Nee. Hij komt hier om aandacht te krijgen in zijn virtuele leventje. Het is echt irritant en voegt 0 toe aan dit topic.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:35 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Joh doe normaal, er komen hier ajacieden om te feliciteren, teleurgesteld als ze zijn doen ze dat toch. Lekker in de zak steken, het goede gevoel van vandaag kan toch niet stuk
Waarom doe je dit? Win je hoor je blij te zijn en dan is dit je reactie?.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Huilen.![]()
Doei neusjes...lekker trekken op die CL van 17 jaar geleden!
Gast, wees blij. Winnen van Ajax na ... jaar..quote:Op zondag 29 januari 2012 14:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee. Hij komt hier om aandacht te krijgen in zijn virtuele leventje. Het is echt irritant en voegt 0 toe aan dit topic.
Lijkt me sterk. Zijn transferwaarde stijgt per wedstrijdquote:Op zondag 29 januari 2012 14:39 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
iS ER VOOR JULLIE NOG EEN MOGELIJKHEID OM gUIDETTI VOOR ENE LEUK PRIJSJE TE KOPEN?
Ik ben ook zeker blij. Alleen het stoort mij dat kneuzen als jij hier komen zodat ze met hun pikkie kunnen spelen op virtuele aandacht.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gast, wees blij. Winnen van Ajax na ... jaar..
~Dat gehuil van die neuzen over een slecht team. Feyenoord kan wel een heel seizoen lopen janken met al die noodgedwongen jeugdspelers en toch maken we er wat van. Neem je verlies als een man.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom doe je dit? Win je hoor je blij te zijn en dan is dit je reactie?.
Feyenoord is dit gewend, ajax nog niet. Deze periode van bezinning komt nog wel, amenquote:Op zondag 29 januari 2012 14:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
~Dat gehuil van die neuzen over een slecht team. Feyenoord kan wel een heel seizoen lopen janken met al die noodgedwongen jeugdspelers en toch maken we er wat van. Neem je verlies als een man.
Och jonge toch. Feliciteer jullie oprecht, is het ook niet goed.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben ook zeker blij. Alleen het stoort mij dat kneuzen als jij hier komen zodat ze met hun pikkie kunnen spelen op virtuele aandacht.
Heel misschien als we de champions league halen. Bij Manchester City zal hij voorlopig niet aan spelen toe komen maar ben eerder bang voor die middenmotor clubs uit spanje/italie/engeland die hem willen kopenquote:Op zondag 29 januari 2012 14:40 schreef eight het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Zijn transferwaarde stijgt per wedstrijd
Dat is inderdaad wel redelijk treurig, maar ik speel (nog) niet op de man.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Och jonge toch. Feliciteer jullie oprecht, is het ook niet goed.
Dat je nog achter je computertje zit na 4-2 winst op Ajax
Een club als Arsenal staat ook te springen. Die zijn dol op dit soort jonge geweldenaars. Wenger heeft er een neusje voor en ik denk dat hij ook naar Arsenal toe zal gaan.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:42 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Heel misschien als we de champions league halen. Bij Manchester City zal hij voorlopig niet aan spelen toe komen maar ben eerder bang voor die middenmotor clubs uit spanje/italie/engeland die hem willen kopen
Ah kijk! Nu snap ik 'mquote:Op zondag 29 januari 2012 14:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben ook zeker blij. Alleen het stoort mij dat kneuzen als jij hier komen zodat ze met hun pikkie kunnen spelen op virtuele aandacht.
Wel een Rotterdamse karaktereigenschap. Al maakt het je op Fok eerder een Ajaciedquote:Op zondag 29 januari 2012 14:44 schreef msnk het volgende:
[..]
Ah kijk! Nu snap ik 'mJe bent gewoon een raspessimist die niet gelooft in goede bedoelingen van mensen. Duidelijk
Jammer dat we nooit Guidetti en Ryo samen konden zien spelen, kan dan misschien wel bij Arsenalquote:Op zondag 29 januari 2012 14:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Een club als Arsenal staat ook te springen. Die zijn dol op dit soort jonge geweldenaars. Wenger heeft er een neusje voor en ik denk dat hij ook naar Arsenal toe zal gaan.
quote:Op zondag 29 januari 2012 14:46 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Jammer dat we nooit Guidetti en Ryo samen konden zien spelen, kan dan misschien wel bij Arsenal
Ach, dit seizoen heb ik geen seizoenkaart. Mijn studie moet ook een keer gehaald worden en werk regelmatig op zondag. Volgend seizoen ben ik er weer bij hoor. Jij ook bij Ajax?quote:Op zondag 29 januari 2012 14:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Och jonge toch. Feliciteer jullie oprecht, is het ook niet goed.
Dat je nog achter je computertje zit na 4-2 winst op Ajax
Bij mij precies hetzelfde. Heerlijke Fok!-meets van tevoren met liters pils.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ach, dit seizoen heb ik geen seizoenkaart. Mijn studie moet ook een keer gehaald worden en werk regelmatig op zondag. Volgend seizoen ben ik er weer bij hoor. Jij ook bij Ajax?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |