet naar
  Overall beste user 2022 zaterdag 4 februari 2012 @ 20:55:31 #124
3928 Ulx
pi_107607192
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 20:53 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

of je nu tegen een homo of hetero aandachtsgeile bn'er kijkt

of beter kijk er gewoon niet naar
Ach, hetero, bi, of homo, wat mij betreft zijn het allemaal flikkers.
pi_107607883
-edit- Heeftt niets meer met een mening te maken

[ Bericht 88% gewijzigd door paddy op 05-02-2012 14:54:07 ]
  Overall beste user 2022 zaterdag 4 februari 2012 @ 21:27:25 #126
3928 Ulx
pi_107608352
quote:
Homosekualiteit verzwakt het menselijke ras, in het bijzonder de Nederlandse bevolking
ROFLMAO
  Redactie Sport zaterdag 4 februari 2012 @ 21:30:29 #127
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_107608492
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 21:14 schreef Marlan het volgende:
Ik kan er niet blij om worden, maar ben er ook niet rouwig om.

Homosekualiteit verzwakt het menselijke ras, in het bijzonder de Nederlandse bevolking die aan het krimpen is. Over 100 jaar is de Nederlander op sterven na de dood o.a door zulke homoseksuele invloeden.

Laten we vooral benadrukken dat homo's niet normaal zijn, maar hetero's de norm zijn. Hopelijk zijn we over 50 jaar dan nog niet uitgeroeid door andere volkeren die zich wel (enigzins) normaal gedragen.
Verder alles goed? Wat heb je net gedronken dat je zulke kolder uitslaat? Nou?
  Redactie Sport zaterdag 4 februari 2012 @ 21:31:29 #128
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_107608521
Overigens weten sommige mensen in dit topic (nog) niet dat homoseksualiteit en gedrag los van elkaar staan.
pi_107608604
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 21:14 schreef Marlan het volgende:
Ik kan er niet blij om worden, maar ben er ook niet rouwig om.

Homosekualiteit verzwakt het menselijke ras, in het bijzonder de Nederlandse bevolking die aan het krimpen is. Over 100 jaar is de Nederlander op sterven na de dood o.a door zulke homoseksuele invloeden.

Laten we vooral benadrukken dat homo's niet normaal zijn, maar hetero's de norm zijn. Hopelijk zijn we over 50 jaar dan nog niet uitgeroeid door andere volkeren die zich wel (enigzins) normaal gedragen.
Hoe lang bestaat homoseksualiteit al? Sinds het dierenrijk bestaat; precies. Weg met de gedachte dat de mens door homoseksualiteit uitsterft
  zaterdag 4 februari 2012 @ 21:34:28 #130
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_107608608
Homo's willen geaccepteerd worden, maar ondertussen zijn ze zich constant aan het profileren als "anders". Homotolerantie moet niet doorslaan in homopromotie zoals dat nu gebeurt. Rot op uit mijn omgeving, doe thuis waar je zin in hebt, dan laat ik God over jullie oordelen.
Wat krijgen we straks? Necrofielen, pedofielen en gerontofielen die geaccepteerd willen worden?
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_107608671
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 21:34 schreef ouderejongere het volgende:
Homo's willen geaccepteerd worden, maar ondertussen zijn ze zich constant aan het profileren als "anders". Homotolerantie moet niet doorslaan in homopromotie zoals dat nu gebeurt. Rot op uit mijn omgeving, doe thuis waar je zin in hebt, dan laat ik God over jullie oordelen.
Wat krijgen we straks? Necrofielen, pedofielen en gerontofielen die geaccepteerd willen worden?
Er bestaat geen god. We moeten niet denken dat de Bijbel beschrijft wat er echt is gebeurd, want daar is geen bewijs voor.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 21:36:21 #132
351424 Skitzofrenix
Wat denk je wel niet?
pi_107608679
quote:
Dus jij vergelijkt homo;s met pedo;s?
pi_107608700
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 21:36 schreef Skitzofrenix het volgende:

[..]

typefoutjes :')
  zaterdag 4 februari 2012 @ 21:37:35 #134
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_107608727
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 21:31 schreef DeLuna het volgende:
Overigens weten sommige mensen in dit topic (nog) niet dat homoseksualiteit en gedrag los van elkaar staan.
Ik weet niet waar jij leest dat homo's standaard een bepaald gedrag vertonen, maar volgens mij hebben de meeste wel door dat er gesproken wordt over de 'excentrieke' en 'iets meer extraverte' homomensen.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 21:38:02 #135
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_107608736
quote:
Homopromotie...alsof je er zegeltjes bij krijgt. :')
  Overall beste user 2022 zaterdag 4 februari 2012 @ 21:38:31 #136
3928 Ulx
pi_107608759
quote:

[..]

Dat doet hij niet.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 21:40:16 #137
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_107608831
quote:

[..]

homo, hetero en pedo zijn allemaal geaardheden, zijn dus prima te vergelijken. De een is alleen iets wenselijker dan de ander...
  Overall beste user 2022 zaterdag 4 februari 2012 @ 21:40:46 #138
3928 Ulx
pi_107608851
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 21:38 schreef Semisane het volgende:

[..]

Homopromotie...alsof je er zegeltjes bij krijgt. :')
Nou, je kunt wel sparen voor een plek op een van de boten van de Unox Gaypride tm, mede mogelijk gemaakt door de ING Bank.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 21:41:01 #139
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_107608859
quote:

[..]

Maar vind jij geaardheid nou een keuze of een ziekte?
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  zaterdag 4 februari 2012 @ 21:42:35 #140
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_107608929
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 21:40 schreef n00b13 het volgende:

[..]

homo, hetero en pedo zijn allemaal geaardheden, zijn dus prima te vergelijken. De een is alleen iets wenselijker dan de ander...
Zolang ze het lijk van mijn oma niet opgraven om er seks mee te hebben vind ik alles best, als ik het maar niet hoef te zien.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  zaterdag 4 februari 2012 @ 21:43:34 #141
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_107608966
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 21:41 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

is pedofilie een ziekte? Ja? Dan is homofilie ook een ziekte, net als hetero zijn.

Klinkt gek om te zeggen dat homofilie een ziekte is, maar het is zeker geen keuze.
  Overall beste user 2022 zaterdag 4 februari 2012 @ 21:43:41 #142
3928 Ulx
pi_107608975
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 21:42 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Zolang ze het lijk van mijn oma niet opgraven om er seks mee te hebben vind ik alles best, als ik het maar niet hoef te zien.
Waarom niet? Je wordt er heel tolerant van hoor.
pi_107608977
Het is best vermoeiend als mensen steeds met dezelfde uitgemolken 'argumenten' komen. Zou gauw het woord homoseksualiteit valt, komen ook weer de vergelijkingen met pedofilie. En ook steevast duiken er weer teksten op over 'besmetting' of 'promotie', alsof je vandaag je geaardheid kunt inruilen voor een andere.

Sommige mensen zijn zo vastgeroest in hun eigen kortzichtigheid en stompzinnigheid dat een zinnige discussie eigenlijk gewoon tijdverspilling is.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 21:44:44 #144
351424 Skitzofrenix
Wat denk je wel niet?
pi_107609021
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 21:41 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Geen van beide.
  Overall beste user 2022 zaterdag 4 februari 2012 @ 21:44:55 #145
3928 Ulx
pi_107609026
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 21:43 schreef Elfletterig het volgende:
een zinnige discussie eigenlijk gewoon tijdverspilling is.
Een zinnige discussie op fok is onmogelijk?

No shit, Sherlock.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 21:44:58 #146
351424 Skitzofrenix
Wat denk je wel niet?
pi_107609031
Alhoewel, bepaalde wel dan.
In de dsm staat pedofilie onder de sexuele stoornissen, homofobie niet als ik het goed heb.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 21:47:14 #147
351424 Skitzofrenix
Wat denk je wel niet?
pi_107609120
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 21:43 schreef n00b13 het volgende:

[..]

is pedofilie een ziekte? Ja? Dan is homofilie ook een ziekte, net als hetero zijn.

Klinkt gek om te zeggen dat homofilie een ziekte is, maar het is zeker geen keuze.
Het hoeft toch geen keuze en/of een ziekte te wezen? Je hebt ook nog de gezonde geaardheid.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 21:48:14 #148
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_107609161
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 21:43 schreef Elfletterig het volgende:
Het is best vermoeiend als mensen steeds met dezelfde uitgemolken 'argumenten' komen. Zou gauw het woord homoseksualiteit valt, komen ook weer de vergelijkingen met pedofilie. En ook steevast duiken er weer teksten op over 'besmetting' of 'promotie', alsof je vandaag je geaardheid kunt inruilen voor een andere.

Sommige mensen zijn zo vastgeroest in hun eigen kortzichtigheid en stompzinnigheid dat een zinnige discussie eigenlijk gewoon tijdverspilling is.
Ik vind promotie wel degelijk de juiste benaming. Begin middelbare school zitten leerlingen in een geestelijke en lichamelijke ontwikkelingsfase. Heel smerig van homo's om op die groep "voorlichting"te komen geven. Jongeren moeten zelf hun seksualiteit kunnen ontdekken, daar hebben ze niet de "hulp" van een gestoorde maniak bij nodig.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_107609318
Ik denk dat als ze twee geile lekker potjes neerzetten dat de boodschap een stuk beter aankomt.

Niet van die nichten met een snor.

[ Bericht % gewijzigd door paddy op 05-02-2012 13:03:33 ]
pi_107609435
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 21:52 schreef Wokkel het volgende:
Ik denk dat als ze twee geile lekker potjes neerzetten dat de boodschap een stuk beter aankomt.

Niet van die nichten met een snor.
Hou jij je daar op jouw leeftijd nogsteeds mee bezig? Wat ongezond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')