Drama dag hier

Eerst aan de verkeerde wijk begonnen, voor mij volgens mij de eerste keer in bijna 4 jaar dat ik me vergist heb

(andersom wel een paar keer gebeurd). Post weer uit de tassen, terug lopen naar het steunpunt en fiets ophalen. Toen naar mijn andere wijk, behoorlijk eindje ervandaan, was ik vergeten dat het karretje aan de achterkant zou staan (nieuwe wijk voor mij). Post opgehaald, terug naar steunpunt, toch nog maar een keer aanbellen, vertelden de buren dat de kar achter stond, gelukkig (mobiel weer vergeten..). Vervolgens 25 minuten uitloop door een combi van de wijk niet kennen, sneeuw en veel dikke/zware HAH. Toen naar huis, kwartiertje binnen gezeten en weer verder. Andere wijk ook veel uitloop, vervolgens om 17.40 klaar... ongeveer 4 uur en 50 minuten bezorgd uiteindelijk, + een hoop heen en weer fietsen dus wel een uurtje of 5,5 buiten geweest.
Jeej

Wel echt een nadeel van wisselende diensten, je moet altijd heel goed kijken. Normaal heb ik 1x in de 2 weken wel die ene wijk, maar nu toevallig net niet. En normaal kijk ik altijd nog even voor ik weg ga en nu toevallig niet

Pluspunt, heb het ook niet echt erg koud gehad! Iemand vroeg me nog of het een beetje ging, ik zei dat ik wel erger mee gemaakt had