Ben benieuwd of hij wat kan brengen vandaag.quote:
Ik denk dat hij een goede keuze heeft gemaakt. Fernandez kan met zijn loopvermogen veel brengen en Cabral presteert als wissel altijd beter.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:39 schreef macca728 het volgende:
[..]
wat een faal van Koeman, Cabral is juist in deze wedstrijden wel belangrijk.
Het is alleen te hopen dat Fernandez die schoenendozen eens van z'n voeten haalt, want een mannetje uitspelen zie ik 'm nog niet doen.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een goede keuze heeft gemaakt. Fernandez kan met zijn loopvermogen veel brengen en Cabral presteert als wissel altijd beter.
Tja, als Cabral diezelfde vorm heeft als tegen VVV doet hij dat ook niet.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is alleen te hopen dat Fernandez die schoenendozen eens van z'n voeten haalt, want een mannetje uitspelen zie ik 'm nog niet doen.
quote:Op zondag 29 januari 2012 12:07 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ach mensen, het is maar een spelletje
Nee Fifa is serious shitquote:
Je mama ook.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:07 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ach mensen, het is maar een spelletje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2012 12:11:47 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |