Waar is de "like" knop als je 'm nodig hebt.quote:
Eindelijk een keer een horloge in deze reeks die er nog wel aardig uitzietquote:Op zondag 29 januari 2012 13:20 schreef eriksd het volgende:
http://www.chrono24.nl/br(...)2&manufacturerIds=32
Kopon menson.
Ik heb dan ook een briljante smaak.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Eindelijk een keer een horloge in deze reeks die er nog wel aardig uitziet
Its terrible.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:26 schreef GSbrder het volgende:
Mijn volgende horloge wordt een SONY
[ afbeelding ]
Wat een koopje, I like.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:20 schreef eriksd het volgende:
http://www.chrono24.nl/br(...)2&manufacturerIds=32
Kopon menson.
Zat ernaar te loeren maar wil de limited edition. Wacht wel even tot ik mijn oprotgeld heb gehad. Eerst nog een coole Tissot scoren.quote:
Ik dacht dat je juist voor de limited edition aan 't sparen was, tenminste dat zei je toen. Over een Tissot weet ik niks, welke heb je op 't oog?quote:Op zondag 29 januari 2012 13:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zat ernaar te loeren maar wil de limited edition. Wacht wel even tot ik mijn oprotgeld heb gehad. Eerst nog een coole Tissot scoren.
Dat is precies wat ik bedoelde en Tamashii niet begreep, ik heb heel erg sterk de indruk dat er behoefte is aan (nieuwe / moderne) woningen in de prijsklasse onder de gemiddelde Vinexwoning, die meestal voor gezinnen zijn ontworpen. En ik vroeg mij dus af waarom men niet op de behoefde inspeelde.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:55 schreef eriksd het volgende: [..] Dan bouw je recreatieparken voor permanente bewoning. Ik zie je punt niet.
Ik ben te lui om mijn telefoon uit mijn broek te halenquote:
De volgende stap is lenzen met daarin je email, agenda en al dat gezeik. Er valt niet meer aan te ontsnappen.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:26 schreef GSbrder het volgende:
Mijn volgende horloge wordt een SONY
[ afbeelding ]
Ik spaar niet meer, geef alleen uit wat er binnen komtquote:Op zondag 29 januari 2012 13:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik dacht dat je juist voor de limited edition aan 't sparen was, tenminste dat zei je toen. Over een Tissot weet ik niks, welke heb je op 't oog?
Ik ben ook benieuwd. Geen enkele "toeristische" gemeente wil achterblijven, dus dat zorgt voor een goed speelveld waarbij burgers en aanbieders niet meer afhankelijk zijn van het wettelijk kader dat enkel de Rijksoverheid kan bieden.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:31 schreef [url =http://forum.fok.nl/user/profile/185584]von_Preussen[/url] het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik bedoelde en Tamashii niet begreep, ik heb heel erg sterk de indruk dat er behoefte is aan (nieuwe / moderne) woningen in de prijsklasse onder de gemiddelde Vinexwoning, die meestal voor gezinnen zijn ontworpen. En ik vroeg mij dus af waarom men niet op de behoefde inspeelde.
@GS, ik ben benieuwd of die gemeentelijke veranderingen ook in meer vraaggestuurd bouwen zullen resulteren.
Oja, en ik heb vrijdagavond nog een chique diner in Hilversum, nu is het plan om met corpsmaten te gaan zuipen in Damsko. Dus ik moet nog even bezien hoe laat ik thuis ben (lees, genoeg geslapen heb) om vervolgens VS in de kofferbak op te bergen en weer richting Damsko tekomen.
Vanaf hoe laat zou je zaterdag beschikbaar zijn?
Oh die mag er ook zeker wezen, wat voor prijskaartje hangt er aan als ik zo bot mag zijn?quote:Op zondag 29 januari 2012 13:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik spaar niet meer, geef alleen uit wat er binnen komtDus moet even wachten.
Tissot, deze:
[ afbeelding ]
Of de euro-edition, heb je de oude munten voor de euro als casebacks. Ook vet.
Daarom denk ik ook dat de provincies dit niet zomaar laten gebeuren. De bepalen nu voor een redelijk deel hoeveel kernen mogen groeien. En als ze een gemeente voor een bepaald dorp 5 woningen per jaar toerekenen en dan komt er een plan voor 100 recreatiewoningen in een keer dan trekken ze dat matigquote:Op zondag 29 januari 2012 13:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd. Geen enkele "toeristische" gemeente wil achterblijven, dus dat zorgt voor een goed speelveld waarbij burgers en aanbieders niet meer afhankelijk zijn van het wettelijk kader dat enkel de Rijksoverheid kan bieden.
Eh, nee?quote:Op zondag 29 januari 2012 13:35 schreef Tamashii het volgende:
Huizen Rhenenaren mogelijk doorzocht op 30 april
Toch te zot voor woorden.
2000 nog wat geloof ik, maar de metalen versie met oa de gulden als achterkant trekt mij meer. Die zal het wel worden, deze komt dan wel als ik mijn master heb gehaald.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh die mag er ook zeker wezen, wat voor prijskaartje hangt er aan als ik zo bot mag zijn?
Dat begrijp ik wel hoor. Het is gewoon niet hetzelfde om in een chaletje in een wijk te zitten dan in een chaletje op een park te zitten. En zo denken er hier meerdere mensen over, mensen trekken zich juist terug op een rustige plek waar het inderdaad eigenlijk niet mag.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik bedoelde en Tamashii niet begreep, ik heb heel erg sterk de indruk dat er behoefte is aan (nieuwe / moderne) woningen in de prijsklasse onder de gemiddelde Vinexwoning, die meestal voor gezinnen zijn ontworpen. En ik vroeg mij dus af waarom men niet op de behoefde inspeelde.
@GS, ik ben benieuwd of die gemeentelijke veranderingen ook in meer vraaggestuurd bouwen zullen resulteren.
Oja, en ik heb vrijdagavond nog een chique diner in Hilversum, nu is het plan om met corpsmaten te gaan zuipen in Damsko. Dus ik moet nog even bezien hoe laat ik thuis ben (lees, genoeg geslapen heb) om vervolgens VS in de kofferbak op te bergen en weer richting Damsko tekomen.
Vanaf hoe laat zou je zaterdag beschikbaar zijn?
Oh dat is nog wel een schappelijk prijsje, maar inderdaad ik zou ook voor de munt als achterkant gaan dan, maakt 't toch wat specialer nog.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
2000 nog wat geloof ik, maar de metalen versie met oa de gulden als achterkant trekt mij meer. Die zal het wel worden, deze komt dan wel als ik mijn master heb gehaald.
Tot ik weer wat anders zie.
Jij wil onze koningin doodschieten hè.quote:
Nee. Denk dat ze heel aardig is. Maar godverdomme, omdat er een gek rondloopt die dat gedaan heeft moet elk huis nu worden onderzocht? Kan er met mijn pet niet bij.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:39 schreef waht het volgende:
[..]
Jij wil onze koningin doodschieten hè.
Een hoed wel?quote:Op zondag 29 januari 2012 13:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee. Denk dat ze heel aardig is. Maar godverdomme, omdat er een gek rondloopt die dat gedaan heeft moet elk huis nu worden onderzocht? Kan er met mijn pet niet bij.
En dat mag niet.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel hoor. Het is gewoon niet hetzelfde om in een chaletje in een wijk te zitten dan in een chaletje op een park te zitten. En zo denken er hier meerdere mensen over, mensen trekken zich juist terug op een rustige plek waar het inderdaad eigenlijk niet mag.
Nee, ben ik het mee eens.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En dat mag niet.
Kunnen we lullig vinden, maar ik ben dan ook niet een aanhanger van het statisme waar de overheid bepalen kan wat wel en niet geschikt is voor mij om in te wonen.
Elk huis? Alleen de huizen in de directe omgeving.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee. Denk dat ze heel aardig is. Maar godverdomme, omdat er een gek rondloopt die dat gedaan heeft moet elk huis nu worden onderzocht? Kan er met mijn pet niet bij.
Ik wel. Vind nu ook dat er op stations geen ongezonde troep meer verkocht mag worden.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En dat mag niet.
Kunnen we lullig vinden, maar ik ben dan ook niet een aanhanger van het statisme waar de overheid bepalen kan wat wel en niet geschikt is voor mij om in te wonen.
Must... stop... this... madness.quote:
Alles beter dan de PvdA.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Must... stop... this... madness.
Dat het iets duurder word, prima. Maar helemaal niet meer verkopen is onzin, dan kun je dat ook doen bij sigaretten, alcohol, softdrugs, patatzaken en whatsoever.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik wel. Vind nu ook dat er op stations geen ongezonde troep meer verkocht mag worden.
Eigenlijk moet slechte bagger sowieso erg duur gemaakt worden, dan kan de onderklasse zich niet meer laven aan ongezonde troep en de rest opzadelen met hoge ziektekosten.
En wat wil jij in die huizen gaan vinden? Een autosleutel?quote:Op zondag 29 januari 2012 13:45 schreef waht het volgende:
[..]
Elk huis? Alleen de huizen in de directe omgeving.
Dat de beveiliging van ons staatshoofd dat niet doet is de uitzondering. Elders ter wereld is het normaal. Nu kunnen we braaf blijven geloven dat Nederland veilig is (wat relatief gezien ook zo is), maar de solitaire gekken beperken zich niet tot buiten onze landsgrenzen.
Niemand beseft wat voor epische faal die auto was. Dat ze het nu anders doen mag ik verdomme hopen. En het is een kleine moeite, dat ook nog.
De SP is zowaar nog erger dan de PvdA, hoewel ze allebei inherent verrot tot op het bot zijn.quote:
Dat moet ook heel duur gemaakt worden. Idealiter een systeem zonder IB, maar een BTW van 100%.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat het iets duurder word, prima. Maar helemaal niet meer verkopen is onzin, dan kun je dat ook doen bij sigaretten, alcohol, softdrugs, patatzaken en whatsoever.
quote:Op zondag 29 januari 2012 13:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
En wat wil jij in die huizen gaan vinden? Een autosleutel?
quote:Op zondag 29 januari 2012 13:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat moet ook heel duur gemaakt worden. Idealiter een systeem zonder IB, maar een BTW van 100%.
Dus mensen mogen geen wapens hebben?quote:
Die mensen niet nee.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dus mensen mogen geen wapens hebben?
Nope. En gezonde troep een lager tarief. De burger is kennelijk niet in staat zichzelf te onderhouden blijkens de oplopende ziektekosten en de uitdijende ziek-zwak&misselijk brigade, dan wordt het tijd voor ingrijpen.quote:
Hoger eigen risico solves that shit.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik wel. Vind nu ook dat er op stations geen ongezonde troep meer verkocht mag worden.
Eigenlijk moet slechte bagger sowieso erg duur gemaakt worden, dan kan de onderklasse zich niet meer laven aan ongezonde troep en de rest opzadelen met hoge ziektekosten.
Je noemt gewoon alles op wat kut is.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:55 schreef De_Nuance het volgende:
SPFeyenoord
winter
Filmfestival
Het leven is mooi.
Nee, een hoger eigen risico lost niets op. Dat dekt nauwelijks iets van die peperdure behandelingen. Gewoon zorgen dat mensen gezonder gaan leven. Kunnen we ook de zorgindustrie de nek omdraaien.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoger eigen risico solves that shit.
Maar 19% BTW op friet is prima.
Nee, sommige burgers. En nu wil jij die keuze of eigenlijk geen keuze voor alle burgers maken.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nope. En gezonde troep een lager tarief. De burger is kennelijk niet in staat zichzelf te onderhouden blijkens de oplopende ziektekosten en de uitdijende ziek-zwak&misselijk brigade, dan wordt het tijd voor ingrijpen.
Nee, teveel hamburgers.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, sommige burgers. En nu wil jij die keuze of eigenlijk geen keuze voor alle burgers maken.
Dan hebben die faalhazen nu een leuke waarschuwing afgegeven zodat een terrorist alle bewijzen kan verstoppen tot de controle en daarna alsnog kan toeslaan.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:45 schreef waht het volgende:
[..]
Elk huis? Alleen de huizen in de directe omgeving.
Dat de beveiliging van ons staatshoofd dat niet doet is de uitzondering. Elders ter wereld is het normaal. Nu kunnen we braaf blijven geloven dat Nederland veilig is (wat relatief gezien ook zo is), maar de solitaire gekken beperken zich niet tot buiten onze landsgrenzen.
Niemand beseft wat voor epische faal die auto was. Dat ze het nu anders doen mag ik verdomme hopen. En het is een kleine moeite, dat ook nog.
Ik had juist op die vent gestemd als 'ie zo vervelend is dat je hem weg wil hebben, maargoed.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat dachten ze laatst bij de PVV ook.
Want dan krijgen mensen geen hartaanval meer?quote:Op zondag 29 januari 2012 13:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoger eigen risico solves that shit.
Maar 19% BTW op friet is prima.
Of een zeer versimpelde inkomstenbelasting. Al is het ideaal gezien beter om die helemaal af te schaffen.quote:
ik ben zeer laks met m'n persoonlijke financien maar ik krijg het voor elkaar om binnen een kwartiertje mijn aangifte te doen (als ik m'n digid heb teruggevondenquote:Op zondag 29 januari 2012 14:00 schreef eriksd het volgende:
De IB is al heel simpel, de tarieven zijn gewoon te hoog.
Niks is ongezond, of gezond. Dat hangt af van de mate waarin je het product nuttigtquote:'Belasting op ongezonde producten'
Dan ga jij lekker aan de crack. Geniet wel met mate.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:04 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Niks is ongezond, of gezond. Dat hangt af van de mate waarin je het product nuttigt
Nou, de hypotheekrenteaftrek met tig uitzonderingen, aftrekposten enzovoort vind ik niet zo simpel meer. Daarbij nog eens de huur- en zorgtoeslagen, kindgebonden budget en kinderopvangtoeslag en je zit weer aan een complex van regelingen.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:00 schreef eriksd het volgende:
De IB is al heel simpel, de tarieven zijn gewoon te hoog.
Wat ik bedoel te zeggen is dat een puntzak patat niet per sé ongezond is, en dat je bananen ook niet onbeperkt moet etenquote:Op zondag 29 januari 2012 14:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dan ga jij lekker aan de crack. Geniet wel met mate.
Jawel, maar een kriebel in je keel is dan niet langer belangrijk genoeg om naar de eerstehulp te gaan.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Want dan krijgen mensen geen hartaanval meer?
Wat ik bedoel te zeggen is dat een hoop mensen kennelijk geen maat kunnen houden, dan moet er wat zand in de consumptiemachine gestrooid worden.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:07 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Wat ik bedoel te zeggen is dat een puntzak patat niet per sé ongezond is, en dat je bananen ook niet onbeperkt moet eten
Ze hebben nog veel te leren.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan hebben die faalhazen nu een leuke waarschuwing afgegeven zodat een terrorist alle bewijzen kan verstoppen tot de controle en daarna alsnog kan toeslaan.
Liberalisme is dan ook leuk, maar slechts een beperkte groep mensen kan verantwoordelijk met vrijheid omgaan.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:10 schreef Tamashii het volgende:
Zo kun je wel doorgaan dan, als je mensen tegen zichzelf wil beschermen. Net als de moeder die dat meisje alleen kipnuggets liet eten. Die moeder mag wat mij betreft ook een opvoedcursus, net als alle andere moeders en vaders die hun kinderen niet kunnen opvoeden.
Ja maar wel de meerderheid van de mens is mijn mening. En om daar dan ook dat soort regels voor te maken vind ik een slechte insteek.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Liberalisme is dan ook leuk, maar slechts een beperkte groep mensen kan verantwoordelijk met vrijheid omgaan.
Dat zijn wel behoorlijk linkse maatregelen hèquote:Op zondag 29 januari 2012 14:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat ik bedoel te zeggen is dat een hoop mensen kennelijk geen maat kunnen houden, dan moet er wat zand in de consumptiemachine gestrooid worden.
Haha, PvdA-er.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Liberalisme is dan ook leuk, maar slechts een beperkte groep mensen kan verantwoordelijk met vrijheid omgaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |