In dat gebied waar die CVL's gesloten zijn volgens mij. Althans volgens mij ging het 3 bundel gedoe gelijk in met sluiting vbg.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:26 schreef Drassss het volgende:
Zijn er dan al kangoeroes gesignaleerd?
Duurt niet lang meer denk ik. Om tijd te besparen willen ze het personeel hier aan hebben:quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:26 schreef Drassss het volgende:
Zijn er dan al kangoeroes gesignaleerd?
Goed spul, alleen 1 groot nadeel is dat de lange mouwen van het thermoshirt heel erg omhoog kruipen. Na een uur zitten de manchetten al ter hoogte van mijn ellebogen. Vreemd genoeg doet dit probleem zich niet voor bij de pijpen van de bijbehorende thermobroek!quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:56 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik zeg Hema, topspul waar ik ook mee sport als het rond het vriespunt is+ goedkoop!
quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Duurt niet lang meer denk ik. Om tijd te besparen willen ze het personeel hier aan hebben:
[ afbeelding ]
met deze schoenen zijn fietsroutes niet meer nodig en loopt iedereen met de karquote:
Ipv van de sociale werkplaats post laten bezorgen, gewoon de hele sociale werkplaats de markt uitdrukkenquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
O ja, dubbele functies..
Dan ben je gelijk tuinman/gemeente werker.
Mental image.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
met deze schoenen zijn fietsroutes niet meer nodig en loopt iedereen met de kar
quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:58 schreef V__L_N het volgende:
Binnenkort krijgen we gewoon allemaal zo'n ding:
[ afbeelding ]
En de postkar die hang je er gewoon achter...
Nou, er zijn dus landen waar het wel gebeurdquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:58 schreef V__L_N het volgende:
[ afbeelding ]
Grappig? Ik had dit niet willen weten!quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:11 schreef gridjuh het volgende:
http://www.bndestem.nl/re(...)lstemperatuur%3F.ece
is wel grappig linkje
Dit stukje stond inderdaad in het principeakkoord voor de nieuwe CAO. In de definitieve versie van de Postbezorgers CAO 2012 is hier echter niks over te vinden. Iemand enig idee?quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:48 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Dan zou ik maar even de nieuwe CAO voor postbezorgers downloaden van de site van de BVPP en ze daarmee om de oren slaan. In artikel 2.1 staat namelijk heel duidelijk hoe er met wachttijd omgegaan dient te worden:
"Elke wijk heeft een vaste starttijd. Vanaf dat moment kan de postbezorger beginnen met zijn werk.
1) Als de post te laat beschikbaar is, en deze vertraging is vooraf niet of minder dan 1 uur van tevoren gemeld, dan heeft de postbezorger recht op uitbetaling van deze wachttijd.
2) Als de postbezorger wel minimaal een uur van tevoren op de hoogte is gesteld van de vertraging dan wordt de wachttijd indien en voor zover deze meer is dan een half uur betaald."
Dus stel, jouw wijk hoort om 11.00 uur op het depot te liggen, en hij ligt er pas om 12.00 uur, en er is niet aan jou doorgegeven dat de post later zou zijn (of het wordt pas na 10.00 uur doorgegeven), dan moeten ze dat uur wachttijd uitbetalen.
Als ze de vertraging wel om uiterlijk 10.00 aan jou hebben doorgegeven, dan ontslaat ze dat alleen van de betalingsverplichting van het 1e half uur wachttijd. Dus dan moeten ze je alsnog 30 min. wachttijd betalen.
coolquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:58 schreef V__L_N het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is me ook opgevallen. De enige reden die ik kan bedenken is dat een principe-akkoord niet hetzelfde is als een CAO. Opvallend is trouwens dat ze het in het principe-akkoord hebben over knelpunten van tijdelijke aard, waarvan te late belevering van de depots er 1 is. Dit tijdelijke probleem zou te maken hebben met de overgang naar een deeltijdbedrijf. Maw: zodra de reorganisatie klaar is, zal de post altijd op tijd zijnquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:45 schreef Blobje het volgende:
Om even nog terug te komen op de wachttijd wat in het vorige deel behandeld is:
[..]
Dit stukje stond inderdaad in het principeakkoord voor de nieuwe CAO. In de definitieve versie van de Postbezorgers CAO 2012 is hier echter niks over te vinden. Iemand enig idee?
Dat zou betekenen dat het puntje wachttijd is gesneuveld in de definitieve versie. Ik wilde namelijk op de komende vergadering dat stukje ter sprake brengen. Erg vreemd dat dit er uiteindelijk niet meer in zit. Zo heel gunstig is die nieuwe cao überhaupt niet, alhoewel iets beter dan de vorige.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:49 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Dat is me ook opgevallen. De enige reden die ik kan bedenken is dat een principe-akkoord niet hetzelfde is als een CAO. Opvallend is trouwens dat ze het in het principe-akkoord hebben over knelpunten van tijdelijke aard, waarvan te late belevering van de depots er 1 is. Dit tijdelijke probleem zou te maken hebben met de overgang naar een deeltijdbedrijf. Maw: zodra de reorganisatie klaar is, zal de post altijd op tijd zijn![]()
Dat laatste beweerden ze hier op de vergadering werktijden wel ja. Dat vanaf november alles áltijd om 11.15 op alle depots zou staan. We zullen zien.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:49 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Dat is me ook opgevallen. De enige reden die ik kan bedenken is dat een principe-akkoord niet hetzelfde is als een CAO. Opvallend is trouwens dat ze het in het principe-akkoord hebben over knelpunten van tijdelijke aard, waarvan te late belevering van de depots er 1 is. Dit tijdelijke probleem zou te maken hebben met de overgang naar een deeltijdbedrijf. Maw: zodra de reorganisatie klaar is, zal de post altijd op tijd zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |