abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107518264
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 15:25 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Alsjeblieft niet zeg, ben je meteen een keer zo lang bezig en of je die uitloop dan uitbetaald krijgt verschilt per vestiging, dus dan moet je net geluk hebben.
Bovendien ben ik ook niet dol op vallen, en de meeste mensen zijn te beroerd om hun eigen oprit/het stuk stoep voor hun huis schoon te vegen.
Dan hoop ik voor jou dat het in jouw regio droog blijft! :)
In mijn regio mag er wel een lokaaal sneeuwbuitje vallen ;)
pi_107518800
Bij Sandd werken inderdaad vreemde types. :P Hier loopt een ma Floddertype met een peuk uit haar mond haha.

Chaotische dag. 2 zakken waren op het depot toen ik aan kwam, 3 anderen kwamen later. Ook was de sleutel van het depot ineens kwijt. Ik TC bellen. Hij ging het uitzoeken. 5 min later: Hij ligt op tafel. Ik was net weg op het depot. :'). Toen ik de tweede keer op het depot was, lag hij inderdaad op de tafel. :) Denk dat iemand hem per ongeluk had meegenomen.
En mijn banden waren zo zacht dat ik amper vooruitkwam. Pff! Wat een dag!
Geen sneeuw ajb!

Hier net eindelijk een poststuk in de bus gehad dat er 2.5 week over heeft gedaan. Gelukkig dus niet kwijt. :)
pi_107519592
Het enige wat ik zal bezorgen met een vakktentas is mijn ontslagbrief.
pi_107519660
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 12:36 schreef Deezertje het volgende:
Zag net een nieuwe Sandd bezorger lopen hier.
Die haalde zijn post uit een BOODSCHAPPENTAS (hoe kan dat fijn en handig bezorgen zijn?!) en zag er zeer onbetrouwbaar uit...

Volgens mij was het ook nog eens oude post die ie bezorgde.
Als ik voortaan post mis van Sandd in mijn wijk weet ik iig waarom... :(
Dacht dat ze bij PostNL iedereen en alles al aanneemde, maar bij Sandd lopen dus nóg raardere types rond. Zou mijn post daar in ieder geval niet mee versturen.
Kun je wel zeggen, ik ben vandaag schreeuwend toegesproken door mijn collega van Sandd omdat hij vond dat ik de post niet goed bezorgde :') Er is namelijk een huis in mijn wijk met een bus voor de familie en een bus voor de slagerij, en ik bezorg de post voor de familie in die bus en de slagerij post bij de slagerij. Ging hij tegen me schreeuwen dat het allemaal bij elkaar kon en bij de slager naar binnen moest. Dan heb je het over n vent van in de 50 :') Ik heb gezegd ''zo hoeft u mij niet aan te spreken meneer'' waarop hij tierend wegstoof :')
pi_107519981
quote:
9s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:11 schreef Selestha het volgende:

[..]

Kun je wel zeggen, ik ben vandaag schreeuwend toegesproken door mijn collega van Sandd omdat hij vond dat ik de post niet goed bezorgde :') Er is namelijk een huis in mijn wijk met een bus voor de familie en een bus voor de slagerij, en ik bezorg de post voor de familie in die bus en de slagerij post bij de slagerij. Ging hij tegen me schreeuwen dat het allemaal bij elkaar kon en bij de slager naar binnen moest. Dan heb je het over n vent van in de 50 :') Ik heb gezegd ''zo hoeft u mij niet aan te spreken meneer'' waarop hij tierend wegstoof :')
Wut, een sandd medewerker die je er op aanspreekt dat je je werk TE goed goed? Meestal is het andersom, een postbode die een Sandd'er op aanspreekt dat de post overal er half buitenhangt. Dat is echt iets sandd want dat zie je overal. Ook wel eens een sandder gezien die gewoon langs huizen ( met trapjes naar de voordeur waar de brievenbus zit) fietste die gewoon de tijdschriften voor de deur gooiden :')
pi_107520044
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:18 schreef carboni het volgende:

[..]

Wut, een sandd medewerker die je er op aanspreekt dat je je werk TE goed goed?
Ja, er op aanspreken was nog één ding geweest. Maar hij begon meteen te schreeuwen :') De slager vondt het ook bizar.

En er lag later ook nog post in de tuin waar die gast daarna bezorgde, zo opgewonden was hij kennelijk :') Die heb ik maar bezorgd.
pi_107520074
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:19 schreef Selestha het volgende:

[..]

Ja, er op aanspreken was nog één ding geweest. Maar hij begon meteen te schreeuwen :') De slager vondt het ook bizar.

En er lag later ook nog post in de tuin waar die gast daarna bezorgde, zo opgewonden was hij kennelijk :')
:')
  donderdag 2 februari 2012 @ 17:04:21 #108
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_107521751
Ergens is dat wel erg triest...
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_107521975
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 17:04 schreef V__L_N het volgende:
Ergens is dat wel erg triest...
Tsja er moet wel iets met die man aan de hand zijn, anders gedraag je je natuurlijk niet zo. Maar op t moment zelf kon ik even weinig begrip opbrengen voor zijn tirade ;)
pi_107522494
Zijn er dus toch nog mensen die ze niet willen hebben bij PostNL.. Tja dan kom je ze bij de concurent wel tegen ;)
  donderdag 2 februari 2012 @ 17:50:53 #111
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_107523460
Dames en heren... Ik heb goed nieuws...

Het gaat morgen middag sneeuwen :)
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_107523894
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 17:50 schreef V__L_N het volgende:

Baggeren O+
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 2 februari 2012 @ 18:03:29 #113
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_107523966
dat wordt zaterdag iets vroeger opstaan omdat ik eerst 's ochtends in het donker nog naar de sorteerlocatie moet.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_107524524
*O* Feest!

Jammer dat ik maar anderhalf uur hoef.. -O-
  donderdag 2 februari 2012 @ 18:22:53 #115
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_107524668
Met mazzel ben ik in 1,45 klaar. Maar dat zal wel 2 uur worden.

I Love snow.
Loesje
pi_107525193
2 wijkjes zaterdag.. Zonder HAH 2.5u, met HAH 3,5u..
  donderdag 2 februari 2012 @ 19:15:55 #117
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_107526757
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 17:50 schreef V__L_N het volgende:

Oprotten met die sneeuw en kou. Doe mij maar lekker 25+ graden :)
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_107527118
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 19:15 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Oprotten met die sneeuw en kou. Doe mij maar lekker 25+ graden :)
Inderdaad. Die sneeuw en kou mag van mij ook wel weg.
Ik heb zaterdag minstens 1 keer HAH. Zonder HAH is de wijk in 2 - 2.5 uur te lopen, met HAH 3 - 3.5. Dat wordt leuk zaterdag :').
pi_107527812

*O*
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_107529973
quote:
En als je nou koude vingers krijgt???
Heb toch liever mijn handschoenen ;)
  donderdag 2 februari 2012 @ 23:37:50 #121
110987 ErwinRommel
pi_107541473
Morgen maar m'n kochertje (campingbrandertje) en een blik erwtensoep meenemen. In de polder de post bestellen met die kou en evt sneeuw moet je de maag wel verwennen :)
Krijgen toch 3 kwartier pauze ingeplanned tijdens de dienst :)
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 2 februari 2012 @ 23:40:19 #122
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_107541589
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 23:37 schreef ErwinRommel het volgende:
Morgen maar m'n kochertje (campingbrandertje) en een blik erwtensoep meenemen. In de polder de post bestellen met die kou en evt sneeuw moet je de maag wel verwennen :)
Krijgen toch 3 kwartier pauze ingeplanned tijdens de dienst :)
collega's van mij zijn koukleumers. Moeten een stukkie met de brommer doen ipv met de auto.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_107541757
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:18 schreef carboni het volgende:

Ook wel eens een sandder gezien die gewoon langs huizen ( met trapjes naar de voordeur waar de brievenbus zit) fietste die gewoon de tijdschriften voor de deur gooiden :')
Doen ze hier ook.. en ik vind het heel vervelend, want er staat nergens op de envelop dat het door Sandd wordt bezorgd. Dus ze zouden kunnen denken dat ik die brieven zo maar in het portiek smijt.. :{
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  donderdag 2 februari 2012 @ 23:45:32 #124
110987 ErwinRommel
pi_107541808
quote:
2s.gif Op donderdag 2 februari 2012 23:40 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

collega's van mij zijn koukleumers. Moeten een stukkie met de brommer doen ipv met de auto.
Ik ben ook een koukleum, dus rook ik in de auto met ramen dicht ;)
Mag niet officieel. Maar vrijwel een iedere roker doet het. Ben niet gekke henkie om met dit weer buiten de auto te roken.
En in de laadruimte met deur op een kier een blik snert opwarmen is prima te doen op een camping brandertje :)
(Renault Kangoo)
pi_107541825
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2012 14:54 schreef Blobje het volgende:

[..]

En het leuke is dat mensen bij jou komen klagen dat je de post verkeerd bezorgt hebt. Gelukkig staat er dan altijd een Sandd stempel op.

Alhoewel ouderen vaak niet snappen dat er meerdere postbedrijven in dezelfde straat rondlopen.
Nou, een Sandd stempel? Meestal staat er alleen "port betaald" op, en alleen aan de letters SND in de sorteercode onder het adres kun je zien dat het van Sandd komt.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')