Spikes+snowboots check, ik ben klaar voor morgenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:39 schreef Poesopstokje het volgende:
Haha, geweldig. Hopelijk geen auw opgelopen?
Mijn spikes pasten niet om m'n snowboots, dus ik moest zonder doen. Ging wonderwel aardig goed, al hadden sommige mensen spekgladde stoepjes.
Werd nog gefotografeerd vanmiddagWant ''dat oranje stak zo mooi af bij het wit''
![]()
Die oudere meneer kon de foto niet verwijderen, hopelijk lukt het hem ook niet om hem op internet te zetten hihi
Geen koude voeten na 3u door de sneeuw?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:57 schreef Herfstblad het volgende:
Ik loop gewoon met hardloopschoenen. Geen spikes en geen snowboots.
Nee geen auw gedaan gelukkig, daarstraks voor de postbode bij ons de stoep en trap geveegd en wat zout gestrooidquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:39 schreef Poesopstokje het volgende:
Haha, geweldig. Hopelijk geen auw opgelopen?
Mijn spikes pasten niet om m'n snowboots, dus ik moest zonder doen. Ging wonderwel aardig goed, al hadden sommige mensen spekgladde stoepjes.
Werd nog gefotografeerd vanmiddagWant ''dat oranje stak zo mooi af bij het wit''
![]()
Die oudere meneer kon de foto niet verwijderen, hopelijk lukt het hem ook niet om hem op internet te zetten hihi
Inderdaad,gelukkig zijn wij geen postbodes!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:54 schreef postfiets het volgende:
Wij hebben spikes gekregen van PostNlhoef ze dit keer niet te kopen scheelt weer.....die van de vorige winter waren stuk.
Door de sneeuw veel sneeuwduinen waardoor je niet kon zien waar de stoep of weg was.
Sommige mensen zeiden:je zult maar postbode zijn.........
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:11 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Nee geen auw gedaan gelukkig, daarstraks voor de postbode bij ons de stoep en trap geveegd en wat zout gestrooid
Ik heb ze vorig jaar gebruikt en het zijn echt topdingen. Glijden doe je amper, zelfs op platen ijs heb je grip. Eigenlijk echt een must naar mijn mening met dit weerquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:10 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Inderdaad,gelukkig zijn wij geen postbodes!![]()
Ik heb me ook een paar keer flink verstapt bij stoepjes, heel vervelend inderdaad.
Hoe loopt het eigenlijk met spikes? Heb je echt veel meer grip of valt het wel wat mee?
[..]
Gelukkig maar![]()
Ik heb vanmiddag de oprit ook maar even geveegd, was vanochtend te laat. Mijn PB was al geweest voor ik van bed af kwam
Snowboots, nergens last vanquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:51 schreef postfiets het volgende:
Wat doen jullie over je schoenen als het gaat ijzelen?
Ik doe er wollen sokken erover heen
Wollen sokken?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:51 schreef postfiets het volgende:
Wat doen jullie over je schoenen als het gaat ijzelen?
Ik doe er wollen sokken erover heen
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:33 schreef ErwinRommel het volgende:
Was weer gezellig met lekkere muziek van Frans Duijts
Ik vond jou meer een hardrock/metal figuurquote:
heerlijk weertje om te fietsenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 07:11 schreef Nutricia het volgende:
Het is hier -18 momenteel![]()
Sterkte allemaal, gelukkig zit ik in de auto.
dank je. Ik moet zo nog ff een wijkje weglopenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:01 schreef Selestha het volgende:
Sterkte voor de collega's die vandaag werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |