Door zijn levenswijze en sprookjesachtig voorkomen speelt de das vaak in rol in sprookjes, sages, fabels en kinderverhalen. Daarin speelt de das altijd een aardige lobbes, een trouwe vriend of een redder in nood.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:26 schreef Tem het volgende:
Ik associeer jou wel een beetje met een das D_N. Ik weet alleen niet goed waarom.
Godzijdank, het plaatje is onzichtbaar. Waarschijnlijk was het een foto van die Portugese nietsnut met ontbloot bovenlijf en een schuimsnor.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:26 schreef Voorschrift het volgende:
Oh heerlijk French Coffee.
[ afbeelding ]
Nee, maar je geeft me wel inspiratie.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:28 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Godzijdank, het plaatje is onzichtbaar. Waarschijnlijk was het een foto van die Portugese nietsnut met ontbloot bovenlijf en een schuimsnor.
Wat ben ik dan?quote:Op zondag 29 januari 2012 19:28 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Door zijn levenswijze en sprookjesachtig voorkomen speelt de das vaak in rol in sprookjes, sages, fabels en kinderverhalen. Daarin speelt de das altijd een aardige lobbes, een trouwe vriend of een redder in nood.
Dankjewel.
Zie je, dat lijkt me een prima omschrijving.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:28 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Door zijn levenswijze en sprookjesachtig voorkomen speelt de das vaak in rol in sprookjes, sages, fabels en kinderverhalen. Daarin speelt de das altijd een aardige lobbes, een trouwe vriend of een redder in nood.
Dankjewel.
rechtse mensen zijn een altijd een vos ofzo.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat ben ik dan?
Ik wil ook een sprookje.
Ik voel me zeer gevleid.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:29 schreef Tem het volgende:
[..]
Zie je, dat lijkt me een prima omschrijving.
quote:Op zondag 29 januari 2012 19:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat ben ik dan?
Ik wil ook een sprookje.
Hmquote:Homoseksualiteit bij dieren
Homoseksualiteit blijkt doodnormaal in de dierenwereld, seksuele selectie of niet. 'We kennen al meer dan 1.500 soorten met 'roze' dieren', zegt Petter Boeckman. 'Wist u dat orang-oetans houten dildo's maken? 'Mannelijke dikhoornschapen leven in homoseksuele groepen, likken elkaars genitaliën en lusten wel een portie anale seks. Homoleeuwen en lesbische bonobo's zijn geen witte raven. Mannelijke giraffen houden orgieën onder elkaar, net als tuimelaars, orka's en Caraïbische lamantijnen.
Een sprookjesachtig voorkomen? Draag je een fezquote:Op zondag 29 januari 2012 19:28 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dankjewel.
quote:Op zondag 29 januari 2012 19:30 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
rechtse mensen zijn een altijd een vos ofzo.
Maar vooruit, als je wil mag je een uil van mij zijn.
Vos of raaf?quote:
Schrijf Matroos Vos eens aan.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[..]
Vos of raaf?
Ik wou een Koalabeertje zijn.
Damn, ze zijn nog erger dan mij.quote:
Dan ik.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Damn, ze zijn nog erger dan mij.
Animals!
Damn.quote:
Nee, het moet wel een beetje een vals dier zijn natuurlijk.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[..]
Vos of raaf?
Ik ben beertje Colagol, ik word geil van alcohol.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[..]
Vos of raaf?
Ik heb ook zo m'n lieve kant hoor.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, het moet wel een beetje een vals dier zijn natuurlijk.
Wat de..quote:Op zondag 29 januari 2012 19:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik ben beertje Colagol, ik word geil van alcohol.
Met mn grote berepik, neuk ik alle meisjes dik.
1,2,3 4 5 heb alweer een lekkerwijf 5,6, 7 8 heb haar zusje ook verkracht..
Die goeie ouwe tijd:D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |