Jij kan het blijkbaar weten, je kijkt die bagger.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:48 schreef Ulx het volgende:
[..]
Juist, ben je net bezig om lekker geaccepteerd te worden, komt zo'n gierende relnicht elke dag zijn hoofd op de TV laten zien.
of je nu tegen een homo of hetero aandachtsgeile bn'er kijktquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:48 schreef Ulx het volgende:
[..]
Juist, ben je net bezig om lekker geaccepteerd te worden, komt zo'n gierende relnicht elke dag zijn hoofd op de TV laten zien.
Ach, hetero, bi, of homo, wat mij betreft zijn het allemaal flikkers.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:53 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
of je nu tegen een homo of hetero aandachtsgeile bn'er kijkt
of beter kijk er gewoon niet naar
ROFLMAOquote:Homosekualiteit verzwakt het menselijke ras, in het bijzonder de Nederlandse bevolking
Verder alles goed? Wat heb je net gedronken dat je zulke kolder uitslaat? Nou?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:14 schreef Marlan het volgende:
Ik kan er niet blij om worden, maar ben er ook niet rouwig om.
Homosekualiteit verzwakt het menselijke ras, in het bijzonder de Nederlandse bevolking die aan het krimpen is. Over 100 jaar is de Nederlander op sterven na de dood o.a door zulke homoseksuele invloeden.
Laten we vooral benadrukken dat homo's niet normaal zijn, maar hetero's de norm zijn. Hopelijk zijn we over 50 jaar dan nog niet uitgeroeid door andere volkeren die zich wel (enigzins) normaal gedragen.
Hoe lang bestaat homoseksualiteit al? Sinds het dierenrijk bestaat; precies. Weg met de gedachte dat de mens door homoseksualiteit uitsterftquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:14 schreef Marlan het volgende:
Ik kan er niet blij om worden, maar ben er ook niet rouwig om.
Homosekualiteit verzwakt het menselijke ras, in het bijzonder de Nederlandse bevolking die aan het krimpen is. Over 100 jaar is de Nederlander op sterven na de dood o.a door zulke homoseksuele invloeden.
Laten we vooral benadrukken dat homo's niet normaal zijn, maar hetero's de norm zijn. Hopelijk zijn we over 50 jaar dan nog niet uitgeroeid door andere volkeren die zich wel (enigzins) normaal gedragen.
Er bestaat geen god. We moeten niet denken dat de Bijbel beschrijft wat er echt is gebeurd, want daar is geen bewijs voor.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:34 schreef ouderejongere het volgende:
Homo's willen geaccepteerd worden, maar ondertussen zijn ze zich constant aan het profileren als "anders". Homotolerantie moet niet doorslaan in homopromotie zoals dat nu gebeurt. Rot op uit mijn omgeving, doe thuis waar je zin in hebt, dan laat ik God over jullie oordelen.
Wat krijgen we straks? Necrofielen, pedofielen en gerontofielen die geaccepteerd willen worden?
Dus jij vergelijkt homo;s met pedo;s?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:34 schreef ouderejongere het volgende:
Homo's willen geaccepteerd worden, maar ondertussen zijn ze zich constant aan het profileren als "anders". Homotolerantie moet niet doorslaan in homopromotie zoals dat nu gebeurt. Rot op uit mijn omgeving, doe thuis waar je zin in hebt, dan laat ik God over jullie oordelen.
Wat krijgen we straks? Necrofielen, pedofielen en gerontofielen die geaccepteerd willen worden?
typefoutjesquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:36 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Dus jij vergelijkt homo;s met pedo;s?
Ik weet niet waar jij leest dat homo's standaard een bepaald gedrag vertonen, maar volgens mij hebben de meeste wel door dat er gesproken wordt over de 'excentrieke' en 'iets meer extraverte' homomensen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:31 schreef DeLuna het volgende:
Overigens weten sommige mensen in dit topic (nog) niet dat homoseksualiteit en gedrag los van elkaar staan.
Homopromotie...alsof je er zegeltjes bij krijgt.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:34 schreef ouderejongere het volgende:
Dat doet hij niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:36 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
homo, hetero en pedo zijn allemaal geaardheden, zijn dus prima te vergelijken. De een is alleen iets wenselijker dan de ander...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:36 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Nou, je kunt wel sparen voor een plek op een van de boten van de Unox Gaypride tm, mede mogelijk gemaakt door de ING Bank.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:38 schreef Semisane het volgende:
[..]
Homopromotie...alsof je er zegeltjes bij krijgt.
Maar vind jij geaardheid nou een keuze of een ziekte?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:36 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Zolang ze het lijk van mijn oma niet opgraven om er seks mee te hebben vind ik alles best, als ik het maar niet hoef te zien.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:40 schreef n00b13 het volgende:
[..]
homo, hetero en pedo zijn allemaal geaardheden, zijn dus prima te vergelijken. De een is alleen iets wenselijker dan de ander...
is pedofilie een ziekte? Ja? Dan is homofilie ook een ziekte, net als hetero zijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:41 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Maar vind jij geaardheid nou een keuze of een ziekte?
Waarom niet? Je wordt er heel tolerant van hoor.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:42 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Zolang ze het lijk van mijn oma niet opgraven om er seks mee te hebben vind ik alles best, als ik het maar niet hoef te zien.
Geen van beide.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:41 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Maar vind jij geaardheid nou een keuze of een ziekte?
Een zinnige discussie op fok is onmogelijk?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:43 schreef Elfletterig het volgende:
een zinnige discussie eigenlijk gewoon tijdverspilling is.
Het hoeft toch geen keuze en/of een ziekte te wezen? Je hebt ook nog de gezonde geaardheid.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:43 schreef n00b13 het volgende:
[..]
is pedofilie een ziekte? Ja? Dan is homofilie ook een ziekte, net als hetero zijn.
Klinkt gek om te zeggen dat homofilie een ziekte is, maar het is zeker geen keuze.
Ik vind promotie wel degelijk de juiste benaming. Begin middelbare school zitten leerlingen in een geestelijke en lichamelijke ontwikkelingsfase. Heel smerig van homo's om op die groep "voorlichting"te komen geven. Jongeren moeten zelf hun seksualiteit kunnen ontdekken, daar hebben ze niet de "hulp" van een gestoorde maniak bij nodig.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:43 schreef Elfletterig het volgende:
Het is best vermoeiend als mensen steeds met dezelfde uitgemolken 'argumenten' komen. Zou gauw het woord homoseksualiteit valt, komen ook weer de vergelijkingen met pedofilie. En ook steevast duiken er weer teksten op over 'besmetting' of 'promotie', alsof je vandaag je geaardheid kunt inruilen voor een andere.
Sommige mensen zijn zo vastgeroest in hun eigen kortzichtigheid en stompzinnigheid dat een zinnige discussie eigenlijk gewoon tijdverspilling is.
Hou jij je daar op jouw leeftijd nogsteeds mee bezig? Wat ongezond.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:52 schreef Wokkel het volgende:
Ik denk dat als ze twee geile lekker potjes neerzetten dat de boodschap een stuk beter aankomt.
Niet van die nichten met een snor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |