Hm dat is zonde inderdaad.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nou nee, ik kom ze soms nog wel eens tegen (tegen de 25+30) dan gaat namelijk de biologische klok tikken.Baalde wel goed toen een leuke maffe (met handvaten) meid spontaan ervoor gekozen had om verder te gaan met iemand van 55. Leeftijdsverschil met haar lover was 24 jr geloof ik.
-- Er brak wel iets in mij (geef ik toe).
Correctie, 4-1.quote:
O ja, daarom wilde je naar de Kamasutra beurs.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij het over hebt hoor, ik ben nog maagd.
Ik wil vandaag nog even deze postquote:Op zondag 29 januari 2012 14:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Liberalisme is dan ook leuk, maar slechts een beperkte groep mensen kan verantwoordelijk met vrijheid omgaan.
Niet iedereen heeft daar seks hoor.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:04 schreef Picchia het volgende:
[..]
O ja, daarom wilde je naar de Kamasutra beurs.
Maar maagden gaan daar niet heen. Vraag maar bijvoorbeeld aan Tong of hij daar is geweest.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft daar seks hoor.
Leuk, zolang die real-dolls maar maagdelijk blijven.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft daar seks hoor.
Gezien je politieke profilering past een kaalgeschoren hoofd het beste bij je.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:24 schreef Picchia het volgende:
[..]
Mijn haar is nu ook precies 9mm. Als het voor Joran werkt, dan werkt het voor mij.
Pokeren zou ik niet doen.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:24 schreef Picchia het volgende:
[..]
Mijn haar is nu ook precies 9mm. Als het voor Joran werkt, dan werkt het voor mij.
Met een knipoog naar het bekende kaliber.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:24 schreef Picchia het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 januari 2012 17:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gezien je politieke profilering past een kaalgeschoren hoofd het beste bij je.
Het heeft iets cowboy-achtigs. Heb laatst een puike documentaire gezien over hoe investeerders aanpappen met dergelijke snuiters om land dat beschikbaar kwam tijdens de afsplitsing van het zuiden op te kopen. Dat is pas cowboy-achtig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |