abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107605866
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 20:04 schreef Semisane het volgende:
Qua leeftijd vast, maar mentaal zit je er nog hoor. :P
Nee, hij is religieus geïndoctrineerd. En dat is niet eens meer een mening, maar een feit. Een conclusie die ik heb kunnen trekken op tekstbijdragen van De_Ilias op dit forum, die naderhand zijn verwijderd, maar die hij wel via PM aan mij heeft gestuurd.

En ik vind religieuze indoctrinatie gevaarlijk. Mensen gaan er dan namelijk extremistische opvattingen op nahouden.
  Overall beste user 2022 zaterdag 4 februari 2012 @ 20:19:09 #102
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_107605888
quote:
15s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 20:18 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Nee, hij is religieus geïndoctrineerd. En dat is niet eens meer een mening, maar een feit. Een conclusie die ik heb kunnen trekken op tekstbijdragen van De_Ilias op dit forum, die naderhand zijn verwijderd, maar die hij wel via PM aan mij heeft gestuurd.

En ik vind religieuze indoctrinatie gevaarlijk. Mensen gaan er dan namelijk extremistische opvattingen op nahouden.
objection, hearsay!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 20:19:42 #103
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_107605905
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 20:14 schreef Ulx het volgende:

[..]

Hetgeen best een goede zaak zou zijn als dat zou gebeuren met een Gordon, een Gerard Joling, een Patricia Paay,, etc.
Ik zou me niet heel erg verbazen als een groot deel van de homoseksuelen het daar gewoon mee eens is. :D Hoewel ik niet wilt dat dat Paay-ding ook homo/lesbo is, maar goed dat weet jij natuurlijk wel...gezien je TV-kijk voorkeur. 8-)
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  zaterdag 4 februari 2012 @ 20:22:20 #104
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_107606004
quote:
15s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 20:18 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Och, het is niet zo zeer de indoctrinatie wat gevaarlijk is, maar eerder de fundamenten waarop een religie is gestoeld.

Ik denk niet dat je heel erg bang hoeft te worden van een extreem geïndoctrineerde jainist bijvoorbeeld. ;)
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_107606032
quote:
13s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 20:01 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Sorry kerel, je overduidelijke homofobie is duidelijk islamitisch gevoed. Ga in vredesnaam niet de vermoorde onschuld spelen en doe nou niet net alsof je religieuze opvattingen geen enkele rol spelen in je benadering van dit onderwerp. Dat je religieus geïndoctrineerd bent, druipt er aan alle kanten af. Wees gewoon die trotse, kortzichtige moslim die je zo graag wilt zijn; draai niet om de hete brij heen.

Verder valt aan je antwoorden regelmatig op dat je eerst iets zinnigs of verstandigs zegt, maar dat je na pakweg 6-7 woorden beter kunt ophouden. Ook nu had het zinnetje "Het verstoren van een les is nooit goed" volstaan. Kennelijk was dat het eerste dat bij je opkwam, maar toen moest je van je religie toch weer even homo-bashen.

Homovoorlichting wordt tegenwoordig gegeven omdat het nodig is. Over indoctrinatie heb jij geen recht van spreken. Lees die PM nog maar eens die ik je heb gestuurd en waar ik verder geen enkele reactie meer op heb gekregen.
Je bewijst weer eens vol te zitten met vooroordelen, ik neem je het ook niet kwalijk. Ik weet van mezelf dat ik niet geïndoctrineerd bent, door niemand niet. Misschien ben ik Homofoob in de zin dat ik tegen Homoseksualiteit ben en tegen het verspreiden van Homoseksualiteit, maar daarvoor heb ik geldige redenen. Als mens en als moslim. Zelf gebruik ik hier natuurlijk geen Islamitische argumenten omdat die niet accepteerbaar zijn bij niet-gelovigen, dat is ook logisch toch? Daarom spreek ik uit Menselijk gedachtegoed, meer niet.

Je beschuldigt weer eens zoals altijd en zit vol zelfgelijk, dat is het minpunt van jou, je hebt veel zelfgelijk en vind jou opinie altijd de belangrijkste en sterkste, en alles wat je niet goed vind is slecht.

Wat betreft die PM, als je wilt kan ik er verder op ingaan, maar of het veel zin met jou heeft? Dat denk ik niet, maar ik zal het proberen.
pi_107606185
Ik denk trouwens dat Justin bieber juist gehaat wordt omdat men denkt dat hij homo is.
pi_107606233
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 20:27 schreef JohannesKozijn het volgende:
Ik denk trouwens dat Justin bieber juist gehaat wordt omdat men denkt dat hij homo is.
Dat lijkt me niet. Ik denk dat de homo's hem haten omdat men denkt dat hij homo is en de homo's een slechte naam geeft.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_107606243
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 20:26 schreef Semisane het volgende:

[..]

Hoe moet ik dat nou weten?!? Ik weet nauwelijks iets af van wat er zich afspeelt in bekent Nederland.
Zelfde. Enige wat ik weet is dat Gordon, Gerard Joling, Paul de Leeuw en tv-talentenjachten heel populair zijn.
pi_107606277
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 20:28 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat lijkt me niet. Ik denk dat de homo's hem haten omdat men denkt dat hij homo is en de homo's een slechte naam geeft.
Nou hahahahahaha wat grappig
  zaterdag 4 februari 2012 @ 20:32:10 #110
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_107606343
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 20:22 schreef De_Ilias het volgende:
Ik weet van mezelf dat ik niet geïndoctrineerd bent, door niemand niet. Misschien ben ik Homofoob in de zin dat ik tegen Homoseksualiteit ben en tegen het verspreiden van Homoseksualiteit
Schattig ende lief. :') Je bent dan niet waarschijnlijk homofood, dan ben je het gewoon. :P

quote:
maar daarvoor heb ik geldige redenen
Wat? Je kreeg er een certificaatje bij? :D

quote:
Als mens en als moslim. Zelf gebruik ik hier natuurlijk geen Islamitische argumenten omdat die niet accepteerbaar zijn bij niet-gelovigen, dat is ook logisch toch? Daarom spreek ik uit Menselijk gedachtegoed, meer niet.
Moet je niet doen joh, zowel religieuze als "menselijke" argumenten wat je dan ook met het laatste bedoelt snijden geen hout, maar met religieuze argumenten kan je tenminste nog met je boekje zwaaien. :')
  Overall beste user 2022 zaterdag 4 februari 2012 @ 20:33:44 #111
3928 Ulx
pi_107606423
Nou ja, het biologische nut van homosexualiteit ontgaat me ook een beetje. Voortplantingstechnisch gezien.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 20:34:02 #112
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_107606428
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 20:27 schreef JohannesKozijn het volgende:
Ik mag hopen van niet...ik zit eigenlijk nog altijd te hopen op Christian Bale of is dat te veel gevraagd. O-)
pi_107606457
quote:

[..]

Je bewijst weer eens vol te zitten met vooroordelen, ik neem je het ook niet kwalijk. Ik weet van mezelf dat ik niet geïndoctrineerd bent, door niemand niet. Misschien ben ik Homofoob in de zin dat ik tegen Homoseksualiteit ben en tegen het verspreiden van Homoseksualiteit, maar daarvoor heb ik geldige redenen. Als mens en als moslim. Zelf gebruik ik hier natuurlijk geen Islamitische argumenten omdat die niet accepteerbaar zijn bij niet-gelovigen, dat is ook logisch toch? Daarom spreek ik uit Menselijk gedachtegoed, meer niet.

Je beschuldigt weer eens zoals altijd en zit vol zelfgelijk, dat is het minpunt van jou, je hebt veel zelfgelijk en vind jou opinie altijd de belangrijkste en sterkste, en alles wat je niet goed vind is slecht.

Wat betreft die PM, als je wilt kan ik er verder op ingaan, maar of het veel zin met jou heeft? Dat denk ik niet, maar ik zal het proberen.
Wat een zin. :D :'( :D En wat zijn die geldige redenen dan?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 20:36:54 #114
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_107606521
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 20:33 schreef Ulx het volgende:
Nou ja, het biologische nut van homosexualiteit ontgaat me ook een beetje. Voortplantingstechnisch gezien.
Biologisch is er maar weinig nuttig, daar zou ik het niet echt op gaan gooien als argument tegen homoseksualiteit. :D
  Overall beste user 2022 zaterdag 4 februari 2012 @ 20:39:01 #115
3928 Ulx
pi_107606598
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 20:36 schreef Semisane het volgende:

[..]

Biologisch is er maar weinig nuttig, daar zou ik het niet echt op gaan gooien als argument tegen homoseksualiteit. :D
Gerard Joling is inderdaad een beter argument tegen homosexualiteit.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 20:40:09 #116
351424 Skitzofrenix
Wat denk je wel niet?
pi_107606642
Het is sowieso niet normaal dat er zoveel agressie word gebruikt in het onderwijs.
''Je kunt over alles nadenken, maar het helpt natuurlijk niet''
pi_107606729
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 20:40 schreef Skitzofrenix het volgende:
Het is sowieso niet normaal dat er zoveel agressie word gebruikt in het onderwijs.
Tegenwoordig wel
pi_107606787
quote:

Nee, laat die PM maar achterwege; verspilling van jouw en mijn tijd. Laat ik alvast zeggen dat ik niet nog een keer reageer.

Het probleem - en eigenlijk is het best ernstig - is dat jij degene bent die vol zit met vooroordelen, maar je bent zo ver heen dat je het niet eens meer merkt.

In de zin dat je 'misschien homofoob bent', kun je gewoon het woord misschien weglaten. Je bent homofoob, wees er alsjeblieft 'trots' op en draai er niet omheen.

Dat je 'geldige redenen' meent te hebben als mens om tegen de 'verspreiding' van homoseksualiteit te zijn (alsof het een besmettelijke ziekte is), is simpelweg hilarisch. Dat je dat soort opvattingen als conservatieve moslim hebt, valt te snappen. De homohaat is je religieus gezien geweldig aangeleerd. Maar als mens? Laten we gewoon vaststellen dat je niet als mens redeneert, maar als moslim. Dat je moslim bent, heeft je mens-zijn allang naar de achtergrond verdrongen. Je hebt dat alleen zelf nog niet niet in de gaten.

Of ik mijn mening goed vind, doet totaal niet terzake. Wat opvalt, is dat jouw mening op geen enkele manier feitelijk is onderbouwd en dat je puur redeneert vanuit je zogenaamde 'menselijke' opvattingen, die in werkelijkheid volledig religieus doorspekt zijn. Je wilt niet eens anders denken dan je doet, je wilt de zaak niet eens vanuit een ander perspectief bekijken.

Ik ben eerlijk gezegd wel klaar met jou.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2012 20:46:36 ]
  zaterdag 4 februari 2012 @ 20:46:25 #119
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_107606863
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 20:39 schreef Ulx het volgende:

[..]

Gerard Joling is inderdaad een beter argument tegen homosexualiteit.
Absoluut...het moet toch pijnlijk zijn voor een homoseksueel als hij zich enkel kan identificeren met zo'n figuur...en dan daar ook nog commentaar op krijgen van hetero's. Het leven is wel degelijk oneerlijk als je het zo bekijkt. :')
pi_107607009
quote:

[..]

Je bewijst weer eens vol te zitten met vooroordelen, ik neem je het ook niet kwalijk. Ik weet van mezelf dat ik niet geïndoctrineerd bent, door niemand niet. Misschien ben ik Homofoob in de zin dat ik tegen Homoseksualiteit ben en tegen het verspreiden van Homoseksualiteit, maar daarvoor heb ik geldige redenen.
als je de redenen niet geeft zullen het wel geen goede redenen zijn
quote:
Als mens en als moslim. Zelf gebruik ik hier natuurlijk geen Islamitische argumenten omdat die niet accepteerbaar zijn bij niet-gelovigen, dat is ook logisch toch? Daarom spreek ik uit Menselijk gedachtegoed, meer niet.

pi_107607029

tzijn inderdaad niet mijn favo's
  zaterdag 4 februari 2012 @ 20:51:11 #122
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_107607038
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 20:48 schreef Ulx het volgende:

[..]

Juist, ben je net bezig om lekker geaccepteerd te worden, komt zo'n gierende relnicht elke dag zijn hoofd op de TV laten zien.
Jij kan het blijkbaar weten, je kijkt die bagger. :P

Maar is dat niet reden genoeg dan om homo's een beetje lief te behandelen? Ze hebben het blijkbaar al moeilijk zat met de Jolings en Gordon's. ;(
pi_107607128
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 20:48 schreef Ulx het volgende:

[..]

Juist, ben je net bezig om lekker geaccepteerd te worden, komt zo'n gierende relnicht elke dag zijn hoofd op de TV laten zien.
of je nu tegen een homo of hetero aandachtsgeile bn'er kijkt

of beter kijk er gewoon niet naar
  Overall beste user 2022 zaterdag 4 februari 2012 @ 20:55:31 #124
3928 Ulx
pi_107607192
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 20:53 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

of je nu tegen een homo of hetero aandachtsgeile bn'er kijkt

of beter kijk er gewoon niet naar
Ach, hetero, bi, of homo, wat mij betreft zijn het allemaal flikkers.
pi_107607883
-edit- Heeftt niets meer met een mening te maken

[ Bericht 88% gewijzigd door paddy op 05-02-2012 14:54:07 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')