Is maar te hopen dat de materiaalman dit bij een stand van 1-0 doet. Zodat Ajax van het veld kan lopen.quote:Op zondag 29 januari 2012 01:32 schreef Doublepain het volgende:
Als Feyenoord maar wint van Ajax, maakt niet uit hoe.
Al kopt de materiaalman hem erin
Terecht toch? Ze doen het gewoon prima, wij falen, tsjah dan maak je een kans.quote:Op zondag 29 januari 2012 01:35 schreef Devv het volgende:
Het halve basiselftal van Ajax ontbreekt en eindelijk zien ze kans om thuis een punt te pakken...na ruim een half decennia.
JAAAAAAAAAquote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 06:28 schreef Oldie57 het volgende:
Vandaag is de dag der dagen: het arrogante 010 wordt een kopje kleiner gemaakt.
Jij ook ouwe reus, we gaan ze PAKKENquote:Op zondag 29 januari 2012 07:41 schreef Caland het volgende:
JODEN GAAN ERAAN
Ontbijten en dan richting Kuip de kroeg in. Maak er een mooie dag van allen.
Als ik #feyaja scan. Echt heel veel bijgelovig en mooie verhalen. Het leeft echt vandaag. Nu zeker omdat ze een goede kans hebben om de klassieker voor het eerst sinds jaren te winnenquote:Op zondag 29 januari 2012 09:14 schreef Happel het volgende:
Staat wat moois te gebeuren vandaag. Trein vanuit Utrecht puilt uit. Hangen vlaggen langs de ramen, echt bizar.
Hoe laat komt die trein voorbij?quote:Op zondag 29 januari 2012 09:14 schreef Happel het volgende:
Staat wat moois te gebeuren vandaag. Trein vanuit Utrecht puilt uit. Hangen vlaggen langs de ramen, echt bizar.
Dat ie zou starten dacht ik al, t us te hopen dat ie lang kan blijven staan.. COME ON FEYENOORD! MAKE US PROUD!quote:Op zondag 29 januari 2012 10:07 schreef TheGreatHooD het volgende:
Guidetti speelt!
Voor de rest nog wat verrassingen, zometeen meer
denk het ook, Guidetti is nauwelijks fit sowieso en de Jong zal wel weer scoren tegen Feyenoordquote:Op zondag 29 januari 2012 10:29 schreef zlakto het volgende:
Je voelt gewoon dat het dit jaar weer een keer kan. Maar toch vrees ik dat het een gelijkopgaande wedstrijd wordt, die de verkeerde kant opvalt
Doe jij eens ff lekker normaalquote:Op zondag 29 januari 2012 11:04 schreef macca728 het volgende:
[..]
denk het ook, Guidetti is nauwelijks fit sowieso en de Jong zal wel weer scoren tegen Feyenoord
El Ahmadi beschikbaar?twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 29-01-2012 om 10:50:07Verder nog een aantal verrassingen bij #Feyenoord. Die mogen we nog niet prijsgeven. #feyaja reageer retweet
Nah, gewoon om Ajax op het verkeerde been te zetten.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:15 schreef Niesl het volgende:
El Ahmadi beschikbaar?twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 29-01-2012 om 10:50:07Verder nog een aantal verrassingen bij #Feyenoord. Die mogen we nog niet prijsgeven. #feyaja reageer retweet
En waarom niet eigenlijk? Hij heeft in Marokko toch geen reet gedaan, is gretig en heeft lekker kunnen maffen in het vliegtuig.quote:
Hij zit trouwens niet bij de wedstrijd selectie dus dan valt die optie al af.quote:
Zonde had geweldig geweest!quote:Op zondag 29 januari 2012 11:20 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Hij zit trouwens niet bij de wedstrijd selectie dus dan valt die optie al af.
Ik verwacht Leerdam op het middenveld. Dan De Vrij op RB en BMI op CB.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:15 schreef Niesl het volgende:
Dat vind ik geen verassing. Een verassing is iets waar je niet op rekent.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:26 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Ik verwacht Leerdam op het middenveld. Dan De Vrij op RB en BMI op CB.
De meesten gaan toch uit van Mokotjo op het middenveld en Leerdam RB?quote:Op zondag 29 januari 2012 11:26 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat vind ik geen verassing. Een verassing is iets waar je niet op rekent.
Fernandezquote:Op zondag 29 januari 2012 11:26 schreef Guidetti het volgende:
Ik vraag me dan wel of wie verassing 2 is. Verassing 1 is Guidetti. Maar nummer 2....
wat een faal van Koeman, Cabral is juist in deze wedstrijden wel belangrijk.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:37 schreef Tim86 het volgende:
Opstelling Feyenoord: Mulder; Leerdam, Vlaar, Martins Indi, Nelom; Clasie, Bakkal, Mokotjo; Schaken, Guidetti en Fernandez.
Bank: Lamprou, Swerts, De Vrij, Cabral, Achahbar, Cissé en Trindade de Vilhena.
quote:Op zondag 29 januari 2012 11:37 schreef Tim86 het volgende:
Opstelling Feyenoord: Mulder; Leerdam, Vlaar, Martins Indi, Nelom; Clasie, Bakkal, Mokotjo; Schaken, Guidetti en Fernandez.
Bank: Lamprou, Swerts, De Vrij, Cabral, Achahbar, Cissé en Trindade de Vilhena.
Hij kiest hier bewust voor, Fernandez heeft meer snelheid en de longinhoud van een paard. Fernandez gaat het werk van El Ahmadi in druk zetten overnemen.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:39 schreef macca728 het volgende:
[..]
wat een faal van Koeman, Cabral is juist in deze wedstrijden wel belangrijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |