Ga lekker de stad in jonge. Ik ben er elk jaar bij (deel een seizoenkaart)quote:Op zondag 29 januari 2012 14:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ach, dit seizoen heb ik geen seizoenkaart. Mijn studie moet ook een keer gehaald worden en werk regelmatig op zondag. Volgend seizoen ben ik er weer bij hoor. Jij ook bij Ajax?
100% inzet > Zichzelf overschatten.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:56 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik vind het trouwens wel mooi om te zien dat een puber uit Zweden, een driftkikker van 1,50m plus een kindsoldaat er keer op keer staan als het moet terwijl namen als Janssen, Eriksen en Suleimani juist in dit soort wedstrijden verstoppertje spelen. Mannen > jongens.
Ik ook, maar gek genoeg word ik er toch niet blij van.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:56 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik vind het trouwens wel mooi om te zien dat een puber uit Zweden, een driftkikker van 1,50m plus een kindsoldaat er keer op keer staan als het moet terwijl namen als Janssen, Eriksen en Suleimani juist in dit soort wedstrijden verstoppertje spelen. Mannen > jongens.
Anders tyf je toch lekker op slechte verliezer.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
100% inzet > Zichzelf overschatten.
Maar je hebt gelijk
Ik kijk al uit naar de update van BMIquote:Op zondag 29 januari 2012 14:54 schreef heiden6 het volgende:
Guidetti en Clasie, fucking EINDBAZEN.
Schitterend dit.
quote:Feyenoord - Ajax 4-2
18': 0-1 Eriksen
30': 1-1 Kuipers (arbitrale dwaling wederom)
41': 2-1 Kuipers (voorafgaande vrije trap was er geen, soortgelijke situatie aan de andere kant vlak daarvoor floot hij niet)
50': 3-1 Bakkal
79': 3-2 Mulder
82': 4-2 Guidetti
Ajax was de eerste 20 minuten heer en meester, maar Kuipers (notabene de trots van het scheidsrechterscorps als enige Nederlandse scheidsrechter op het aankomende EK) heeft Feyenoord daarna op het goede spoor gezet, na een arbitrale dwaling. 100% zuivere tackle op de bal van Vertonghen. Overigens ook matennaaierij van Guidetti.
Ja man, een hele slechte verliezerquote:Op zondag 29 januari 2012 14:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Anders tyf je toch lekker op slechte verliezer.![]()
Wat loop je dan te huilen boeler.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja man, een hele slechte verliezer
Had dit 2 weken geleden als voorspeld, inclusief de hattrick van Guidetti.
Ja, laat ons dan maar behelpen met iets mindere spelers, daar kun je tenminste trots op zijn. Je zou als Ajax-supporter toch gek worden van zo'n Lodeiro met zijn uitgestreken smoel en die Sulejmani met zijn gejank. Ze hebben daar iemand bij de reserves die meer verdient dan onze drie aanvallers bij elkaar.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:56 schreef Mwanatabu het volgende:
Waar zie je mij huilen?quote:Op zondag 29 januari 2012 14:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat loop je dan te huilen boeler.
Waar komt dat onzin stukje vandaan ?quote:
Posten. En jij?quote:Op zondag 29 januari 2012 15:00 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Wat doe je hier trouwens nog?
voetbalzone zo te zienquote:Op zondag 29 januari 2012 15:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waar komt dat onzin stukje vandaan ?
Doe eens normaal.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Anders tyf je toch lekker op slechte verliezer.![]()
Geef me eens een quote dan. Oh nee, die heb je nietquote:Op zondag 29 januari 2012 15:02 schreef kapiteintje het volgende:
Maar vervolgens loop je wel weer te janken.![]()
Feyenoord!!
Zo'n speler waar je gewoon jaloers op mag zijn dat je die niet in de gelederen hebt.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:57 schreef heiden6 het volgende:
Guidetti in VI voor de wedstrijd: "een hat-trick tegen Ajax, waarom niet?"
Dinsdag 40 graden koorts, zondag 89 minuten sleuren in de klassieker en er gewoon even drie in leggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |