rechtsonderin staat het armoe is het wel,quote:
prima te doen zo lang het ook overdag blijft vriezen. De sneeuwlaag vriest uiteindelijk kapot of slijt gewoon af.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:19 schreef Selestha het volgende:
Hoe is het nu met het fietsen? Erg glad of wel te doen?
Ik moet normaal al 30 min naar mn wijk fietsen, dus ik zie n beetje op tegen dinsdag
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als je gewoon op een beetje doorgaand fietspad fietst, merk je er weinig van. In de kleine zijstraatjes is het wel oppassen.
Oké gelukkig dus eigenlijk is het juist goed voor me dan dat het maandag weer gaat sneeuwenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
prima te doen zo lang het ook overdag blijft vriezen. De sneeuwlaag vriest uiteindelijk kapot of slijt gewoon af.
Jij weerquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:34 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
rechtsonderin staat het armoe is het wel,
ze besparen een paar k euro.s ,kunnen ze
beter nu uitdelen ivm kou
Woon jij toevallig in Zeik bij Duurstede of Zeik aan Zee?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:34 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
Inderdaad, armoede is dat. En dan iedereen min of meer 'verplicht' willen latenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:34 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
Dat is mijns inziens hetzelfde..quote:Op zondag 5 februari 2012 12:48 schreef Jetfly het volgende:
Vraagje dames en heren, wat is nou echt het verschil tussen postvoorbereider en sorteerder? Wat is zwaarder werk? Welk zouden jullie kiezen?
Ach officieel mag het niet, maar ik heb mijn vriendin ook wel eens meegenomen op een zaterdag. 5 flats achter elkaar. Ik de post, zij de hah.quote:Op zondag 5 februari 2012 01:28 schreef Poesopstokje het volgende:
Heb jij 'zomaar' iemand meegenomen, of is dat ook een PostNL-er?
Nee, een familielid die zelf niet bij PostNL werkt, maar persé wilde meehelpen!quote:Op zondag 5 februari 2012 01:28 schreef Poesopstokje het volgende:
Heb jij 'zomaar' iemand meegenomen, of is dat ook een PostNL-er?
Da's wel lief natuurlijkquote:Op zondag 5 februari 2012 17:12 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Nee, een familielid die zelf niet bij PostNL werkt, maar persé wilde meehelpen!
Chill. Ik zou er ook geen nee tegen zeggen (mits diegene een beetje doorlooptquote:Op zondag 5 februari 2012 17:12 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Nee, een familielid die zelf niet bij PostNL werkt, maar persé wilde meehelpen!
Zeker weten? Volgens mij voorbereiden toch wel wat anders dan sorteren?:P.quote:
Is niet zwaarquote:Op zondag 5 februari 2012 18:06 schreef Jetfly het volgende:
[..]
Zeker weten? Volgens mij voorbereiden toch wel wat anders dan sorteren?:P.
Daarnaast, is het sorteren écht heel zwaar? Ik ben nu soort van vakkenvuller in een supermarkt.. vergelijkbaar oid?
Oké mooi.. Kan ik het met iets vergelijken ofzo? Ligt de werkdruk hoog?quote:
Voorbereiden=sorterenquote:Op zondag 5 februari 2012 18:06 schreef Jetfly het volgende:
[..]
Zeker weten? Volgens mij voorbereiden toch wel wat anders dan sorteren?:P.
Daarnaast, is het sorteren écht heel zwaar? Ik ben nu soort van vakkenvuller in een supermarkt.. vergelijkbaar oid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |