Is maar te hopen dat de materiaalman dit bij een stand van 1-0 doet. Zodat Ajax van het veld kan lopen.quote:Op zondag 29 januari 2012 01:32 schreef Doublepain het volgende:
Als Feyenoord maar wint van Ajax, maakt niet uit hoe.
Al kopt de materiaalman hem erin
Terecht toch? Ze doen het gewoon prima, wij falen, tsjah dan maak je een kans.quote:Op zondag 29 januari 2012 01:35 schreef Devv het volgende:
Het halve basiselftal van Ajax ontbreekt en eindelijk zien ze kans om thuis een punt te pakken...na ruim een half decennia.
JAAAAAAAAAquote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 06:28 schreef Oldie57 het volgende:
Vandaag is de dag der dagen: het arrogante 010 wordt een kopje kleiner gemaakt.
Jij ook ouwe reus, we gaan ze PAKKENquote:Op zondag 29 januari 2012 07:41 schreef Caland het volgende:
JODEN GAAN ERAAN
Ontbijten en dan richting Kuip de kroeg in. Maak er een mooie dag van allen.
Als ik #feyaja scan. Echt heel veel bijgelovig en mooie verhalen. Het leeft echt vandaag. Nu zeker omdat ze een goede kans hebben om de klassieker voor het eerst sinds jaren te winnenquote:Op zondag 29 januari 2012 09:14 schreef Happel het volgende:
Staat wat moois te gebeuren vandaag. Trein vanuit Utrecht puilt uit. Hangen vlaggen langs de ramen, echt bizar.
Hoe laat komt die trein voorbij?quote:Op zondag 29 januari 2012 09:14 schreef Happel het volgende:
Staat wat moois te gebeuren vandaag. Trein vanuit Utrecht puilt uit. Hangen vlaggen langs de ramen, echt bizar.
Dat ie zou starten dacht ik al, t us te hopen dat ie lang kan blijven staan.. COME ON FEYENOORD! MAKE US PROUD!quote:Op zondag 29 januari 2012 10:07 schreef TheGreatHooD het volgende:
Guidetti speelt!
Voor de rest nog wat verrassingen, zometeen meer
denk het ook, Guidetti is nauwelijks fit sowieso en de Jong zal wel weer scoren tegen Feyenoordquote:Op zondag 29 januari 2012 10:29 schreef zlakto het volgende:
Je voelt gewoon dat het dit jaar weer een keer kan. Maar toch vrees ik dat het een gelijkopgaande wedstrijd wordt, die de verkeerde kant opvalt
Doe jij eens ff lekker normaalquote:Op zondag 29 januari 2012 11:04 schreef macca728 het volgende:
[..]
denk het ook, Guidetti is nauwelijks fit sowieso en de Jong zal wel weer scoren tegen Feyenoord
El Ahmadi beschikbaar?twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 29-01-2012 om 10:50:07Verder nog een aantal verrassingen bij #Feyenoord. Die mogen we nog niet prijsgeven. #feyaja reageer retweet
Nah, gewoon om Ajax op het verkeerde been te zetten.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:15 schreef Niesl het volgende:
El Ahmadi beschikbaar?twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 29-01-2012 om 10:50:07Verder nog een aantal verrassingen bij #Feyenoord. Die mogen we nog niet prijsgeven. #feyaja reageer retweet
En waarom niet eigenlijk? Hij heeft in Marokko toch geen reet gedaan, is gretig en heeft lekker kunnen maffen in het vliegtuig.quote:
Hij zit trouwens niet bij de wedstrijd selectie dus dan valt die optie al af.quote:
Zonde had geweldig geweest!quote:Op zondag 29 januari 2012 11:20 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Hij zit trouwens niet bij de wedstrijd selectie dus dan valt die optie al af.
Ik verwacht Leerdam op het middenveld. Dan De Vrij op RB en BMI op CB.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:15 schreef Niesl het volgende:
Dat vind ik geen verassing. Een verassing is iets waar je niet op rekent.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:26 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Ik verwacht Leerdam op het middenveld. Dan De Vrij op RB en BMI op CB.
De meesten gaan toch uit van Mokotjo op het middenveld en Leerdam RB?quote:Op zondag 29 januari 2012 11:26 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat vind ik geen verassing. Een verassing is iets waar je niet op rekent.
Fernandezquote:Op zondag 29 januari 2012 11:26 schreef Guidetti het volgende:
Ik vraag me dan wel of wie verassing 2 is. Verassing 1 is Guidetti. Maar nummer 2....
wat een faal van Koeman, Cabral is juist in deze wedstrijden wel belangrijk.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:37 schreef Tim86 het volgende:
Opstelling Feyenoord: Mulder; Leerdam, Vlaar, Martins Indi, Nelom; Clasie, Bakkal, Mokotjo; Schaken, Guidetti en Fernandez.
Bank: Lamprou, Swerts, De Vrij, Cabral, Achahbar, Cissé en Trindade de Vilhena.
quote:Op zondag 29 januari 2012 11:37 schreef Tim86 het volgende:
Opstelling Feyenoord: Mulder; Leerdam, Vlaar, Martins Indi, Nelom; Clasie, Bakkal, Mokotjo; Schaken, Guidetti en Fernandez.
Bank: Lamprou, Swerts, De Vrij, Cabral, Achahbar, Cissé en Trindade de Vilhena.
Hij kiest hier bewust voor, Fernandez heeft meer snelheid en de longinhoud van een paard. Fernandez gaat het werk van El Ahmadi in druk zetten overnemen.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:39 schreef macca728 het volgende:
[..]
wat een faal van Koeman, Cabral is juist in deze wedstrijden wel belangrijk.
Ben benieuwd of hij wat kan brengen vandaag.quote:
Ik denk dat hij een goede keuze heeft gemaakt. Fernandez kan met zijn loopvermogen veel brengen en Cabral presteert als wissel altijd beter.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:39 schreef macca728 het volgende:
[..]
wat een faal van Koeman, Cabral is juist in deze wedstrijden wel belangrijk.
Het is alleen te hopen dat Fernandez die schoenendozen eens van z'n voeten haalt, want een mannetje uitspelen zie ik 'm nog niet doen.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een goede keuze heeft gemaakt. Fernandez kan met zijn loopvermogen veel brengen en Cabral presteert als wissel altijd beter.
Tja, als Cabral diezelfde vorm heeft als tegen VVV doet hij dat ook niet.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is alleen te hopen dat Fernandez die schoenendozen eens van z'n voeten haalt, want een mannetje uitspelen zie ik 'm nog niet doen.
quote:Op zondag 29 januari 2012 12:07 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ach mensen, het is maar een spelletje
Nee Fifa is serious shitquote:
Je mama ook.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:07 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ach mensen, het is maar een spelletje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2012 12:11:47 ]
Mulder staat geweldig te keepen. Guidetti mag wat mij betreft voor elke wedstrijd een amandel-onsteking krijgen. Ben verder wel over Schaken te spreken. Clasie doet z'n best, maar komt er nog niet echt aan te pas. Geldt ook voor Mokotjo. Bakkal als vanouds weer onzichtbaar. Fernandez loopt zich te pleuris, maar brengt niks. Nelom idem, Leerdam niet gezien. Bruno niet gezien. Vlaar slecht.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:17 schreef Merkie het volgende:
Nelom en Vlaar echt slecht. Mulder doet het voortreffelijk.
Jansen en Suleimani zijn ook onzichtbaar, juist omdat Clasie zich de pestpokken loopt. Bakkal idem. Mokotjo moet nu echt eens gaan leren welke kant de bal op moet, want die loopt de handel ontzettend te vertragen met zijn getwijfelkont. Gooi wat peper in die bobotie!quote:Op zondag 29 januari 2012 13:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mulder staat geweldig te keepen. Guidetti mag wat mij betreft voor elke wedstrijd een amandel-onsteking krijgen. Ben verder wel over Schaken te spreken. Clasie doet z'n best, maar komt er nog niet echt aan te pas. Geldt ook voor Mokotjo. Bakkal als vanouds weer onzichtbaar. Fernandez loopt zich te pleuris, maar brengt niks. Nelom idem, Leerdam niet gezien. Bruno niet gezien. Vlaar slecht.
Maar wel 2-1 voor!
Hier is hij gewoon goedquote:Op zondag 29 januari 2012 12:31 schreef DaMart het volgende:
Potver, doet de radiostream van Rijnmond het weer niet.
Uh aangeschoten hands?quote:Op zondag 29 januari 2012 13:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
We hadden 2 penals moeten krijgen Anita lag in de 16 op de grond en kreeg de bal tegen zijn arm geschoten.
quote:Op zondag 29 januari 2012 13:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
We hadden 2 penals moeten krijgen Anita lag in de 16 op de grond en kreeg de bal tegen zijn arm geschoten.
Same here. Was ook geen zuivere pingel, dus daar kwamen we ook gelukkig mee weg.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:27 schreef eight het volgende:
Ondanks de voorsprong spelen we slecht. Ben er nog niet gerust op..
Als ik een piemel had gehad, had ik nu waarschijnlijk de grootste van heel Fok, net als iedereen.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:23 schreef Guidetti het volgende:
Als we tegen VVV gewonnen hadden stonden we nu misschien wel derde.
Haha. Ik stond ook in mijn uppie te springen en te doen.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:44 schreef kapiteintje het volgende:
Ik voel me zo'n sukkel met m'n halve liter blikje, m'n feyenoord-sjaal en m'n ongegeneerde geschreeuw hier op m'n kamertje, maar FUCK IT! We staan voor!
Het seizoen is geslaagdquote:Op zondag 29 januari 2012 13:44 schreef kapiteintje het volgende:
Ik voel me zo'n sukkel met m'n halve liter blikje, m'n feyenoord-sjaal en m'n ongegeneerde geschreeuw hier op m'n kamertje, maar FUCK IT! We staan voor!
ik voelde mij net in de auto een nog ergere sukkelquote:Op zondag 29 januari 2012 13:44 schreef kapiteintje het volgende:
Beste keeper die je hebt gehad in jaren, zelfs na het overlijden van zijn pa. Maar ja, je bent een tokkie of je bent het niet hčquote:
Henkie had hem uitgekapt en een panna gegeven.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:09 schreef msnk het volgende:
[..]
Beste keeper die je hebt gehad in jaren, zelfs na het overlijden van zijn pa. Maar ja, je bent een tokkie of je bent het niet hč
Valt wel mee.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:09 schreef msnk het volgende:
[..]
Beste keeper die je hebt gehad in jaren, zelfs na het overlijden van zijn pa. Maar ja, je bent een tokkie of je bent het niet hč
Ik zie 'm niet ballen bij Real nee, maar hij heeft echt heel veel kwaliteiten. Hij maakt 't gewoon waar, altijd. Wat zijn top is, wie weet. PL lukt 'm denk ik wel.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:13 schreef RijstNatie het volgende:
die guidetti is nu echt een fenomeen natuurlijk, maar om eerlijk te zijn zien de acties en doelpunten er toch wat gelukkig uit. lijkt me toch geen wereld spits.
wat natuurlijk raar is, want hij scoort tegen alle top ploegen en flink ook
Vind ik nou ook. Ik dacht dat het aan mijn teletekstpagina lag, maar het is dus echt stil.quote:
Wat nou.quote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 14:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Gefeliciteerd jongens
Had 4-0 voorspeld met een hattrick voor Guidetti.
Redelijk goed voorspeld; 3 goals Guidetti (geen hattrick), 4 goals.
Maar uiteindelijk iets positiever voor Ajax met 2 doelpunten.
Nogmaals, Gefeliciteerd, terecht. Ik zag het aankomen.
Matig?quote:Op zondag 29 januari 2012 14:27 schreef eight het volgende:
Matige wedstrijd, geweldige uitslag.
Hopelijk blijft John met beide benen op de grond staan, we hebben hem nog hard nodig.
Noem je dat rellen? Een Feyenoorder die dat rellen noemtquote:Op zondag 29 januari 2012 14:28 schreef SanAnt het volgende:
[..]
[..]
Joodjes gaan rellen in Feyenoord topic als ze verliezen van Feijenoord![]()
![]()
![]()
Was een matige wedstrijd, veel fouten, veel balverlies, maar who cares!!!quote:
Een grap niet kunnen herkennenquote:Op zondag 29 januari 2012 14:28 schreef SanAnt het volgende:
[..]
[..]
Joodjes gaan rellen in Feyenoord topic als ze verliezen van Feijenoord![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 14:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Mensen nog geld verdient met hattrick voor Guidetti?. Ik zat er als Ajacied bijna echt overna te denken tegen deze verdediging, en terecht blijkt achteraf.
Tuurlijkquote:Op zondag 29 januari 2012 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Zoals beloofd kom ik even mijn felicitaties geven. Guidetti toch weer 3 goals hoor.
Maar Ajax was het toppunt van droevigheid
In die zin misschien wel, maar qua spanning en gebeurtenissen nietquote:Op zondag 29 januari 2012 14:29 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Was een matige wedstrijd, veel fouten, veel balverlies, maar who cares!!!![]()
Hebben jullie verloren?quote:
Ajax was goed?quote:Op zondag 29 januari 2012 14:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
TuurlijkWe hebben gewonnen omdat 020 slecht was
Rot toch op, slechte verliezer
![]()
Serieus man. De verdediging stond bij alle doelpunten lekker te lanterfanten. behalve de penaltyquote:Op zondag 29 januari 2012 14:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
TuurlijkWe hebben gewonnen omdat 020 slecht was
Rot toch op, slechte verliezer
![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 14:30 schreef Typisch het volgende:
Ga eens naar je eigen huilie huilie topic. Trieste figuren.
Huilen.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Serieus man. De verdediging stond bij alle doelpunten lekker te lanterfanten. behalve de penalty
Gast, flikker toch op man. Aandachtshoerquote:Op zondag 29 januari 2012 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Zoals beloofd kom ik even mijn felicitaties geven. Guidetti toch weer 3 goals hoor.
Maar Ajax was het toppunt van droevigheid
Nee, kampioenschap van een jaartje geledenquote:Op zondag 29 januari 2012 14:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Huilen.![]()
Doei neusjes...lekker trekken op die CL van 17 jaar geleden!
Zielige kneus ben jij zeg, tering.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, kampioenschap van een jaartje geleden
Ja beetje flauw, maarja.. zou andersom ook wel zijn. Zul je altijd wel houdenquote:Op zondag 29 januari 2012 14:34 schreef msnk het volgende:
Zelfs wanneer Ajacieden ze komen feliciteren moeten ze per se iets te kankeren hebben. Wat zijn het toch ook hoogbegaafde mensen hč
Doei.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:34 schreef msnk het volgende:
Zelfs wanneer Ajacieden ze komen feliciteren moeten ze per se iets te kankeren hebben. Wat zijn het toch ook hoogbegaafde mensen hč
Joh doe normaal, er komen hier ajacieden om te feliciteren, teleurgesteld als ze zijn doen ze dat toch. Lekker in de zak steken, het goede gevoel van vandaag kan toch niet stukquote:
Vlaar heeft gelezen dat we hem geen rapper vindenquote:
Wat nou, ik ben gewoon eerlijk. Heb het te vaak gedaan op de CL van 17 jaar geleden, wordt saai.quote:
Nee, ik richt me alleen op die ajacied422.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:34 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ja beetje flauw, maarja.. zou andersom ook wel zijn. Zul je altijd wel houden
Is niks meer waard met zulke wanprestaties dit jaar.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, kampioenschap van een jaartje geleden
Staat al lang op !!7 raam open en die boxen knallen... Fuck hier heel enschede.quote:
Fernandez was vandaag een accident waiting to happen idd. Constant tegen de scheids schreeuwen ook...quote:Op zondag 29 januari 2012 14:38 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik ben bang voor een Feyenoord zonder Guidetti.
En Fernandez moet echt leren beter met zijn agressiviteit om te gaan. Hij lijkt me wel zo'n type dat zijn vriendin slaat na een slechte wedstrijd
Nee. Hij komt hier om aandacht te krijgen in zijn virtuele leventje. Het is echt irritant en voegt 0 toe aan dit topic.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:35 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Joh doe normaal, er komen hier ajacieden om te feliciteren, teleurgesteld als ze zijn doen ze dat toch. Lekker in de zak steken, het goede gevoel van vandaag kan toch niet stuk
Waarom doe je dit? Win je hoor je blij te zijn en dan is dit je reactie?.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Huilen.![]()
Doei neusjes...lekker trekken op die CL van 17 jaar geleden!
Gast, wees blij. Winnen van Ajax na ... jaar..quote:Op zondag 29 januari 2012 14:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee. Hij komt hier om aandacht te krijgen in zijn virtuele leventje. Het is echt irritant en voegt 0 toe aan dit topic.
Lijkt me sterk. Zijn transferwaarde stijgt per wedstrijdquote:Op zondag 29 januari 2012 14:39 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
iS ER VOOR JULLIE NOG EEN MOGELIJKHEID OM gUIDETTI VOOR ENE LEUK PRIJSJE TE KOPEN?
Ik ben ook zeker blij. Alleen het stoort mij dat kneuzen als jij hier komen zodat ze met hun pikkie kunnen spelen op virtuele aandacht.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gast, wees blij. Winnen van Ajax na ... jaar..
~Dat gehuil van die neuzen over een slecht team. Feyenoord kan wel een heel seizoen lopen janken met al die noodgedwongen jeugdspelers en toch maken we er wat van. Neem je verlies als een man.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom doe je dit? Win je hoor je blij te zijn en dan is dit je reactie?.
Feyenoord is dit gewend, ajax nog niet. Deze periode van bezinning komt nog wel, amenquote:Op zondag 29 januari 2012 14:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
~Dat gehuil van die neuzen over een slecht team. Feyenoord kan wel een heel seizoen lopen janken met al die noodgedwongen jeugdspelers en toch maken we er wat van. Neem je verlies als een man.
Och jonge toch. Feliciteer jullie oprecht, is het ook niet goed.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben ook zeker blij. Alleen het stoort mij dat kneuzen als jij hier komen zodat ze met hun pikkie kunnen spelen op virtuele aandacht.
Heel misschien als we de champions league halen. Bij Manchester City zal hij voorlopig niet aan spelen toe komen maar ben eerder bang voor die middenmotor clubs uit spanje/italie/engeland die hem willen kopenquote:Op zondag 29 januari 2012 14:40 schreef eight het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Zijn transferwaarde stijgt per wedstrijd
Dat is inderdaad wel redelijk treurig, maar ik speel (nog) niet op de man.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Och jonge toch. Feliciteer jullie oprecht, is het ook niet goed.
Dat je nog achter je computertje zit na 4-2 winst op Ajax
Een club als Arsenal staat ook te springen. Die zijn dol op dit soort jonge geweldenaars. Wenger heeft er een neusje voor en ik denk dat hij ook naar Arsenal toe zal gaan.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:42 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Heel misschien als we de champions league halen. Bij Manchester City zal hij voorlopig niet aan spelen toe komen maar ben eerder bang voor die middenmotor clubs uit spanje/italie/engeland die hem willen kopen
Ah kijk! Nu snap ik 'mquote:Op zondag 29 januari 2012 14:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben ook zeker blij. Alleen het stoort mij dat kneuzen als jij hier komen zodat ze met hun pikkie kunnen spelen op virtuele aandacht.
Wel een Rotterdamse karaktereigenschap. Al maakt het je op Fok eerder een Ajaciedquote:Op zondag 29 januari 2012 14:44 schreef msnk het volgende:
[..]
Ah kijk! Nu snap ik 'mJe bent gewoon een raspessimist die niet gelooft in goede bedoelingen van mensen. Duidelijk
Jammer dat we nooit Guidetti en Ryo samen konden zien spelen, kan dan misschien wel bij Arsenalquote:Op zondag 29 januari 2012 14:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Een club als Arsenal staat ook te springen. Die zijn dol op dit soort jonge geweldenaars. Wenger heeft er een neusje voor en ik denk dat hij ook naar Arsenal toe zal gaan.
quote:Op zondag 29 januari 2012 14:46 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Jammer dat we nooit Guidetti en Ryo samen konden zien spelen, kan dan misschien wel bij Arsenal
Ach, dit seizoen heb ik geen seizoenkaart. Mijn studie moet ook een keer gehaald worden en werk regelmatig op zondag. Volgend seizoen ben ik er weer bij hoor. Jij ook bij Ajax?quote:Op zondag 29 januari 2012 14:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Och jonge toch. Feliciteer jullie oprecht, is het ook niet goed.
Dat je nog achter je computertje zit na 4-2 winst op Ajax
Bij mij precies hetzelfde. Heerlijke Fok!-meets van tevoren met liters pils.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ach, dit seizoen heb ik geen seizoenkaart. Mijn studie moet ook een keer gehaald worden en werk regelmatig op zondag. Volgend seizoen ben ik er weer bij hoor. Jij ook bij Ajax?
Ga lekker de stad in jonge. Ik ben er elk jaar bij (deel een seizoenkaart)quote:Op zondag 29 januari 2012 14:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ach, dit seizoen heb ik geen seizoenkaart. Mijn studie moet ook een keer gehaald worden en werk regelmatig op zondag. Volgend seizoen ben ik er weer bij hoor. Jij ook bij Ajax?
100% inzet > Zichzelf overschatten.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:56 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik vind het trouwens wel mooi om te zien dat een puber uit Zweden, een driftkikker van 1,50m plus een kindsoldaat er keer op keer staan als het moet terwijl namen als Janssen, Eriksen en Suleimani juist in dit soort wedstrijden verstoppertje spelen. Mannen > jongens.
Ik ook, maar gek genoeg word ik er toch niet blij van.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:56 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik vind het trouwens wel mooi om te zien dat een puber uit Zweden, een driftkikker van 1,50m plus een kindsoldaat er keer op keer staan als het moet terwijl namen als Janssen, Eriksen en Suleimani juist in dit soort wedstrijden verstoppertje spelen. Mannen > jongens.
Anders tyf je toch lekker op slechte verliezer.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
100% inzet > Zichzelf overschatten.
Maar je hebt gelijk
Ik kijk al uit naar de update van BMIquote:Op zondag 29 januari 2012 14:54 schreef heiden6 het volgende:
Guidetti en Clasie, fucking EINDBAZEN.
Schitterend dit.
quote:Feyenoord - Ajax 4-2
18': 0-1 Eriksen
30': 1-1 Kuipers (arbitrale dwaling wederom)
41': 2-1 Kuipers (voorafgaande vrije trap was er geen, soortgelijke situatie aan de andere kant vlak daarvoor floot hij niet)
50': 3-1 Bakkal
79': 3-2 Mulder
82': 4-2 Guidetti
Ajax was de eerste 20 minuten heer en meester, maar Kuipers (notabene de trots van het scheidsrechterscorps als enige Nederlandse scheidsrechter op het aankomende EK) heeft Feyenoord daarna op het goede spoor gezet, na een arbitrale dwaling. 100% zuivere tackle op de bal van Vertonghen. Overigens ook matennaaierij van Guidetti.
Ja man, een hele slechte verliezerquote:Op zondag 29 januari 2012 14:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Anders tyf je toch lekker op slechte verliezer.![]()
Wat loop je dan te huilen boeler.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja man, een hele slechte verliezer
Had dit 2 weken geleden als voorspeld, inclusief de hattrick van Guidetti.
Ja, laat ons dan maar behelpen met iets mindere spelers, daar kun je tenminste trots op zijn. Je zou als Ajax-supporter toch gek worden van zo'n Lodeiro met zijn uitgestreken smoel en die Sulejmani met zijn gejank. Ze hebben daar iemand bij de reserves die meer verdient dan onze drie aanvallers bij elkaar.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:56 schreef Mwanatabu het volgende:
Waar zie je mij huilen?quote:Op zondag 29 januari 2012 14:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat loop je dan te huilen boeler.
Waar komt dat onzin stukje vandaan ?quote:
Posten. En jij?quote:Op zondag 29 januari 2012 15:00 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Wat doe je hier trouwens nog?
voetbalzone zo te zienquote:Op zondag 29 januari 2012 15:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waar komt dat onzin stukje vandaan ?
Doe eens normaal.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Anders tyf je toch lekker op slechte verliezer.![]()
Geef me eens een quote dan. Oh nee, die heb je nietquote:Op zondag 29 januari 2012 15:02 schreef kapiteintje het volgende:
Maar vervolgens loop je wel weer te janken.![]()
Feyenoord!!
Zo'n speler waar je gewoon jaloers op mag zijn dat je die niet in de gelederen hebt.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:57 schreef heiden6 het volgende:
Guidetti in VI voor de wedstrijd: "een hat-trick tegen Ajax, waarom niet?"
Dinsdag 40 graden koorts, zondag 89 minuten sleuren in de klassieker en er gewoon even drie in leggen.
Dit is bijna net zo mooi als die site van dat groepje kereltjes uit Brabant waar ze het hebben over Dordt-noord.quote:
Vind het een leuke speler sinds dag 1 bij Feyenoord. Ik betrapte me er stiekem op dat ik het opzich wel leuk vond dat hij er 1 scoorde tegen Ajax. Vanaf de tweede stopte de liefde wel een beetje moet ik zeggen.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:04 schreef msnk het volgende:
[..]
Zo'n speler waar je gewoon jaloers op mag zijn dat je die niet in de gelederen hebt.
Verder is die LEUK arrogant en niet arrogant arrogant a la Gregory.
Eerlijk: Nee. Nochtans was ik er dolblij mee en ik kan me voorstellen dat een scheidsrechter dat niet ziet.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:04 schreef ajacied4lf het volgende:
Vonden jullie het een terechte penal eigenlijk?
Er is gewoon niets aan hem waardoor je hem zou moeten hatenquote:Op zondag 29 januari 2012 15:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind het een leuke speler sinds dag 1 bij Feyenoord. Ik betrapte me er stiekem op dat ik het opzich wel leuk vond dat hij er 1 scoorde tegen Ajax. Vanaf de tweede stopte de liefde wel een beetje moet ik zeggen.
Denk half 1 vannacht ofzo.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:08 schreef Jojoortje het volgende:
Weten jullie hoe laat Muto en Caland op fok komen?
quote:
Inderdaad. Hij verdient gewoon een standbeeld eigenlijkquote:Op zondag 29 januari 2012 14:57 schreef heiden6 het volgende:
Guidetti in VI voor de wedstrijd: "een hat-trick tegen Ajax, waarom niet?"
Dinsdag 40 graden koorts, zondag 89 minuten sleuren in de klassieker en er gewoon even drie in leggen.
Oh, wat heb ik zin in het interview met Vertonghen vanavond in Studio Sport. Die zure blik en de frustratie. Lekker nagenieten is dat.
Een action-figure.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:13 schreef Merkie het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij verdient gewoon een standbeeld eigenlijk.
quote:
quote:
Ik wilde dit net gaan posten. Mulder heeft gewoon goed gekeept.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:15 schreef Merkie het volgende:
Mulder was ook uitstekend, ondanks die blunder van hem. Ook wel erg pech dat de bal ook echt meteen het doel in vliegt, je ziet zoiets wel vaker maar meestal resulteert dat dan niet in een goal. Pech gehad, niet meer over hebben. Bij hoge ballen was hij sterk, die bal die hij klemvast van de lijn pakte getuigt van zelfvertrouwen (hij had hem ook weg kunnen stompen), en hij kwam twee keer echt zeer goed uit. Hij ontwikkelt zich erg goed vind ik. Een half jaar geleden had ik nog liever gisteren dan vandaag een andere keeper gezien.
Klopt, alleen zo'n moment kan je de winst kosten. Heel dom. Zo'n bal moet je gewoon gelijk wegrossen. Dat is een beetje inherent aan de Eredivisie-keeper, die doen soms wel eens te moeilijk over zo'n bal.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:18 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ik wilde dit net gaan posten. Mulder heeft gewoon goed gekeept.
Is dit serieus? En het halfjaar daarvoor dan, toen hij zelfs na het overlijden van zijn pa gewoon goed keepte? Totaal geen krediet weten op te bouwen?quote:Op zondag 29 januari 2012 15:15 schreef Merkie het volgende:
Een half jaar geleden had ik nog liever gisteren dan vandaag een andere keeper gezien.
Kan je de winst kosten ja, maar dat was niet zo. Ik denk dat Mulder dat ook wel snapt. Hij was denk ik ook geen Ajacied die inzet toonde gewend. In de eerste helft had hij 3 hele sterke momenten waarop hij mij wist te overtuigen, nou, dan doe je het gewoon goed. Zeker als je dat tegen Ajax doet.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt, alleen zo'n moment kan je de winst kosten. Heel dom. Zo'n bal moet je gewoon gelijk wegrossen. Dat is een beetje inherent aan de Eredivisie-keeper, die doen soms wel eens te moeilijk over zo'n bal.
Speelde gewoon 1 jaar heel onzeker. Mag het vertrouwen nu gaan uitbetalen en het lijkt erop dat dat ook aan het gebeuren is.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:20 schreef msnk het volgende:
[..]
Is dit serieus? En het halfjaar daarvoor dan, toen hij zelfs na het overlijden van zijn pa gewoon goed keepte? Totaal geen krediet weten op te bouwen?
Hij keepte toen helemaal niet goed. Ook tegen FC Groningen heeft hij zeker 3 houdbare ballen doorgelaten van de 6. Dat is nog allemaal niet zo lang geleden.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:20 schreef msnk het volgende:
[..]
Is dit serieus? En het halfjaar daarvoor dan, toen hij zelfs na het overlijden van zijn pa gewoon goed keepte? Totaal geen krediet weten op te bouwen?
Ik zeur er ook niet meer over, maar het is gewoon superdom. Gewoon wegrossen man zo'n bal. Geen gezeik.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kan je de winst kosten ja, maar dat was niet zo. Ik denk dat Mulder dat ook wel snapt. Hij was denk ik ook geen Ajacied die inzet toonde gewend. In de eerste helft had hij 3 hele sterke momenten waarop hij mij wist te overtuigen, nou, dan doe je het gewoon goed. Zeker als je dat tegen Ajax doet.
Inderdaad, maar elke keeper maakt weleens een fatale blunder... Ook in de grote competities zie je dat weleens. Maar hij heeft deze wedstrijd ook zeker twee of drie hele goede kansen perfect gepakt.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zeur er ook niet meer over, maar het is gewoon superdom. Gewoon wegrossen man zo'n bal. Geen gezeik.
Hij roste de bal ook blind weg. Dat was nu juist het probleem.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zeur er ook niet meer over, maar het is gewoon superdom. Gewoon wegrossen man zo'n bal. Geen gezeik.
Nee, Vertongen speelde de bal en Guidetti stond op Vertongen zijn voet en maakte daar dankbaar gebruik van. De scheids stond achter een andere speler en had er dus niet goed zicht op.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:04 schreef ajacied4lf het volgende:
Vonden jullie het een terechte penal eigenlijk?
Hij nam de bal aan hč, daarom. Anders had die 'm gewoon weg kunnen knallen. Maar Merkie heeft verder ook gelijk ("hij was denk ik ook geen Ajacied die inzet toonde gewend."), het is dat Buly geen lanterfanter is die dom staat te wachten.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij roste de bal ook blind weg. Dat was nu juist het probleem.
Haha zo kennen we Jantje weerquote:Vertonghen: 'Alleen Kuipers vond het een strafschop'
Jan Vertonghen kon de nederlaag die Ajax zondagmiddag leed op bezoek bij Feyenoord (4-2) maar moeilijk verkroppen. De Belgische verdediger hekelde vooral arbiter Björn Kuipers, die met het geven van een strafschop een hoofdrol speelde.
Bij een 1-0 voorsprong voor Ajax wees Kuipers naar de stip na een sliding van Vertonghen op Guidetti. De Ajacied is er heilig van overtuigd dat hij de bal speelde. 'We begonnen goed aan de wedstrijd en komen ook op voorsprong. Na die penalty geven we het weg. Het was ook geen strafschop. Als je iets van voetbal weet, kun je dat zien. Alleen Kuipers vond het een strafschop.'
'Guidetti wilde schieten en met een sliding tikte ik de bal over de achterlijn', vervolgt de Belg in gesprek met Eredivisie Live. 'Ik neem ook helemaal geen onverantwoord risico, want ik speelde gewoon de bal.'
Vertonghen was niet alleen ontevreden over de arbitrage. De aanvoerder van de Amsterdammers vond ook dat zijn ploeg het had laten afweten. 'We hebben geen Suarez nodig, maar tegen dit Feyenoord hadden we meer moeten creëren. We hebben gefaald als team. Van dit Feyenoord moeten wij kunnen winnen.'
Door de nederlaag zag Ajax Feyenoord langszij komen en is de achterstand op koploper PSV inmiddels opgelopen naar zeven punten. Vertonghen erkent dat titelprolongatie lastig wordt. 'Het wordt er zeker niet beter op. Maar een streep onder het seizoen zetten, zal ik nooit doen.'
Het is maar net wat je dom noemt. Een speler gaat ervan uit dat een scheidsrechter/grensrechter weet wat hij doet.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:25 schreef Merkie het volgende:
Alsnog was het dom van Vertonghen, een speler van achteren tacklen in je eigen 16...
Je kan niet altijd de scheids meehebben zeg ik maar. Kijk die debiele momenten die wij tegenkrijgen, ook weer buitenspel deze wedstrijd wat geen buitenspel is.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:27 schreef msnk het volgende:
[..]
Het is maar net wat je dom noemt. Een speler gaat ervan uit dat een scheidsrechter/grensrechter weet wat hij doet.
Dat arbitrage in de Eredivisie zelfverzekerde spelers met goede tackles niet gewend zijn.. Tjah. Dat boeit dan iets minder voor zo'n speler, hij krijgt er wel een betere transfer door.
Zegt hij rare dingen dan?quote:
Kon sneller, maar ik zeik er niet meer over. Kan mij het schelen. 4-2! Fucking 4-2!quote:Op zondag 29 januari 2012 15:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij roste de bal ook blind weg. Dat was nu juist het probleem.
Begin je weer hequote:Op zondag 29 januari 2012 15:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zegt hij rare dingen dan?
http://ajax.netwerk.to/ni(...)gen%20Kuipers%22.php
Frank de Boer zegt hetzelfde.
Het was gewoon geen penalty. Uiteindelijk gewoon terecht gewonnen.
Oke. The Farmer zegt het dus het is waar!quote:Op zondag 29 januari 2012 15:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zegt hij rare dingen dan?
http://ajax.netwerk.to/ni(...)gen%20Kuipers%22.php
Frank de Boer zegt hetzelfde.
Het was gewoon geen penalty. Uiteindelijk gewoon terecht gewonnen.
Is het niet waar dan?quote:Op zondag 29 januari 2012 15:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oke. The Farmer zegt het dus het is waar!
En terecht, dat is je juiste instelling.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kon sneller, maar ik zeik er niet meer over. Kan mij het schelen. 4-2! Fucking 4-2!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Godverdomme zeg. Kunnen jullie echt niet lezen?quote:Op zondag 29 januari 2012 15:32 schreef Dekatria het volgende:
Dat gehuil om die strafschop van al die AjaciedenFeyenoord heeft vandaag een terechte overwinning geboekt, klaar.
Weinig mensen hier die dat ontkennen hoor. Maar bij napraten hoort het bespreken van discutabele momenten er gewoon bij. Vind je dat niet leuk, moet je maar naar tennis gaan kijken, klaar.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:32 schreef Dekatria het volgende:
Feyenoord heeft vandaag een terechte overwinning geboekt, klaar.
quote:
Inderdaadquote:Op zondag 29 januari 2012 15:34 schreef kapiteintje het volgende:
Filmpje van het feest na afloop mag zometeen btw in de OP wat mij betreft.![]()
Vindt er nog een huldiging plaats?quote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 15:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vindt er nog een huldiging plaats?![]()
Mooi man.
De Coolsingel stroomt al vol.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mooi man.
Als jij zo meteen voor een paar dagen geweerd wordt van dit forum wel ja.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mooi man.
Helaas, ik kon niet aan een kaartje komenquote:Op zondag 29 januari 2012 15:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Laat gaan man, is toch heerlijk joh! Jammer dat jij er niet bij bent.
Hm.. tsjah. Dat is minder.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Helaas, ik kon niet aan een kaartje komen
Koppensneller FTW!quote:Op zondag 29 januari 2012 15:40 schreef kapiteintje het volgende:
BMI met z'n 'Joden rennen altijd weg'-sjaal over z'n kop.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zag het ook jaquote:Op zondag 29 januari 2012 15:40 schreef kapiteintje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
gvd zeg, vlaar morgen schorquote:
Waar?quote:Op zondag 29 januari 2012 15:40 schreef kapiteintje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan vindt Koeman V/d Wiel zijn onschuldige tweet niet kunnen. Niet dat die sjaal me ook maar iets kan boeien hoorquote:Op zondag 29 januari 2012 15:40 schreef kapiteintje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Tsja...quote:Op zondag 29 januari 2012 15:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan vindt Koeman V/d Wiel zijn onschuldige tweet niet kunnen. Niet dat die sjaal me ook maar iets kan boeien hoor
Wel heel realistisch .. geeft toe dat het niks was van Ajax. Maakt de aanvallers nog even af ..quote:Op zondag 29 januari 2012 15:41 schreef Guidetti het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)geen-penalty-is.html
Heerlijk
Dat stuk had hij er al vanaf gebeten.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:43 schreef Dekatria het volgende:
[..]
In het filmpje.
In all fairness staat er nergens 'joden' op zo'n sjaal, maar oke
beetje een molletjequote:
Crackbek Greg.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:49 schreef vandermar het volgende:
Waar zijn die praatjes van van der Wiel?
Die is 'm nu aan t chille met zn matties in de getto's van West.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:49 schreef vandermar het volgende:
Waar zijn die praatjes van van der Wiel?
ff concertje van Lil Wayne bezoeken jwz.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:50 schreef msnk het volgende:
[..]
Die is 'm nu aan t chille met zn matties in de getto's van West.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |