Hier 11 uur. Nou ja, dat is beter dan 13:15 iig.quote:Op donderdag 2 februari 2012 06:41 schreef Selestha het volgende:
[..]
Dat laatste beweerden ze hier op de vergadering werktijden wel ja. Dat vanaf november alles áltijd om 11.15 op alle depots zou staan. We zullen zien.
HaH? Dat horen we toch niet te hebben op donderdag?quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:16 schreef ellenatmars het volgende:
Godver. Post te laat. Zou normaal tussen 10.30 en 11.00 kunnen beginnen. Kheb nog geen belletje gehad dat ik kan beginnen. Vandaag ook nog eens HAH erbij, dus heb een wijk van 3,5 uur lang. En dan is het best wel vervelend, die kou![]()
Doe in ieder geval m'n regenbroek weer aan, scheelt wel weer iets... succes allen, vandaag!
Op piekdagen ga ik standaard al anderhalf uur later heen. Het staat er toch nooit op tijd.quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:23 schreef Selestha het volgende:
[..]
HaH? Dat horen we toch niet te hebben op donderdag?
Hier is de post ook te laat, of ik n uur later wilde komen.. Ik hoop dat het er staat zometeen.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:39 schreef Peterselieman het volgende:
mja, als er echt sneeuw ligt en je moet werken dan zal je het lachen denk ik wel vergaan, omdat de wegen met de dagen die voorbij gaan steeds gladder worden.
quote:
En het leuke is dat mensen bij jou komen klagen dat je de post verkeerd bezorgt hebt. Gelukkig staat er dan altijd een Sandd stempel op.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:36 schreef Deezertje het volgende:
Zag net een nieuwe Sandd bezorger lopen hier.
Die haalde zijn post uit een BOODSCHAPPENTAS (hoe kan dat fijn en handig bezorgen zijn?!) en zag er zeer onbetrouwbaar uit...
Volgens mij was het ook nog eens oude post die ie bezorgde.
Als ik voortaan post mis van Sandd in mijn wijk weet ik iig waarom...
Dacht dat ze bij PostNL iedereen en alles al aanneemde, maar bij Sandd lopen dus nóg raardere types rond. Zou mijn post daar in ieder geval niet mee versturen.
ik op zich ook niet, maar dan moet het niet te glad worden ivm de kans op valpartijenquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:48 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
[..]
Nee ik vind het echt héérlijk om in de kou en sneeuw rond te baggeren. Ik heb gelukkig een loopwijk, dus ik hoef niet veel te fietsen. Ook zou ik het op zulke dagen niet erg vinden om wat langer te werken.
Baggeren is inderdaad een zeer leuke bezigheidquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:48 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
[..]
Nee ik vind het echt héérlijk om in de kou en sneeuw rond te baggeren. Ik heb gelukkig een loopwijk, dus ik hoef niet veel te fietsen. Ook zou ik het op zulke dagen niet erg vinden om wat langer te werken.
Nou nee, dát hoeft van mij niet!quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik op zich ook niet, maar dan moet het niet te glad worden ivm de kans op valpartijen
Jammer dat ik geen autodienst heb. Blij dat ik glij is leuk namelijk
Je glijdt dan regelmatig alle kanten uit en de auto dan ik bedwang houden is gewoon leuk. Heb je gelijk geen slipcursus meer nodig.
Nee joh, jullie mogen nu alvast oefenen!quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:00 schreef HetBrabandertje het volgende:
Wat een dag weer zeg. Had weliswaar maar twee wijken om voor te bereiden, maar dat liep al een uur uit door de grote drukte. Vervolgens een bestelling met ontzettend veel fouten erin, en dat terwijl degene die had voorbereid al vele jaren bij het bedrijf werkzaam is. Denk je alles gezien te hebben, kom je terug op kantoor en staat er een pallet vol met dozen: vakkentassen.Die zouden toch nog ruim een half jaar in de doos moeten blijven, gezien het vbg niet eerder sluit.
Maar de kou is tot nu toe wel prima te doen, lekker warm kleden, maar na drie uur buiten merk je wel dat je gezicht goed koud is, want dat is veel lastiger te bedekken en warm te houden.
mij hoeven ze die tas niet te geven. Er is één plaats voor: het is grijs en wordt tweewekelijks geleegd.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:17 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nee joh, jullie mogen nu alvast oefenen!
Ik begin er ook niet aan hoor.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mij hoeven ze die tas niet te geven. Er is één plaats voor: het is grijs en wordt tweewekelijks geleegd.
Alsjeblieft niet zeg, ben je meteen een keer zo lang bezig en of je die uitloop dan uitbetaald krijgt verschilt per vestiging, dus dan moet je net geluk hebben.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:16 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Wensenlijstje voor vrijdag+zaterdag; koud met een dik pak sneeuw![]()
(En een elfstedentocht uiteraard!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |