abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107724630
Ik liep vandaag ook als een bejaarde.
Op zulke dagen ga ik mij niet haasten voor die paar minuten tijdwinst :P
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_107730407
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 19:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik liep vandaag ook als een bejaarde.
Op zulke dagen ga ik mij niet haasten voor die paar minuten tijdwinst :P
Ik was zelfs sneller dan normaal :@ Heb gewoon 3uren opgeschreven hoor, ze bekiek'n 't maar!
pi_107730554
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 21:40 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik was zelfs sneller dan normaal :@ Heb gewoon 3uren opgeschreven hoor, ze bekiek'n 't maar!
Lekker hoor, eerder klaar.

Ja, ik schrijf gewoon de uren op die voor de wijk staan
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_107731854
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Lekker hoor, eerder klaar.

Ja, ik schrijf gewoon de uren op die voor de wijk staan
Wij kregen nu een nieuwsbrief toegestuurd dat we teveel tijd schreven, met name op de daldagen. Volgens de manager zou je iedere wijk op een daldag in 60% van de tijd moeten kunnen die je er op een piekdag voor krijgt. Het probleem is echter dat er op piekdagen GEEN extra tijd voor de wijken staat, maar nog steeds de gewone oude gemiddelde tijd + evt tijd voor het hah. Nu loop ik een wijk waar 3 uur voor staat (uitgestrekte wijk met stuk buitengebied met boerderijen, woonboten, tuinderijen en permanent bewoonde campings), maar zeker op dinsdag ben je daar al gauw 3,5 uur zoet mee. En op een daldag zou ik 'm in 1.45 uur moeten lopen, maar dat is echt onmogelijk. Het is gewoon een hele uitgestrekte wijk, zelfs al zou ik met lege tassen de lanen op en neer rijden, dan nog zou ik meer dan een uur bezig zijn. Maar dat schijnt er bij het management niet in te willen.

Ik moet er wel bij zeggen dat ik tot op heden altijd de door mij gedeclareerde uren betaald krijg, maar het zit me toch dwars. :(
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_107732330
Ja, ik kan het me voorstellen!

Ik schrijf op wat ik loop + fietstijd naar het depot. Dat mag ook, dus schrijf meestal 15 minuten extra op een piekdag om heen en weer naar het depot te gaan.
pi_107743403
Ik heb een wijk waar op een piekdag 2,30 uur voor staat.
Is ook een uitgestrekt dorp, De weg is 2,5 km lang(en dat is alleen heen) en een stuk loopgebied.
In dal dagen word ik geacht dat in 1.11 uur te doen....
pi_107743452
Ik snap dat ze een richtlijn moeten hebben qua werktijden, maar sommige tijden zijn absurd en niet haalbaar. Zeker niet met HAH erbij.
pi_107744206
Ik heb geen idee hoeveel uur er op en piekdag voor mijn wijk staat. Ik kan hem niet in 2 uur in elk geval. Op daldagen loop ik hem al in 1.5 tot 2 uur. Al is dat de laatste tijd meer die 1.5 ;).
pi_107746709
Ja sorry hoor maar PostNL heeft gewoon echt het domste voorbeeld ooit kunnen nemen.
Een brief naar het buitenland: PORTUGAL. Schrijf je zowel in NL als in EN identiek. Gebruik dan BELGIUM of BELGIE.

Moet ik een land nu in het nederlands of engels op een brief schrijven? Heb wel al een aantal keren wat verzonden naar het buitenland maar kan niet meer herinneren hoe ik het geschreven heb.
  woensdag 8 februari 2012 @ 12:50:16 #285
202348 Susi
Temple of Love
pi_107746980
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 12:39 schreef Snoepje5 het volgende:
Ja sorry hoor maar PostNL heeft gewoon echt het domste voorbeeld ooit kunnen nemen.
Een brief naar het buitenland: PORTUGAL. Schrijf je zowel in NL als in EN identiek. Gebruik dan BELGIUM of BELGIE.
:D

Ik zou het trouwens in het Engels schrijven, sommige landen schrijf je in het Engels heel anders dan in het Nederlands, en dan kan de sorteerder aldaar het ook begrijpen.
pi_107747396
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 22:10 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Wij kregen nu een nieuwsbrief toegestuurd dat we teveel tijd schreven, met name op de daldagen. Volgens de manager zou je iedere wijk op een daldag in 60% van de tijd moeten kunnen die je er op een piekdag voor krijgt. Het probleem is echter dat er op piekdagen GEEN extra tijd voor de wijken staat, maar nog steeds de gewone oude gemiddelde tijd + evt tijd voor het hah. Nu loop ik een wijk waar 3 uur voor staat (uitgestrekte wijk met stuk buitengebied met boerderijen, woonboten, tuinderijen en permanent bewoonde campings), maar zeker op dinsdag ben je daar al gauw 3,5 uur zoet mee. En op een daldag zou ik 'm in 1.45 uur moeten lopen, maar dat is echt onmogelijk. Het is gewoon een hele uitgestrekte wijk, zelfs al zou ik met lege tassen de lanen op en neer rijden, dan nog zou ik meer dan een uur bezig zijn. Maar dat schijnt er bij het management niet in te willen.

Ik moet er wel bij zeggen dat ik tot op heden altijd de door mij gedeclareerde uren betaald krijg, maar het zit me toch dwars. :(
Bij ons is het vanaf deze week zo dat ze met een officieel model gaan werken. Dan krijg je dus altijd de tijd die er voor staat. Dan zeggen ze erbij "als je sneller bent heb je dus geluk, als je langzamer bent loop je dus in eigen tijd"
Het kromme hieraan is natuurlijk dat je er op de piekdagen met dit nieuwe model 2 tot 6 minuten bij krijgt, afhankelijk van wat voor wijk je hebt, terwijl je op een daldag 50% van je uitvoeringstijd kwijt bent.
Dus tijd overhouden zal niet snel gebeuren, in eigen tijd lopen wel.
pi_107751725
Ik had vandaag een man die naar me toe kwam met de mededeling dat een brief niet voor hem was. Er stond wel zijn adres op. Ja, hoe kan ik dat nou weer weten? :(

Ik had ook een brief van Sandd tussen mijn post vandaag. En veel pakketjes. Toch zeker 10 pakketjes. Op 2 na ging alles door de brievenbussen.

En volgens mij heb ik een nieuwe voorbereider of zo. Vandaag weer een straat die heel anders lag dan ik normaal gewend ben. Maar even aangegeven dat ik hem altijd loop van 59 tm 66 en niet van 6 tm 3.
pi_107752395
Waar ik altijd zo'n hekel aan heb is dat ze een zak vol met pakketjes gooien, in plaats van in de bundels te gooien. Sommige pakketjes kunnen makkelijk in een bundel.
pi_107752854
O, ik heb liever een zak met pakketten ipv ze in de bundels :P. Maar in dit geval zaten de pakketten verspreidt over de zakken.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 8 februari 2012 @ 15:43:30 #290
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_107753103
ik verspreid ze altijd over de tassen. Als het even kan zet ik het adres van de ontvanger even op de zijkant zodat de bezorger ze op het juiste moment kan pakken
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_107753237
Ik gooi ze zoveel mogelijk in de bundel en als dat niet kan gewoon op de bundel.

Zelf heb ik de neiging om losse pakketjes te vergeten.
pi_107753762
Het is ook prettig als pakketjes wel uberhaupt in de zak zitten, waar ook de bijbehorende bundel in zit. Het gebeurt ook regelmatig dat het pakketje in een zak later te vinden is, kan je weer terug.
  woensdag 8 februari 2012 @ 16:27:24 #293
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_107754714
Gewoon in de tas waar de bundel inzit is handig. Maar in de bundel is nog lekkerder. Hier gooien ze soms ook tijdschriften enzo los. Dan hebben ze een bundel met allemaal a5 enveloppen, dan steekt zo'n tijdschrift uit. Naja dan doe je hem los. Echt wel zoeken soms.

Ik heb een wijk waar ik in de week altijd ongeveer 14.00 uur over doe. Soms 5 minuten meer. Maar veel kloppen van de uitbetaling doet het niet. Krijg de ene week de 13.35 die voor de wijk staat en de andere keer wel de 14.00 uur.
Denk dat ik toch maar een keer de pb+ ga bellen met de vraag waarom dat is (en dat het zot is.)
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_107755050
quote:
15s.gif Op woensdag 8 februari 2012 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waar ik altijd zo'n hekel aan heb is dat ze een zak vol met pakketjes gooien, in plaats van in de bundels te gooien. Sommige pakketjes kunnen makkelijk in een bundel.
Ja ben ik met je eens, sowieso vind ik losse post die maar ergens in mn tas gepropt wordt vaak heel vervelend want dan ligt nummer 1 opeens bij nummer 210 en kan je weer terug. Gebeurd vaak zat.

Morgen wordt het trouwens waarschijnlijk niet werken voor mij, ik heb n gas én waterlek in huis door de kou :')
pi_107755090
Ja, en soms zijn het niet eens pakketjes, maar gewoon losse enveloppen /magazines.. die kunnen makkelijk in een bundel worden verwerkt.. maar goed.. het zal wel een reden hebben..
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 8 februari 2012 @ 16:40:34 #296
Maffe Fries
pi_107755197
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 16:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, en soms zijn het niet eens pakketjes, maar gewoon losse enveloppen /magazines.. die kunnen makkelijk in een bundel worden verwerkt.. maar goed.. het zal wel een reden hebben..
Het gebeurt regelmatig dat belangrijke enveloppen of boekjes later nog opduiken en dan worden ze nog meegegeven.
pi_107755628
Vraag me af hoeveel retouren zalando dagelijks krijgt..
Iedere dag zie ik hier wel 2 á 3 pakjes zalando liggen bij het postkantoor.
pi_107755650
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 16:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, dat is irritant.
Maar ik heb vaak van die dozen die o.a. Bol gebruikt en die wil ik niet in mijn bundel :P
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 8 februari 2012 @ 16:54:21 #299
Maffe Fries
pi_107755710
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 16:52 schreef Snoepje5 het volgende:
Vraag me af hoeveel retouren zalando dagelijks krijgt..
Iedere dag zie ik hier wel 2 á 3 pakjes zalando liggen bij het postkantoor.
aan het geschreeuw te horen zullen dat er wel veel zijn ;)
pi_107755753
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2012 16:52 schreef Herfstblad het volgende:

[..]

Ja, dat is irritant.
Maar ik heb vaak van die dozen die o.a. Bol gebruikt en die wil ik niet in mijn bundel :P
Oh nee das onhandig en veel te groot :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')