abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107603476
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:06 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Het werkt alleen averechts als het geforceerd overkomt. Net als homo's op tv: zwaar overdreven stereotypes die jongeren (en niet alleen jongeren) alleen maar verder irriteren.
Komt zo'n praatje niet altijd geforceerd over?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_107603541
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:08 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Dat iets je ergert is inderdaad een goede reden om te zeggen dat alle homo's dood moeten. :{
Mensen die dat zeggen zijn triest. Ik betwijfel alleen of het praatje an sich nut heeft.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_107603566
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 18:31 schreef RAVW het volgende:

[..]

dan moet die toevallig geen homo zijn ...

ik weet het nog van vroeger bij ons op school ... zo die man heeft het zwaar gehad ....
helaas was best wel een goede vent maar heeft het niet gehaald daarzo tot onze exame jaar
gaf trouwens Nederlands. ( en er zaten geen Moslims bij ons op school )
Tot je zei dat hij Nederlands gaf dacht ik aan een leraar biologie op mijn oude (meer dan 15 jaar geleden) school... Verder zelfde situatie.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 19:15:32 #54
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_107603659
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 18:16 schreef LXIV het volgende:
Het is eerder wachten op de eerste homo's die emigreren vanwege dit verschijnsel.
Gebeurt al, Ik heb kennissen die juist voor het tolerante klimaat naar Nederland emigreerden gaan langzamer hand weer terug, vooral als er in hun geboorte land de trend is dat homoseksualiteit wat meer geaccepteerd is dan bijvoorbeeld 20/30 jaar geleden.

Ach beter misschien ook, kunnen ze wellicht in hun geboorteland de positieve ontwikkelingen nog een zetje geven.

In Nederland draait we weet weer bij over een paar jaar / decennia als de trend om alles en iedereen polariserend tegenover elkaar te zetten weer op z'n retour is.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  zaterdag 4 februari 2012 @ 19:16:53 #55
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_107603702
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 18:17 schreef Ulx het volgende:

[..]

OMG, vroeger waren de nederlanders allemaal supertolerant. Natuurlijk, er waren wel verhalen over potenrammers in de jaren 70 en 80, maar die waren allemaal verzonnen.

Jezus man, Nederland is nooit homotolerant geweest
In de jaren 90 was het best oké hoor. :P
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  Redactie Sport zaterdag 4 februari 2012 @ 19:18:39 #56
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_107603759
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:11 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Mensen die dat zeggen zijn triest. Ik betwijfel alleen of het praatje an sich nut heeft.
Verzin jij eens wat dan? Hoe kunnen we voorkomen dat homo's op straat bedreigd worden? O.a.?
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zaterdag 4 februari 2012 @ 19:21:55 #57
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_107603858
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 18:32 schreef Darksiders440 het volgende:
Dat gezeik ook altijd met die homo's. Gewoon lekker aanpassen aan de rest van Nederland en niemand zal er last van hebben.
Kan je me dan even vertellen was "de rest van Nederland" doet? Of bedoelde je toch stiekem aanpassen aan wat jij "normaal" vind? :D
pi_107603874
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:18 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Verzin jij eens wat dan? Hoe kunnen we voorkomen dat homo's op straat bedreigd worden? O.a.?
Ik zeg niet dat ik betere plannen heb. Kan je alleen garanderen dat forceren niet werkt. Ik heb nooit zo'n praatje gehad en ik heb geen problemen met homosexualiteit.
  Overall beste user 2022 zaterdag 4 februari 2012 @ 19:25:28 #59
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_107603975
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:21 schreef Semisane het volgende:

[..]

Kan je me dan even vertellen was "de rest van Nederland" doet? Of bedoelde je toch stiekem aanpassen aan wat jij "normaal" vind? :D
Nou, ik begreep van een aanzienlijke groepering in het nederlandse parlement dat aanpassen tegenwoordig de norm is.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 19:29:17 #60
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_107604118
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 18:55 schreef Ulx het volgende:
Om eerlijk te zijn kan ik geen homo meer zien.

Ik zet de TV aan of de Gerard Jolingen, Gordon's, Patricia Paayen, Patty Brards en weet ik wie nog meer die om het hardst zo nichterig mogelijk doen spuiten de beeldbuis uit. Ik begin homomoe te worden. Niet dat ik ze nou wil slaan of zo, maar dat krampachtige gejoehoe....Het werkt nu toch wel erg op mijn zenuwen. Ik begin een beetje sjagerijnig te worden van dat genicht de hele dag.

OK, let the flames begin.
Ik zou je enkel willen flamen op je totale gebrek aan smaak met betrekking tot TV. :')

Wellicht moet je even een tijdje andere zenders op zetten, zoals de Vlaamse of Britse of gewoon iets anders gaan doen dan TV kijken.
  Overall beste user 2022 zaterdag 4 februari 2012 @ 19:31:18 #61
3928 Ulx
pi_107604176
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:29 schreef Semisane het volgende:

[..]

Ik zou je enkel willen flamen op je totale gebrek aan smaak met betrekking tot TV. :')
heb je wat tegen nichten op tv dan?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_107604272
Het probleem hier is discipline en respect voor gezag. Dat kom je overal in de maatschappij tegen, overigens ook onder volwassenen. Ga dan niet raar staan kijken als jongeren dat gedrag overnemen.

Verder is er natuurlijk niks stoerder dan de homo-voorlichter uitschelden. Het probleem is hier: gebrek aan consequenties. Leraren (die al een enorm zwaar beroep hebben) en de klas niet meer kunnen handhaven, geen sancties voor de leerlingen die de les verzieken.

Dit soort zaken kun je alleen indammen met forse straffen. Voor minder deinzen slecht opgevoede jongeren niet terug.
pi_107604294
Het is ook wel een beetje de kat op het spek binden door in een klas vol jongeren bij wie het testosteron door de kelen giert te gaan kletsen over homoseksualiteit.

Dat is hetzelfde als dat je in een achtbaan een gesprek gaat houden over de economische crisis. Dat komt toch niet aan?
pi_107604318
Homo's zijn aandacht nooit zat, dat blijkt weer.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 19:37:30 #65
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_107604377
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:16 schreef Semisane het volgende:

[..]

In de jaren 90 was het best oké hoor. :P
Dankzij Amsterdam dat een tijdje 'de gay capital of the world' was. Homo's mochten toen nog niet met elkaar trouwen ( :') ) maar verder was het voor even goed toeven als binnen bepaalde wijken bleef.

Dat betekent niet dat de rest van Nederland (ook wel alles buiten de A10, voor Amsterdammers ook wel het buitenland genoemd) waanzinnig homo tolerant was. Ik denk dat de afgelopen tien jaar op dat gebied meer gebeurt is dan daarvoor, hoewel het in veel regio's nog steeds niet best is.

Maar dat boeit niet. Want daar wonen alleen boeren die op het land werken en bier drinken op hun Meifeesten. Homo's zijn natuurlijk door hun geaardheid verplicht om naar de modeacademie te gaan in Amsterdam en rosé te drinken op de Amsterdam Fashion week. Dat is pas emancipatie!
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  zaterdag 4 februari 2012 @ 19:40:22 #66
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_107604465
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:25 schreef Ulx het volgende:

[..]

Nou, ik begreep van een aanzienlijke groepering in het nederlandse parlement dat aanpassen tegenwoordig de norm is.
Dat zal, maar daarmee heb je mijn vraag niet beantwoord. Wat is die norm dan? Wat precies is normaal?
pi_107604542
Uiteindelijk houdt het wel op bij die pubers. Homoseksualiteit wordt nou eenmaal veel geaccepteerd in Nederland. Heel vervelend voor de homoseksuele klasgenoten echter. De leraar moet gewoon heel streng zijn als het gaat om scholieren die antihomo-gedachten te openbaren en anderen daarmee besmetten.
  Overall beste user 2022 zaterdag 4 februari 2012 @ 19:42:47 #68
3928 Ulx
pi_107604552
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:34 schreef Elfletterig het volgende:
Het probleem hier is discipline en respect voor gezag. Dat kom je overal in de maatschappij tegen, overigens ook onder volwassenen. Ga dan niet raar staan kijken als jongeren dat gedrag overnemen.

Verder is er natuurlijk niks stoerder dan de homo-voorlichter uitschelden. Het probleem is hier: gebrek aan consequenties. Leraren (die al een enorm zwaar beroep hebben) en de klas niet meer kunnen handhaven, geen sancties voor de leerlingen die de les verzieken.

Dit soort zaken kun je alleen indammen met forse straffen. Voor minder deinzen slecht opgevoede jongeren niet terug.
"En Jantje, als jij die meneer nog een keer voor pisnicht uitmaakt, moet je met hem mee naar de lerarenkamer na schooltijd!"

Dan is het snel voorbij met die onzin.
pi_107604570
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:35 schreef De_Ilias het volgende:
Homo's zijn aandacht nooit zat, dat blijkt weer.
Moslims wel, wil je zeggen?

Dat er op scholen voorlichting over homoseksualiteit wordt gegeven, is dringend nodig. Uit jouw generaliserende opmerkingen (hier en in eerdere topics) blijkt nog eens waarom dat zo hard nodig is.

Verder valt die voorlichting gewoon onder lestijd. De leerlingen in kwestie verstoren dus gewoon de les. Dat wil je goedpraten?
  Overall beste user 2022 zaterdag 4 februari 2012 @ 19:44:00 #70
3928 Ulx
pi_107604602
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:40 schreef Semisane het volgende:

[..]

Dat zal, maar daarmee heb je mijn vraag niet beantwoord. Wat is die norm dan? Wat precies is normaal?
Ik,
  zaterdag 4 februari 2012 @ 19:44:08 #71
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_107604605
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:31 schreef Ulx het volgende:

[..]

heb je wat tegen nichten op tv dan?
Neuh, wel iets tegen de meeste Nederlandse (commerciële) zenders. Het niveau is bedroevend, laag, plat en heeft een totaal gebrek aan originaliteit en creativiteit.

Met name zender zoals SBS6, veronica of RTL. (Wellicht noem ik ze nu allemaal op...zou me niks verbazen. :')[/sub]

Dat je vrijwillig naar dat soort drek kijkt is wel het flamen waard eigenlijk. ;)
pi_107604649
Ze zouden ook eens wat pedofielen van Martijn uit moeten nodig om voorlichting te geven, want er is nog steeds veel haat richting mensen met die geaardheid.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 19:46:54 #73
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_107604705
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:45 schreef DrDentz het volgende:
Ze zouden ook eens wat pedofielen van Martijn uit moeten nodig om voorlichting te geven, want er is nog steeds veel haat richting mensen met die geaardheid.
vind ik ook. Mensen snappen het verschil niet tussen pedofilie en kinderverkrachters.
pi_107604707
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:45 schreef DrDentz het volgende:
Liever zie ik betere voorlichting voor mensen die nog steeds over pedofilie beginnen als het onderwerp homoseksualiteit ter sprake komt.
pi_107604732
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 18:32 schreef Darksiders440 het volgende:
Dat gezeik ook altijd met die homo's. Gewoon lekker aanpassen aan de rest van Nederland en niemand zal er last van hebben.
Aanpassen = heteroseksueel doen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')