thanksquote:Op maandag 6 februari 2012 17:56 schreef Drassss het volgende:
[..]Succes, alleen voorbereiden of ook bestellen?
wat houdt bestellen dan inquote:
ojaquote:
Alleen zaterdagmedewerkerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:57 schreef Poesopstokje het volgende:
Wat is dit? Iedereen ingesneeuwd??
Vandaag weer relaxed dagje gehad, 3 uurtjes bezig. Had me wel flink vergist in de temperatuur; had m'n muts thuis gelaten omdat ik het vorige week zo warm had met dat ding op. Nou hij was vandaag écht wel nodig!
Er kwam nog een oudere mevrouw op mij af, ze vroeg zich af of wij een verwarming op de fiets hadden, ze zag een snoertje (mijn spin die de tas op de pakjedrager hield) uit mijn fietstas komen.Schattig.
Jullie nog wat beleefd?
ik werk binnenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:57 schreef Poesopstokje het volgende:
Vandaag weer relaxed dagje gehad, 3 uurtjes bezig. Had me wel flink vergist in de temperatuur; had m'n muts thuis gelaten omdat ik het vorige week zo warm had met dat ding op. Nou hij was vandaag écht wel nodig!
Er kwam nog een oudere mevrouw op mij af, ze vroeg zich af of wij een verwarming op de fiets hadden, ze zag een snoertje (mijn spin die de tas op de pakjedrager hield) uit mijn fietstas komen.Schattig.
Jullie nog wat beleefd?
Daar had ik het gisteren nog over met mijn TC. Hij was heel simpel. Indien fout gezet, dit aan hem melden en de post (geen rouwkaarten) mee terugnemen. Moeten ze het maar goed zetten was zijn antwoord. Anders blijf ik terugrijden.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:48 schreef Herfstblad het volgende:
O jawel, ik had wel wat. Een straat in mijn wijk was compleet fout gesorteerd. Normaal beginnen ze bij 21 en eindigen ze bij 23. Nu begonnen ze bij 2 en lag de rest door elkaar. En daarna kon ik alles van 21 tm 24 nog eens af. Grr!
Nou ja, ik was nog in die straat en moest een stukje terug met HAH.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daar had ik het gisteren nog over met mijn TC. Hij was heel simpel. Indien fout gezet, dit aan hem melden en de post (geen rouwkaarten) mee terugnemen. Moeten ze het maar goed zetten was zijn antwoord. Anders blijf ik terugrijden.
Oh dat heb ik haast elke zaterdag wel met een straat. Elke keer wel een andere straat. Mega-irritant.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:48 schreef Herfstblad het volgende:
O jawel, ik had wel wat. Een straat in mijn wijk was compleet fout gesorteerd. Normaal beginnen ze bij 21 en eindigen ze bij 23. Nu begonnen ze bij 2 en lag de rest door elkaar. En daarna kon ik alles van 21 tm 24 nog eens af. Grr!
4 uur bezig geweestquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:57 schreef Poesopstokje het volgende:
Jullie nog wat beleefd?
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:54 schreef Selestha het volgende:
[..]
4 uur bezig geweestMn hele wijk was glad en niet te fietsen, dus álles gelopen. Ben kapot
![]()
Wel een lief kopje thee en plak koek gehad op de helft van mn wijk van n aardig oud vrouwtje![]()
Gelukkig morgen weer even bijkomen met de dal dag..
Dat geintje kostte mij ook minstens een half uur extra. En een helemaal verkrampte rug van het moeilijk lopenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:54 schreef Selestha het volgende:
[..]
4 uur bezig geweestMn hele wijk was glad en niet te fietsen, dus álles gelopen. Ben kapot
![]()
Wel een lief kopje thee en plak koek gehad op de helft van mn wijk van n aardig oud vrouwtje![]()
Gelukkig morgen weer even bijkomen met de dal dag..
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:12 schreef Peterselieman het volgende:
Gladheid? Heb er werkelijk niets van gemerkt. Alleen dat de sneeuw na al die dagen nog steeds poeder was en gemakkelijk losliet
Dat dus!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:18 schreef lololo het volgende:
Hier was het op veel stoepen al half overgegaan in ijsvorm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |