Holy shit.quote:
Dat enthousiasme is walgelijk inderdaad.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:38 schreef Voorschrift het volgende:
De kou is al erg, maar al die geile Friezen daar in 't hoge noorden met dat "It gaet oan!" is nog erger.
Ah die documentaire ken ik. Was 2 maanden geleden op Tegenlicht uitgezonden.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:34 schreef waht het volgende:
[..]
Het heeft iets cowboy-achtigs. Heb laatst een puike documentaire gezien over hoe investeerders aanpappen met dergelijke snuiters om land dat beschikbaar kwam tijdens de afsplitsing van het zuiden op te kopen. Dat is pas cowboy-achtig.
Vond het wel jammer dat het die kerel uiteindelijk niet gelukt is.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:39 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ah die documentaire ken ik. Was 2 maanden geleden op Tegenlicht uitgezonden.
Had 'em niet helemaal afgekeken. Die man was overigens niet bang om risico's te nemen, iets wat ik graag zie.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:40 schreef waht het volgende:
[..]
Vond het wel jammer dat het die kerel uiteindelijk niet gelukt is.
Naar wat ik begrijp had hij een aardig zakcentje achter de hand dus in zekere zin viel het wel mee. Maar inderdaad, hij was bereid miljoenen te investeren.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:42 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Had 'em niet helemaal afgekeken. Die man was overigens niet bang om risico's te nemen, iets wat ik graag zie.
Als dat gebeurt koop ik tegen mijn principes in een fles Beerenburg en ga lekker hossen in Frieslandquote:Op zondag 29 januari 2012 17:38 schreef Voorschrift het volgende:
De kou is al erg, maar al die geile Friezen daar in 't hoge noorden met dat "It gaet oan!" is nog erger.
Tegen volgend weekend zou het echt koud moeten gaan worden.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:42 schreef Drugshond het volgende:
Moet ik nou mijn lul inwrijven met pekel of kan ik nog 3 weken wachten.
En gelijk heb je....quote:Op zondag 29 januari 2012 17:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als dat gebeurt koop ik tegen mijn principes in een fles Beerenburg en ga lekker hossen in Friesland
Had zoals al meegekregen ex-[DE], jammer dat wordt weer stoken dus.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tegen volgend weekend zou het echt koud moeten gaan worden.
Ik heb een prima kachelquote:Op zondag 29 januari 2012 17:49 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Had zoals al meegekregen ex-[DE], jammer dat wordt weer stoken dus.
Ja, een beetje jammer.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:14 schreef remlof het volgende:
Ik kon dit topic al niet vinden, maar Djoek heeft 'm geopend, dat verklaart het. Die vindt het kennelijk een sport om de TT van deze reeks steeds te verneuken.
veel plezier.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, een beetje jammer.
Ik ga jullie verlaten voor vanavond heren. Tot een uur of 11. Veel plezier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |