Ga lekker de stad in jonge. Ik ben er elk jaar bij (deel een seizoenkaart)quote:Op zondag 29 januari 2012 14:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ach, dit seizoen heb ik geen seizoenkaart. Mijn studie moet ook een keer gehaald worden en werk regelmatig op zondag. Volgend seizoen ben ik er weer bij hoor. Jij ook bij Ajax?
100% inzet > Zichzelf overschatten.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:56 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik vind het trouwens wel mooi om te zien dat een puber uit Zweden, een driftkikker van 1,50m plus een kindsoldaat er keer op keer staan als het moet terwijl namen als Janssen, Eriksen en Suleimani juist in dit soort wedstrijden verstoppertje spelen. Mannen > jongens.
Ik ook, maar gek genoeg word ik er toch niet blij van.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:56 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik vind het trouwens wel mooi om te zien dat een puber uit Zweden, een driftkikker van 1,50m plus een kindsoldaat er keer op keer staan als het moet terwijl namen als Janssen, Eriksen en Suleimani juist in dit soort wedstrijden verstoppertje spelen. Mannen > jongens.
Anders tyf je toch lekker op slechte verliezer.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
100% inzet > Zichzelf overschatten.
Maar je hebt gelijk
Ik kijk al uit naar de update van BMIquote:Op zondag 29 januari 2012 14:54 schreef heiden6 het volgende:
Guidetti en Clasie, fucking EINDBAZEN.
Schitterend dit.
quote:Feyenoord - Ajax 4-2
18': 0-1 Eriksen
30': 1-1 Kuipers (arbitrale dwaling wederom)
41': 2-1 Kuipers (voorafgaande vrije trap was er geen, soortgelijke situatie aan de andere kant vlak daarvoor floot hij niet)
50': 3-1 Bakkal
79': 3-2 Mulder
82': 4-2 Guidetti
Ajax was de eerste 20 minuten heer en meester, maar Kuipers (notabene de trots van het scheidsrechterscorps als enige Nederlandse scheidsrechter op het aankomende EK) heeft Feyenoord daarna op het goede spoor gezet, na een arbitrale dwaling. 100% zuivere tackle op de bal van Vertonghen. Overigens ook matennaaierij van Guidetti.
Ja man, een hele slechte verliezerquote:Op zondag 29 januari 2012 14:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Anders tyf je toch lekker op slechte verliezer.![]()
Wat loop je dan te huilen boeler.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja man, een hele slechte verliezer
Had dit 2 weken geleden als voorspeld, inclusief de hattrick van Guidetti.
Ja, laat ons dan maar behelpen met iets mindere spelers, daar kun je tenminste trots op zijn. Je zou als Ajax-supporter toch gek worden van zo'n Lodeiro met zijn uitgestreken smoel en die Sulejmani met zijn gejank. Ze hebben daar iemand bij de reserves die meer verdient dan onze drie aanvallers bij elkaar.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:56 schreef Mwanatabu het volgende:
Waar zie je mij huilen?quote:Op zondag 29 januari 2012 14:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat loop je dan te huilen boeler.
Waar komt dat onzin stukje vandaan ?quote:
Posten. En jij?quote:Op zondag 29 januari 2012 15:00 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Wat doe je hier trouwens nog?
voetbalzone zo te zienquote:Op zondag 29 januari 2012 15:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waar komt dat onzin stukje vandaan ?
Doe eens normaal.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Anders tyf je toch lekker op slechte verliezer.![]()
Geef me eens een quote dan. Oh nee, die heb je nietquote:Op zondag 29 januari 2012 15:02 schreef kapiteintje het volgende:
Maar vervolgens loop je wel weer te janken.![]()
Feyenoord!!
Zo'n speler waar je gewoon jaloers op mag zijn dat je die niet in de gelederen hebt.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:57 schreef heiden6 het volgende:
Guidetti in VI voor de wedstrijd: "een hat-trick tegen Ajax, waarom niet?"
Dinsdag 40 graden koorts, zondag 89 minuten sleuren in de klassieker en er gewoon even drie in leggen.
Dit is bijna net zo mooi als die site van dat groepje kereltjes uit Brabant waar ze het hebben over Dordt-noord.quote:
Vind het een leuke speler sinds dag 1 bij Feyenoord. Ik betrapte me er stiekem op dat ik het opzich wel leuk vond dat hij er 1 scoorde tegen Ajax. Vanaf de tweede stopte de liefde wel een beetje moet ik zeggen.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:04 schreef msnk het volgende:
[..]
Zo'n speler waar je gewoon jaloers op mag zijn dat je die niet in de gelederen hebt.
Verder is die LEUK arrogant en niet arrogant arrogant a la Gregory.
Eerlijk: Nee. Nochtans was ik er dolblij mee en ik kan me voorstellen dat een scheidsrechter dat niet ziet.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:04 schreef ajacied4lf het volgende:
Vonden jullie het een terechte penal eigenlijk?
Er is gewoon niets aan hem waardoor je hem zou moeten hatenquote:Op zondag 29 januari 2012 15:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind het een leuke speler sinds dag 1 bij Feyenoord. Ik betrapte me er stiekem op dat ik het opzich wel leuk vond dat hij er 1 scoorde tegen Ajax. Vanaf de tweede stopte de liefde wel een beetje moet ik zeggen.
Denk half 1 vannacht ofzo.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:08 schreef Jojoortje het volgende:
Weten jullie hoe laat Muto en Caland op fok komen?
quote:
Inderdaad. Hij verdient gewoon een standbeeld eigenlijkquote:Op zondag 29 januari 2012 14:57 schreef heiden6 het volgende:
Guidetti in VI voor de wedstrijd: "een hat-trick tegen Ajax, waarom niet?"
Dinsdag 40 graden koorts, zondag 89 minuten sleuren in de klassieker en er gewoon even drie in leggen.
Oh, wat heb ik zin in het interview met Vertonghen vanavond in Studio Sport. Die zure blik en de frustratie. Lekker nagenieten is dat.
Een action-figure.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:13 schreef Merkie het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij verdient gewoon een standbeeld eigenlijk.
quote:
quote:
Ik wilde dit net gaan posten. Mulder heeft gewoon goed gekeept.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:15 schreef Merkie het volgende:
Mulder was ook uitstekend, ondanks die blunder van hem. Ook wel erg pech dat de bal ook echt meteen het doel in vliegt, je ziet zoiets wel vaker maar meestal resulteert dat dan niet in een goal. Pech gehad, niet meer over hebben. Bij hoge ballen was hij sterk, die bal die hij klemvast van de lijn pakte getuigt van zelfvertrouwen (hij had hem ook weg kunnen stompen), en hij kwam twee keer echt zeer goed uit. Hij ontwikkelt zich erg goed vind ik. Een half jaar geleden had ik nog liever gisteren dan vandaag een andere keeper gezien.
Klopt, alleen zo'n moment kan je de winst kosten. Heel dom. Zo'n bal moet je gewoon gelijk wegrossen. Dat is een beetje inherent aan de Eredivisie-keeper, die doen soms wel eens te moeilijk over zo'n bal.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:18 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ik wilde dit net gaan posten. Mulder heeft gewoon goed gekeept.
Is dit serieus? En het halfjaar daarvoor dan, toen hij zelfs na het overlijden van zijn pa gewoon goed keepte? Totaal geen krediet weten op te bouwen?quote:Op zondag 29 januari 2012 15:15 schreef Merkie het volgende:
Een half jaar geleden had ik nog liever gisteren dan vandaag een andere keeper gezien.
Kan je de winst kosten ja, maar dat was niet zo. Ik denk dat Mulder dat ook wel snapt. Hij was denk ik ook geen Ajacied die inzet toonde gewend. In de eerste helft had hij 3 hele sterke momenten waarop hij mij wist te overtuigen, nou, dan doe je het gewoon goed. Zeker als je dat tegen Ajax doet.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt, alleen zo'n moment kan je de winst kosten. Heel dom. Zo'n bal moet je gewoon gelijk wegrossen. Dat is een beetje inherent aan de Eredivisie-keeper, die doen soms wel eens te moeilijk over zo'n bal.
Speelde gewoon 1 jaar heel onzeker. Mag het vertrouwen nu gaan uitbetalen en het lijkt erop dat dat ook aan het gebeuren is.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:20 schreef msnk het volgende:
[..]
Is dit serieus? En het halfjaar daarvoor dan, toen hij zelfs na het overlijden van zijn pa gewoon goed keepte? Totaal geen krediet weten op te bouwen?
Hij keepte toen helemaal niet goed. Ook tegen FC Groningen heeft hij zeker 3 houdbare ballen doorgelaten van de 6. Dat is nog allemaal niet zo lang geleden.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:20 schreef msnk het volgende:
[..]
Is dit serieus? En het halfjaar daarvoor dan, toen hij zelfs na het overlijden van zijn pa gewoon goed keepte? Totaal geen krediet weten op te bouwen?
Ik zeur er ook niet meer over, maar het is gewoon superdom. Gewoon wegrossen man zo'n bal. Geen gezeik.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kan je de winst kosten ja, maar dat was niet zo. Ik denk dat Mulder dat ook wel snapt. Hij was denk ik ook geen Ajacied die inzet toonde gewend. In de eerste helft had hij 3 hele sterke momenten waarop hij mij wist te overtuigen, nou, dan doe je het gewoon goed. Zeker als je dat tegen Ajax doet.
Inderdaad, maar elke keeper maakt weleens een fatale blunder... Ook in de grote competities zie je dat weleens. Maar hij heeft deze wedstrijd ook zeker twee of drie hele goede kansen perfect gepakt.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zeur er ook niet meer over, maar het is gewoon superdom. Gewoon wegrossen man zo'n bal. Geen gezeik.
Hij roste de bal ook blind weg. Dat was nu juist het probleem.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zeur er ook niet meer over, maar het is gewoon superdom. Gewoon wegrossen man zo'n bal. Geen gezeik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |