Ik was zelfs sneller dan normaalquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik liep vandaag ook als een bejaarde.
Op zulke dagen ga ik mij niet haasten voor die paar minuten tijdwinst
Lekker hoor, eerder klaar.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:40 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik was zelfs sneller dan normaalHeb gewoon 3uren opgeschreven hoor, ze bekiek'n 't maar!
Wij kregen nu een nieuwsbrief toegestuurd dat we teveel tijd schreven, met name op de daldagen. Volgens de manager zou je iedere wijk op een daldag in 60% van de tijd moeten kunnen die je er op een piekdag voor krijgt. Het probleem is echter dat er op piekdagen GEEN extra tijd voor de wijken staat, maar nog steeds de gewone oude gemiddelde tijd + evt tijd voor het hah. Nu loop ik een wijk waar 3 uur voor staat (uitgestrekte wijk met stuk buitengebied met boerderijen, woonboten, tuinderijen en permanent bewoonde campings), maar zeker op dinsdag ben je daar al gauw 3,5 uur zoet mee. En op een daldag zou ik 'm in 1.45 uur moeten lopen, maar dat is echt onmogelijk. Het is gewoon een hele uitgestrekte wijk, zelfs al zou ik met lege tassen de lanen op en neer rijden, dan nog zou ik meer dan een uur bezig zijn. Maar dat schijnt er bij het management niet in te willen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker hoor, eerder klaar.
Ja, ik schrijf gewoon de uren op die voor de wijk staan
quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:39 schreef Snoepje5 het volgende:
Ja sorry hoor maar PostNL heeft gewoon echt het domste voorbeeld ooit kunnen nemen.
Een brief naar het buitenland: PORTUGAL. Schrijf je zowel in NL als in EN identiek. Gebruik dan BELGIUM of BELGIE.
Bij ons is het vanaf deze week zo dat ze met een officieel model gaan werken. Dan krijg je dus altijd de tijd die er voor staat. Dan zeggen ze erbij "als je sneller bent heb je dus geluk, als je langzamer bent loop je dus in eigen tijd"quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:10 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Wij kregen nu een nieuwsbrief toegestuurd dat we teveel tijd schreven, met name op de daldagen. Volgens de manager zou je iedere wijk op een daldag in 60% van de tijd moeten kunnen die je er op een piekdag voor krijgt. Het probleem is echter dat er op piekdagen GEEN extra tijd voor de wijken staat, maar nog steeds de gewone oude gemiddelde tijd + evt tijd voor het hah. Nu loop ik een wijk waar 3 uur voor staat (uitgestrekte wijk met stuk buitengebied met boerderijen, woonboten, tuinderijen en permanent bewoonde campings), maar zeker op dinsdag ben je daar al gauw 3,5 uur zoet mee. En op een daldag zou ik 'm in 1.45 uur moeten lopen, maar dat is echt onmogelijk. Het is gewoon een hele uitgestrekte wijk, zelfs al zou ik met lege tassen de lanen op en neer rijden, dan nog zou ik meer dan een uur bezig zijn. Maar dat schijnt er bij het management niet in te willen.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik tot op heden altijd de door mij gedeclareerde uren betaald krijg, maar het zit me toch dwars.
Ja ben ik met je eens, sowieso vind ik losse post die maar ergens in mn tas gepropt wordt vaak heel vervelend want dan ligt nummer 1 opeens bij nummer 210 en kan je weer terug. Gebeurd vaak zat.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waar ik altijd zo'n hekel aan heb is dat ze een zak vol met pakketjes gooien, in plaats van in de bundels te gooien. Sommige pakketjes kunnen makkelijk in een bundel.
Het gebeurt regelmatig dat belangrijke enveloppen of boekjes later nog opduiken en dan worden ze nog meegegeven.quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, en soms zijn het niet eens pakketjes, maar gewoon losse enveloppen /magazines.. die kunnen makkelijk in een bundel worden verwerkt.. maar goed.. het zal wel een reden hebben..
Ja, dat is irritant.quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, en soms zijn het niet eens pakketjes, maar gewoon losse enveloppen /magazines.. die kunnen makkelijk in een bundel worden verwerkt.. maar goed.. het zal wel een reden hebben..
aan het geschreeuw te horen zullen dat er wel veel zijnquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:52 schreef Snoepje5 het volgende:
Vraag me af hoeveel retouren zalando dagelijks krijgt..
Iedere dag zie ik hier wel 2 á 3 pakjes zalando liggen bij het postkantoor.
Oh nee das onhandig en veel te grootquote:Op woensdag 8 februari 2012 16:52 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Ja, dat is irritant.
Maar ik heb vaak van die dozen die o.a. Bol gebruikt en die wil ik niet in mijn bundel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |