voorbereider in amsterdamquote:
succes alvastquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:00 schreef Nezhi het volgende:
Haha, ik heb gesolliciteerd voor voorbereider in Alkmaar!volgende week gesprek
Welk gebied? Centraal of west of zuidoost of ...?quote:
Ik wil ook thermo-ondergoed.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:56 schreef gridjuh het volgende:
Lang leve thermo- truihad het lekker warmpjes, geen muts opgehad en handschoenen met halve vingers, alleen mijn vinger toppen waren koud
ik heb het ook, ooit gekocht toen ik een half jaar in de winter naar Noorwegen ging. Op koude dagen bij de post draaag ik de broek lekker onder mijn spijkerbroek. Het hemd vind ik vaak wat te warm, de nek sluit nogal hoog ookquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil ook thermo-ondergoed.
Waarom koop je het dan niet? Bij het sporten in de winter is het ook een must natuurlijk.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil ook thermo-ondergoed.
Ik zeg Hema, topspul waar ik ook mee sport als het rond het vriespunt isquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga het waarschijnlijk vrijdag kopen![]()
Nog aan of afraders?
in westquote:Op woensdag 1 februari 2012 10:00 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Welk gebied? Centraal of west of zuidoost of ...?
dank jequote:Op woensdag 1 februari 2012 08:02 schreef Selestha het volgende:
[..]
Gefeliciteerd en welkom bij de club
Koop vooral niet die dure dingen van bv Helle Hansen. Dat is zonde van het geld. Let er ook op dat het niet té strak zit. Dat is naast erg oncomfortabel ook nog eens een afbreuk aan de functie van thermo-kleding.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga het waarschijnlijk vrijdag kopen![]()
Nog aan of afraders?
Die heb ik nietquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:33 schreef carboni het volgende:
De regenbroek werkt ook goed tegen sneeuw en kou.
Ik ben een koukleum nadat ik 8 jaar in Brazilië heb gewoondquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:45 schreef Herfstblad het volgende:
Ik heb het nog niet koud gehad met postlopen.Ik drag wl 2 jassen (winterjas + regenjas), vest, t-shirt en 2 mouwloze tops. O, en vingerloze handschoenen. Maar ik moet zeggen dat ik absoluut geen koukleum ben.
Dus ik koop voor nu nog geen thermokleding.
Het is hier altijd hollen of stilstaan.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ben een koukleum nadat ik 8 jaar in Brazilië heb gewoond
Tja ik praat dan voor mezelf en misschien moet jij wel Postnl kleding verplicht dragen, maar ik draag altijd een trainingsbroek ipv een spijkerbroek. Nooit last van de kouquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Op dit moment draag ik alleen een hemdje, tnt-polo en 1 tnt-jas.
Ik krijg het altijd erg warm van het fietsen en lopen.
Het gaat mij vooral meer om de benen, dus een thermo broek is wel lekker
Dat zit misschien ook wel comfortabeler dan een spijkerbroekquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:50 schreef Drassss het volgende:
Tja ik praat dan voor mezelf en misschien moet jij wel Postnl kleding verplicht dragen, maar ik draag altijd een trainingsbroek ipv een spijkerbroek. Nooit last van de kou
Iddquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is hier altijd hollen of stilstaan.
Een geleidelijke overgang qua temperatuur is kennelijk niet mogelijk
Haha, op die manier!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:54 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Je bent vergeten een nieuw topic te openen
Dan kan ik het me voorstellen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ben een koukleum nadat ik 8 jaar in Brazilië heb gewoond
Onder mijn broek draag ik gewoon een legging, best warm danquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Op dit moment draag ik alleen een hemdje, tnt-polo en 1 tnt-jas.
Ik krijg het altijd erg warm van het fietsen en lopen.
Het gaat mij vooral meer om de benen, dus een thermo broek is wel lekker
Ik draag alleen de handschoenen zonder die vingertoppen, Aangezien er een forse wind staat en ik in een dorp bezorg, is het gewoon even er doorheen bijten.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:49 schreef EdNoolk het volgende:
Pfoe, heb aardig wat pijn geleden. Moest af en toe gewoon even mijn handen samenknijpen binnen mijn jaszakken, anders was het niet te doen. Tweede wijk heb ik met normale handschoenen gedaan ipv die zonder vingertoppen. ´Scrollen´ door de post ging vrij lastig, maar totaal niet koud gehad. Is helaas geen optie voor de dinsdag-donderdag-zaterdag want dan moet ik gewoon snel kunnen bladeren.
Hoe doen jullie dat met deze kou?
Blij zijn dat je nog niet met 24 en 48 uurs bundels rondloopt blijkbaarquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:49 schreef EdNoolk het volgende:
Pfoe, heb aardig wat pijn geleden. Moest af en toe gewoon even mijn handen samenknijpen binnen mijn jaszakken, anders was het niet te doen. Tweede wijk heb ik met normale handschoenen gedaan ipv die zonder vingertoppen. ´Scrollen´ door de post ging vrij lastig, maar totaal niet koud gehad. Is helaas geen optie voor de dinsdag-donderdag-zaterdag want dan moet ik gewoon snel kunnen bladeren.
Hoe doen jullie dat met deze kou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |