quote:Op zondag 29 januari 2012 15:28 schreef Friek_ het volgende:
Ik scheer mezelf nooit. Ik werk alles bij met m'n tondeuse (hele hoofd en nek).
Zo behoud ik mijn nonchalante kop waar de dames zo op geilen.
Beetje gamma... elke dag scheren is ook niet goed voor je huid.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh hier ook hoor, maar ik heb liever een stoppelbaard dan gladde huid.
Ligt er ook maar net aan, de enige keren dat ik volledig glad scheer is als ik een sollicitatiegesprek heb of iets dergelijks, voor de rest kunnen ze me wat. Sowieso vind ik een stoppelbaard ook gewoon mooier.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:32 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Beetje gamma... elke dag scheren is ook niet goed voor je huid.
Ik droomde vannacht dat ik voor een paar uur een lul had.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:10 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Tja een ochtend erectie en volle blaas is een no-go om te blijven liggen.
Je wou dat 't langer duurde he.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik droomde vannacht dat ik voor een paar uur een lul had.Was echt niet cool toen ik wakker werd.
Duh. Lijkt me tof voor een dag.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je wou dat 't langer duurde he.
Vervelend.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik droomde vannacht dat ik voor een paar uur een lul had.Was echt niet cool toen ik wakker werd.
Is ook beter.... no-baby-face. Dat haat ik ook na het scheren.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ligt er ook maar net aan, de enige keren dat ik volledig glad scheer is als ik een sollicitatiegesprek heb of iets dergelijks, voor de rest kunnen ze me wat. Sowieso vind ik een stoppelbaard ook gewoon mooier.
Och het is ook wel tof een leven lang hoor.quote:
hahhahhahhah.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zeg nou maar dat het je ook cool lijkt om 1 dag een poesje te hebben.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och het is ook wel tof een leven lang hoor.
Eigenlijk niet.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zeg nou maar dat het je ook cool lijkt om 1 dag een poesje te hebben.
Hahaha, waarom moet ik hier om lachen.quote:
W00t. Waarom niet. Niks mis mee.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eigenlijk niet.
Ja wel om de knappe hetero jongens mee binnen te vissen, maar anders niet.
Poesjes horen in het dierenasiel.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zeg nou maar dat het je ook cool lijkt om 1 dag een poesje te hebben.
1 woord; bloed.quote:
Call it whatever u wanna call it.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:41 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Poesjes horen in het dierenasiel.
Daar bestaan goede middelen voor tegenwoordig.quote:
Spuug vaseline....tabasco (zo'n beetje alles werkt)..quote:Op zondag 29 januari 2012 15:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Daar bestaan goede middelen voor tegenwoordig.
1 woord; voorvocht.
Vandaag scheren morgen weer een zwart/grijze gloed.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:44 schreef GSbrder het volgende:
Ik moet me nog scheren, herinner ik me.
Maar babyfacekaal ga ik alleen naar sollicitaties toe.
Voorvochtquote:Op zondag 29 januari 2012 15:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
1 woord; voorvocht.
Jajajaja. Praatjes vullen geen gaatjes.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:43 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Spuug vaseline....tabasco (zo'n beetje alles werkt)..
Dan lees jij eerdere posts niet want iemand had dat argument al voorgedragen waarop ik zei dat er tegenwoordig goede middelen waren om dat te verhelpen.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Voorvocht
Ik hoef geen tampon in mijn jongeheer tegen doorlekken. U wel in de poes.
Afwisseling is key. Altijd hetzelfde is kut.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:44 schreef GSbrder het volgende:
Ik moet me nog scheren, herinner ik me.
Maar babyfacekaal ga ik alleen naar sollicitaties toe.
Voorvocht heb je niet constant hoor schat.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
1 woord; voorvocht.
Zou ook wat zijn dat wanneer jongens opstaan ze doorlekplekken in de broek hebben van 't voorvocht, wat de neuk.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Voorvocht
Ik hoef geen tampon in mijn jongeheer tegen doorlekken. U wel in de poes.
Mannen en hun tunnelvisie. Vrouwen-bloed-vrouwen.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voorvocht heb je niet constant hoor schat.
Jullie bloeden standaard een week per maand, iew.
Tabasco niet....sambal wel.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:46 schreef Tamashii het volgende:
Jajajaja. Praatjes vullen geen gaatjes.
Ik noem de penis, alle bovenstaande niet nodig en niet van toepassing.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mannen en hun tunnelvisie. Vrouwen-bloed-vrouwen.
Ik noem de pil, het spiraaltje, de pleister, prikpil, sterilisatie.
Maar jij wil een extra penis. Dat is weer te veel van het goede.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik noem de penis, alle bovenstaande niet nodig en niet van toepassing.
Tenzij je losse flodders wil schieten.
Heul niet, om mee te spelen ja maar hoef er zelf geen twee.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:53 schreef waht het volgende:
[..]
Maar jij wil een extra penis. Dat is weer te veel van het goede.
Same thing.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heul niet, om mee te spelen ja maar hoef er zelf geen twee.
Jullie snappen de deugden der seks niet.quote:
Airlock?quote:Op zondag 29 januari 2012 15:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jullie snappen de deugden der seks niet.
Vraag tamashii maar, die heeft er ook wel ervaring mee.
Je vergeet het vrouwencondoom.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mannen en hun tunnelvisie. Vrouwen-bloed-vrouwen.
Ik noem de pil, het spiraaltje, de pleister, prikpil, sterilisatie.
Watte?quote:
Ik heb het over de manieren waarop je niet meer ongestelt word. Wat jij noemt doet daarom niet terzake.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:57 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je vergeet het vrouwencondoom.
Scheren
En sterilisatie is makkelijker bij de man (non-argument)
Spiraaltje wie gebruikt dat nog ?!?
Pleister op je kont.
Ik weet niet waar jij het over hebt hoor, ik ben nog maagd.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jullie snappen de deugden der seks niet.
Vraag tamashii maar, die heeft er ook wel ervaring mee.
Goed ff aan de vodka.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij het over hebt hoor, ik ben nog maagd.
Haha, of ze daar ervaring mee heeft heb ik geen weet van.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:00 schreef Tem het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=air%20lock
Heul niet.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij het over hebt hoor, ik ben nog maagd.
Nou nee, ik kom ze soms nog wel eens tegen (tegen de 25+30) dan gaat namelijk de biologische klok tikken.Baalde wel goed toen een leuke maffe (met handvaten) meid spontaan ervoor gekozen had om verder te gaan met iemand van 55. Leeftijdsverschil met haar lover was 24 jr geloof ik.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:05 schreef Voorschrift het volgende:
Heul niet.
Dergelijke meiden op jouw leeftijd zijn bijna uitgestorven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |