abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107594017
Leuk een postnl topic, vandaag gelukkig 1 wijk hoeven te lopen, maar dat viel vies tegen met -11. Was blij dat ik naar 1,5 uur klaar was. Zometeen als steward werken, gaat leuk worden met die kou die er gaat komen.

Op een gegeven moment ging de kou gewoon door mijn kleding heen, toen ging ik de post maar hardlopend rond brengen om een beetje op lichaamstemperatuur te blijven.

Gelukkig hoef ik dit alleen op zaterdag te doen, al mensen die vast werken. Succes de komende week(en) ^O^
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_107594464
Ging weer lekker vandaag!
Niet verstapt, niet uigegleden en niet koud gehad ;)

Fijn weekend iedereen!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2012 14:22:40 ]
  zaterdag 4 februari 2012 @ 14:52:41 #178
342418 VKV
Plausibel
pi_107595360
Vandaag ook van die snowsteps gehad, die zijn echt überbaas! :D Ik kon in principe gewoon rennen over ijs, echt heel apart. Jammer dat we ze vorig jaar niet al hebben gekregen mja voor vandaag was het ideaal.

Was wel verdomde koud :P
pi_107595372
viel hier erg mee, was eigenlijk best lekker buiten. had wel mijn thermoondergoed aangedaan, en een muts op, sjaal om en bergschoenen aan maar het was helemaal niet heel glad vond ik, en ook niet koud! Al met al lekker gewerkt!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_107596448
Het viel hier ook mee, al had ik veel post. 6 zakken en HAH. Vanmorgen even snowsteps gehaald, maar wat een rotdingen :'). Ze bleven maar van mijn voeten vallen.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 4 februari 2012 @ 16:09:47 #181
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_107597747
ik heb ze vandaag ook niet gebruikt. De paadjes waren vrijwel allemaal netjes geveegd en dan hebben die dingen weinig zin :P
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_107598060
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 16:09 schreef Peterselieman het volgende:
ik heb ze vandaag ook niet gebruikt. De paadjes waren vrijwel allemaal netjes geveegd en dan hebben die dingen weinig zin :P
sowieso was het (hier iig) echt helemaal niet glad, de sneeuw is gewoon nog vrij los en niet ijzig. Tuurlijk moet je op de straat wel wat opletten, maar op de stoepen was het echt prima te doen..

weinig geveegde paadjes trouwens, of van die mensen die dan halfhalf vegen en juist die onderste aangestampte gladde laag laten liggen :')
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_107598197
Ik had ook veel geveegde paadjes. Viel me alles mee. :)
pi_107598472
4 uur lekker lopen baggeren met mijn fietswijk :P Ging prima en helemaal niet koud gehad. Vanochtend toen ik vertrok was het wel -17 op de thermometer..
pi_107598908
Heb 3 en een half uur over gedaan niet gefietst maar alles lopends gedaan.
Had het totaal niet koud en nu lekker weekend vieren ;) Iedereen een fijn weekend!
pi_107598987
Had ik eindelijk eens m'n snowsteps aan, gingen de mensen massaal hun stoepen vegen. Uiteindelijk nog wel een flink gedeelte ermee gelopen. Denk dat het me zeker een half uur kou heeft gescheeld alles bij elkaar. Toch nog 4,5 uur bezig geweest, maar zoals hierboven al gezegd vond ik het opvallend warm (totdat ik weer even terug was op kantoor).
  zaterdag 4 februari 2012 @ 16:53:55 #187
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_107599073
ik heb de arbeidsoverkomst gekregen

en er staat dat ik ben ingedeeld in schaal 1 trede 00

wat bedoelen ze daarmee dat ik in schaal 1 zit?

:@
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_107600032
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 16:53 schreef Anonymousz het volgende:
ik heb de arbeidsoverkomst gekregen

en er staat dat ik ben ingedeeld in schaal 1 trede 00

wat bedoelen ze daarmee dat ik in schaal 1 zit?

:@
Dat is je salarisschaal 1 zit.
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  zaterdag 4 februari 2012 @ 17:33:06 #189
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_107600315
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 17:23 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Dat is je salarisschaal 1 zit.
dank je _O_
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_107600646
hoorde vandaag dat je op je laatste salarisstrook moet kijken voor je jaaropgave? wat een armoede zeg. Blijkbaar een brief gehad, maar ik krijg m altijd digitaal en heb die brief dus niet ontvangen
pi_107600706
Pffff....ben blij dat ik thuis ben, in totaal 4 uur op straat geweest terwijl ik dit makkelijk in 2,5 uur had kunnen doen.
Ik liep 1,5 wijk, 4 tassen in totaal. 1 tas met post was niet aangekomen op het depot. Ik bellen met een collega, verder was niemand te bereiken. Die zei dat de post waarschijnlijk op een ander depot terecht was gekomen, en dat ik daar moest kijken. Ook daar geen post!

Bleek dat de chauffeur die de zakken brengt deze was vergeten en hij deze later heeft gebracht. Ik was om 14:00 in het depot waar de zak hoorde te liggen en de chauffeur zou de zak tussen 14:00 en 14:30 hebben gebracht. Had ik nog maar even gewacht......
pi_107602531
Drama dag hier :')

Eerst aan de verkeerde wijk begonnen, voor mij volgens mij de eerste keer in bijna 4 jaar dat ik me vergist heb :o (andersom wel een paar keer gebeurd). Post weer uit de tassen, terug lopen naar het steunpunt en fiets ophalen. Toen naar mijn andere wijk, behoorlijk eindje ervandaan, was ik vergeten dat het karretje aan de achterkant zou staan (nieuwe wijk voor mij). Post opgehaald, terug naar steunpunt, toch nog maar een keer aanbellen, vertelden de buren dat de kar achter stond, gelukkig (mobiel weer vergeten..). Vervolgens 25 minuten uitloop door een combi van de wijk niet kennen, sneeuw en veel dikke/zware HAH. Toen naar huis, kwartiertje binnen gezeten en weer verder. Andere wijk ook veel uitloop, vervolgens om 17.40 klaar... ongeveer 4 uur en 50 minuten bezorgd uiteindelijk, + een hoop heen en weer fietsen dus wel een uurtje of 5,5 buiten geweest.

Jeej *O*

Wel echt een nadeel van wisselende diensten, je moet altijd heel goed kijken. Normaal heb ik 1x in de 2 weken wel die ene wijk, maar nu toevallig net niet. En normaal kijk ik altijd nog even voor ik weg ga en nu toevallig niet :')

Pluspunt, heb het ook niet echt erg koud gehad! Iemand vroeg me nog of het een beetje ging, ik zei dat ik wel erger mee gemaakt had :P
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  zaterdag 4 februari 2012 @ 18:46:14 #193
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_107602776
Wat een dag zeg. Dramatisch slecht gezet. Kon steeds terug met de auto. Op een gegeven moment maar tegen mezelf gezegd dat ik het wel apart leg. Komt het dinsdag wel weer. (geen rouwkaarten of trombosedienst btw). had de rit in 5 uur kunnen doen, echter door deze storende factor, plus sneeuw in de polder, 1 uur uitloop gehad.
Bundeltje post wat slecht gezet is bedroeg zo een 5 centimeter totaal. Dat ik 6 wagenkistjes. Normaal neem ik of niks, of hooruit 5 stuks mee terug.
Denk dat ze op vbg ff met de pet moeten rondgaan voor een brilletje voor betrokkene.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_107603050
Vergeet ik zowaar mijn wtf-momentje van de dag...

Tijdens de eerste wijk kwam ik ineens een deur tegen met iets wat verdacht veel leek op bloed aan de brievenbus en spatjes op de deur :o

:X
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_107604082
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 17:43 schreef sbientje het volgende:
hoorde vandaag dat je op je laatste salarisstrook moet kijken voor je jaaropgave? wat een armoede zeg. Blijkbaar een brief gehad, maar ik krijg m altijd digitaal en heb die brief dus niet ontvangen
Iemand die dit kan bevestigen?
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 4 februari 2012 @ 19:29:22 #196
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_107604120
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:28 schreef Blobje het volgende:

[..]

Iemand die dit kan bevestigen?
het klopt. Ik heb die brief wel gehad en dat is wat ze daar in zeiden.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_107604283
klopt, ik heb het ook gelezen.
pi_107604718
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:29 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

het klopt. Ik heb die brief wel gehad en dat is wat ze daar in zeiden.
Dankje, dan zal ik dat ding eerst weer eens opzoeken.
pi_107605694
Heerlijk dagje. Maar eens wat winterse kleding aangedaan, daardoor en vooral door het wegblijven van de wind heb ik totaal niet koud gehad. Was zelfs wel fijn met het zonnetje erbij. Toen ik wegreed was het nog wel -20 overigens.

Iets meer gelopen dan normaal, maar desalniettemin niet echt veel langer bezig geweest.
pi_107605904
Hoe is het nu met het fietsen? Erg glad of wel te doen?

Ik moet normaal al 30 min naar mn wijk fietsen, dus ik zie n beetje op tegen dinsdag :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')