abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107327944
quote:
RHENEN - Bewoners van het centrum in Rhenen lopen kans dat hun huizen rond Koninginnedag worden doorzocht door de politie. Dat heeft de gemeente donderdagavond gezegd op een informatiebijeenkomst over het bezoek van de Koninklijke familie aan Rhenen en Veenendaal.

Sommige bewoners zetten de koffie klaar voor de agenten, maar niet iedereen is even blij met de mogelijke politiecontroles aan huis. Burgemeester Van Oostrum waarschuwde de tegenstanders van de huiszoekingen om mee te werken, omdat ze anders gearresteerd kunnen worden.

Verder mogen bewoners dagenlang hun auto niet in het centrum neerzetten. Ook brommers moeten weg. Fietsen mag tot kort voor de aankomst van de Koninklijke familie nog wel. Rhenen plaatst camera's in het centrum en alle vrijwilligers worden gescreend.

Volgens burgemeester Van Oostrum zijn de strenge veiligheidsmaatregelen nodig, gezien het drama in Apeldoorn. In 2009 werd daar een aanslag gepleegd op de Koninklijke familie. Daardoor kwamen acht omstanders om het leven.
http://www.rtvutrecht.nl/(...)oorzocht-op-30-april

Dit is toch te zot voor woorden :{
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_107328010
Heb jij wat te verbergen ofzo? Veiligheid voor alles, lijkt me logisch.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 14:33:18 #3
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_107328074
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 14:30 schreef Jahr00n het volgende:
Rot toch eens op man.
pi_107328111
quote:
Helemaal mee eens, dit is gewoon de VVD gedachte en zoals wij rechtsen het willen zien. Heb jij soms iets te verbergen?
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_107328123
quote:
Pff, dat argument slaat nergens op.
pi_107328147
quote:
Moet er niet aan denken als iemand wéér een waxinelicht houdertje gooit!
pi_107328166
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 14:34 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Pff, dat argument slaat nergens op.
WE hebben weer een (s)linkse moraalridder...
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_107328203
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 14:36 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]

WE hebben weer een (s)linkse moraalridder...
Wat bedoel je daarmee?
pi_107328240
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 14:38 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Wat bedoel je daarmee?
Dat jij en je vriendjes van de RAF blijkbaar wél iets te verbergen hebben. Een normaal mens (lees: VVD'er) heeft niks te verbergen en laat zijn huis gewoon doorzoeken. Vrijheid door minder privacy is gewoon een goede zaak.
pi_107328275
Bij mij kwamen ze er niet in.

Val maar op een hoop. Ik heb niets te verbergen, maar die kaffers kwamen niet binnen hier.
Die konden me arresteren en dan alsnog binnen komen, maar dan deed ik ze een proces aan hun broek.

In Nederland geldt nog altijd onschuldig tot schuldig bevonden.

Die flikkers hebben niks te zoeken in je huis zonder dat men een redelijke verdenking heeft.
Daarnaast moeten ze ook nog een huiszoekingsbevel op zak hebben.

Ik geloof niet dat een rechter ze dat geeft.

:r
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_107328301
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 14:42 schreef vosss het volgende:

Val maar op een hoop. Ik heb niets te verbergen, maar die kaffers kwamen niet binnen hier.
Die konden me arresteren en dan alsnog binnen komen, maar dan deed ik ze een proces aan hun broek.

Die flikkers hebben niks te zoeken in je huis zonder dat men een redelijke verdenking heeft.

En jij staat zeker weer vooraan om te schreeuwen hoe erg het is als er weer een ramp gebeurt :W
pi_107328306
quote:
Aan de andere kant zou ik er ook niet meer van staan te kijken anno 2012.

Die fucking kutmoslimterroristen lachen in hun vuistje, want ze hebben gewoon kankerhard gewonnen met zn allen. Wij zijn verworden tot een falend stelletje angsthazen met zn allen.

:'(
vosss is de naam,
pi_107328333

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 14:40 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]

Dat jij en je vriendjes van de RAF blijkbaar wél iets te verbergen hebben. Een normaal mens (lees: VVD'er) heeft niks te verbergen en laat zijn huis gewoon doorzoeken. Vrijheid door minder privacy is gewoon een goede zaak.
Sorry?
'They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.'

Wat ben jij een ongelofelijke fred teeven zeg. idioot.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_107328339
quote:

Allemaal stoere praat en je snapt het niet echt.

Die agenten komen dan gewoon binnen, desnoods de deur even tijdelijk verwijderen.

Maar goed, jij bent stoer en laat die agent buiten in de kou staan :')
pi_107328346
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 14:43 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]

En jij staat zeker weer vooraan om te schreeuwen hoe erg het is als er weer een ramp gebeurt :W
Nee helemaal niet.

Buiten dat is de kans dat je komt te overlijden omdat je een meteoriet op je hoofd krijgt exact 3 minuten nadat je de jackpot gewonnen hebt vele malen groter dan de kans dat je door een terroristische daad om het leven komt.

We zijn hier met zn allen finaal en compleet doorgeslagen tot op het ridicule af }:|
vosss is de naam,
  zaterdag 28 januari 2012 @ 14:45:47 #16
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_107328362
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 14:40 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]

Troll? Anders:

https://www.bof.nl/ons-werk/niets-te-verbergen/
pi_107328363
quote:
Vrijheid door minder privacy is gewoon een goede zaak.
De vrijheid dat de koningin in mijn stad op bezoek komt zou me minder waard zijn dan de vrijheid niet m'n huis te hoeven laten doorzoeken. Zo gezien is het dus een hele slechte trade-off.

Al dat gezeur over een aanslag, laat Bea daar dan lekker niet op visite komen, hebben de inwoners van Rhenen niks te vrezen, ook geen terreur á la politiestaat. Zomaar mensen hun huis gaan doorzoeken voor een 'feestdag' waar ze zelf niet voor gekozen hebben...kom nou.
pi_107328379
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 14:44 schreef youssef90 het volgende:

[..]

Allemaal stoere praat en je snapt het niet echt.

Die agenten komen dan gewoon binnen, desnoods de deur even tijdelijk verwijderen.

Maar goed, jij bent stoer en laat die agent buiten in de kou staan :')
Ik denk dat je redelijk sterk staat. De politie heeft niets te zoeken in jouw huis tenzij ze behoorlijke verdenkingen hebben. Die hebben ze niet.

Ik zou dit desnoods tot aan het Europees Hof brengen. En dat heeft niets met stoer te maken, maar alles met principes.

:)
vosss is de naam,
  zaterdag 28 januari 2012 @ 14:46:26 #19
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_107328385
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 14:28 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

http://www.rtvutrecht.nl/(...)oorzocht-op-30-april

Dit is toch te zot voor woorden :{
Dat we überhaupt in het jaar 2012 nog een koningin hebben, dat is pas te zot voor woorden.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 14:48:21 #20
294141 tarantism
hups in die kont
pi_107328424
Zou je in het gevang worden geflikkerd als je een doek met 'LEVE DE REPUBLIEK' uit het raam hangt als de koningin langskomt?
pi_107328504
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 14:48 schreef tarantism het volgende:
Zou je in het gevang worden geflikkerd als je een doek met 'LEVE DE REPUBLIEK' uit het raam hangt als de koningin langskomt?
Ga daar maar van uit.
Als ze nu als zo vreselijk opgfefokt zijn daar zal het over 3 maanden alleen maar erger zijn.
-
  zaterdag 28 januari 2012 @ 14:52:40 #22
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_107328522
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 14:46 schreef YazooW het volgende:

[..]

Dat we überhaupt in het jaar 2012 nog een koningin hebben, dat is pas te zot voor woorden.
Daar heb je ook een punt.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 14:53:50 #23
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_107328549
Lekker dan.

Ik heb posters van Che Guevara, posters uit de sovjet-unie, posters en vlaggen van de Sandinisten aan de muur hangen. Ik ben niet voornemens iets tegen de koningin te doen, maar ik mag het koningshuis ook niet.

Komen die teringlijers van wouten binnenstormen en word ik alsnog meegevoerd vanwege wat posters, omdat dat staatsvijandig is. Ja, ik ben een vijand van de staat. Geworden inderdaad. Was ik vroeger niet, maar met alle maatregelen waardoor dit land is afgezakt tot een politiestaat waar rechtse fascisten regeren en mij van alle kanten voortdurend het leven zuur wordt gemaakt en ik door de overheid getreiterd word, ben ik een vijand van de staat geworden. Het had ook anders gekund.

Maar goed, ik woon gelukkig niet in Rhenen, maar in Fryslan. Schijt aan het koningshuis van de bezetters uit Nederland. Leve de Friese Republiek. *O*
pi_107328579
quote:
Volgens burgemeester Van Oostrum zijn de strenge veiligheidsmaatregelen nodig, gezien het drama in Apeldoorn. In 2009 werd daar een aanslag gepleegd op de Koninklijke familie. Daardoor kwamen acht omstanders om het leven.
En die dader kwam uit iemands huis rijden met z'n auto? Had thuis duidelijk op zijn muur geschreven dat hij een aanslag ging plegen? Woonde zelf in Apeldoorn? Wha?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_107328601
quote:
Een machtiging tot binnentreden is een volmacht van de burgemeester. Die is in dit geval zo gegeven gezien het 'acute gevaar' dat er iets niet pluis is achter de voordeur. En anders heb je altijd nog Misdaad Anoniem waar toevallig een tip is binnengekomen.

Net als de pandbrigades in diverse gemeentes, die komen hoe dan ook bij je binnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')