Te... koud... om buiten te staan dan.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als dat gebeurt koop ik tegen mijn principes in een fles Beerenburg en ga lekker hossen in Friesland
Heb u repliek verschaft.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:09 schreef von_Preussen het volgende:
Heren van stand, de PM's zijn verstuurd!
Daarom de fles Beerenburgquote:Op zondag 29 januari 2012 18:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Te... koud... om buiten te staan dan.
Ja, jij bent ook welkom hoor als je je buitengesloten voelt.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:48 schreef remlof het volgende:
De zelfbenoemde rechtse "heren" gaan voor de verandering eens circlejerken in een darkroom?
Nee dank je, ik hou niet van sigaren en dassenquote:Op zondag 29 januari 2012 18:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, jij bent ook welkom hoor als je je buitengesloten voelt.
Dan nog, er zullen geen dassen zijn.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee dank je, ik hou niet van sigaren en dassen
Voorschrift loopt gewoon in z'n blote reet.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan nog, er zullen geen dassen zijn.
Nee, remlof overdrijft gewoon, ik heb nog nooit naar een meet een das gedragen.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:09 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Voorschrift loopt gewoon in z'n blote reet.
Alleen als ik 't friggin' koud heb.quote:
Ben je te oud voor, en je naam is hoogstwaarschijnlijk geen Henk.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:13 schreef TitusPullo het volgende:
Af en toe overweeg ik om de volgende stijl te bezigen:
Ik heb vandaag TIEN (TIEN) minuten op een GLAS BIER moeten wachten.
quote:
Brr.quote:
Voor die wielrenner, bedoel je?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |