voorbereider in amsterdamquote:
succes alvastquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:00 schreef Nezhi het volgende:
Haha, ik heb gesolliciteerd voor voorbereider in Alkmaar!volgende week gesprek
Welk gebied? Centraal of west of zuidoost of ...?quote:
Ik wil ook thermo-ondergoed.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:56 schreef gridjuh het volgende:
Lang leve thermo- truihad het lekker warmpjes, geen muts opgehad en handschoenen met halve vingers, alleen mijn vinger toppen waren koud
ik heb het ook, ooit gekocht toen ik een half jaar in de winter naar Noorwegen ging. Op koude dagen bij de post draaag ik de broek lekker onder mijn spijkerbroek. Het hemd vind ik vaak wat te warm, de nek sluit nogal hoog ookquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil ook thermo-ondergoed.
Waarom koop je het dan niet? Bij het sporten in de winter is het ook een must natuurlijk.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil ook thermo-ondergoed.
Ik zeg Hema, topspul waar ik ook mee sport als het rond het vriespunt isquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga het waarschijnlijk vrijdag kopen![]()
Nog aan of afraders?
in westquote:Op woensdag 1 februari 2012 10:00 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Welk gebied? Centraal of west of zuidoost of ...?
dank jequote:Op woensdag 1 februari 2012 08:02 schreef Selestha het volgende:
[..]
Gefeliciteerd en welkom bij de club
Koop vooral niet die dure dingen van bv Helle Hansen. Dat is zonde van het geld. Let er ook op dat het niet té strak zit. Dat is naast erg oncomfortabel ook nog eens een afbreuk aan de functie van thermo-kleding.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga het waarschijnlijk vrijdag kopen![]()
Nog aan of afraders?
Die heb ik nietquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:33 schreef carboni het volgende:
De regenbroek werkt ook goed tegen sneeuw en kou.
Ik ben een koukleum nadat ik 8 jaar in Brazilië heb gewoondquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:45 schreef Herfstblad het volgende:
Ik heb het nog niet koud gehad met postlopen.Ik drag wl 2 jassen (winterjas + regenjas), vest, t-shirt en 2 mouwloze tops. O, en vingerloze handschoenen. Maar ik moet zeggen dat ik absoluut geen koukleum ben.
Dus ik koop voor nu nog geen thermokleding.
Het is hier altijd hollen of stilstaan.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ben een koukleum nadat ik 8 jaar in Brazilië heb gewoond
Tja ik praat dan voor mezelf en misschien moet jij wel Postnl kleding verplicht dragen, maar ik draag altijd een trainingsbroek ipv een spijkerbroek. Nooit last van de kouquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Op dit moment draag ik alleen een hemdje, tnt-polo en 1 tnt-jas.
Ik krijg het altijd erg warm van het fietsen en lopen.
Het gaat mij vooral meer om de benen, dus een thermo broek is wel lekker
Dat zit misschien ook wel comfortabeler dan een spijkerbroekquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:50 schreef Drassss het volgende:
Tja ik praat dan voor mezelf en misschien moet jij wel Postnl kleding verplicht dragen, maar ik draag altijd een trainingsbroek ipv een spijkerbroek. Nooit last van de kou
Iddquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is hier altijd hollen of stilstaan.
Een geleidelijke overgang qua temperatuur is kennelijk niet mogelijk
Haha, op die manier!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:54 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Je bent vergeten een nieuw topic te openen
Dan kan ik het me voorstellen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ben een koukleum nadat ik 8 jaar in Brazilië heb gewoond
Onder mijn broek draag ik gewoon een legging, best warm danquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Op dit moment draag ik alleen een hemdje, tnt-polo en 1 tnt-jas.
Ik krijg het altijd erg warm van het fietsen en lopen.
Het gaat mij vooral meer om de benen, dus een thermo broek is wel lekker
Ik draag alleen de handschoenen zonder die vingertoppen, Aangezien er een forse wind staat en ik in een dorp bezorg, is het gewoon even er doorheen bijten.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:49 schreef EdNoolk het volgende:
Pfoe, heb aardig wat pijn geleden. Moest af en toe gewoon even mijn handen samenknijpen binnen mijn jaszakken, anders was het niet te doen. Tweede wijk heb ik met normale handschoenen gedaan ipv die zonder vingertoppen. ´Scrollen´ door de post ging vrij lastig, maar totaal niet koud gehad. Is helaas geen optie voor de dinsdag-donderdag-zaterdag want dan moet ik gewoon snel kunnen bladeren.
Hoe doen jullie dat met deze kou?
Blij zijn dat je nog niet met 24 en 48 uurs bundels rondloopt blijkbaarquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:49 schreef EdNoolk het volgende:
Pfoe, heb aardig wat pijn geleden. Moest af en toe gewoon even mijn handen samenknijpen binnen mijn jaszakken, anders was het niet te doen. Tweede wijk heb ik met normale handschoenen gedaan ipv die zonder vingertoppen. ´Scrollen´ door de post ging vrij lastig, maar totaal niet koud gehad. Is helaas geen optie voor de dinsdag-donderdag-zaterdag want dan moet ik gewoon snel kunnen bladeren.
Hoe doen jullie dat met deze kou?
In dat gebied waar die CVL's gesloten zijn volgens mij. Althans volgens mij ging het 3 bundel gedoe gelijk in met sluiting vbg.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:26 schreef Drassss het volgende:
Zijn er dan al kangoeroes gesignaleerd?
Duurt niet lang meer denk ik. Om tijd te besparen willen ze het personeel hier aan hebben:quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:26 schreef Drassss het volgende:
Zijn er dan al kangoeroes gesignaleerd?
Goed spul, alleen 1 groot nadeel is dat de lange mouwen van het thermoshirt heel erg omhoog kruipen. Na een uur zitten de manchetten al ter hoogte van mijn ellebogen. Vreemd genoeg doet dit probleem zich niet voor bij de pijpen van de bijbehorende thermobroek!quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:56 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik zeg Hema, topspul waar ik ook mee sport als het rond het vriespunt is+ goedkoop!
quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Duurt niet lang meer denk ik. Om tijd te besparen willen ze het personeel hier aan hebben:
[ afbeelding ]
met deze schoenen zijn fietsroutes niet meer nodig en loopt iedereen met de karquote:
Ipv van de sociale werkplaats post laten bezorgen, gewoon de hele sociale werkplaats de markt uitdrukkenquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
O ja, dubbele functies..
Dan ben je gelijk tuinman/gemeente werker.
Mental image.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
met deze schoenen zijn fietsroutes niet meer nodig en loopt iedereen met de kar
quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:58 schreef V__L_N het volgende:
Binnenkort krijgen we gewoon allemaal zo'n ding:
[ afbeelding ]
En de postkar die hang je er gewoon achter...
Nou, er zijn dus landen waar het wel gebeurdquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:58 schreef V__L_N het volgende:
[ afbeelding ]
Grappig? Ik had dit niet willen weten!quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:11 schreef gridjuh het volgende:
http://www.bndestem.nl/re(...)lstemperatuur%3F.ece
is wel grappig linkje
Dit stukje stond inderdaad in het principeakkoord voor de nieuwe CAO. In de definitieve versie van de Postbezorgers CAO 2012 is hier echter niks over te vinden. Iemand enig idee?quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:48 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Dan zou ik maar even de nieuwe CAO voor postbezorgers downloaden van de site van de BVPP en ze daarmee om de oren slaan. In artikel 2.1 staat namelijk heel duidelijk hoe er met wachttijd omgegaan dient te worden:
"Elke wijk heeft een vaste starttijd. Vanaf dat moment kan de postbezorger beginnen met zijn werk.
1) Als de post te laat beschikbaar is, en deze vertraging is vooraf niet of minder dan 1 uur van tevoren gemeld, dan heeft de postbezorger recht op uitbetaling van deze wachttijd.
2) Als de postbezorger wel minimaal een uur van tevoren op de hoogte is gesteld van de vertraging dan wordt de wachttijd indien en voor zover deze meer is dan een half uur betaald."
Dus stel, jouw wijk hoort om 11.00 uur op het depot te liggen, en hij ligt er pas om 12.00 uur, en er is niet aan jou doorgegeven dat de post later zou zijn (of het wordt pas na 10.00 uur doorgegeven), dan moeten ze dat uur wachttijd uitbetalen.
Als ze de vertraging wel om uiterlijk 10.00 aan jou hebben doorgegeven, dan ontslaat ze dat alleen van de betalingsverplichting van het 1e half uur wachttijd. Dus dan moeten ze je alsnog 30 min. wachttijd betalen.
coolquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:58 schreef V__L_N het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is me ook opgevallen. De enige reden die ik kan bedenken is dat een principe-akkoord niet hetzelfde is als een CAO. Opvallend is trouwens dat ze het in het principe-akkoord hebben over knelpunten van tijdelijke aard, waarvan te late belevering van de depots er 1 is. Dit tijdelijke probleem zou te maken hebben met de overgang naar een deeltijdbedrijf. Maw: zodra de reorganisatie klaar is, zal de post altijd op tijd zijnquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:45 schreef Blobje het volgende:
Om even nog terug te komen op de wachttijd wat in het vorige deel behandeld is:
[..]
Dit stukje stond inderdaad in het principeakkoord voor de nieuwe CAO. In de definitieve versie van de Postbezorgers CAO 2012 is hier echter niks over te vinden. Iemand enig idee?
Dat zou betekenen dat het puntje wachttijd is gesneuveld in de definitieve versie. Ik wilde namelijk op de komende vergadering dat stukje ter sprake brengen. Erg vreemd dat dit er uiteindelijk niet meer in zit. Zo heel gunstig is die nieuwe cao überhaupt niet, alhoewel iets beter dan de vorige.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:49 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Dat is me ook opgevallen. De enige reden die ik kan bedenken is dat een principe-akkoord niet hetzelfde is als een CAO. Opvallend is trouwens dat ze het in het principe-akkoord hebben over knelpunten van tijdelijke aard, waarvan te late belevering van de depots er 1 is. Dit tijdelijke probleem zou te maken hebben met de overgang naar een deeltijdbedrijf. Maw: zodra de reorganisatie klaar is, zal de post altijd op tijd zijn![]()
Dat laatste beweerden ze hier op de vergadering werktijden wel ja. Dat vanaf november alles áltijd om 11.15 op alle depots zou staan. We zullen zien.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:49 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Dat is me ook opgevallen. De enige reden die ik kan bedenken is dat een principe-akkoord niet hetzelfde is als een CAO. Opvallend is trouwens dat ze het in het principe-akkoord hebben over knelpunten van tijdelijke aard, waarvan te late belevering van de depots er 1 is. Dit tijdelijke probleem zou te maken hebben met de overgang naar een deeltijdbedrijf. Maw: zodra de reorganisatie klaar is, zal de post altijd op tijd zijn![]()
Hier 11 uur. Nou ja, dat is beter dan 13:15 iig.quote:Op donderdag 2 februari 2012 06:41 schreef Selestha het volgende:
[..]
Dat laatste beweerden ze hier op de vergadering werktijden wel ja. Dat vanaf november alles áltijd om 11.15 op alle depots zou staan. We zullen zien.
HaH? Dat horen we toch niet te hebben op donderdag?quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:16 schreef ellenatmars het volgende:
Godver. Post te laat. Zou normaal tussen 10.30 en 11.00 kunnen beginnen. Kheb nog geen belletje gehad dat ik kan beginnen. Vandaag ook nog eens HAH erbij, dus heb een wijk van 3,5 uur lang. En dan is het best wel vervelend, die kou![]()
Doe in ieder geval m'n regenbroek weer aan, scheelt wel weer iets... succes allen, vandaag!
Op piekdagen ga ik standaard al anderhalf uur later heen. Het staat er toch nooit op tijd.quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:23 schreef Selestha het volgende:
[..]
HaH? Dat horen we toch niet te hebben op donderdag?
Hier is de post ook te laat, of ik n uur later wilde komen.. Ik hoop dat het er staat zometeen.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:39 schreef Peterselieman het volgende:
mja, als er echt sneeuw ligt en je moet werken dan zal je het lachen denk ik wel vergaan, omdat de wegen met de dagen die voorbij gaan steeds gladder worden.
quote:
En het leuke is dat mensen bij jou komen klagen dat je de post verkeerd bezorgt hebt. Gelukkig staat er dan altijd een Sandd stempel op.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:36 schreef Deezertje het volgende:
Zag net een nieuwe Sandd bezorger lopen hier.
Die haalde zijn post uit een BOODSCHAPPENTAS (hoe kan dat fijn en handig bezorgen zijn?!) en zag er zeer onbetrouwbaar uit...
Volgens mij was het ook nog eens oude post die ie bezorgde.
Als ik voortaan post mis van Sandd in mijn wijk weet ik iig waarom...
Dacht dat ze bij PostNL iedereen en alles al aanneemde, maar bij Sandd lopen dus nóg raardere types rond. Zou mijn post daar in ieder geval niet mee versturen.
ik op zich ook niet, maar dan moet het niet te glad worden ivm de kans op valpartijenquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:48 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
[..]
Nee ik vind het echt héérlijk om in de kou en sneeuw rond te baggeren. Ik heb gelukkig een loopwijk, dus ik hoef niet veel te fietsen. Ook zou ik het op zulke dagen niet erg vinden om wat langer te werken.
Baggeren is inderdaad een zeer leuke bezigheidquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:48 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
[..]
Nee ik vind het echt héérlijk om in de kou en sneeuw rond te baggeren. Ik heb gelukkig een loopwijk, dus ik hoef niet veel te fietsen. Ook zou ik het op zulke dagen niet erg vinden om wat langer te werken.
Nou nee, dát hoeft van mij niet!quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik op zich ook niet, maar dan moet het niet te glad worden ivm de kans op valpartijen
Jammer dat ik geen autodienst heb. Blij dat ik glij is leuk namelijk
Je glijdt dan regelmatig alle kanten uit en de auto dan ik bedwang houden is gewoon leuk. Heb je gelijk geen slipcursus meer nodig.
Nee joh, jullie mogen nu alvast oefenen!quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:00 schreef HetBrabandertje het volgende:
Wat een dag weer zeg. Had weliswaar maar twee wijken om voor te bereiden, maar dat liep al een uur uit door de grote drukte. Vervolgens een bestelling met ontzettend veel fouten erin, en dat terwijl degene die had voorbereid al vele jaren bij het bedrijf werkzaam is. Denk je alles gezien te hebben, kom je terug op kantoor en staat er een pallet vol met dozen: vakkentassen.Die zouden toch nog ruim een half jaar in de doos moeten blijven, gezien het vbg niet eerder sluit.
Maar de kou is tot nu toe wel prima te doen, lekker warm kleden, maar na drie uur buiten merk je wel dat je gezicht goed koud is, want dat is veel lastiger te bedekken en warm te houden.
mij hoeven ze die tas niet te geven. Er is één plaats voor: het is grijs en wordt tweewekelijks geleegd.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:17 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nee joh, jullie mogen nu alvast oefenen!
Ik begin er ook niet aan hoor.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mij hoeven ze die tas niet te geven. Er is één plaats voor: het is grijs en wordt tweewekelijks geleegd.
Alsjeblieft niet zeg, ben je meteen een keer zo lang bezig en of je die uitloop dan uitbetaald krijgt verschilt per vestiging, dus dan moet je net geluk hebben.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:16 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Wensenlijstje voor vrijdag+zaterdag; koud met een dik pak sneeuw![]()
(En een elfstedentocht uiteraard!)
Dan hoop ik voor jou dat het in jouw regio droog blijft!quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:25 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg, ben je meteen een keer zo lang bezig en of je die uitloop dan uitbetaald krijgt verschilt per vestiging, dus dan moet je net geluk hebben.
Bovendien ben ik ook niet dol op vallen, en de meeste mensen zijn te beroerd om hun eigen oprit/het stuk stoep voor hun huis schoon te vegen.
Kun je wel zeggen, ik ben vandaag schreeuwend toegesproken door mijn collega van Sandd omdat hij vond dat ik de post niet goed bezorgdequote:Op donderdag 2 februari 2012 12:36 schreef Deezertje het volgende:
Zag net een nieuwe Sandd bezorger lopen hier.
Die haalde zijn post uit een BOODSCHAPPENTAS (hoe kan dat fijn en handig bezorgen zijn?!) en zag er zeer onbetrouwbaar uit...
Volgens mij was het ook nog eens oude post die ie bezorgde.
Als ik voortaan post mis van Sandd in mijn wijk weet ik iig waarom...
Dacht dat ze bij PostNL iedereen en alles al aanneemde, maar bij Sandd lopen dus nóg raardere types rond. Zou mijn post daar in ieder geval niet mee versturen.
Wut, een sandd medewerker die je er op aanspreekt dat je je werk TE goed goed? Meestal is het andersom, een postbode die een Sandd'er op aanspreekt dat de post overal er half buitenhangt. Dat is echt iets sandd want dat zie je overal. Ook wel eens een sandder gezien die gewoon langs huizen ( met trapjes naar de voordeur waar de brievenbus zit) fietste die gewoon de tijdschriften voor de deur gooidenquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:11 schreef Selestha het volgende:
[..]
Kun je wel zeggen, ik ben vandaag schreeuwend toegesproken door mijn collega van Sandd omdat hij vond dat ik de post niet goed bezorgdeEr is namelijk een huis in mijn wijk met een bus voor de familie en een bus voor de slagerij, en ik bezorg de post voor de familie in die bus en de slagerij post bij de slagerij. Ging hij tegen me schreeuwen dat het allemaal bij elkaar kon en bij de slager naar binnen moest. Dan heb je het over n vent van in de 50
Ik heb gezegd ''zo hoeft u mij niet aan te spreken meneer'' waarop hij tierend wegstoof
Ja, er op aanspreken was nog één ding geweest. Maar hij begon meteen te schreeuwenquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:18 schreef carboni het volgende:
[..]
Wut, een sandd medewerker die je er op aanspreekt dat je je werk TE goed goed?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:19 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja, er op aanspreken was nog één ding geweest. Maar hij begon meteen te schreeuwenDe slager vondt het ook bizar.
En er lag later ook nog post in de tuin waar die gast daarna bezorgde, zo opgewonden was hij kennelijk
Tsja er moet wel iets met die man aan de hand zijn, anders gedraag je je natuurlijk niet zo. Maar op t moment zelf kon ik even weinig begrip opbrengen voor zijn tiradequote:
Baggerenquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:50 schreef V__L_N het volgende:
Dames en heren... Ik heb goed nieuws...
Het gaat morgen middag sneeuwen
Oprotten met die sneeuw en kou. Doe mij maar lekker 25+ gradenquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:50 schreef V__L_N het volgende:
Dames en heren... Ik heb goed nieuws...
Het gaat morgen middag sneeuwen
Inderdaad. Die sneeuw en kou mag van mij ook wel weg.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Oprotten met die sneeuw en kou. Doe mij maar lekker 25+ graden
collega's van mij zijn koukleumers. Moeten een stukkie met de brommer doen ipv met de auto.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:37 schreef ErwinRommel het volgende:
Morgen maar m'n kochertje (campingbrandertje) en een blik erwtensoep meenemen. In de polder de post bestellen met die kou en evt sneeuw moet je de maag wel verwennen
Krijgen toch 3 kwartier pauze ingeplanned tijdens de dienst
Doen ze hier ook.. en ik vind het heel vervelend, want er staat nergens op de envelop dat het door Sandd wordt bezorgd. Dus ze zouden kunnen denken dat ik die brieven zo maar in het portiek smijt..quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:18 schreef carboni het volgende:
Ook wel eens een sandder gezien die gewoon langs huizen ( met trapjes naar de voordeur waar de brievenbus zit) fietste die gewoon de tijdschriften voor de deur gooiden
Ik ben ook een koukleum, dus rook ik in de auto met ramen dichtquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
collega's van mij zijn koukleumers. Moeten een stukkie met de brommer doen ipv met de auto.
Nou, een Sandd stempel? Meestal staat er alleen "port betaald" op, en alleen aan de letters SND in de sorteercode onder het adres kun je zien dat het van Sandd komt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:54 schreef Blobje het volgende:
[..]
En het leuke is dat mensen bij jou komen klagen dat je de post verkeerd bezorgt hebt. Gelukkig staat er dan altijd een Sandd stempel op.
Alhoewel ouderen vaak niet snappen dat er meerdere postbedrijven in dezelfde straat rondlopen.
Met sneeuw is die Kangoo wel handig. Veel trekkracht onderin, dus de kans dat je vast komt te zitten is klein.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ben ook een koukleum, dus rook ik in de auto met ramen dicht
Mag niet officieel. Maar vrijwel een iedere roker doet het. Ben niet gekke henkie om met dit weer buiten de auto te roken.
En in de laadruimte met deur op een kier een blik snert opwarmen is prima te doen op een camping brandertje
(Renault Kangoo)
Voor mensen die klagen heb ik standaard in m'n jas een lijst met telefoonnummers waar ze naartoe kunnen bellen. Sandd, PostNL, VBn etc etcquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:45 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Nou, een Sandd stempel? Meestal staat er alleen "port betaald" op, en alleen aan de letters SND in de sorteercode onder het adres kun je zien dat het van Sandd komt.
Ik ben er zeer te spreken over, over die kangoosquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Met sneeuw is die Kangoo wel handig. Veel trekkracht onderin, dus de kans dat je vast komt te zitten is klein.
Daarom, zorg dat je altijd een buslichtingzak in de auto hebt, je redder in nood indien je vast komt te zittenquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:53 schreef Peterselieman het volgende:
wehehehehe
ik spreek iig uit ervaring dat de Renault genoeg trekkracht onderin heeft, De VW Caddy is net te zwaar, al hadden de oude versies het wel gered. De FIAT glijdt te veel over de voorwielen weg, net als de Citroën, dus die twee kunnen lastig worden zonder schep
Je had zo aan de Dakar mee kunnen doenquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daarom, zorg dat je altijd een buslichtingzak in de auto hebt, je redder in nood indien je vast komt te zitten
hehe, een brug té ver hoor.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je had zo aan de Dakar mee kunnen doen
hehe, je moet het jezelf iet té moeilijk maken, want als je bv 400 adressen hebt, en bij alle 400 uit gaat stappen, dan breekt dat je op. Dus gewoon auto zo neerzetten dat je vanuit je raam de post kunt dumpen. Op mijn leeftijd begin je het echt te voelen hoor. Geen pretje.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:08 schreef Peterselieman het volgende:
Wehehehe. Alle chauffeurs willen nauwelijks uitstappen, dus ik kan je begrijpen. Gelukkig is bij de routes die ik ken bij het draaien zo ongeveer alles verhard, dus dat zal bij ons niet voor gaan komen, alhoewel ik laatst even door het gras moest toen er opeens een auto op een boerenweg in mijn rijweg stond. Een week later kon ik de sporen die ik toen maakte nog zien
Dan zal het voor jou idd afgelopen zijn met komst autobedrijf. Gorinchem is net begonnen, en ja, gek genoeg loopt het vrij goed! Em weinig klachten, ook niet van de subcos met de haalritten.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:15 schreef Peterselieman het volgende:
Daar heb ik geen last van. De lastigste brievenbussen daar vertrek ik in de achteruit
Maar dat is alleen als ik een autoroute heb. Dat gebeurt niet al te vaak helaas en dat zal vanaf half april afgelopen zijn.
klopt. Ik heb niet gesolliciteerd bij het autobedrijf. De collega's die uit mijn team er wel gesolliciteerd hebben daar verwacht ik van dat ze wel aangenomen worden. Zijn prima kerels die de routes goed kennen en geen steek laten vallen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan zal het voor jou idd afgelopen zijn met komst autobedrijf. Gorinchem is net begonnen, en ja, gek genoeg loopt het vrij goed! Em weinig klachten, ook niet van de subcos met de haalritten.
Veel plezier met baggerenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:17 schreef Poesopstokje het volgende:
![]()
![]()
![]()
Sneeuw!
En het mooie is, als ik ga beginnen is het alweer droog!![]()
Ik wens iedereen veel plezier/sterkte!
Hopelijk is het morgen beter.,.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:37 schreef Herfstblad het volgende:
Wat een weer! Gelukkig is het vrijdag en weinig post. Ik voelde in de laatste straat mijn vingers nog amper. Vond vandaag zonder zon en met overal sneeuw de koudste dag. Ik was net een sneeuwpop.
Hier in Amersfoort kan je de stoep niet meer zienquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:01 schreef dennistd het volgende:
Sneeuw? Die paar millimeter witte vlokjes kun je toch geen sneeuw noemen?
Hier in de buurt van Enschede ligt echt bijna niks
Spikes+snowboots check, ik ben klaar voor morgenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:39 schreef Poesopstokje het volgende:
Haha, geweldig. Hopelijk geen auw opgelopen?
Mijn spikes pasten niet om m'n snowboots, dus ik moest zonder doen. Ging wonderwel aardig goed, al hadden sommige mensen spekgladde stoepjes.
Werd nog gefotografeerd vanmiddagWant ''dat oranje stak zo mooi af bij het wit''
![]()
Die oudere meneer kon de foto niet verwijderen, hopelijk lukt het hem ook niet om hem op internet te zetten hihi
Geen koude voeten na 3u door de sneeuw?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:57 schreef Herfstblad het volgende:
Ik loop gewoon met hardloopschoenen. Geen spikes en geen snowboots.
Nee geen auw gedaan gelukkig, daarstraks voor de postbode bij ons de stoep en trap geveegd en wat zout gestrooidquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:39 schreef Poesopstokje het volgende:
Haha, geweldig. Hopelijk geen auw opgelopen?
Mijn spikes pasten niet om m'n snowboots, dus ik moest zonder doen. Ging wonderwel aardig goed, al hadden sommige mensen spekgladde stoepjes.
Werd nog gefotografeerd vanmiddagWant ''dat oranje stak zo mooi af bij het wit''
![]()
Die oudere meneer kon de foto niet verwijderen, hopelijk lukt het hem ook niet om hem op internet te zetten hihi
Inderdaad,gelukkig zijn wij geen postbodes!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:54 schreef postfiets het volgende:
Wij hebben spikes gekregen van PostNlhoef ze dit keer niet te kopen scheelt weer.....die van de vorige winter waren stuk.
Door de sneeuw veel sneeuwduinen waardoor je niet kon zien waar de stoep of weg was.
Sommige mensen zeiden:je zult maar postbode zijn.........
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:11 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Nee geen auw gedaan gelukkig, daarstraks voor de postbode bij ons de stoep en trap geveegd en wat zout gestrooid
Ik heb ze vorig jaar gebruikt en het zijn echt topdingen. Glijden doe je amper, zelfs op platen ijs heb je grip. Eigenlijk echt een must naar mijn mening met dit weerquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:10 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Inderdaad,gelukkig zijn wij geen postbodes!![]()
Ik heb me ook een paar keer flink verstapt bij stoepjes, heel vervelend inderdaad.
Hoe loopt het eigenlijk met spikes? Heb je echt veel meer grip of valt het wel wat mee?
[..]
Gelukkig maar![]()
Ik heb vanmiddag de oprit ook maar even geveegd, was vanochtend te laat. Mijn PB was al geweest voor ik van bed af kwam
Snowboots, nergens last vanquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:51 schreef postfiets het volgende:
Wat doen jullie over je schoenen als het gaat ijzelen?
Ik doe er wollen sokken erover heen
Wollen sokken?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:51 schreef postfiets het volgende:
Wat doen jullie over je schoenen als het gaat ijzelen?
Ik doe er wollen sokken erover heen
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:33 schreef ErwinRommel het volgende:
Was weer gezellig met lekkere muziek van Frans Duijts
Ik vond jou meer een hardrock/metal figuurquote:
heerlijk weertje om te fietsenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 07:11 schreef Nutricia het volgende:
Het is hier -18 momenteel![]()
Sterkte allemaal, gelukkig zit ik in de auto.
dank je. Ik moet zo nog ff een wijkje weglopenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:01 schreef Selestha het volgende:
Sterkte voor de collega's die vandaag werken
sowieso was het (hier iig) echt helemaal niet glad, de sneeuw is gewoon nog vrij los en niet ijzig. Tuurlijk moet je op de straat wel wat opletten, maar op de stoepen was het echt prima te doen..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:09 schreef Peterselieman het volgende:
ik heb ze vandaag ook niet gebruikt. De paadjes waren vrijwel allemaal netjes geveegd en dan hebben die dingen weinig zin
Dat is je salarisschaal 1 zit.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:53 schreef Anonymousz het volgende:
ik heb de arbeidsoverkomst gekregen
en er staat dat ik ben ingedeeld in schaal 1 trede 00
wat bedoelen ze daarmee dat ik in schaal 1 zit?
dank jequote:
Iemand die dit kan bevestigen?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:43 schreef sbientje het volgende:
hoorde vandaag dat je op je laatste salarisstrook moet kijken voor je jaaropgave? wat een armoede zeg. Blijkbaar een brief gehad, maar ik krijg m altijd digitaal en heb die brief dus niet ontvangen
het klopt. Ik heb die brief wel gehad en dat is wat ze daar in zeiden.quote:
Dankje, dan zal ik dat ding eerst weer eens opzoeken.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het klopt. Ik heb die brief wel gehad en dat is wat ze daar in zeiden.
rechtsonderin staat het armoe is het wel,quote:
prima te doen zo lang het ook overdag blijft vriezen. De sneeuwlaag vriest uiteindelijk kapot of slijt gewoon af.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:19 schreef Selestha het volgende:
Hoe is het nu met het fietsen? Erg glad of wel te doen?
Ik moet normaal al 30 min naar mn wijk fietsen, dus ik zie n beetje op tegen dinsdag
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als je gewoon op een beetje doorgaand fietspad fietst, merk je er weinig van. In de kleine zijstraatjes is het wel oppassen.
Oké gelukkig dus eigenlijk is het juist goed voor me dan dat het maandag weer gaat sneeuwenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
prima te doen zo lang het ook overdag blijft vriezen. De sneeuwlaag vriest uiteindelijk kapot of slijt gewoon af.
Jij weerquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:34 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
rechtsonderin staat het armoe is het wel,
ze besparen een paar k euro.s ,kunnen ze
beter nu uitdelen ivm kou
Woon jij toevallig in Zeik bij Duurstede of Zeik aan Zee?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:34 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
Inderdaad, armoede is dat. En dan iedereen min of meer 'verplicht' willen latenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:34 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
Dat is mijns inziens hetzelfde..quote:Op zondag 5 februari 2012 12:48 schreef Jetfly het volgende:
Vraagje dames en heren, wat is nou echt het verschil tussen postvoorbereider en sorteerder? Wat is zwaarder werk? Welk zouden jullie kiezen?
Ach officieel mag het niet, maar ik heb mijn vriendin ook wel eens meegenomen op een zaterdag. 5 flats achter elkaar. Ik de post, zij de hah.quote:Op zondag 5 februari 2012 01:28 schreef Poesopstokje het volgende:
Heb jij 'zomaar' iemand meegenomen, of is dat ook een PostNL-er?
Nee, een familielid die zelf niet bij PostNL werkt, maar persé wilde meehelpen!quote:Op zondag 5 februari 2012 01:28 schreef Poesopstokje het volgende:
Heb jij 'zomaar' iemand meegenomen, of is dat ook een PostNL-er?
Da's wel lief natuurlijkquote:Op zondag 5 februari 2012 17:12 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Nee, een familielid die zelf niet bij PostNL werkt, maar persé wilde meehelpen!
Chill. Ik zou er ook geen nee tegen zeggen (mits diegene een beetje doorlooptquote:Op zondag 5 februari 2012 17:12 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Nee, een familielid die zelf niet bij PostNL werkt, maar persé wilde meehelpen!
Zeker weten? Volgens mij voorbereiden toch wel wat anders dan sorteren?:P.quote:
Is niet zwaarquote:Op zondag 5 februari 2012 18:06 schreef Jetfly het volgende:
[..]
Zeker weten? Volgens mij voorbereiden toch wel wat anders dan sorteren?:P.
Daarnaast, is het sorteren écht heel zwaar? Ik ben nu soort van vakkenvuller in een supermarkt.. vergelijkbaar oid?
Oké mooi.. Kan ik het met iets vergelijken ofzo? Ligt de werkdruk hoog?quote:
Voorbereiden=sorterenquote:Op zondag 5 februari 2012 18:06 schreef Jetfly het volgende:
[..]
Zeker weten? Volgens mij voorbereiden toch wel wat anders dan sorteren?:P.
Daarnaast, is het sorteren écht heel zwaar? Ik ben nu soort van vakkenvuller in een supermarkt.. vergelijkbaar oid?
Volgens mij bedoeld postnl met sorteren, in een sorteercentrum. Maar het is er allemaal niet duidelijker op geworden met al die nieuwe functies.quote:
Is het iets Fries misschien?quote:Op zondag 5 februari 2012 18:03 schreef Atmosphere82 het volgende:
Jep! Wat is overigens precies een tantezegger Poesopstokje?
Hier zeggen we het ook hoor in het noord-hollandse amsterdam.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:10 schreef Poesopstokje het volgende:
Is het iets Fries misschien?![]()
Een tante zegger = iemand die mij tante noemt. In dit geval het neefje van mijn man. Neefje is zoon van mijn man zijn zus
Oh gelukkig. Gebeurt me nét iets te vaak dat ik woorden gebruik die de rest van NL niet kentquote:Op zondag 5 februari 2012 20:16 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Hier zeggen we het ook hoor in het noord-hollandse amsterdam.
Zal echt weinig voorstellenquote:Op zondag 5 februari 2012 21:06 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Gebeurt me nét iets te vaak dat ik woorden gebruik die de rest van NL niet kent
Zojuist gehoord dat er maandagavond weer wat sneeuw valt in het noord-westen, ben benieuwd!
Noorderlands.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:06 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Gebeurt me nét iets te vaak dat ik woorden gebruik die de rest van NL niet kent
Miggen en neefkes inderdaadquote:Op zondag 5 februari 2012 21:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Noorderlands.
Net zoals de mug en het neefje ipv vlieg en mug
Hedde gy kei goe gezienquote:Op zondag 5 februari 2012 21:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Noorderlands.
Net zoals de mug en het neefje ipv vlieg en mug
het absolute midden van de provinciequote:Op zondag 5 februari 2012 21:16 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Miggen en neefkes inderdaadFrysk
![]()
Helemaal offtopic, maar uit welk gedeelte kom jij? Zit ook nog wel verschil in taal, dialecten enzo..
Akkrum e.o.?quote:Op zondag 5 februari 2012 21:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het absolute midden van de provincie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik ken die streek voor de rest niet, heb het moeten googlenquote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 21:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wellicht weten jullie dit, maar... als je plakband over nog niet gebruikte postzegels plakt.. Komt de brief dan wel gewoon aan of kan het dan niet gelezen worden?Knip ze uit en gebruik lijm? Ik denk dat plakband wordt gezien als fraude?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hm.. even op zoek naar een prittstift..quote:Op zondag 5 februari 2012 22:55 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Knip ze uit en gebruik lijm? Ik denk dat plakband wordt gezien als fraude?
Die letter maakt me niet uit. Toch één pot nat daarquote:Op zondag 5 februari 2012 21:54 schreef Poesopstokje het volgende:
Correctie; StellingwArfs.. Dat niet alleen, ze spreken gewoon géén Fries.. Of dat of Nederlands. Pff, ik wil terug naar Drachten!
thanksquote:Op maandag 6 februari 2012 17:56 schreef Drassss het volgende:
[..]Succes, alleen voorbereiden of ook bestellen?
wat houdt bestellen dan inquote:
ojaquote:
Alleen zaterdagmedewerkerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:57 schreef Poesopstokje het volgende:
Wat is dit? Iedereen ingesneeuwd??
Vandaag weer relaxed dagje gehad, 3 uurtjes bezig. Had me wel flink vergist in de temperatuur; had m'n muts thuis gelaten omdat ik het vorige week zo warm had met dat ding op. Nou hij was vandaag écht wel nodig!
Er kwam nog een oudere mevrouw op mij af, ze vroeg zich af of wij een verwarming op de fiets hadden, ze zag een snoertje (mijn spin die de tas op de pakjedrager hield) uit mijn fietstas komen.Schattig.
Jullie nog wat beleefd?
ik werk binnenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:57 schreef Poesopstokje het volgende:
Vandaag weer relaxed dagje gehad, 3 uurtjes bezig. Had me wel flink vergist in de temperatuur; had m'n muts thuis gelaten omdat ik het vorige week zo warm had met dat ding op. Nou hij was vandaag écht wel nodig!
Er kwam nog een oudere mevrouw op mij af, ze vroeg zich af of wij een verwarming op de fiets hadden, ze zag een snoertje (mijn spin die de tas op de pakjedrager hield) uit mijn fietstas komen.Schattig.
Jullie nog wat beleefd?
Daar had ik het gisteren nog over met mijn TC. Hij was heel simpel. Indien fout gezet, dit aan hem melden en de post (geen rouwkaarten) mee terugnemen. Moeten ze het maar goed zetten was zijn antwoord. Anders blijf ik terugrijden.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:48 schreef Herfstblad het volgende:
O jawel, ik had wel wat. Een straat in mijn wijk was compleet fout gesorteerd. Normaal beginnen ze bij 21 en eindigen ze bij 23. Nu begonnen ze bij 2 en lag de rest door elkaar. En daarna kon ik alles van 21 tm 24 nog eens af. Grr!
Nou ja, ik was nog in die straat en moest een stukje terug met HAH.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daar had ik het gisteren nog over met mijn TC. Hij was heel simpel. Indien fout gezet, dit aan hem melden en de post (geen rouwkaarten) mee terugnemen. Moeten ze het maar goed zetten was zijn antwoord. Anders blijf ik terugrijden.
Oh dat heb ik haast elke zaterdag wel met een straat. Elke keer wel een andere straat. Mega-irritant.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:48 schreef Herfstblad het volgende:
O jawel, ik had wel wat. Een straat in mijn wijk was compleet fout gesorteerd. Normaal beginnen ze bij 21 en eindigen ze bij 23. Nu begonnen ze bij 2 en lag de rest door elkaar. En daarna kon ik alles van 21 tm 24 nog eens af. Grr!
4 uur bezig geweestquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:57 schreef Poesopstokje het volgende:
Jullie nog wat beleefd?
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:54 schreef Selestha het volgende:
[..]
4 uur bezig geweestMn hele wijk was glad en niet te fietsen, dus álles gelopen. Ben kapot
![]()
Wel een lief kopje thee en plak koek gehad op de helft van mn wijk van n aardig oud vrouwtje![]()
Gelukkig morgen weer even bijkomen met de dal dag..
Dat geintje kostte mij ook minstens een half uur extra. En een helemaal verkrampte rug van het moeilijk lopenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:54 schreef Selestha het volgende:
[..]
4 uur bezig geweestMn hele wijk was glad en niet te fietsen, dus álles gelopen. Ben kapot
![]()
Wel een lief kopje thee en plak koek gehad op de helft van mn wijk van n aardig oud vrouwtje![]()
Gelukkig morgen weer even bijkomen met de dal dag..
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:12 schreef Peterselieman het volgende:
Gladheid? Heb er werkelijk niets van gemerkt. Alleen dat de sneeuw na al die dagen nog steeds poeder was en gemakkelijk losliet
Dat dus!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:18 schreef lololo het volgende:
Hier was het op veel stoepen al half overgegaan in ijsvorm.
Ik was zelfs sneller dan normaalquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik liep vandaag ook als een bejaarde.
Op zulke dagen ga ik mij niet haasten voor die paar minuten tijdwinst
Lekker hoor, eerder klaar.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:40 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik was zelfs sneller dan normaalHeb gewoon 3uren opgeschreven hoor, ze bekiek'n 't maar!
Wij kregen nu een nieuwsbrief toegestuurd dat we teveel tijd schreven, met name op de daldagen. Volgens de manager zou je iedere wijk op een daldag in 60% van de tijd moeten kunnen die je er op een piekdag voor krijgt. Het probleem is echter dat er op piekdagen GEEN extra tijd voor de wijken staat, maar nog steeds de gewone oude gemiddelde tijd + evt tijd voor het hah. Nu loop ik een wijk waar 3 uur voor staat (uitgestrekte wijk met stuk buitengebied met boerderijen, woonboten, tuinderijen en permanent bewoonde campings), maar zeker op dinsdag ben je daar al gauw 3,5 uur zoet mee. En op een daldag zou ik 'm in 1.45 uur moeten lopen, maar dat is echt onmogelijk. Het is gewoon een hele uitgestrekte wijk, zelfs al zou ik met lege tassen de lanen op en neer rijden, dan nog zou ik meer dan een uur bezig zijn. Maar dat schijnt er bij het management niet in te willen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker hoor, eerder klaar.
Ja, ik schrijf gewoon de uren op die voor de wijk staan
quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:39 schreef Snoepje5 het volgende:
Ja sorry hoor maar PostNL heeft gewoon echt het domste voorbeeld ooit kunnen nemen.
Een brief naar het buitenland: PORTUGAL. Schrijf je zowel in NL als in EN identiek. Gebruik dan BELGIUM of BELGIE.
Bij ons is het vanaf deze week zo dat ze met een officieel model gaan werken. Dan krijg je dus altijd de tijd die er voor staat. Dan zeggen ze erbij "als je sneller bent heb je dus geluk, als je langzamer bent loop je dus in eigen tijd"quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:10 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Wij kregen nu een nieuwsbrief toegestuurd dat we teveel tijd schreven, met name op de daldagen. Volgens de manager zou je iedere wijk op een daldag in 60% van de tijd moeten kunnen die je er op een piekdag voor krijgt. Het probleem is echter dat er op piekdagen GEEN extra tijd voor de wijken staat, maar nog steeds de gewone oude gemiddelde tijd + evt tijd voor het hah. Nu loop ik een wijk waar 3 uur voor staat (uitgestrekte wijk met stuk buitengebied met boerderijen, woonboten, tuinderijen en permanent bewoonde campings), maar zeker op dinsdag ben je daar al gauw 3,5 uur zoet mee. En op een daldag zou ik 'm in 1.45 uur moeten lopen, maar dat is echt onmogelijk. Het is gewoon een hele uitgestrekte wijk, zelfs al zou ik met lege tassen de lanen op en neer rijden, dan nog zou ik meer dan een uur bezig zijn. Maar dat schijnt er bij het management niet in te willen.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik tot op heden altijd de door mij gedeclareerde uren betaald krijg, maar het zit me toch dwars.
Ja ben ik met je eens, sowieso vind ik losse post die maar ergens in mn tas gepropt wordt vaak heel vervelend want dan ligt nummer 1 opeens bij nummer 210 en kan je weer terug. Gebeurd vaak zat.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waar ik altijd zo'n hekel aan heb is dat ze een zak vol met pakketjes gooien, in plaats van in de bundels te gooien. Sommige pakketjes kunnen makkelijk in een bundel.
Het gebeurt regelmatig dat belangrijke enveloppen of boekjes later nog opduiken en dan worden ze nog meegegeven.quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, en soms zijn het niet eens pakketjes, maar gewoon losse enveloppen /magazines.. die kunnen makkelijk in een bundel worden verwerkt.. maar goed.. het zal wel een reden hebben..
Ja, dat is irritant.quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, en soms zijn het niet eens pakketjes, maar gewoon losse enveloppen /magazines.. die kunnen makkelijk in een bundel worden verwerkt.. maar goed.. het zal wel een reden hebben..
aan het geschreeuw te horen zullen dat er wel veel zijnquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:52 schreef Snoepje5 het volgende:
Vraag me af hoeveel retouren zalando dagelijks krijgt..
Iedere dag zie ik hier wel 2 á 3 pakjes zalando liggen bij het postkantoor.
Oh nee das onhandig en veel te grootquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:52 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Ja, dat is irritant.
Maar ik heb vaak van die dozen die o.a. Bol gebruikt en die wil ik niet in mijn bundel
Nou die hadden ze vorige keer bij mij in mijn bundel gedaan en echt serieus in de tas gepropt, heb bij de mensen maar aangebeld dat ik er niets aan kon doenquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh nee das onhandig en veel te groot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |