quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:54 schreef Ties02 het volgende:
Ik voel dus precies wat Gijpie verwoordt
Helaas wel.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:54 schreef ZuidGrens het volgende:
Gijpie heeft gelijk, he-le-maal gelijk.
Ik zou er geen 2de-handsje van kopen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:54 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Wie mist dat oude kapsel van Genee ook een beetje?
quote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:56 schreef ZuidGrens het volgende:
05.00 uur, dan lig ik er godverdomme net in!
Goeie vergelijking man.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]dan stop met moderator zijn, denk je dat een brandweer man ook kan zeggen ja nu niet want VI is bezig, laat dat huis maar afbranden.
Niet op de Boer?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:56 schreef Joooo-pi het volgende:
gadver, stuur aub een groepje hooligans op die hamdoei af
Wel als jij in dat huis zit.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]dan stop met moderator zijn, denk je dat een brandweer man ook kan zeggen ja nu niet want VI is bezig, laat dat huis maar afbranden.
Op de Boer mogen ze iemand met een bosje bloemen sturenquote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:57 schreef ZuidGrens het volgende:
Komt er nog reclame, moet pissen/chips pakken/verwarming hoger zetten.
Wat was nou de afspraak?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:57 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Op de Boer mogen ze iemand met een bosje bloemen sturen
quote:
Wat doe je?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:57 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Hypocriet.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:57 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Dit is de laatste reactie op jou, want ik mag niet meer reageren van andere mensen ok ja is goed gr ja ok gr grquote:
1x raden..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:59 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik schakel net in, waar gaat het over?
Over het weerquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:59 schreef zoekeenleven het volgende:
Voetbalquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:59 schreef zoekeenleven het volgende:
Onderwaterhockey.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:59 schreef zoekeenleven het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |