Scholen .... zeg maar gerust strafkampen voor leraren.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:32 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nou, als ik die verhalen over de scholen van tegenwoordig hoor.....
dit ook. Als je 14 bent is het ook supercool om iedereen voor verrotte homo uit te schelden.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:34 schreef Ryon het volgende:
Met alle respect voor die voorlichters, maar de aandacht geilheid spat er weer vanaf. Seksualiteit is bij de 14/15 jarige een heet hangijzer. Dat was het vroeger, dat is het nu. Je hebt de afgelopen millennia onder een steen geleefd als je denkt als 'voorlichter' dat je respect per direct afdwingt bij 15-jarige leerlingen door op school even 10 minuten een verhaaltje te vertellen en klaar is kees
Dat weten zij ook wel. Maar de subsidiepot moet gevuld blijven.. Zeker in deze tijden.
realiteit en media kloppen nooit met elkaarquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:37 schreef Compatibel het volgende:
Dit soort taferelen zie je nooit bij het programma van Arie Boomsma. Daar roept iedereen altijd blij dat het helemaal te gek is.
Nope, maar ik heb wel eens voorlichting gegeven over andere onderwerpen in een wat vriendelijker setting. En ik heb die docu gezien vorig jaar.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:34 schreef n00b13 het volgende:
[..]
geef jij de voorlichting? Ben je er aan onderworpen? Kun je me er meer over vertellen?
Enige overeenstemming zou in dit geval wel betere televisie opleveren.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:38 schreef RAVW het volgende:
[..]
realiteit en media kloppen nooit met elkaar
Laatste twee jaar van de basisschool zou inderdaad beter zijn, dan ben je hopelijk de vorming van de afkeer voor.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:34 schreef Ryon het volgende:
Met alle respect voor die voorlichters, maar de aandacht geilheid spat er weer vanaf. Seksualiteit is bij de 14/15 jarige een heet hangijzer. Dat was het vroeger, dat is het nu. Je hebt de afgelopen millennia onder een steen geleefd als je denkt als 'voorlichter' dat je respect per direct afdwingt bij 15-jarige leerlingen door op school even 10 minuten een verhaaltje te vertellen en klaar is kees
Dat weten zij ook wel. Maar de subsidiepot moet gevuld blijven.. Zeker in deze tijden.
Ik zou m'n tv er voor afstoffen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:39 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Enige overeenstemming zou in dit geval wel betere televisie opleveren.
mwah. Het een ligt in het verlengde van het ander. De ene zegt kuthomo en de ander gooit er een schepje bovenop. Kan ik me wel voorstellen. Je zou eigenlijk moeten onderzoeken wat dit doet op de lange termijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:37 schreef Compatibel het volgende:
Dit soort taferelen zie je nooit bij het programma van Arie Boomsma. Daar roept iedereen altijd blij dat het helemaal te gek is.
- Edit. De homofobie van puberende tieners is nog wel uit te leggen. Schokkender vind ik de doodsbedreiging richting voorlichters.
Iedereen heeft weleens gescholden met homo en dit doet niks op de lange termijn. Het is vooral je omgeving die bepaald of je er iets tegen hebt of niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:41 schreef n00b13 het volgende:
[..]
mwah. Het een ligt in het verlengde van het ander. De ene zegt kuthomo en de ander gooit er een schepje bovenop. Kan ik me wel voorstellen. Je zou eigenlijk moeten onderzoeken wat dit doet op de lange termijn.
Maar dat komt toch vooral omdat ze de persoon in kwestie al kennen en dan is homoseksualiteit ineens een stuk makkelijker te accepteren. Ze weten immers dat hun vriend geen wappernicht is en ze waarderen hem al. Homoseksualiteit heeft dan een gezicht. Als zo'n jongen voor een groep onbekenden uit de kast zou komen (niet dat dat ooit zou gebeuren natuurlijk want dat heeft geen zin) zou de reactie heel anders zijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:37 schreef Compatibel het volgende:
- Edit. De homofobie van puberende tieners is nog wel uit te leggen. Schokkender vind ik de doodsbedreiging richting voorlichters.
ja maar dat hoop ik al jaren dat ze het een beetje echt gaan brengen ... maar ja dan kijkt er geen hond ... het moet wel een beetje mooi gebracht worden.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:39 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Enige overeenstemming zou in dit geval wel betere televisie opleveren.
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:29 schreef DeRakker. het volgende:
Kan niet een leraar van biologie voorlichting geven ofzo? die zullen niet uitgescholden worden.
NEE. Dat weet dus niet iedereen. Daarom.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:25 schreef NokNokNou het volgende:
Ik begrijp niet zo goed waarom er voorlichting gegeven moet worden ? We weten allemaal wat homo's zijn en dat zij niet zijn zoals het "ideale plaatje".
Dus?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
NEE. Dat weet dus niet iedereen. Daarom.
Dat helpt ook niet nee.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:55 schreef Ulx het volgende:
Om eerlijk te zijn kan ik geen homo meer zien.
Ik zet de TV aan of de Gerard Jolingen, Gordon's, Patricia Paayen, Patty Brards en weet ik wie nog meer die om het hardst zo nichterig mogelijk doen spuiten de beeldbuis uit. Ik begin homomoe te worden. Niet dat ik ze nou wil slaan of zo, maar dat krampachtige gejoehoe....Het werkt nu toch wel erg op mijn zenuwen. Ik begin een beetje sjagerijnig te worden van dat genicht de hele dag.
OK, let the flames begin.
Zo'n praatje werkt alleen averechts.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
NEE. Dat weet dus niet iedereen. Daarom.
Hij denkt dat iedereen dat weet. Ik vertel hem even dat niet iedereen dat weet.quote:
Nee hoor, er zijn genoeg klassen waar dit wel goed gaat.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zo'n praatje werkt alleen averechts.
Kijk jij dat?quote:
dat betwijfel ikquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn genoeg klassen waar dit wel goed gaat.
Alleen losers schelden met homo.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Iedereen heeft weleens gescholden met homo en dit doet niks op de lange termijn. Het is vooral je omgeving die bepaald of je er iets tegen hebt of niet.
Het werkt alleen averechts als het geforceerd overkomt. Net als homo's op tv: zwaar overdreven stereotypes die jongeren (en niet alleen jongeren) alleen maar verder irriteren.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zo'n praatje werkt alleen averechts.
Dat iets je ergert is inderdaad een goede reden om te zeggen dat alle homo's dood moeten.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:06 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Het werkt alleen averechts als het geforceerd overkomt. Net als homo's op tv: zwaar overdreven stereotypes die jongeren (en niet alleen jongeren) alleen maar verder irriteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |