Beste keeper die je hebt gehad in jaren, zelfs na het overlijden van zijn pa. Maar ja, je bent een tokkie of je bent het niet hèquote:
Henkie had hem uitgekapt en een panna gegeven.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:09 schreef msnk het volgende:
[..]
Beste keeper die je hebt gehad in jaren, zelfs na het overlijden van zijn pa. Maar ja, je bent een tokkie of je bent het niet hè
Valt wel mee.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:09 schreef msnk het volgende:
[..]
Beste keeper die je hebt gehad in jaren, zelfs na het overlijden van zijn pa. Maar ja, je bent een tokkie of je bent het niet hè
Ik zie 'm niet ballen bij Real nee, maar hij heeft echt heel veel kwaliteiten. Hij maakt 't gewoon waar, altijd. Wat zijn top is, wie weet. PL lukt 'm denk ik wel.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:13 schreef RijstNatie het volgende:
die guidetti is nu echt een fenomeen natuurlijk, maar om eerlijk te zijn zien de acties en doelpunten er toch wat gelukkig uit. lijkt me toch geen wereld spits.
wat natuurlijk raar is, want hij scoort tegen alle top ploegen en flink ook
Vind ik nou ook. Ik dacht dat het aan mijn teletekstpagina lag, maar het is dus echt stil.quote:
Wat nou.quote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 14:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Gefeliciteerd jongens
Had 4-0 voorspeld met een hattrick voor Guidetti.
Redelijk goed voorspeld; 3 goals Guidetti (geen hattrick), 4 goals.
Maar uiteindelijk iets positiever voor Ajax met 2 doelpunten.
Nogmaals, Gefeliciteerd, terecht. Ik zag het aankomen.
Matig?quote:Op zondag 29 januari 2012 14:27 schreef eight het volgende:
Matige wedstrijd, geweldige uitslag.
Hopelijk blijft John met beide benen op de grond staan, we hebben hem nog hard nodig.
Noem je dat rellen? Een Feyenoorder die dat rellen noemtquote:Op zondag 29 januari 2012 14:28 schreef SanAnt het volgende:
[..]
[..]
Joodjes gaan rellen in Feyenoord topic als ze verliezen van Feijenoord![]()
![]()
![]()
Was een matige wedstrijd, veel fouten, veel balverlies, maar who cares!!!quote:
Een grap niet kunnen herkennenquote:Op zondag 29 januari 2012 14:28 schreef SanAnt het volgende:
[..]
[..]
Joodjes gaan rellen in Feyenoord topic als ze verliezen van Feijenoord![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 14:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Mensen nog geld verdient met hattrick voor Guidetti?. Ik zat er als Ajacied bijna echt overna te denken tegen deze verdediging, en terecht blijkt achteraf.
Tuurlijkquote:Op zondag 29 januari 2012 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Zoals beloofd kom ik even mijn felicitaties geven. Guidetti toch weer 3 goals hoor.
Maar Ajax was het toppunt van droevigheid
In die zin misschien wel, maar qua spanning en gebeurtenissen nietquote:Op zondag 29 januari 2012 14:29 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Was een matige wedstrijd, veel fouten, veel balverlies, maar who cares!!!![]()
Hebben jullie verloren?quote:
Ajax was goed?quote:Op zondag 29 januari 2012 14:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
TuurlijkWe hebben gewonnen omdat 020 slecht was
Rot toch op, slechte verliezer
![]()
Serieus man. De verdediging stond bij alle doelpunten lekker te lanterfanten. behalve de penaltyquote:Op zondag 29 januari 2012 14:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
TuurlijkWe hebben gewonnen omdat 020 slecht was
Rot toch op, slechte verliezer
![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 14:30 schreef Typisch het volgende:
Ga eens naar je eigen huilie huilie topic. Trieste figuren.
Huilen.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Serieus man. De verdediging stond bij alle doelpunten lekker te lanterfanten. behalve de penalty
Gast, flikker toch op man. Aandachtshoerquote:Op zondag 29 januari 2012 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Zoals beloofd kom ik even mijn felicitaties geven. Guidetti toch weer 3 goals hoor.
Maar Ajax was het toppunt van droevigheid
Nee, kampioenschap van een jaartje geledenquote:Op zondag 29 januari 2012 14:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Huilen.![]()
Doei neusjes...lekker trekken op die CL van 17 jaar geleden!
Zielige kneus ben jij zeg, tering.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, kampioenschap van een jaartje geleden
Ja beetje flauw, maarja.. zou andersom ook wel zijn. Zul je altijd wel houdenquote:Op zondag 29 januari 2012 14:34 schreef msnk het volgende:
Zelfs wanneer Ajacieden ze komen feliciteren moeten ze per se iets te kankeren hebben. Wat zijn het toch ook hoogbegaafde mensen hè
Doei.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:34 schreef msnk het volgende:
Zelfs wanneer Ajacieden ze komen feliciteren moeten ze per se iets te kankeren hebben. Wat zijn het toch ook hoogbegaafde mensen hè
Joh doe normaal, er komen hier ajacieden om te feliciteren, teleurgesteld als ze zijn doen ze dat toch. Lekker in de zak steken, het goede gevoel van vandaag kan toch niet stukquote:
Vlaar heeft gelezen dat we hem geen rapper vindenquote:
Wat nou, ik ben gewoon eerlijk. Heb het te vaak gedaan op de CL van 17 jaar geleden, wordt saai.quote:
Nee, ik richt me alleen op die ajacied422.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:34 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ja beetje flauw, maarja.. zou andersom ook wel zijn. Zul je altijd wel houden
Is niks meer waard met zulke wanprestaties dit jaar.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, kampioenschap van een jaartje geleden
Staat al lang op !!7 raam open en die boxen knallen... Fuck hier heel enschede.quote:
Fernandez was vandaag een accident waiting to happen idd. Constant tegen de scheids schreeuwen ook...quote:Op zondag 29 januari 2012 14:38 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik ben bang voor een Feyenoord zonder Guidetti.
En Fernandez moet echt leren beter met zijn agressiviteit om te gaan. Hij lijkt me wel zo'n type dat zijn vriendin slaat na een slechte wedstrijd
Nee. Hij komt hier om aandacht te krijgen in zijn virtuele leventje. Het is echt irritant en voegt 0 toe aan dit topic.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:35 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Joh doe normaal, er komen hier ajacieden om te feliciteren, teleurgesteld als ze zijn doen ze dat toch. Lekker in de zak steken, het goede gevoel van vandaag kan toch niet stuk
Waarom doe je dit? Win je hoor je blij te zijn en dan is dit je reactie?.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Huilen.![]()
Doei neusjes...lekker trekken op die CL van 17 jaar geleden!
Gast, wees blij. Winnen van Ajax na ... jaar..quote:Op zondag 29 januari 2012 14:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee. Hij komt hier om aandacht te krijgen in zijn virtuele leventje. Het is echt irritant en voegt 0 toe aan dit topic.
Lijkt me sterk. Zijn transferwaarde stijgt per wedstrijdquote:Op zondag 29 januari 2012 14:39 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
iS ER VOOR JULLIE NOG EEN MOGELIJKHEID OM gUIDETTI VOOR ENE LEUK PRIJSJE TE KOPEN?
Ik ben ook zeker blij. Alleen het stoort mij dat kneuzen als jij hier komen zodat ze met hun pikkie kunnen spelen op virtuele aandacht.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gast, wees blij. Winnen van Ajax na ... jaar..
~Dat gehuil van die neuzen over een slecht team. Feyenoord kan wel een heel seizoen lopen janken met al die noodgedwongen jeugdspelers en toch maken we er wat van. Neem je verlies als een man.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom doe je dit? Win je hoor je blij te zijn en dan is dit je reactie?.
Feyenoord is dit gewend, ajax nog niet. Deze periode van bezinning komt nog wel, amenquote:Op zondag 29 januari 2012 14:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
~Dat gehuil van die neuzen over een slecht team. Feyenoord kan wel een heel seizoen lopen janken met al die noodgedwongen jeugdspelers en toch maken we er wat van. Neem je verlies als een man.
Och jonge toch. Feliciteer jullie oprecht, is het ook niet goed.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben ook zeker blij. Alleen het stoort mij dat kneuzen als jij hier komen zodat ze met hun pikkie kunnen spelen op virtuele aandacht.
Heel misschien als we de champions league halen. Bij Manchester City zal hij voorlopig niet aan spelen toe komen maar ben eerder bang voor die middenmotor clubs uit spanje/italie/engeland die hem willen kopenquote:Op zondag 29 januari 2012 14:40 schreef eight het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Zijn transferwaarde stijgt per wedstrijd
Dat is inderdaad wel redelijk treurig, maar ik speel (nog) niet op de man.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Och jonge toch. Feliciteer jullie oprecht, is het ook niet goed.
Dat je nog achter je computertje zit na 4-2 winst op Ajax
Een club als Arsenal staat ook te springen. Die zijn dol op dit soort jonge geweldenaars. Wenger heeft er een neusje voor en ik denk dat hij ook naar Arsenal toe zal gaan.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:42 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Heel misschien als we de champions league halen. Bij Manchester City zal hij voorlopig niet aan spelen toe komen maar ben eerder bang voor die middenmotor clubs uit spanje/italie/engeland die hem willen kopen
Ah kijk! Nu snap ik 'mquote:Op zondag 29 januari 2012 14:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben ook zeker blij. Alleen het stoort mij dat kneuzen als jij hier komen zodat ze met hun pikkie kunnen spelen op virtuele aandacht.
Wel een Rotterdamse karaktereigenschap. Al maakt het je op Fok eerder een Ajaciedquote:Op zondag 29 januari 2012 14:44 schreef msnk het volgende:
[..]
Ah kijk! Nu snap ik 'mJe bent gewoon een raspessimist die niet gelooft in goede bedoelingen van mensen. Duidelijk
Jammer dat we nooit Guidetti en Ryo samen konden zien spelen, kan dan misschien wel bij Arsenalquote:Op zondag 29 januari 2012 14:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Een club als Arsenal staat ook te springen. Die zijn dol op dit soort jonge geweldenaars. Wenger heeft er een neusje voor en ik denk dat hij ook naar Arsenal toe zal gaan.
quote:Op zondag 29 januari 2012 14:46 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Jammer dat we nooit Guidetti en Ryo samen konden zien spelen, kan dan misschien wel bij Arsenal
Ach, dit seizoen heb ik geen seizoenkaart. Mijn studie moet ook een keer gehaald worden en werk regelmatig op zondag. Volgend seizoen ben ik er weer bij hoor. Jij ook bij Ajax?quote:Op zondag 29 januari 2012 14:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Och jonge toch. Feliciteer jullie oprecht, is het ook niet goed.
Dat je nog achter je computertje zit na 4-2 winst op Ajax
Bij mij precies hetzelfde. Heerlijke Fok!-meets van tevoren met liters pils.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ach, dit seizoen heb ik geen seizoenkaart. Mijn studie moet ook een keer gehaald worden en werk regelmatig op zondag. Volgend seizoen ben ik er weer bij hoor. Jij ook bij Ajax?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |