Waar is de "like" knop als je 'm nodig hebt.quote:
Eindelijk een keer een horloge in deze reeks die er nog wel aardig uitzietquote:Op zondag 29 januari 2012 13:20 schreef eriksd het volgende:
http://www.chrono24.nl/br(...)2&manufacturerIds=32
Kopon menson.
Ik heb dan ook een briljante smaak.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Eindelijk een keer een horloge in deze reeks die er nog wel aardig uitziet
Its terrible.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:26 schreef GSbrder het volgende:
Mijn volgende horloge wordt een SONY
[ afbeelding ]
Wat een koopje, I like.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:20 schreef eriksd het volgende:
http://www.chrono24.nl/br(...)2&manufacturerIds=32
Kopon menson.
Zat ernaar te loeren maar wil de limited edition. Wacht wel even tot ik mijn oprotgeld heb gehad. Eerst nog een coole Tissot scoren.quote:
Ik dacht dat je juist voor de limited edition aan 't sparen was, tenminste dat zei je toen. Over een Tissot weet ik niks, welke heb je op 't oog?quote:Op zondag 29 januari 2012 13:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zat ernaar te loeren maar wil de limited edition. Wacht wel even tot ik mijn oprotgeld heb gehad. Eerst nog een coole Tissot scoren.
Dat is precies wat ik bedoelde en Tamashii niet begreep, ik heb heel erg sterk de indruk dat er behoefte is aan (nieuwe / moderne) woningen in de prijsklasse onder de gemiddelde Vinexwoning, die meestal voor gezinnen zijn ontworpen. En ik vroeg mij dus af waarom men niet op de behoefde inspeelde.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:55 schreef eriksd het volgende: [..] Dan bouw je recreatieparken voor permanente bewoning. Ik zie je punt niet.
Ik ben te lui om mijn telefoon uit mijn broek te halenquote:
De volgende stap is lenzen met daarin je email, agenda en al dat gezeik. Er valt niet meer aan te ontsnappen.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:26 schreef GSbrder het volgende:
Mijn volgende horloge wordt een SONY
[ afbeelding ]
Ik spaar niet meer, geef alleen uit wat er binnen komtquote:Op zondag 29 januari 2012 13:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik dacht dat je juist voor de limited edition aan 't sparen was, tenminste dat zei je toen. Over een Tissot weet ik niks, welke heb je op 't oog?
Ik ben ook benieuwd. Geen enkele "toeristische" gemeente wil achterblijven, dus dat zorgt voor een goed speelveld waarbij burgers en aanbieders niet meer afhankelijk zijn van het wettelijk kader dat enkel de Rijksoverheid kan bieden.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:31 schreef [url =http://forum.fok.nl/user/profile/185584]von_Preussen[/url] het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik bedoelde en Tamashii niet begreep, ik heb heel erg sterk de indruk dat er behoefte is aan (nieuwe / moderne) woningen in de prijsklasse onder de gemiddelde Vinexwoning, die meestal voor gezinnen zijn ontworpen. En ik vroeg mij dus af waarom men niet op de behoefde inspeelde.
@GS, ik ben benieuwd of die gemeentelijke veranderingen ook in meer vraaggestuurd bouwen zullen resulteren.
Oja, en ik heb vrijdagavond nog een chique diner in Hilversum, nu is het plan om met corpsmaten te gaan zuipen in Damsko. Dus ik moet nog even bezien hoe laat ik thuis ben (lees, genoeg geslapen heb) om vervolgens VS in de kofferbak op te bergen en weer richting Damsko tekomen.
Vanaf hoe laat zou je zaterdag beschikbaar zijn?
Oh die mag er ook zeker wezen, wat voor prijskaartje hangt er aan als ik zo bot mag zijn?quote:Op zondag 29 januari 2012 13:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik spaar niet meer, geef alleen uit wat er binnen komtDus moet even wachten.
Tissot, deze:
[ afbeelding ]
Of de euro-edition, heb je de oude munten voor de euro als casebacks. Ook vet.
Daarom denk ik ook dat de provincies dit niet zomaar laten gebeuren. De bepalen nu voor een redelijk deel hoeveel kernen mogen groeien. En als ze een gemeente voor een bepaald dorp 5 woningen per jaar toerekenen en dan komt er een plan voor 100 recreatiewoningen in een keer dan trekken ze dat matigquote:Op zondag 29 januari 2012 13:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd. Geen enkele "toeristische" gemeente wil achterblijven, dus dat zorgt voor een goed speelveld waarbij burgers en aanbieders niet meer afhankelijk zijn van het wettelijk kader dat enkel de Rijksoverheid kan bieden.
Eh, nee?quote:Op zondag 29 januari 2012 13:35 schreef Tamashii het volgende:
Huizen Rhenenaren mogelijk doorzocht op 30 april
Toch te zot voor woorden.
2000 nog wat geloof ik, maar de metalen versie met oa de gulden als achterkant trekt mij meer. Die zal het wel worden, deze komt dan wel als ik mijn master heb gehaald.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh die mag er ook zeker wezen, wat voor prijskaartje hangt er aan als ik zo bot mag zijn?
Dat begrijp ik wel hoor. Het is gewoon niet hetzelfde om in een chaletje in een wijk te zitten dan in een chaletje op een park te zitten. En zo denken er hier meerdere mensen over, mensen trekken zich juist terug op een rustige plek waar het inderdaad eigenlijk niet mag.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik bedoelde en Tamashii niet begreep, ik heb heel erg sterk de indruk dat er behoefte is aan (nieuwe / moderne) woningen in de prijsklasse onder de gemiddelde Vinexwoning, die meestal voor gezinnen zijn ontworpen. En ik vroeg mij dus af waarom men niet op de behoefde inspeelde.
@GS, ik ben benieuwd of die gemeentelijke veranderingen ook in meer vraaggestuurd bouwen zullen resulteren.
Oja, en ik heb vrijdagavond nog een chique diner in Hilversum, nu is het plan om met corpsmaten te gaan zuipen in Damsko. Dus ik moet nog even bezien hoe laat ik thuis ben (lees, genoeg geslapen heb) om vervolgens VS in de kofferbak op te bergen en weer richting Damsko tekomen.
Vanaf hoe laat zou je zaterdag beschikbaar zijn?
Oh dat is nog wel een schappelijk prijsje, maar inderdaad ik zou ook voor de munt als achterkant gaan dan, maakt 't toch wat specialer nog.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
2000 nog wat geloof ik, maar de metalen versie met oa de gulden als achterkant trekt mij meer. Die zal het wel worden, deze komt dan wel als ik mijn master heb gehaald.
Tot ik weer wat anders zie.
Jij wil onze koningin doodschieten hè.quote:
Nee. Denk dat ze heel aardig is. Maar godverdomme, omdat er een gek rondloopt die dat gedaan heeft moet elk huis nu worden onderzocht? Kan er met mijn pet niet bij.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:39 schreef waht het volgende:
[..]
Jij wil onze koningin doodschieten hè.
Een hoed wel?quote:Op zondag 29 januari 2012 13:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee. Denk dat ze heel aardig is. Maar godverdomme, omdat er een gek rondloopt die dat gedaan heeft moet elk huis nu worden onderzocht? Kan er met mijn pet niet bij.
En dat mag niet.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel hoor. Het is gewoon niet hetzelfde om in een chaletje in een wijk te zitten dan in een chaletje op een park te zitten. En zo denken er hier meerdere mensen over, mensen trekken zich juist terug op een rustige plek waar het inderdaad eigenlijk niet mag.
Nee, ben ik het mee eens.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En dat mag niet.
Kunnen we lullig vinden, maar ik ben dan ook niet een aanhanger van het statisme waar de overheid bepalen kan wat wel en niet geschikt is voor mij om in te wonen.
Elk huis? Alleen de huizen in de directe omgeving.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee. Denk dat ze heel aardig is. Maar godverdomme, omdat er een gek rondloopt die dat gedaan heeft moet elk huis nu worden onderzocht? Kan er met mijn pet niet bij.
Ik wel. Vind nu ook dat er op stations geen ongezonde troep meer verkocht mag worden.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En dat mag niet.
Kunnen we lullig vinden, maar ik ben dan ook niet een aanhanger van het statisme waar de overheid bepalen kan wat wel en niet geschikt is voor mij om in te wonen.
Must... stop... this... madness.quote:
Alles beter dan de PvdA.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Must... stop... this... madness.
Dat het iets duurder word, prima. Maar helemaal niet meer verkopen is onzin, dan kun je dat ook doen bij sigaretten, alcohol, softdrugs, patatzaken en whatsoever.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik wel. Vind nu ook dat er op stations geen ongezonde troep meer verkocht mag worden.
Eigenlijk moet slechte bagger sowieso erg duur gemaakt worden, dan kan de onderklasse zich niet meer laven aan ongezonde troep en de rest opzadelen met hoge ziektekosten.
En wat wil jij in die huizen gaan vinden? Een autosleutel?quote:Op zondag 29 januari 2012 13:45 schreef waht het volgende:
[..]
Elk huis? Alleen de huizen in de directe omgeving.
Dat de beveiliging van ons staatshoofd dat niet doet is de uitzondering. Elders ter wereld is het normaal. Nu kunnen we braaf blijven geloven dat Nederland veilig is (wat relatief gezien ook zo is), maar de solitaire gekken beperken zich niet tot buiten onze landsgrenzen.
Niemand beseft wat voor epische faal die auto was. Dat ze het nu anders doen mag ik verdomme hopen. En het is een kleine moeite, dat ook nog.
De SP is zowaar nog erger dan de PvdA, hoewel ze allebei inherent verrot tot op het bot zijn.quote:
Dat moet ook heel duur gemaakt worden. Idealiter een systeem zonder IB, maar een BTW van 100%.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat het iets duurder word, prima. Maar helemaal niet meer verkopen is onzin, dan kun je dat ook doen bij sigaretten, alcohol, softdrugs, patatzaken en whatsoever.
quote:Op zondag 29 januari 2012 13:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
En wat wil jij in die huizen gaan vinden? Een autosleutel?
quote:Op zondag 29 januari 2012 13:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat moet ook heel duur gemaakt worden. Idealiter een systeem zonder IB, maar een BTW van 100%.
Dus mensen mogen geen wapens hebben?quote:
Die mensen niet nee.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dus mensen mogen geen wapens hebben?
Nope. En gezonde troep een lager tarief. De burger is kennelijk niet in staat zichzelf te onderhouden blijkens de oplopende ziektekosten en de uitdijende ziek-zwak&misselijk brigade, dan wordt het tijd voor ingrijpen.quote:
Hoger eigen risico solves that shit.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik wel. Vind nu ook dat er op stations geen ongezonde troep meer verkocht mag worden.
Eigenlijk moet slechte bagger sowieso erg duur gemaakt worden, dan kan de onderklasse zich niet meer laven aan ongezonde troep en de rest opzadelen met hoge ziektekosten.
Je noemt gewoon alles op wat kut is.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:55 schreef De_Nuance het volgende:
SPFeyenoord
winter
Filmfestival
Het leven is mooi.
Nee, een hoger eigen risico lost niets op. Dat dekt nauwelijks iets van die peperdure behandelingen. Gewoon zorgen dat mensen gezonder gaan leven. Kunnen we ook de zorgindustrie de nek omdraaien.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoger eigen risico solves that shit.
Maar 19% BTW op friet is prima.
Nee, sommige burgers. En nu wil jij die keuze of eigenlijk geen keuze voor alle burgers maken.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nope. En gezonde troep een lager tarief. De burger is kennelijk niet in staat zichzelf te onderhouden blijkens de oplopende ziektekosten en de uitdijende ziek-zwak&misselijk brigade, dan wordt het tijd voor ingrijpen.
Nee, teveel hamburgers.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, sommige burgers. En nu wil jij die keuze of eigenlijk geen keuze voor alle burgers maken.
Dan hebben die faalhazen nu een leuke waarschuwing afgegeven zodat een terrorist alle bewijzen kan verstoppen tot de controle en daarna alsnog kan toeslaan.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:45 schreef waht het volgende:
[..]
Elk huis? Alleen de huizen in de directe omgeving.
Dat de beveiliging van ons staatshoofd dat niet doet is de uitzondering. Elders ter wereld is het normaal. Nu kunnen we braaf blijven geloven dat Nederland veilig is (wat relatief gezien ook zo is), maar de solitaire gekken beperken zich niet tot buiten onze landsgrenzen.
Niemand beseft wat voor epische faal die auto was. Dat ze het nu anders doen mag ik verdomme hopen. En het is een kleine moeite, dat ook nog.
Ik had juist op die vent gestemd als 'ie zo vervelend is dat je hem weg wil hebben, maargoed.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat dachten ze laatst bij de PVV ook.
Want dan krijgen mensen geen hartaanval meer?quote:Op zondag 29 januari 2012 13:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoger eigen risico solves that shit.
Maar 19% BTW op friet is prima.
Of een zeer versimpelde inkomstenbelasting. Al is het ideaal gezien beter om die helemaal af te schaffen.quote:
ik ben zeer laks met m'n persoonlijke financien maar ik krijg het voor elkaar om binnen een kwartiertje mijn aangifte te doen (als ik m'n digid heb teruggevondenquote:Op zondag 29 januari 2012 14:00 schreef eriksd het volgende:
De IB is al heel simpel, de tarieven zijn gewoon te hoog.
Niks is ongezond, of gezond. Dat hangt af van de mate waarin je het product nuttigtquote:'Belasting op ongezonde producten'
Dan ga jij lekker aan de crack. Geniet wel met mate.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:04 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Niks is ongezond, of gezond. Dat hangt af van de mate waarin je het product nuttigt
Nou, de hypotheekrenteaftrek met tig uitzonderingen, aftrekposten enzovoort vind ik niet zo simpel meer. Daarbij nog eens de huur- en zorgtoeslagen, kindgebonden budget en kinderopvangtoeslag en je zit weer aan een complex van regelingen.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:00 schreef eriksd het volgende:
De IB is al heel simpel, de tarieven zijn gewoon te hoog.
Wat ik bedoel te zeggen is dat een puntzak patat niet per sé ongezond is, en dat je bananen ook niet onbeperkt moet etenquote:Op zondag 29 januari 2012 14:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dan ga jij lekker aan de crack. Geniet wel met mate.
Jawel, maar een kriebel in je keel is dan niet langer belangrijk genoeg om naar de eerstehulp te gaan.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Want dan krijgen mensen geen hartaanval meer?
Wat ik bedoel te zeggen is dat een hoop mensen kennelijk geen maat kunnen houden, dan moet er wat zand in de consumptiemachine gestrooid worden.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:07 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Wat ik bedoel te zeggen is dat een puntzak patat niet per sé ongezond is, en dat je bananen ook niet onbeperkt moet eten
Ze hebben nog veel te leren.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan hebben die faalhazen nu een leuke waarschuwing afgegeven zodat een terrorist alle bewijzen kan verstoppen tot de controle en daarna alsnog kan toeslaan.
Liberalisme is dan ook leuk, maar slechts een beperkte groep mensen kan verantwoordelijk met vrijheid omgaan.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:10 schreef Tamashii het volgende:
Zo kun je wel doorgaan dan, als je mensen tegen zichzelf wil beschermen. Net als de moeder die dat meisje alleen kipnuggets liet eten. Die moeder mag wat mij betreft ook een opvoedcursus, net als alle andere moeders en vaders die hun kinderen niet kunnen opvoeden.
Ja maar wel de meerderheid van de mens is mijn mening. En om daar dan ook dat soort regels voor te maken vind ik een slechte insteek.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Liberalisme is dan ook leuk, maar slechts een beperkte groep mensen kan verantwoordelijk met vrijheid omgaan.
Dat zijn wel behoorlijk linkse maatregelen hèquote:Op zondag 29 januari 2012 14:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat ik bedoel te zeggen is dat een hoop mensen kennelijk geen maat kunnen houden, dan moet er wat zand in de consumptiemachine gestrooid worden.
Haha, PvdA-er.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Liberalisme is dan ook leuk, maar slechts een beperkte groep mensen kan verantwoordelijk met vrijheid omgaan.
De rest stoppen we in het gevang.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat heeft weinig met de PvdA te maken.quote:
quote:
Ik heb dan ook niets met vasthouden aan ideologieën. Een hoop mensen verdienen gewoon een draai om de oren.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:12 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat zijn wel behoorlijk linkse maatregelen hè
Three-burgers-you're-out.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb dan ook niets met vasthouden aan ideologieën. Een hoop mensen verdienen gewoon een draai om de oren.
En vervolgens betaal je je weer scheel aan dure medicatie en behandelingen omdat er excarbatie is opgetreden.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jawel, maar een kriebel in je keel is dan niet langer belangrijk genoeg om naar de eerstehulp te gaan.
Neenee. Kan je het betalen, dan bagger je je maar vol. Doorgaans zijn mensen die meer verdienen hoogopgeleid, gezonder en verstandiger.quote:
Onze kastlinksequote:Op zondag 29 januari 2012 14:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb dan ook niets met vasthouden aan ideologieën. Een hoop mensen verdienen gewoon een draai om de oren.
Omdat zij zelf ervoor kiezen om bijvoorbeeld te roken?quote:Op zondag 29 januari 2012 14:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijke kut dag.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Must... stop... this... madness.
Awh, wat weegt er zo zwaar op je hart?quote:Op zondag 29 januari 2012 14:19 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijke kut dag.
Ik kan het wel in de TT zetten.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:19 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Omdat ze andere mensen opzadelen met de kosten van hun gedrag.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:19 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Omdat zij zelf ervoor kiezen om bijvoorbeeld te roken?
De SP op 34 zetels is al reden genoeg niet? Over het andere zullen we het maar niet hebben.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Awh, wat weegt er zo zwaar op je hart?
Lekker voor je!quote:Op zondag 29 januari 2012 14:19 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat is waar, dit land is gewoon collectief gek geworden.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:21 schreef StarGazer het volgende:
[..]
De SP op 34 zetels is al reden genoeg niet? Over het andere zullen we het maar niet hebben.
Roken levert de samenleving geld opquote:Op zondag 29 januari 2012 14:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Omdat ze andere mensen opzadelen met de kosten van hun gedrag.
Daar ga ik vanavond eens naar kijken.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:23 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Roken levert de samenleving geld op
Ach dat wisten we al langer toch? Ooit fatsoenlijke partijen leggen het voortbestaan van hun kabinet in handen van een poeppartij als de PVVquote:Op zondag 29 januari 2012 14:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is waar, dit land is gewoon collectief gek geworden.
Schuurt nogal?quote:Op zondag 29 januari 2012 14:24 schreef Friek_ het volgende:
Eigenlijk zou je je maatschappij zou moeten inrichten dat onverstandige of onverantwoordelijke keuzes niet eens gemaakt kunnen worden. Maar dat schuurt helaas nogal tegen fascisme aan.
Ik had gedacht dat je mijn gedachte-experiment helemaal af zou branden. Meevaller dit.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:24 schreef Friek_ het volgende:
Tsja, mensen zullen nu eenmaal altijd blijven kiezen voor het genot op korte termijn en onverstandige keuzes wat betreft geld, voeding en duurzaamheid. Daar valt moeilijk iets aan te doen.
Structurele maatregelen die zoiets oplossen heb ik niet zo. En nee, tig jaar onderwijs aanbieden zal een mens ook niet verantwoordelijker of verstandiger maken.
Eigenlijk zou je je maatschappij zou moeten inrichten dat onverstandige of onverantwoordelijke keuzes niet eens gemaakt kunnen worden. Maar dat schuurt helaas nogal tegen fascisme aan.
Het is jammer, maar ach dat zijn modetrends, het gaat niet zo goed in de wereld qua economie dus mensen vluchten al gauw naar dit soort rare partijen.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach dat wisten we al langer toch? Ooit fatsoenlijke partijen leggen het voortbestaan van hun kabinet in handen van een poeppartij als de PVV
Alleen is het jammer dat de reguliere partijen zo makkelijk meegaan in dat rare gedoequote:Op zondag 29 januari 2012 14:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is jammer, maar ach dat zijn modetrends, het gaat niet zo goed in de wereld qua economie dus mensen vluchten al gauw naar dit soort rare partijen.
Mijn achterburen zijn lid van de SP. Zijn ook niet aan de arme kant, wat hun keuze nog onbegrijpelijker maaktquote:Op zondag 29 januari 2012 14:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is jammer, maar ach dat zijn modetrends, het gaat niet zo goed in de wereld qua economie dus mensen vluchten al gauw naar dit soort rare partijen.
Ze hebben geen keuze, als je er niet in meegaat dan krijgen die idioten nog meer stemmen en zit je zelf aan de zijlijn en kan je helemaal niks doen om die rare idioten tegen te werken. In coalitieverband hef je tenminste nog een hoop extremen op.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Alleen is het jammer dat de reguliere partijen zo makkelijk meegaan in dat rare gedoe
Tijd voor een belletje naar de psycholoog.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:30 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Mijn achterburen zijn lid van de SP. Zijn ook niet aan de arme kant, wat hun keuze nog onbegrijpelijker maakt
Wel aardige mensen overigens
Get your facts straight, anders maak je jezelf belachelijk.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Omdat ze andere mensen opzadelen met de kosten van hun gedrag.
Je begrijpt zelf ook wel dat simplistische belastingverhogingen op relatief inelastische producten de boel niet zullen oplossen. Dat probleem zit een stuk dieper, dunkt me.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat je mijn gedachte-experiment helemaal af zou branden. Meevaller dit.
Wie zegt dat verantwoordelijkheid dan altijd en immer moet leiden tot wat jij als gunstig ziet jij kleine fascist. Als ik met mijn volle verstand en verantwoording wil roken en me blauw wens te betalen aan accijnzen dan doe ik dat toch lekker? Wat kan jou 't verrotten.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je begrijpt zelf ook wel dat simplistische belastingverhogingen op relatief inelastische producten de boel niet zullen oplossen. Dat probleem zit een stuk dieper, dunkt me.
De cruciale vraag blijft echter wie dan wel precies die verantwoordelijkheid mag dragen. Als individuele mensen het niet kunnen, wie dan wel? Een (democratisch gelegitimeerde) overheid die de boel tot in de puntjes gaat regelen?
GS kan ontvangen vanaf 15u00, dus ik weet niet of jij al wat eerder in Damsko wilt zijn, geyle Hollandse belhamel van me? Eventueel eerst nog even langs Hajenius op het Rokin?quote:Op zondag 29 januari 2012 14:18 schreef Voorschrift het volgende:
VP, schatje, poedliewoepsie, lieverd, hoelaat wil je volgende week zaterdag abfahren?
Dat argument vind ik toch maar mager. Een cordon sanitair kan ook prima werken. De macht van het Vlaams Blok in Belgie stelt niets meer voor. Le Pen heeft weinig in te brengen in Frankrijk en in diverse Europese landen werkte het prima om de communisten na de oorlog te decimeren.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze hebben geen keuze, als je er niet in meegaat dan krijgen die idioten nog meer stemmen en zit je zelf aan de zijlijn en kan je helemaal niks doen om die rare idioten tegen te werken. In coalitieverband hef je tenminste nog een hoop extremen op.
13:00 is ook bestquote:Op zondag 29 januari 2012 14:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
GS kan ontvangen vanaf 15u00, dus ik weet niet of jij al wat eerder in Damsko wilt zijn, geyle Hollandse belhamel van me? Eventueel eerst nog even langs Hajenius op het Rokin?
Hah, GMTA, wou je er net naar informeren.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
GS kan ontvangen vanaf 15u00, dus ik weet niet of jij al wat eerder in Damsko wilt zijn, geyle Hollandse belhamel van me? Eventueel eerst nog even langs Hajenius op het Rokin?
Screw you.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:41 schreef Arolsen het volgende:
Wat een mooie dag. De SP naar de top in de peilingen. En Feyenoord die de klassieker weer eens wint. Het kan moeilijk weer stuk zo
11 uur is ook goedquote:Op zondag 29 januari 2012 14:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hah, GMTA, wou je er net naar informeren.
Maar neem aan dus uur of 1 in Deeeeeemter?
Laat maar, uur of 11 dus na GS z'n response.
Ja maar dat zit niet in de Nederlandse cultuur, wij polderen alles.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat argument vind ik toch maar mager. Een cordon sanitair kan ook prima werken. De macht van het Vlaams Blok in Belgie stelt niets meer voor. Le Pen heeft weinig in te brengen in Frankrijk en in diverse Europese landen werkte het prima om de communisten na de oorlog te decimeren.
Ze maar mee laten regeren in de hoop dat het wel meevalt trekt me ook niet zo.
Ja maar wij moeten rijden en ik wil uitslapen.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
11 uur is ook goed
Of 9:00
Ik moet toch maar 10 minuutjes met tram of metro.
Hier hebben we na de oorlog de communisten er ook buiten gehouden. Volgens mij is dus wel degelijk een keuze en was de keuze om wel samen te gaan werken met de PVV een hele bewuste.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar dat zit niet in de Nederlandse cultuur, wij polderen alles.
Uiteraard, de keuze om de PVV er bij te betrekken was om de PvdA buiten spel te houden.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hier hebben we na de oorlog de communisten er ook buiten gehouden. Volgens mij is dus wel degelijk een keuze en was de keuze om wel samen te gaan werken met de PVV een hele bewuste.
Worden wij ontvangen in GS z'n Damsko crib ja?quote:
Het is niet van mij.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Worden wij ontvangen in GS z'n Damsko crib ja?
En dat soort negatieve keuzes pakt vrijwel altijd beroerd uitquote:Op zondag 29 januari 2012 14:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiteraard, de keuze om de PVV er bij te betrekken was om de PvdA buiten spel te houden.
Ah ik wist niet dat we op huisbezoek kwamen, que bueno!quote:Op zondag 29 januari 2012 14:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is niet van mij.
Ik ben er alleen als housy-sitter.
Het vrijblijvende en overgenuanceerde gezever kan niet eeuwig blijven voortbestaan uiteraard.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:52 schreef Dutchnative het volgende:
D66 zakt weer terug in de peilingen, een tijdje geleden stonden ze nog op 20+ zetels
Ja, bij erikquote:Op zondag 29 januari 2012 14:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah ik wist niet dat we op huisbezoek kwamen, que bueno!
Lekker ons een weg banen door de horloge folders, bitterbalverpakkingen en potten gel.quote:
Te chill. Ik moest er helaas om 12 uur al uit. Morgen vroeg op.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:55 schreef Drugshond het volgende:
<< wakker worden poging 2. Op zondag.14:45
Haha, normaalgesproken hoor ik dat soort woorden alleen van damesch.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En zal wel laat worden sowieso hehe. To be honest laat ik 't over aan heer vP, ben afhankelijk van hem.
Ik rij toch mee vanaf Deeemter?quote:Op zondag 29 januari 2012 15:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Haha, normaalgesproken hoor ik dat soort woorden alleen van damesch.
Maar laten we afspreken bij Hajenius, dan kunnen we in de herenkamer eerst lekker een sigaar roken. Want ik wil we'll in het centrum parkeren, geen zin om in het OV met ongewassen sujetten te worden geconfronteerd.
Dat is al 2 jaar geleden. Na de verkiezingen van 2010 is D66 nooit boven de 20 uitgekomen.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:52 schreef Dutchnative het volgende:
D66 zakt weer terug in de peilingen, een tijdje geleden stonden ze nog op 20+ zetels
Tja een ochtend erectie en volle blaas is een no-go om te blijven liggen.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Te chill. Ik moest er helaas om 12 uur al uit. Morgen vroeg op.
In je eigen auto geconfronteerd worden met een ongewassen sujet is nog van geheel andere orde dan in het OV geconfronteerd worden met talloze ongewassen sujetten die het op je geldbeurs hebben voorzien.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik rij toch mee vanaf Deeemter?
Oh gelukkig, ik dacht al dat je bedoelde dat ik je bij Hajenius zou zien.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In je eigen auto geconfronteerd worden met een ongewassen sujet is nog van geheel andere orde dan in het OV geconfronteerd worden met talloze ongewassen sujetten die het op je geldbeurs hebben voorzien.
Ik ben net Lubbers.... binnen 1 dag zie je het. Het gaat hier heel snel. Na 4 dagen ga ik vloeken.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:25 schreef Voorschrift het volgende:
Ik scheer m'n baard nooit helemaal, haat babyface.
Deed je dat maar een keer, dan zouden die vlekken in je baard geen stille getuigen meer zijn van waar je mond de avond ervoor is geweest.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:25 schreef Voorschrift het volgende:
Ik scheer m'n baard nooit helemaal, haat babyface.
Oh hier ook hoor, maar ik heb liever een stoppelbaard dan gladde huid.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik ben net Lubbers.... binnen 1 dag zie je het. Het gaat hier heel snel. Na 4 dagen ga ik vloeken.
Ik ben echt heel braaf de laatste tijd, dus dat valt mee.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Deed je dat maar een keer, dan zouden die vlekken in je baard geen stille getuigen meer zijn van waar je mond de avond ervoor is geweest.
quote:Op zondag 29 januari 2012 15:28 schreef Friek_ het volgende:
Ik scheer mezelf nooit. Ik werk alles bij met m'n tondeuse (hele hoofd en nek).
Zo behoud ik mijn nonchalante kop waar de dames zo op geilen.
Beetje gamma... elke dag scheren is ook niet goed voor je huid.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh hier ook hoor, maar ik heb liever een stoppelbaard dan gladde huid.
Ligt er ook maar net aan, de enige keren dat ik volledig glad scheer is als ik een sollicitatiegesprek heb of iets dergelijks, voor de rest kunnen ze me wat. Sowieso vind ik een stoppelbaard ook gewoon mooier.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:32 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Beetje gamma... elke dag scheren is ook niet goed voor je huid.
Ik droomde vannacht dat ik voor een paar uur een lul had.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:10 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Tja een ochtend erectie en volle blaas is een no-go om te blijven liggen.
Je wou dat 't langer duurde he.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik droomde vannacht dat ik voor een paar uur een lul had.Was echt niet cool toen ik wakker werd.
Duh. Lijkt me tof voor een dag.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je wou dat 't langer duurde he.
Vervelend.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik droomde vannacht dat ik voor een paar uur een lul had.Was echt niet cool toen ik wakker werd.
Is ook beter.... no-baby-face. Dat haat ik ook na het scheren.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ligt er ook maar net aan, de enige keren dat ik volledig glad scheer is als ik een sollicitatiegesprek heb of iets dergelijks, voor de rest kunnen ze me wat. Sowieso vind ik een stoppelbaard ook gewoon mooier.
Och het is ook wel tof een leven lang hoor.quote:
hahhahhahhah.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zeg nou maar dat het je ook cool lijkt om 1 dag een poesje te hebben.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och het is ook wel tof een leven lang hoor.
Eigenlijk niet.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zeg nou maar dat het je ook cool lijkt om 1 dag een poesje te hebben.
Hahaha, waarom moet ik hier om lachen.quote:
W00t. Waarom niet. Niks mis mee.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eigenlijk niet.
Ja wel om de knappe hetero jongens mee binnen te vissen, maar anders niet.
Poesjes horen in het dierenasiel.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zeg nou maar dat het je ook cool lijkt om 1 dag een poesje te hebben.
1 woord; bloed.quote:
Call it whatever u wanna call it.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:41 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Poesjes horen in het dierenasiel.
Daar bestaan goede middelen voor tegenwoordig.quote:
Spuug vaseline....tabasco (zo'n beetje alles werkt)..quote:Op zondag 29 januari 2012 15:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Daar bestaan goede middelen voor tegenwoordig.
1 woord; voorvocht.
Vandaag scheren morgen weer een zwart/grijze gloed.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:44 schreef GSbrder het volgende:
Ik moet me nog scheren, herinner ik me.
Maar babyfacekaal ga ik alleen naar sollicitaties toe.
Voorvochtquote:Op zondag 29 januari 2012 15:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
1 woord; voorvocht.
Jajajaja. Praatjes vullen geen gaatjes.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:43 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Spuug vaseline....tabasco (zo'n beetje alles werkt)..
Dan lees jij eerdere posts niet want iemand had dat argument al voorgedragen waarop ik zei dat er tegenwoordig goede middelen waren om dat te verhelpen.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Voorvocht
Ik hoef geen tampon in mijn jongeheer tegen doorlekken. U wel in de poes.
Afwisseling is key. Altijd hetzelfde is kut.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:44 schreef GSbrder het volgende:
Ik moet me nog scheren, herinner ik me.
Maar babyfacekaal ga ik alleen naar sollicitaties toe.
Voorvocht heb je niet constant hoor schat.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
1 woord; voorvocht.
Zou ook wat zijn dat wanneer jongens opstaan ze doorlekplekken in de broek hebben van 't voorvocht, wat de neuk.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Voorvocht
Ik hoef geen tampon in mijn jongeheer tegen doorlekken. U wel in de poes.
Mannen en hun tunnelvisie. Vrouwen-bloed-vrouwen.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voorvocht heb je niet constant hoor schat.
Jullie bloeden standaard een week per maand, iew.
Tabasco niet....sambal wel.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:46 schreef Tamashii het volgende:
Jajajaja. Praatjes vullen geen gaatjes.
Ik noem de penis, alle bovenstaande niet nodig en niet van toepassing.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mannen en hun tunnelvisie. Vrouwen-bloed-vrouwen.
Ik noem de pil, het spiraaltje, de pleister, prikpil, sterilisatie.
Maar jij wil een extra penis. Dat is weer te veel van het goede.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik noem de penis, alle bovenstaande niet nodig en niet van toepassing.
Tenzij je losse flodders wil schieten.
Heul niet, om mee te spelen ja maar hoef er zelf geen twee.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:53 schreef waht het volgende:
[..]
Maar jij wil een extra penis. Dat is weer te veel van het goede.
Same thing.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heul niet, om mee te spelen ja maar hoef er zelf geen twee.
Jullie snappen de deugden der seks niet.quote:
Airlock?quote:Op zondag 29 januari 2012 15:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jullie snappen de deugden der seks niet.
Vraag tamashii maar, die heeft er ook wel ervaring mee.
Je vergeet het vrouwencondoom.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mannen en hun tunnelvisie. Vrouwen-bloed-vrouwen.
Ik noem de pil, het spiraaltje, de pleister, prikpil, sterilisatie.
Watte?quote:
Ik heb het over de manieren waarop je niet meer ongestelt word. Wat jij noemt doet daarom niet terzake.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:57 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je vergeet het vrouwencondoom.
Scheren
En sterilisatie is makkelijker bij de man (non-argument)
Spiraaltje wie gebruikt dat nog ?!?
Pleister op je kont.
Ik weet niet waar jij het over hebt hoor, ik ben nog maagd.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jullie snappen de deugden der seks niet.
Vraag tamashii maar, die heeft er ook wel ervaring mee.
Goed ff aan de vodka.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij het over hebt hoor, ik ben nog maagd.
Haha, of ze daar ervaring mee heeft heb ik geen weet van.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:00 schreef Tem het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=air%20lock
Heul niet.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou nee, ik kom ze soms nog wel eens tegen (tegen de 25+30) dan gaat namelijk de biologische klok tikken.Baalde wel goed toen een leuke maffe (met handvaten) meid spontaan ervoor gekozen had om verder te gaan met iemand van 55. Leeftijdsverschil met haar lover was 24 jr geloof ik.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:05 schreef Voorschrift het volgende:
Heul niet.
Dergelijke meiden op jouw leeftijd zijn bijna uitgestorven.
Hm dat is zonde inderdaad.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nou nee, ik kom ze soms nog wel eens tegen (tegen de 25+30) dan gaat namelijk de biologische klok tikken.Baalde wel goed toen een leuke maffe (met handvaten) meid spontaan ervoor gekozen had om verder te gaan met iemand van 55. Leeftijdsverschil met haar lover was 24 jr geloof ik.
-- Er brak wel iets in mij (geef ik toe).
Correctie, 4-1.quote:
O ja, daarom wilde je naar de Kamasutra beurs.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik wil vandaag nog even deze postquote:Op zondag 29 januari 2012 14:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft daar seks hoor.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:04 schreef Picchia het volgende:
[..]
O ja, daarom wilde je naar de Kamasutra beurs.
Maar maagden gaan daar niet heen. Vraag maar bijvoorbeeld aan Tong of hij daar is geweest.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft daar seks hoor.
Leuk, zolang die real-dolls maar maagdelijk blijven.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft daar seks hoor.
Gezien je politieke profilering past een kaalgeschoren hoofd het beste bij je.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:24 schreef Picchia het volgende:
[..]
Mijn haar is nu ook precies 9mm. Als het voor Joran werkt, dan werkt het voor mij.
Pokeren zou ik niet doen.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:24 schreef Picchia het volgende:
[..]
Mijn haar is nu ook precies 9mm. Als het voor Joran werkt, dan werkt het voor mij.
Met een knipoog naar het bekende kaliber.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:24 schreef Picchia het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 januari 2012 17:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gezien je politieke profilering past een kaalgeschoren hoofd het beste bij je.
Het heeft iets cowboy-achtigs. Heb laatst een puike documentaire gezien over hoe investeerders aanpappen met dergelijke snuiters om land dat beschikbaar kwam tijdens de afsplitsing van het zuiden op te kopen. Dat is pas cowboy-achtig.quote:
Holy shit.quote:
Dat enthousiasme is walgelijk inderdaad.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:38 schreef Voorschrift het volgende:
De kou is al erg, maar al die geile Friezen daar in 't hoge noorden met dat "It gaet oan!" is nog erger.
Ah die documentaire ken ik. Was 2 maanden geleden op Tegenlicht uitgezonden.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:34 schreef waht het volgende:
[..]
Het heeft iets cowboy-achtigs. Heb laatst een puike documentaire gezien over hoe investeerders aanpappen met dergelijke snuiters om land dat beschikbaar kwam tijdens de afsplitsing van het zuiden op te kopen. Dat is pas cowboy-achtig.
Vond het wel jammer dat het die kerel uiteindelijk niet gelukt is.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:39 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ah die documentaire ken ik. Was 2 maanden geleden op Tegenlicht uitgezonden.
Had 'em niet helemaal afgekeken. Die man was overigens niet bang om risico's te nemen, iets wat ik graag zie.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:40 schreef waht het volgende:
[..]
Vond het wel jammer dat het die kerel uiteindelijk niet gelukt is.
Naar wat ik begrijp had hij een aardig zakcentje achter de hand dus in zekere zin viel het wel mee. Maar inderdaad, hij was bereid miljoenen te investeren.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:42 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Had 'em niet helemaal afgekeken. Die man was overigens niet bang om risico's te nemen, iets wat ik graag zie.
Als dat gebeurt koop ik tegen mijn principes in een fles Beerenburg en ga lekker hossen in Frieslandquote:Op zondag 29 januari 2012 17:38 schreef Voorschrift het volgende:
De kou is al erg, maar al die geile Friezen daar in 't hoge noorden met dat "It gaet oan!" is nog erger.
Tegen volgend weekend zou het echt koud moeten gaan worden.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:42 schreef Drugshond het volgende:
Moet ik nou mijn lul inwrijven met pekel of kan ik nog 3 weken wachten.
En gelijk heb je....quote:Op zondag 29 januari 2012 17:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als dat gebeurt koop ik tegen mijn principes in een fles Beerenburg en ga lekker hossen in Friesland
Had zoals al meegekregen ex-[DE], jammer dat wordt weer stoken dus.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tegen volgend weekend zou het echt koud moeten gaan worden.
Ik heb een prima kachelquote:Op zondag 29 januari 2012 17:49 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Had zoals al meegekregen ex-[DE], jammer dat wordt weer stoken dus.
Ja, een beetje jammer.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:14 schreef remlof het volgende:
Ik kon dit topic al niet vinden, maar Djoek heeft 'm geopend, dat verklaart het. Die vindt het kennelijk een sport om de TT van deze reeks steeds te verneuken.
veel plezier.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, een beetje jammer.
Ik ga jullie verlaten voor vanavond heren. Tot een uur of 11. Veel plezier.
Te... koud... om buiten te staan dan.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als dat gebeurt koop ik tegen mijn principes in een fles Beerenburg en ga lekker hossen in Friesland
Heb u repliek verschaft.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:09 schreef von_Preussen het volgende:
Heren van stand, de PM's zijn verstuurd!
Daarom de fles Beerenburgquote:Op zondag 29 januari 2012 18:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Te... koud... om buiten te staan dan.
Ja, jij bent ook welkom hoor als je je buitengesloten voelt.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:48 schreef remlof het volgende:
De zelfbenoemde rechtse "heren" gaan voor de verandering eens circlejerken in een darkroom?
Nee dank je, ik hou niet van sigaren en dassenquote:Op zondag 29 januari 2012 18:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, jij bent ook welkom hoor als je je buitengesloten voelt.
Dan nog, er zullen geen dassen zijn.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee dank je, ik hou niet van sigaren en dassen
Voorschrift loopt gewoon in z'n blote reet.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan nog, er zullen geen dassen zijn.
Nee, remlof overdrijft gewoon, ik heb nog nooit naar een meet een das gedragen.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:09 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Voorschrift loopt gewoon in z'n blote reet.
Alleen als ik 't friggin' koud heb.quote:
Ben je te oud voor, en je naam is hoogstwaarschijnlijk geen Henk.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:13 schreef TitusPullo het volgende:
Af en toe overweeg ik om de volgende stijl te bezigen:
Ik heb vandaag TIEN (TIEN) minuten op een GLAS BIER moeten wachten.
quote:
Brr.quote:
Voor die wielrenner, bedoel je?quote:
Door zijn levenswijze en sprookjesachtig voorkomen speelt de das vaak in rol in sprookjes, sages, fabels en kinderverhalen. Daarin speelt de das altijd een aardige lobbes, een trouwe vriend of een redder in nood.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:26 schreef Tem het volgende:
Ik associeer jou wel een beetje met een das D_N. Ik weet alleen niet goed waarom.
Godzijdank, het plaatje is onzichtbaar. Waarschijnlijk was het een foto van die Portugese nietsnut met ontbloot bovenlijf en een schuimsnor.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:26 schreef Voorschrift het volgende:
Oh heerlijk French Coffee.
[ afbeelding ]
Nee, maar je geeft me wel inspiratie.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:28 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Godzijdank, het plaatje is onzichtbaar. Waarschijnlijk was het een foto van die Portugese nietsnut met ontbloot bovenlijf en een schuimsnor.
Wat ben ik dan?quote:Op zondag 29 januari 2012 19:28 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Door zijn levenswijze en sprookjesachtig voorkomen speelt de das vaak in rol in sprookjes, sages, fabels en kinderverhalen. Daarin speelt de das altijd een aardige lobbes, een trouwe vriend of een redder in nood.
Dankjewel.
Zie je, dat lijkt me een prima omschrijving.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:28 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Door zijn levenswijze en sprookjesachtig voorkomen speelt de das vaak in rol in sprookjes, sages, fabels en kinderverhalen. Daarin speelt de das altijd een aardige lobbes, een trouwe vriend of een redder in nood.
Dankjewel.
rechtse mensen zijn een altijd een vos ofzo.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat ben ik dan?
Ik wil ook een sprookje.
Ik voel me zeer gevleid.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:29 schreef Tem het volgende:
[..]
Zie je, dat lijkt me een prima omschrijving.
quote:Op zondag 29 januari 2012 19:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat ben ik dan?
Ik wil ook een sprookje.
Hmquote:Homoseksualiteit bij dieren
Homoseksualiteit blijkt doodnormaal in de dierenwereld, seksuele selectie of niet. 'We kennen al meer dan 1.500 soorten met 'roze' dieren', zegt Petter Boeckman. 'Wist u dat orang-oetans houten dildo's maken? 'Mannelijke dikhoornschapen leven in homoseksuele groepen, likken elkaars genitaliën en lusten wel een portie anale seks. Homoleeuwen en lesbische bonobo's zijn geen witte raven. Mannelijke giraffen houden orgieën onder elkaar, net als tuimelaars, orka's en Caraïbische lamantijnen.
Een sprookjesachtig voorkomen? Draag je een fezquote:Op zondag 29 januari 2012 19:28 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dankjewel.
quote:Op zondag 29 januari 2012 19:30 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
rechtse mensen zijn een altijd een vos ofzo.
Maar vooruit, als je wil mag je een uil van mij zijn.
Vos of raaf?quote:
Schrijf Matroos Vos eens aan.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[..]
Vos of raaf?
Ik wou een Koalabeertje zijn.
Damn, ze zijn nog erger dan mij.quote:
Dan ik.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Damn, ze zijn nog erger dan mij.
Animals!
Damn.quote:
Nee, het moet wel een beetje een vals dier zijn natuurlijk.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[..]
Vos of raaf?
Ik ben beertje Colagol, ik word geil van alcohol.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[..]
Vos of raaf?
Ik heb ook zo m'n lieve kant hoor.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, het moet wel een beetje een vals dier zijn natuurlijk.
Wat de..quote:Op zondag 29 januari 2012 19:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik ben beertje Colagol, ik word geil van alcohol.
Met mn grote berepik, neuk ik alle meisjes dik.
1,2,3 4 5 heb alweer een lekkerwijf 5,6, 7 8 heb haar zusje ook verkracht..
Die goeie ouwe tijd:D
Hij heeft onlangs toch een rechtszaak gewonnen?quote:Op zondag 29 januari 2012 19:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Hoe zal het gaan met Joop vraag ik me af. Weet hij nog dat hij leeft bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |