SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Vaste CrewSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De AanschuifgastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overige charactersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vaste onderdelen:
Het programma kent een aantal terugkerende onderdelen:Gillette Pro Klassement (Spelers/Elftal van de Week)
Overzicht van gespeelde wedstrijden in de Jupiler League
Financiële uitleg door Mattijs Manders (Graydon)
Muzikale bijdrage van Danny Vera
Vragen stellen?
Een vraag stellen aan Johan Derksen, Wilfred Genee, René van der Gijp of de gast van de avond kan hier.
Aflevering gemist?
Terugkijken kan via RTL XL of de site van RTL Voetbal (tabblad 'Gemist'). Hiervoor is Silverlight vereist. Meestal vind je vrij snel na de uitzending in dit topic ook een .mp4-link naar de uitzending.
SigaarSnor
Daarnaast kun je terecht op de weblog van SigaarSnor. Daar vind je filmpjes van de grappigste momenten en meest opmerkelijke uispraken, compilaties van de uitzendingen en allerlei overig nieuws rondom het programma en de hoofdrolspelers:http://sigaarsnor.blogspot.com/ ~ (RSS-feed) (Nieuwsbrief) (Twitter) (YouTube)
BingokaartenJohan Derksen
Wilfred Genee
René van der Gijp
Fantopics:
Johan, René en Wilfred hebben allen een eigen fantopic op het FOK!forum:Johan Derksen #20 Altijd in de spotlights.
René van der Gijp #2 nu ook als analist
Wilfred Genee fantopic
Televizierring
Op vrijdag 21 oktober 2011 heeft Voetbal International de gouden televizier-ring gewonnen. De overige deelnemers waren 'Wie is de Mol' en 'The voice of Holland'. VI heeft echter overtuigend gewonnen met 37% van de stemmen.![]()
Voorgaande topics:
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7 #8 #9 #10 #11 #12 #13 #14 #15 #16 #17 #18 #19 #20 #21 #22 #23 #24 #25 #26 #27 #28 #29 #30 #31 #32 #33 #34 #35 #36 #37 #38 #39 #40 #41 #42 #43 #44 #45 #46 #47 #48 #49 #50 #51 #52 #53 #54 #55 #56 #57 #58 #59 #60 #61 #62 #63 #64 #65 #66 #67 #68 #69 #70 #71 #72 #73 #74 #75 #76 #77 #78 #79 #80 #81 #82 #83 #84 #85 #86 ~ VI Oranje: #1 #2 #3 #4 #5 #6 #7 #8 #9 #10 #11 #12 #13 #14 #15 #16 #17 #18 #19 #20 #21 #22 #23 #24 #25 #26 #27 #28 #29 #30 #31 #32 #33 #34 #35 #36 #37 #38 #39 #40 #41 #42 #43 #44 ~ #87 #88 #89 #90 #91 #92 #93 #94 #95 #96 #97 #98 #99 #100 #101 #102 #103 #104 #105 #106 #107 #108 #109 #110 #111 #112 #113 #114 #115 #116 #117 #118 #119 #120 #121 #122 #123 #124 #125 #126 #127 #128 #129 #130 #131 #132 #133 #134 #135 #136 #137 #138 #139 #140 #141 #142 #143 #144 #145 #146 #147 #148 #149 #150 #151 #152 #300
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). Laatste update: Rickazio
Nieuw topic aanmaken? Klik hier voor de juiste openingspost!
Overige top-gifs (open .gif apart voor grotere versie)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry verkeerde naam.![]()
weinig publiek... RTL-boycotters!President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:34 schreef Ties02 het volgende:
Bonobo dikke debiel maak eens aan met je topic<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Ja zo snel ben ik niet, ik open nooit topics.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:34 schreef Ties02 het volgende:
Bonobo dikke debiel maak eens aan met je topic
kreeg ook niet echt de kans, zit als een dwaas te knippen plakken
Feyenoord!!! * Barça![]()
Wat een afzichtelijk jasje van Johan, ik zie de sigarenrook erin hangen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Jongen je had tijd zatquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:35 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ja zo snel ben ik niet ik open nooit topics.
kreeg ook niet echt de kans![]()
Nee man, dit is modequote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:35 schreef Mani89 het volgende:
Wat een afzichtelijk jasje van Johan, ik zie de sigarenrook erin hangen.![]()
![]()
wat hebbe gij gezopenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:35 schreef ZuidGrens het volgende:
Het is koud het is guur gooi Studio Voetbal op het vuur jalalalalalaThere are only 151 Pokémon.![]()
Nu al een genot deze uitzending.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Gewoon doorvoetballen!President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy![]()
Ik zat ondertussen even VI te kijken, sorry.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
51 seconden nodig hebben om een reactie te typen.![]()
Wel erg rustig vandaag, de kou treft ook de harde kernquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:40 schreef ZuidGrens het volgende:
Is iedereen aan het mailen m.b.t. RTL?![]()
Sasquatch, Bigfoot ?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:40 schreef DrDentz het volgende:
Yeti de verschrikkelijke sneeuwman![]()
Hoorde jullie 'm jongens? Zeker te gevat voor jullie.Feyenoord!!! * Barça![]()
ik heb met veel plezier in de sneeuw gevoetbald. zoals een eckte baas betaamdThere are only 151 Pokémon.![]()
Oké.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wel erg rustig vandaag, de kou treft ook de harde kern![]()
Idd... een beetje tegenslag en hij is een half jaar labielquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:41 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Gijpie is sowieso een mietje. Een baas, maar een mietje.![]()
![]()
wtf doe je dan bij Lelystad
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
GadverBeatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Genee is echt te glad geschminkt vandaag en bruin als een skileraar
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
De voorzitter van de Bert van Marwijk-fanclub zei wel dat Makaay zogenaamd geblesseerd was omdat hij niet op de tribune wilde zitten terwijl Van Basten dit in vertrouwen had verteld.![]()
Genee lijkt de dorpspastoor wel met zijn nieuwe kapsel.Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".![]()
Wat moet je met zon onstabiele gek als Douglas, sowieso ergens een rode kaart.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:46 schreef tralalala het volgende:
Het gaat kut bij de club==>Zin in Oranje==>Wereldkampioen![]()
![]()
Clasie en Nelomquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:47 schreef ZuidGrens het volgende:
Over een half jaar is alles anders.
Maar Bert moet Van Wolfswinkel en Schaars erbij gaan halen.![]()
Afellay, flikker toch op man. Zwaar overschat die jongen, echt geen basisspeler voor Oranje if you ask me.![]()
Vorm ipv Stekelenburg.Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Marokkaan he.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:48 schreef muzas het volgende:
Afellay
Die heeft 8 maanden op zn anus gezeten![]()
++++quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:48 schreef ZuidGrens het volgende:
Afellay, flikker toch op man. Zwaar overschat die jongen, echt geen basisspeler voor Oranje if you ask me.![]()
Wat een vergelijking van Gijp![]()
Zonder Xavi, Iniesta, Busquets, Puyol, Casillas en Fabregas maakt Spanje ook geen kans.![]()
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zonder Xavi, Iniesta, Busquets, Puyol, Casillas en Fabregas maakt Spanje ook geen kans.![]()
![]()
Die zit alleen maar bij Oranje om betere carriere-mogelijkheden.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:48 schreef ZuidGrens het volgende:
Afellay, flikker toch op man. Zwaar overschat die jongen, echt geen basisspeler voor Oranje if you ask me.President Camacho
Ja jij hebt z'n verhaal begrepenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
![]()
is dat een stripfiguurquote:Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Dat ook ja.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Die zit alleen maar bij Oranje om betere carriere-mogelijkheden.
Wollah kaken op elkaar bij Wilhelmus jij weet zelluf![]()
Ajax
Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')![]()
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:51 schreef ZuidGrens het volgende:
El Hamdaoui, wat een mongool met z'n schele incestkop.![]()
Ja, hij schitterde bij Nederland - Zweden, en vervolgens belt Barcelona hem. Zonder Oranje zat hij waarschijnlijk bij een Duitse subtopper ofzo.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:50 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dat ook ja.
Wollah kaken op elkaar bij Wilhelmus jij weet zellufPresident Camacho
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:52 schreef inZanity het volgende:
El Hamdaoui heeft gewoon gellijk? Waarom zou ie er op achteruitgaan willen gaan.. ?als het caland niet is ben jij het wel..
![]()
Die Lens is ook een louche randcrimineel zeg.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Wat?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:52 schreef inZanity het volgende:
El Hamdaoui heeft gewoon gellijk? Waarom zou ie er op achteruitgaan willen gaan.. ?![]()
Had ie wel in de basis gestaanquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, hij schitterde bij Nederland - Zweden, en vervolgens belt Barcelona hem. Zonder Oranje zat hij waarschijnlijk bij een Duitse subtopper ofzo.![]()
![]()
Krijgen we deze mongolen-usert weer. Op en top troll deze man.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:52 schreef inZanity het volgende:
El Hamdaoui heeft gewoon gellijk? Waarom zou ie er op achteruitgaan willen gaan.. ?![]()
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:52 schreef inZanity het volgende:
El Hamdaoui heeft gewoon gellijk. Waarom zou ie er op achteruitgaan willen gaan.. ?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]als het caland niet is ben jij het wel..
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')![]()
Ha ddat evenb eerder gezegdquote:
Vanaf nu;)quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:54 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ha ddat evenb eerder gezegd![]()
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:54 schreef Ties02 het volgende:
Ik voel dus precies wat Gijpie verwoordt![]()
Of je zegt gewoon als speler ja daar krijg ik meer betaald.. ipv die hele praatjes over ja mogelijkheden en carriere en ga jullie missen.. kut praatjes, zeg gewoon ik ga voor het geld.
Heb ik geen moeite mee, ik heb een hekel aan die neppe kut clubliefde praatjes.![]()
Helaas wel.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:54 schreef ZuidGrens het volgende:
Gijpie heeft gelijk, he-le-maal gelijk.![]()
![]()
Wie mist dat oude kapsel van Genee ook een beetje?President Camacho
Ik zou er geen 2de-handsje van kopen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:54 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Wie mist dat oude kapsel van Genee ook een beetje?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:dan stop met moderator zijn, denk je dat een brandweer man ook kan zeggen ja nu niet want VI is bezig, laat dat huis maar afbranden.
![]()
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:56 schreef ZuidGrens het volgende:
05.00 uur, dan lig ik er godverdomme net in!
AFC AJAX![]()
Goeie vergelijking man.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]dan stop met moderator zijn, denk je dat een brandweer man ook kan zeggen ja nu niet want VI is bezig, laat dat huis maar afbranden.
![]()
Niet op de Boer?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:56 schreef Joooo-pi het volgende:
gadver, stuur aub een groepje hooligans op die hamdoei af![]()
Wel als jij in dat huis zit.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]dan stop met moderator zijn, denk je dat een brandweer man ook kan zeggen ja nu niet want VI is bezig, laat dat huis maar afbranden.
Noot noot.![]()
Op de Boer mogen ze iemand met een bosje bloemen sturenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:57 schreef ZuidGrens het volgende:
Komt er nog reclame, moet pissen/chips pakken/verwarming hoger zetten.
AFC AJAX![]()
Wat was nou de afspraak?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:57 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Op de Boer mogen ze iemand met een bosje bloemen sturen![]()
quote:
Wat doe je?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:57 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Hypocriet.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:57 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Black Sabbathical[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^![]()
Dit is de laatste reactie op jou, want ik mag niet meer reageren van andere mensen ok ja is goed gr ja ok gr grquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
1x raden..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:59 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik schakel net in, waar gaat het over?inderdaad ajax.
![]()
Over het weerquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:59 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik schakel net in, waar gaat het over?![]()
Ik ben PSV'er en zie Van Gaal na Van Marwijk als de beste optie om trainer van ons clubke te worden.![]()
Voetbalquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:59 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik schakel net in, waar gaat het over?
heitieh![]()
Stop met infighting jongens, dat is de tactiek van RTL,
we moeten met z'n allen tegen de vijand!!Feyenoord!!! * Barça![]()
Onderwaterhockey.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:59 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik schakel net in, waar gaat het over?![]()
Ajax is topclub, Topclub,Topclub,naar een topclub.. aldus Narsingh
Ik zou het als PSV supporter echt niet goed vinden. Zeker niet met de recente geschiedenis.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:00 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik ben PSV'er en zie Van Gaal na Van Marwijk als de beste optie om trainer van ons clubke te worden.![]()
Hij komt niet al te snugger overquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:02 schreef muzas het volgende:
Als Narsignghgngh (oid) slim is, gaat ie niet naar die choas in Amsterdam[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
Eindbaas ^O^![]()
Ajaxquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:02 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Ajax is topclub, Topclub,Topclub,naar een topclub.. aldus Narsingh![]()
![]()
Goede vraag.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:03 schreef inZanity het volgende:
Wat moet van Marwijk bij PSV zoeken, en wat moet PSV met Van Marwijk? Ik snap dat echt niet..![]()
ff fappen op ebi.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Logischer dan v Gaal m.iquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:03 schreef inZanity het volgende:
Wat moet van Marwijk bij PSV zoeken, en wat moet PSV met Van Marwijk? Ik snap dat echt niet..![]()
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:54 schreef pberends het volgende:
Wie mist dat oude kapsel van Genee ook een beetje?
President Camacho
Lange Vingersquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lange vingers eten en VI kijken, jij?![]()
Lange vingersquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lange vingers eten en VI kijken, jij?![]()
Hoe smaakt de Ranja?![]()
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:06 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Lange vingers![]()
Hoe smaakt de Ranja?
AFC AJAX![]()
Meer een zaalvoetballer, die Luigi.Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Cola zero freeway, ultra cheap. Maar Roosvicee is ook lekkerquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:06 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Lange vingers![]()
Hoe smaakt de Ranja?![]()
![]()
quote:
President Camacho
my thoughtsquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:07 schreef julian6 het volgende:
haha computer gecrashed door de vele mail
gaan allemaal vast over youtube![]()
die laptopHoe moeilijk kan het zijn om een stabiel laptopje neer te zetten met een exchange accountje.
Ż _(ツ)_/Ż![]()
Ze krijgen bakken met kritische mails over dat geneuk met RTL, en terstond is die pc gecrashed. jaja![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:07 schreef julian6 het volgende:
haha computer gecrashed door de vele mail
gaan allemaal vast over youtube
Feyenoord!!! * Barça![]()
![]()
Of hij wilde ze wel beantwoorden, maar RTL werkt hem tegenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:07 schreef Grifte het volgende:
Genee durft de kritische vragen over youtube niet aan![]()
![]()
denk niet dat ze er een woord aan vuil maken, zou me meevallen van ze,quote:
dacht even dat Wilfred er voor de reclame over ging beginnen, maar toen ging het over el HamdaouiFeyenoord!!! * Barça![]()
Tja, wat een toeval...........quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:07 schreef HenkieVdV het volgende:
Laptop kapot.
Gewoon censuur van RTL.![]()
.
President Camacho
Die intro vond ik trouwens ook geniaal, dat shot van Danny Vera, langzaam naar Emile met die Escha, en dan die blik van Emile![]()
![]()
Opvolger Labyadquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:02 schreef HenkieVdV het volgende:
Narsingh bij Ajaxmijn penis groeit.
Onee, Depay![]()
![]()
Ik ben benieuwd hoe Danny's blik is als Johan Escha in haar reet neukt.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die intro vond ik trouwens ook geniaal, dat shot van Danny Vera, langzaam naar Emile met die Escha, en dan die blik van EmilePresident Camacho
Waren mijn gedachten ook, zo'n programma scheep je toch niet op met oude meuk.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:08 schreef Type-R het volgende:
die laptopHoe moeilijk kan het zijn om een stabiel laptopje neer te zetten met een exchange accountje.
Btje fatsoenlijke HP Elitebook met Outlook 2011 werkt gewoon prima.
Ik volg al een aantal jaar VI en volgensmij werken ze nog altijd met Outlook 2000 en Windows XPen een brak Acer laptopje
en bijna elke week ligt de laptop eruit.
Achter de schermen lijkt het wel profi.
Jimmy "The Gent" Conway: "You have four minutes to live, whattaya wanna do? You don't do what you're supposed to do, I'm gonna lock your kid in a fucking refrigerator."![]()
niets mis met acer of met windows XP.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:14 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
[..]
Waren mijn gedachten ook, zo'n programma scheep je toch niet op met oude meuk.
Btje fatsoenlijke HP Elitebook met Outlook 2011 werkt gewoon prima.
Ik volg al een aantal jaar VI en volgensmij werken ze nog altijd met Outlook 2000 en Windows XPen een brak Acer laptopje
en bijna elke week ligt de laptop eruit.
Achter de schermen lijkt het wel profi.There are only 151 Pokémon.![]()
Dat dus..back to VI..quote:Jimmy "The Gent" Conway: "You have four minutes to live, whattaya wanna do? You don't do what you're supposed to do, I'm gonna lock your kid in a fucking refrigerator."![]()
Terry, wat een trash[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
Eindbaas ^O^![]()
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Moet je voorstellen dat Gijp iets positiefs zegt over PSV![]()
![]()
Een braziliaan halen uit Polen
Jimmy "The Gent" Conway: "You have four minutes to live, whattaya wanna do? You don't do what you're supposed to do, I'm gonna lock your kid in a fucking refrigerator."![]()
Zat erop te wachten..[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
calimeroquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Moet je voorstellen dat Gijp iets positiefs zegt over PSV![]()
Nee, op dit moment. Ik zat gisteren in het stadion al van 'morgen komt deze in VIquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit mag je ook wel afzeiken en uitlachen hoorkom op zeg.
'
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Komen daar uit de porno industrie, btje poolse sletjes bangen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:21 schreef Bonobo11 het volgende:
Poolse Brazilianen kunnen goed stucenJimmy "The Gent" Conway: "You have four minutes to live, whattaya wanna do? You don't do what you're supposed to do, I'm gonna lock your kid in a fucking refrigerator."![]()
Jammer! Gijpie is dan vaak zo enthousiast en dan zijn er geen beelden van..Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Pirlo, leeft die nog?[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
Eindbaas ^O^![]()
Rendeert het best naast Schelviccioquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:23 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Jammer! Gijpie is dan vaak zo enthousiast en dan zijn er geen beelden van..![]()
repelsteeltje?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:24 schreef Type-R het volgende:
hihi haha pierlo niemand weet waar ik het over hebFeyenoord!!! * Barça![]()
Nijland.. PSV gooit weer 4 miljoen weg. Samen met Dikke Danny 11 miljoen (exclusief salaris) ..en maar afvragen waarom wij moeten lenen.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2012 21:25:56 ]![]()
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij zingt er een mooie cover van Je T'aime bij..
President Camacho
Inderdaad, maar als je dit ziet dan denk je toch.. wat is de Eredivisie toch een trieste competitiequote:
Die keeper[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
Eindbaas ^O^![]()
Arme Schelviccio
Kan jij niet gewoon thuisblijven?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kan Schelvis niet gewoon thuisblijven?![]()
KOM NIET AAN SCHELVICCIO KINAUSJEEEEquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kan Schelvis niet gewoon thuisblijven?Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Niet weten waar je bentquote:
Aad is veel te druk met schaatsen.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/![]()
quote:
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
Eindbaas ^O^![]()
Eensquote:[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
Eindbaas ^O^![]()
Dos Bast[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
Eindbaas ^O^![]()
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:33 schreef Ties02 het volgende:
Ja lekker voor je vieze judas rot maar lekker weg![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: