abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Overall beste user 2022 zaterdag 4 februari 2012 @ 19:31:18 #61
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_107604176
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:29 schreef Semisane het volgende:

[..]

Ik zou je enkel willen flamen op je totale gebrek aan smaak met betrekking tot TV. :')
heb je wat tegen nichten op tv dan?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_107604272
Het probleem hier is discipline en respect voor gezag. Dat kom je overal in de maatschappij tegen, overigens ook onder volwassenen. Ga dan niet raar staan kijken als jongeren dat gedrag overnemen.

Verder is er natuurlijk niks stoerder dan de homo-voorlichter uitschelden. Het probleem is hier: gebrek aan consequenties. Leraren (die al een enorm zwaar beroep hebben) en de klas niet meer kunnen handhaven, geen sancties voor de leerlingen die de les verzieken.

Dit soort zaken kun je alleen indammen met forse straffen. Voor minder deinzen slecht opgevoede jongeren niet terug.
pi_107604294
Het is ook wel een beetje de kat op het spek binden door in een klas vol jongeren bij wie het testosteron door de kelen giert te gaan kletsen over homoseksualiteit.

Dat is hetzelfde als dat je in een achtbaan een gesprek gaat houden over de economische crisis. Dat komt toch niet aan?
pi_107604318
Homo's zijn aandacht nooit zat, dat blijkt weer.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 19:37:30 #65
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_107604377
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:16 schreef Semisane het volgende:

[..]

In de jaren 90 was het best oké hoor. :P
Dankzij Amsterdam dat een tijdje 'de gay capital of the world' was. Homo's mochten toen nog niet met elkaar trouwen ( :') ) maar verder was het voor even goed toeven als binnen bepaalde wijken bleef.

Dat betekent niet dat de rest van Nederland (ook wel alles buiten de A10, voor Amsterdammers ook wel het buitenland genoemd) waanzinnig homo tolerant was. Ik denk dat de afgelopen tien jaar op dat gebied meer gebeurt is dan daarvoor, hoewel het in veel regio's nog steeds niet best is.

Maar dat boeit niet. Want daar wonen alleen boeren die op het land werken en bier drinken op hun Meifeesten. Homo's zijn natuurlijk door hun geaardheid verplicht om naar de modeacademie te gaan in Amsterdam en rosé te drinken op de Amsterdam Fashion week. Dat is pas emancipatie!
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  zaterdag 4 februari 2012 @ 19:40:22 #66
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_107604465
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:25 schreef Ulx het volgende:

[..]

Nou, ik begreep van een aanzienlijke groepering in het nederlandse parlement dat aanpassen tegenwoordig de norm is.
Dat zal, maar daarmee heb je mijn vraag niet beantwoord. Wat is die norm dan? Wat precies is normaal?
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_107604542
Uiteindelijk houdt het wel op bij die pubers. Homoseksualiteit wordt nou eenmaal veel geaccepteerd in Nederland. Heel vervelend voor de homoseksuele klasgenoten echter. De leraar moet gewoon heel streng zijn als het gaat om scholieren die antihomo-gedachten te openbaren en anderen daarmee besmetten.
  Overall beste user 2022 zaterdag 4 februari 2012 @ 19:42:47 #68
3928 Ulx
pi_107604552
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:34 schreef Elfletterig het volgende:
Het probleem hier is discipline en respect voor gezag. Dat kom je overal in de maatschappij tegen, overigens ook onder volwassenen. Ga dan niet raar staan kijken als jongeren dat gedrag overnemen.

Verder is er natuurlijk niks stoerder dan de homo-voorlichter uitschelden. Het probleem is hier: gebrek aan consequenties. Leraren (die al een enorm zwaar beroep hebben) en de klas niet meer kunnen handhaven, geen sancties voor de leerlingen die de les verzieken.

Dit soort zaken kun je alleen indammen met forse straffen. Voor minder deinzen slecht opgevoede jongeren niet terug.
"En Jantje, als jij die meneer nog een keer voor pisnicht uitmaakt, moet je met hem mee naar de lerarenkamer na schooltijd!"

Dan is het snel voorbij met die onzin.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_107604570
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:35 schreef De_Ilias het volgende:
Homo's zijn aandacht nooit zat, dat blijkt weer.
Moslims wel, wil je zeggen?

Dat er op scholen voorlichting over homoseksualiteit wordt gegeven, is dringend nodig. Uit jouw generaliserende opmerkingen (hier en in eerdere topics) blijkt nog eens waarom dat zo hard nodig is.

Verder valt die voorlichting gewoon onder lestijd. De leerlingen in kwestie verstoren dus gewoon de les. Dat wil je goedpraten?
  Overall beste user 2022 zaterdag 4 februari 2012 @ 19:44:00 #70
3928 Ulx
pi_107604602
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:40 schreef Semisane het volgende:

[..]

Dat zal, maar daarmee heb je mijn vraag niet beantwoord. Wat is die norm dan? Wat precies is normaal?
Ik,
  zaterdag 4 februari 2012 @ 19:44:08 #71
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_107604605
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:31 schreef Ulx het volgende:

[..]

heb je wat tegen nichten op tv dan?
Neuh, wel iets tegen de meeste Nederlandse (commerciële) zenders. Het niveau is bedroevend, laag, plat en heeft een totaal gebrek aan originaliteit en creativiteit.

Met name zender zoals SBS6, veronica of RTL. (Wellicht noem ik ze nu allemaal op...zou me niks verbazen. :')[/sub]

Dat je vrijwillig naar dat soort drek kijkt is wel het flamen waard eigenlijk. ;)
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_107604649
Ze zouden ook eens wat pedofielen van Martijn uit moeten nodig om voorlichting te geven, want er is nog steeds veel haat richting mensen met die geaardheid.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 19:46:54 #73
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_107604705
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:45 schreef DrDentz het volgende:
Ze zouden ook eens wat pedofielen van Martijn uit moeten nodig om voorlichting te geven, want er is nog steeds veel haat richting mensen met die geaardheid.
vind ik ook. Mensen snappen het verschil niet tussen pedofilie en kinderverkrachters.
pi_107604707
quote:
Liever zie ik betere voorlichting voor mensen die nog steeds over pedofilie beginnen als het onderwerp homoseksualiteit ter sprake komt.
pi_107604732
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 18:32 schreef Darksiders440 het volgende:
Dat gezeik ook altijd met die homo's. Gewoon lekker aanpassen aan de rest van Nederland en niemand zal er last van hebben.
Aanpassen = heteroseksueel doen?
pi_107604740
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:34 schreef Elfletterig het volgende:

Oe, ik voel me nu aangesproken, toon ik als volwassene geen respect voor gezag joh? :{.

Overigens denk ik 1) dat voorlichting over homoseksualiteit weliswaar nuttig is, maar dat je dat niet zo maar bij elke groep pubers kunt doen. Je moet even inschatten bij welke groep je dat wel en welke groep je dat niet kunt doen, en dan misschien later in hun schoolcarrière. Bij VWO groepen zul je dat sws wel kunnen doen, bij VMBO'ers wordt het heel moeilijk, misschien alleen doen in het laatste jaar?
en 2) denk ik toch weldegelijk dat zich hier de invloed van onze allochtone medelanders laat gelden... Ik heb ook wel eens een gesprekje gevoerd over dit soort onderwerpen en dan met volwassenen en je mond valt gewoon open. En dat zijn dan volwassenen. Ik denk toch wel dat het een ernstig probleem is ook, samenhangend met de Islam. Hoe op te lossen? I dunno.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 05-02-2012 15:02:12 ]
I´m back.
pi_107604767
quote:
13s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:43 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Moslims wel, wil je zeggen?

Dat er op scholen voorlichting over homoseksualiteit wordt gegeven, is dringend nodig. Uit jouw generaliserende opmerkingen (hier en in eerdere topics) blijkt nog eens waarom dat zo hard nodig is.

Verder valt die voorlichting gewoon onder lestijd. De leerlingen in kwestie verstoren dus gewoon de les. Dat wil je goedpraten?
Ik snap niet waarom jij altijd Islam en moslims erbij trekt terwijl ik nooit Moslim/Islam argumenten gebruik? Je gaat altijd teveel in op de persoon, jammer.

Het verstoren van een Les is nooit goed, zelfs als die Homovoorlichters komen, een ander goed idee is gewoon die Homo's tijdens de Les inhoudelijk kapot te maken, dat is nou echt leuk! Jammer dat mijn pubertijd voorbij is, en vroeger hadden wij op een openbare school nooit Homovoorlichting gekregen. Nu opeens is dat de norm? Staatsindoctrinatie is goed bezig zo te lezen.
pi_107604788
quote:
Pedo in klas = niet ok
pi_107604817
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:25 schreef Ulx het volgende:

[..]

Nou, ik begreep van een aanzienlijke groepering in het nederlandse parlement dat aanpassen tegenwoordig de norm is.
Mij boeit het helemaal niets of iemand agalmatofiel, acrotomofiel, aretifiel, argyrofiel, clinofiel, emetofiel, formicofiel, fornifiel, katoptronofiel, mysofiel, odaxelagniafiel, olfactofiel, plushofiel, podofiel iets anders dan pedofiel, scatofiel, sarilofiel, sitofiel, sthenolagniafiel, teratofiel, trichofiel, urolagniafiel, vorarefiel, haematofiel, nasofiel, capnolagniafiel, acarofiel, nyotaimoriofiel, omorashiofiel, tamakeriofiel, wakamezakefiel, of natuurlijk 'gewoon' homofiel zijn, zo lang ze mij daar maar niet lastig mee vallen. Als ik ergens vragen over heb ga ik wel naar HUN toe, ik plaats van dat ze ongevraagd naar MIJ komen.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_107604831
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:49 schreef JohannesKozijn het volgende:

[..]

Pedo in klas = niet ok
Daar gaan we al, alsof iedere pedofiel bij het minste geringste over gaat tot het aanranden van kinderen. Meer voorlichting is hard nodig.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 19:50:36 #81
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_107604844
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:37 schreef Ryon het volgende:

[..]

Dankzij Amsterdam dat een tijdje 'de gay capital of the world' was. Homo's mochten toen nog niet met elkaar trouwen ( :') )
Maar mede door die "gay capital of the world" kon de politiek er niet meer omheen, dat homo's mogen trouwen is een gevolg van die periode.

Dat had je voor die tijd (jaren '80) of bij gristelijk balkenendje er niet door heen gekregen hoor.

quote:
Dat betekent niet dat de rest van Nederland (ook wel alles buiten de A10, voor Amsterdammers ook wel het buitenland genoemd)
Dat zeg ik, Nederland was tolerant. 8-)

quote:
Maar dat boeit niet. Want daar wonen alleen boeren die op het land werken en bier drinken op hun Meifeesten. Homo's zijn natuurlijk door hun geaardheid verplicht om naar de modeacademie te gaan in Amsterdam en rosé te drinken op de Amsterdam Fashion week. Dat is pas emancipatie!
Ik ga naar geen van beide. Das pas emancipatie! 8-)
  zaterdag 4 februari 2012 @ 19:52:42 #82
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_107604930
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:44 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ik,
Dat geeft niet veel vertrouwen voor de toekomst. :X
  zaterdag 4 februari 2012 @ 19:54:18 #83
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_107604989
quote:
11s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:50 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Daar gaan we al, alsof iedere pedofiel bij het minste geringste over gaat tot het aanranden van kinderen. Meer voorlichting is hard nodig.
voorlichting voor iedereen imo. Niet alleen voor pubers.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 19:54:19 #84
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_107604991
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:47 schreef JohannesKozijn het volgende:

[..]

Aanpassen = heteroseksueel doen?
Zal hij even verbaast zijn als zijn vriendin door de eerste beste homo "die normaal doet" geneukt wordt. :')
pi_107605100
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:47 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Oe, ik voel me nu aangesproken, toon ik als volwassene geen respect voor gezag joh? :{.

Overigens denk ik 1) dat voorlichting over homoseksualiteit weliswaar nuttig is, maar dat je dat niet zo maar bij elke groep pubers kunt doen. Je moet even inschatten bij welke groep je dat wel en welke groep je dat niet kunt doen, en dan misschien later in hun schoolcarrière. Bij VWO groepen zul je dat sws wel kunnen doen, bij VMBO'ers wordt het heel moeilijk, misschien alleen doen in het laatste jaar?
en 2) denk ik toch weldegelijk dat hier de invloed van onze allochtone medelanders laat gelden... Ik heb ook wel eens een gesprekje gevoerd over dit soort onderwerpen en dan met volwassenen en je mond valt gewoon open. En dat zijn dan volwassenen. Ik denk toch wel dat het een ernstig probleem is ook, samenhangend met de Islam. Hoe op te lossen? I dunno.
Ten eerste: als jij je persoonlijk aangesproken wilt voelen, moet je dat maar doen. Ik doelde op volwassen mensen die steeds minder respect voor gezag tonen. Tegenwoordig is iedereen "mondig" en is elke maatregel "betutteling" en maken mensen alles "zelf wel uit".

Voorlichting over homoseksualiteit is dringend nodig, helaas. En dergelijke incidenten onderstrepen dat nog maar eens. Schooltype doet niet terzake, leeftijd niet. In algemene zin geldt altijd dat voorlichting bijdraagt aan gedragsbeïnvloeding. En dat geldt dus ook voor handhaving, dus voor het bestraffen van mensen die onacceptabel gedrag vertonen.

Dat moslims geen goede invloed op de zaak hebben, bestrijd ik niet. Maar ga alsjeblieft niet net doen alsof het alleen moslims zijn die zich misdragen.
  Overall beste user 2022 zaterdag 4 februari 2012 @ 19:59:01 #86
3928 Ulx
pi_107605174
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:49 schreef Resistor het volgende:

[..]

Mij boeit het helemaal niets of iemand agalmatofiel, acrotomofiel, aretifiel, argyrofiel, clinofiel, emetofiel, formicofiel, fornifiel, katoptronofiel, mysofiel, odaxelagniafiel, olfactofiel, plushofiel, podofiel iets anders dan pedofiel, scatofiel, sarilofiel, sitofiel, sthenolagniafiel, teratofiel, trichofiel, urolagniafiel, vorarefiel, haematofiel, nasofiel, capnolagniafiel, acarofiel, nyotaimoriofiel, omorashiofiel, tamakeriofiel, wakamezakefiel, of natuurlijk 'gewoon' homofiel zijn, zo lang ze mij daar maar niet lastig mee vallen. Als ik ergens vragen over heb ga ik wel naar HUN toe, ik plaats van dat ze ongevraagd naar MIJ komen.
Nou, ik denk dat voor het begrip van mensen die agalmatofiel, acrotomofiel, aretifiel, argyrofiel, clinofiel, emetofiel, formicofiel, fornifiel, katoptronofiel, mysofiel, odaxelagniafiel, olfactofiel, plushofiel, podofiel iets anders dan pedofiel, scatofiel, sarilofiel, sitofiel, sthenolagniafiel, teratofiel, trichofiel, urolagniafiel, vorarefiel, haematofiel, nasofiel, capnolagniafiel, acarofiel, nyotaimoriofiel, omorashiofiel, tamakeriofiel of wakamezakefiel zijn best wel steunend kan wwerken als bekende nederlanders uit de kast zouden komen met hun agalmatofiel, acrotomofiel, aretifiel, argyrofiel, clinofiel, emetofiel, formicofiel, fornifiel, katoptronofiel, mysofiel, odaxelagniafiel, olfactofiel, plushofiel, podofiel iets anders dan pedofiel, scatofiel, sarilofiel, sitofiel, sthenolagniafiel, teratofiel, trichofiel, urolagniafiel, vorarefiel, haematofiel, nasofiel, capnolagniafiel, acarofiel, nyotaimoriofiel, omorashiofiel, tamakeriofiel, wakamezakefiel zijn.
  Overall beste user 2022 zaterdag 4 februari 2012 @ 20:00:40 #87
3928 Ulx
pi_107605236
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:54 schreef Semisane het volgende:

[..]

Zal hij even verbaast zijn als zijn vriendin door de eerste beste homo "die normaal doet" geneukt wordt. :')
Kan hij met recht zeggen: "Hee flikker, blijf van mijn wijf af!"
pi_107605260
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:47 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

en 2) denk ik toch weldegelijk dat hier de invloed van onze allochtone medelanders laat gelden... Ik heb ook wel eens een gesprekje gevoerd over dit soort onderwerpen en dan met volwassenen en je mond valt gewoon open. En dat zijn dan volwassenen. Ik denk toch wel dat het een ernstig probleem is ook, samenhangend met de Islam. Hoe op te lossen? I dunno.
Kom op. Hoeveel VMBO'ers zijn er in Nederland? VMBO'er is tegenwoordig een scheldwoord geworden. Dus zouden Havo'ers en vwo'ers ook over iets anders wat voorlichting moeten krijgen.
  Redactie Sport zaterdag 4 februari 2012 @ 20:01:30 #89
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_107605269
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:48 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom jij altijd Islam en moslims erbij trekt terwijl ik nooit Moslim/Islam argumenten gebruik? Je gaat altijd teveel in op de persoon, jammer.

Het verstoren van een Les is nooit goed, zelfs als die Homovoorlichters komen, een ander goed idee is gewoon die Homo's tijdens de Les inhoudelijk kapot te maken, dat is nou echt leuk! Jammer dat mijn pubertijd voorbij is, en vroeger hadden wij op een openbare school nooit Homovoorlichting gekregen. Nu opeens is dat de norm? Staatsindoctrinatie is goed bezig zo te lezen.
Staatsindoctrinatie? Sommige mensen zijn echt paranoïde.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_107605273
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:48 schreef De_Ilias het volgende:

Sorry kerel, je overduidelijke homofobie is duidelijk islamitisch gevoed. Ga in vredesnaam niet de vermoorde onschuld spelen en doe nou niet net alsof je religieuze opvattingen geen enkele rol spelen in je benadering van dit onderwerp. Dat je religieus geïndoctrineerd bent, druipt er aan alle kanten af. Wees gewoon die trotse, kortzichtige moslim die je zo graag wilt zijn; draai niet om de hete brij heen.

Verder valt aan je antwoorden regelmatig op dat je eerst iets zinnigs of verstandigs zegt, maar dat je na pakweg 6-7 woorden beter kunt ophouden. Ook nu had het zinnetje "Het verstoren van een les is nooit goed" volstaan. Kennelijk was dat het eerste dat bij je opkwam, maar toen moest je van je religie toch weer even homo-bashen.

Homovoorlichting wordt tegenwoordig gegeven omdat het nodig is. Over indoctrinatie heb jij geen recht van spreken. Lees die PM nog maar eens die ik je heb gestuurd en waar ik verder geen enkele reactie meer op heb gekregen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')