Nee, hij is religieus geïndoctrineerd. En dat is niet eens meer een mening, maar een feit. Een conclusie die ik heb kunnen trekken op tekstbijdragen van De_Ilias op dit forum, die naderhand zijn verwijderd, maar die hij wel via PM aan mij heeft gestuurd.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:04 schreef Semisane het volgende:
Qua leeftijd vast, maar mentaal zit je er nog hoor.
objection, hearsay!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, hij is religieus geïndoctrineerd. En dat is niet eens meer een mening, maar een feit. Een conclusie die ik heb kunnen trekken op tekstbijdragen van De_Ilias op dit forum, die naderhand zijn verwijderd, maar die hij wel via PM aan mij heeft gestuurd.
En ik vind religieuze indoctrinatie gevaarlijk. Mensen gaan er dan namelijk extremistische opvattingen op nahouden.
Ik zou me niet heel erg verbazen als een groot deel van de homoseksuelen het daar gewoon mee eens is.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:14 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hetgeen best een goede zaak zou zijn als dat zou gebeuren met een Gordon, een Gerard Joling, een Patricia Paay,, etc.
Och, het is niet zo zeer de indoctrinatie wat gevaarlijk is, maar eerder de fundamenten waarop een religie is gestoeld.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, hij is religieus geïndoctrineerd. En dat is niet eens meer een mening, maar een feit. Een conclusie die ik heb kunnen trekken op tekstbijdragen van De_Ilias op dit forum, die naderhand zijn verwijderd, maar die hij wel via PM aan mij heeft gestuurd.
En ik vind religieuze indoctrinatie gevaarlijk. Mensen gaan er dan namelijk extremistische opvattingen op nahouden.
Je bewijst weer eens vol te zitten met vooroordelen, ik neem je het ook niet kwalijk. Ik weet van mezelf dat ik niet geïndoctrineerd bent, door niemand niet. Misschien ben ik Homofoob in de zin dat ik tegen Homoseksualiteit ben en tegen het verspreiden van Homoseksualiteit, maar daarvoor heb ik geldige redenen. Als mens en als moslim. Zelf gebruik ik hier natuurlijk geen Islamitische argumenten omdat die niet accepteerbaar zijn bij niet-gelovigen, dat is ook logisch toch? Daarom spreek ik uit Menselijk gedachtegoed, meer niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sorry kerel, je overduidelijke homofobie is duidelijk islamitisch gevoed. Ga in vredesnaam niet de vermoorde onschuld spelen en doe nou niet net alsof je religieuze opvattingen geen enkele rol spelen in je benadering van dit onderwerp. Dat je religieus geïndoctrineerd bent, druipt er aan alle kanten af. Wees gewoon die trotse, kortzichtige moslim die je zo graag wilt zijn; draai niet om de hete brij heen.
Verder valt aan je antwoorden regelmatig op dat je eerst iets zinnigs of verstandigs zegt, maar dat je na pakweg 6-7 woorden beter kunt ophouden. Ook nu had het zinnetje "Het verstoren van een les is nooit goed" volstaan. Kennelijk was dat het eerste dat bij je opkwam, maar toen moest je van je religie toch weer even homo-bashen.
Homovoorlichting wordt tegenwoordig gegeven omdat het nodig is. Over indoctrinatie heb jij geen recht van spreken. Lees die PM nog maar eens die ik je heb gestuurd en waar ik verder geen enkele reactie meer op heb gekregen.
Dat lijkt me niet. Ik denk dat de homo's hem haten omdat men denkt dat hij homo is en de homo's een slechte naam geeft.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:27 schreef JohannesKozijn het volgende:
Ik denk trouwens dat Justin bieber juist gehaat wordt omdat men denkt dat hij homo is.
Zelfde. Enige wat ik weet is dat Gordon, Gerard Joling, Paul de Leeuw en tv-talentenjachten heel populair zijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:26 schreef Semisane het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nou weten?!? Ik weet nauwelijks iets af van wat er zich afspeelt in bekent Nederland.
Nou hahahahahaha wat grappigquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet. Ik denk dat de homo's hem haten omdat men denkt dat hij homo is en de homo's een slechte naam geeft.
Schattig ende lief.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:22 schreef De_Ilias het volgende:
Ik weet van mezelf dat ik niet geïndoctrineerd bent, door niemand niet. Misschien ben ik Homofoob in de zin dat ik tegen Homoseksualiteit ben en tegen het verspreiden van Homoseksualiteit
Wat? Je kreeg er een certificaatje bij?quote:maar daarvoor heb ik geldige redenen
Moet je niet doen joh, zowel religieuze als "menselijke" argumenten wat je dan ook met het laatste bedoelt snijden geen hout, maar met religieuze argumenten kan je tenminste nog met je boekje zwaaien.quote:Als mens en als moslim. Zelf gebruik ik hier natuurlijk geen Islamitische argumenten omdat die niet accepteerbaar zijn bij niet-gelovigen, dat is ook logisch toch? Daarom spreek ik uit Menselijk gedachtegoed, meer niet.
Ik mag hopen van niet...ik zit eigenlijk nog altijd te hopen op Christian Bale of is dat te veel gevraagd.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:27 schreef JohannesKozijn het volgende:
Ik denk trouwens dat Justin bieber juist gehaat wordt omdat men denkt dat hij homo is.
Wat een zin.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:22 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Je bewijst weer eens vol te zitten met vooroordelen, ik neem je het ook niet kwalijk. Ik weet van mezelf dat ik niet geïndoctrineerd bent, door niemand niet. Misschien ben ik Homofoob in de zin dat ik tegen Homoseksualiteit ben en tegen het verspreiden van Homoseksualiteit, maar daarvoor heb ik geldige redenen. Als mens en als moslim. Zelf gebruik ik hier natuurlijk geen Islamitische argumenten omdat die niet accepteerbaar zijn bij niet-gelovigen, dat is ook logisch toch? Daarom spreek ik uit Menselijk gedachtegoed, meer niet.
Je beschuldigt weer eens zoals altijd en zit vol zelfgelijk, dat is het minpunt van jou, je hebt veel zelfgelijk en vind jou opinie altijd de belangrijkste en sterkste, en alles wat je niet goed vind is slecht.
Wat betreft die PM, als je wilt kan ik er verder op ingaan, maar of het veel zin met jou heeft? Dat denk ik niet, maar ik zal het proberen.
Biologisch is er maar weinig nuttig, daar zou ik het niet echt op gaan gooien als argument tegen homoseksualiteit.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:33 schreef Ulx het volgende:
Nou ja, het biologische nut van homosexualiteit ontgaat me ook een beetje. Voortplantingstechnisch gezien.
Gerard Joling is inderdaad een beter argument tegen homosexualiteit.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:36 schreef Semisane het volgende:
[..]
Biologisch is er maar weinig nuttig, daar zou ik het niet echt op gaan gooien als argument tegen homoseksualiteit.
Tegenwoordig welquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:40 schreef Skitzofrenix het volgende:
Het is sowieso niet normaal dat er zoveel agressie word gebruikt in het onderwijs.
Nee, laat die PM maar achterwege; verspilling van jouw en mijn tijd. Laat ik alvast zeggen dat ik niet nog een keer reageer.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:22 schreef De_Ilias het volgende:
Je bewijst weer eens vol te zitten met vooroordelen, ik neem je het ook niet kwalijk. Ik weet van mezelf dat ik niet geïndoctrineerd bent, door niemand niet. Misschien ben ik Homofoob in de zin dat ik tegen Homoseksualiteit ben en tegen het verspreiden van Homoseksualiteit, maar daarvoor heb ik geldige redenen. Als mens en als moslim. Zelf gebruik ik hier natuurlijk geen Islamitische argumenten omdat die niet accepteerbaar zijn bij niet-gelovigen, dat is ook logisch toch? Daarom spreek ik uit Menselijk gedachtegoed, meer niet.
Je beschuldigt weer eens zoals altijd en zit vol zelfgelijk, dat is het minpunt van jou, je hebt veel zelfgelijk en vind jou opinie altijd de belangrijkste en sterkste, en alles wat je niet goed vind is slecht.
Wat betreft die PM, als je wilt kan ik er verder op ingaan, maar of het veel zin met jou heeft? Dat denk ik niet, maar ik zal het proberen.
Absoluut...het moet toch pijnlijk zijn voor een homoseksueel als hij zich enkel kan identificeren met zo'n figuur...en dan daar ook nog commentaar op krijgen van hetero's. Het leven is wel degelijk oneerlijk als je het zo bekijkt.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:39 schreef Ulx het volgende:
[..]
Gerard Joling is inderdaad een beter argument tegen homosexualiteit.
als je de redenen niet geeft zullen het wel geen goede redenen zijnquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:22 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Je bewijst weer eens vol te zitten met vooroordelen, ik neem je het ook niet kwalijk. Ik weet van mezelf dat ik niet geïndoctrineerd bent, door niemand niet. Misschien ben ik Homofoob in de zin dat ik tegen Homoseksualiteit ben en tegen het verspreiden van Homoseksualiteit, maar daarvoor heb ik geldige redenen.
quote:Als mens en als moslim. Zelf gebruik ik hier natuurlijk geen Islamitische argumenten omdat die niet accepteerbaar zijn bij niet-gelovigen, dat is ook logisch toch? Daarom spreek ik uit Menselijk gedachtegoed, meer niet.
Jij kan het blijkbaar weten, je kijkt die bagger.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:48 schreef Ulx het volgende:
[..]
Juist, ben je net bezig om lekker geaccepteerd te worden, komt zo'n gierende relnicht elke dag zijn hoofd op de TV laten zien.
of je nu tegen een homo of hetero aandachtsgeile bn'er kijktquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:48 schreef Ulx het volgende:
[..]
Juist, ben je net bezig om lekker geaccepteerd te worden, komt zo'n gierende relnicht elke dag zijn hoofd op de TV laten zien.
Ach, hetero, bi, of homo, wat mij betreft zijn het allemaal flikkers.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:53 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
of je nu tegen een homo of hetero aandachtsgeile bn'er kijkt
of beter kijk er gewoon niet naar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |