Dit is bijna net zo mooi als die site van dat groepje kereltjes uit Brabant waar ze het hebben over Dordt-noord.quote:
Vind het een leuke speler sinds dag 1 bij Feyenoord. Ik betrapte me er stiekem op dat ik het opzich wel leuk vond dat hij er 1 scoorde tegen Ajax. Vanaf de tweede stopte de liefde wel een beetje moet ik zeggen.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:04 schreef msnk het volgende:
[..]
Zo'n speler waar je gewoon jaloers op mag zijn dat je die niet in de gelederen hebt.
Verder is die LEUK arrogant en niet arrogant arrogant a la Gregory.
Eerlijk: Nee. Nochtans was ik er dolblij mee en ik kan me voorstellen dat een scheidsrechter dat niet ziet.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:04 schreef ajacied4lf het volgende:
Vonden jullie het een terechte penal eigenlijk?
Er is gewoon niets aan hem waardoor je hem zou moeten hatenquote:Op zondag 29 januari 2012 15:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind het een leuke speler sinds dag 1 bij Feyenoord. Ik betrapte me er stiekem op dat ik het opzich wel leuk vond dat hij er 1 scoorde tegen Ajax. Vanaf de tweede stopte de liefde wel een beetje moet ik zeggen.
Denk half 1 vannacht ofzo.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:08 schreef Jojoortje het volgende:
Weten jullie hoe laat Muto en Caland op fok komen?
quote:
Inderdaad. Hij verdient gewoon een standbeeld eigenlijkquote:Op zondag 29 januari 2012 14:57 schreef heiden6 het volgende:
Guidetti in VI voor de wedstrijd: "een hat-trick tegen Ajax, waarom niet?"
Dinsdag 40 graden koorts, zondag 89 minuten sleuren in de klassieker en er gewoon even drie in leggen.
Oh, wat heb ik zin in het interview met Vertonghen vanavond in Studio Sport. Die zure blik en de frustratie. Lekker nagenieten is dat.
Een action-figure.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:13 schreef Merkie het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij verdient gewoon een standbeeld eigenlijk.
quote:
quote:
Ik wilde dit net gaan posten. Mulder heeft gewoon goed gekeept.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:15 schreef Merkie het volgende:
Mulder was ook uitstekend, ondanks die blunder van hem. Ook wel erg pech dat de bal ook echt meteen het doel in vliegt, je ziet zoiets wel vaker maar meestal resulteert dat dan niet in een goal. Pech gehad, niet meer over hebben. Bij hoge ballen was hij sterk, die bal die hij klemvast van de lijn pakte getuigt van zelfvertrouwen (hij had hem ook weg kunnen stompen), en hij kwam twee keer echt zeer goed uit. Hij ontwikkelt zich erg goed vind ik. Een half jaar geleden had ik nog liever gisteren dan vandaag een andere keeper gezien.
Klopt, alleen zo'n moment kan je de winst kosten. Heel dom. Zo'n bal moet je gewoon gelijk wegrossen. Dat is een beetje inherent aan de Eredivisie-keeper, die doen soms wel eens te moeilijk over zo'n bal.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:18 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ik wilde dit net gaan posten. Mulder heeft gewoon goed gekeept.
Is dit serieus? En het halfjaar daarvoor dan, toen hij zelfs na het overlijden van zijn pa gewoon goed keepte? Totaal geen krediet weten op te bouwen?quote:Op zondag 29 januari 2012 15:15 schreef Merkie het volgende:
Een half jaar geleden had ik nog liever gisteren dan vandaag een andere keeper gezien.
Kan je de winst kosten ja, maar dat was niet zo. Ik denk dat Mulder dat ook wel snapt. Hij was denk ik ook geen Ajacied die inzet toonde gewend. In de eerste helft had hij 3 hele sterke momenten waarop hij mij wist te overtuigen, nou, dan doe je het gewoon goed. Zeker als je dat tegen Ajax doet.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt, alleen zo'n moment kan je de winst kosten. Heel dom. Zo'n bal moet je gewoon gelijk wegrossen. Dat is een beetje inherent aan de Eredivisie-keeper, die doen soms wel eens te moeilijk over zo'n bal.
Speelde gewoon 1 jaar heel onzeker. Mag het vertrouwen nu gaan uitbetalen en het lijkt erop dat dat ook aan het gebeuren is.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:20 schreef msnk het volgende:
[..]
Is dit serieus? En het halfjaar daarvoor dan, toen hij zelfs na het overlijden van zijn pa gewoon goed keepte? Totaal geen krediet weten op te bouwen?
Hij keepte toen helemaal niet goed. Ook tegen FC Groningen heeft hij zeker 3 houdbare ballen doorgelaten van de 6. Dat is nog allemaal niet zo lang geleden.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:20 schreef msnk het volgende:
[..]
Is dit serieus? En het halfjaar daarvoor dan, toen hij zelfs na het overlijden van zijn pa gewoon goed keepte? Totaal geen krediet weten op te bouwen?
Ik zeur er ook niet meer over, maar het is gewoon superdom. Gewoon wegrossen man zo'n bal. Geen gezeik.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kan je de winst kosten ja, maar dat was niet zo. Ik denk dat Mulder dat ook wel snapt. Hij was denk ik ook geen Ajacied die inzet toonde gewend. In de eerste helft had hij 3 hele sterke momenten waarop hij mij wist te overtuigen, nou, dan doe je het gewoon goed. Zeker als je dat tegen Ajax doet.
Inderdaad, maar elke keeper maakt weleens een fatale blunder... Ook in de grote competities zie je dat weleens. Maar hij heeft deze wedstrijd ook zeker twee of drie hele goede kansen perfect gepakt.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zeur er ook niet meer over, maar het is gewoon superdom. Gewoon wegrossen man zo'n bal. Geen gezeik.
Hij roste de bal ook blind weg. Dat was nu juist het probleem.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zeur er ook niet meer over, maar het is gewoon superdom. Gewoon wegrossen man zo'n bal. Geen gezeik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |