Is maar te hopen dat de materiaalman dit bij een stand van 1-0 doet. Zodat Ajax van het veld kan lopen.quote:Op zondag 29 januari 2012 01:32 schreef Doublepain het volgende:
Als Feyenoord maar wint van Ajax, maakt niet uit hoe.
Al kopt de materiaalman hem erin
Terecht toch? Ze doen het gewoon prima, wij falen, tsjah dan maak je een kans.quote:Op zondag 29 januari 2012 01:35 schreef Devv het volgende:
Het halve basiselftal van Ajax ontbreekt en eindelijk zien ze kans om thuis een punt te pakken...na ruim een half decennia.
JAAAAAAAAAquote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 06:28 schreef Oldie57 het volgende:
Vandaag is de dag der dagen: het arrogante 010 wordt een kopje kleiner gemaakt.
Jij ook ouwe reus, we gaan ze PAKKENquote:Op zondag 29 januari 2012 07:41 schreef Caland het volgende:
JODEN GAAN ERAAN
Ontbijten en dan richting Kuip de kroeg in. Maak er een mooie dag van allen.
Als ik #feyaja scan. Echt heel veel bijgelovig en mooie verhalen. Het leeft echt vandaag. Nu zeker omdat ze een goede kans hebben om de klassieker voor het eerst sinds jaren te winnenquote:Op zondag 29 januari 2012 09:14 schreef Happel het volgende:
Staat wat moois te gebeuren vandaag. Trein vanuit Utrecht puilt uit. Hangen vlaggen langs de ramen, echt bizar.
Hoe laat komt die trein voorbij?quote:Op zondag 29 januari 2012 09:14 schreef Happel het volgende:
Staat wat moois te gebeuren vandaag. Trein vanuit Utrecht puilt uit. Hangen vlaggen langs de ramen, echt bizar.
Dat ie zou starten dacht ik al, t us te hopen dat ie lang kan blijven staan.. COME ON FEYENOORD! MAKE US PROUD!quote:Op zondag 29 januari 2012 10:07 schreef TheGreatHooD het volgende:
Guidetti speelt!
Voor de rest nog wat verrassingen, zometeen meer
denk het ook, Guidetti is nauwelijks fit sowieso en de Jong zal wel weer scoren tegen Feyenoordquote:Op zondag 29 januari 2012 10:29 schreef zlakto het volgende:
Je voelt gewoon dat het dit jaar weer een keer kan. Maar toch vrees ik dat het een gelijkopgaande wedstrijd wordt, die de verkeerde kant opvalt
Doe jij eens ff lekker normaalquote:Op zondag 29 januari 2012 11:04 schreef macca728 het volgende:
[..]
denk het ook, Guidetti is nauwelijks fit sowieso en de Jong zal wel weer scoren tegen Feyenoord
El Ahmadi beschikbaar?twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 29-01-2012 om 10:50:07Verder nog een aantal verrassingen bij #Feyenoord. Die mogen we nog niet prijsgeven. #feyaja reageer retweet
Nah, gewoon om Ajax op het verkeerde been te zetten.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:15 schreef Niesl het volgende:
El Ahmadi beschikbaar?twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 29-01-2012 om 10:50:07Verder nog een aantal verrassingen bij #Feyenoord. Die mogen we nog niet prijsgeven. #feyaja reageer retweet
En waarom niet eigenlijk? Hij heeft in Marokko toch geen reet gedaan, is gretig en heeft lekker kunnen maffen in het vliegtuig.quote:
Hij zit trouwens niet bij de wedstrijd selectie dus dan valt die optie al af.quote:
Zonde had geweldig geweest!quote:Op zondag 29 januari 2012 11:20 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Hij zit trouwens niet bij de wedstrijd selectie dus dan valt die optie al af.
Ik verwacht Leerdam op het middenveld. Dan De Vrij op RB en BMI op CB.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:15 schreef Niesl het volgende:
Dat vind ik geen verassing. Een verassing is iets waar je niet op rekent.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:26 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Ik verwacht Leerdam op het middenveld. Dan De Vrij op RB en BMI op CB.
De meesten gaan toch uit van Mokotjo op het middenveld en Leerdam RB?quote:Op zondag 29 januari 2012 11:26 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat vind ik geen verassing. Een verassing is iets waar je niet op rekent.
Fernandezquote:Op zondag 29 januari 2012 11:26 schreef Guidetti het volgende:
Ik vraag me dan wel of wie verassing 2 is. Verassing 1 is Guidetti. Maar nummer 2....
wat een faal van Koeman, Cabral is juist in deze wedstrijden wel belangrijk.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:37 schreef Tim86 het volgende:
Opstelling Feyenoord: Mulder; Leerdam, Vlaar, Martins Indi, Nelom; Clasie, Bakkal, Mokotjo; Schaken, Guidetti en Fernandez.
Bank: Lamprou, Swerts, De Vrij, Cabral, Achahbar, Cissé en Trindade de Vilhena.
quote:Op zondag 29 januari 2012 11:37 schreef Tim86 het volgende:
Opstelling Feyenoord: Mulder; Leerdam, Vlaar, Martins Indi, Nelom; Clasie, Bakkal, Mokotjo; Schaken, Guidetti en Fernandez.
Bank: Lamprou, Swerts, De Vrij, Cabral, Achahbar, Cissé en Trindade de Vilhena.
Hij kiest hier bewust voor, Fernandez heeft meer snelheid en de longinhoud van een paard. Fernandez gaat het werk van El Ahmadi in druk zetten overnemen.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:39 schreef macca728 het volgende:
[..]
wat een faal van Koeman, Cabral is juist in deze wedstrijden wel belangrijk.
Ben benieuwd of hij wat kan brengen vandaag.quote:
Ik denk dat hij een goede keuze heeft gemaakt. Fernandez kan met zijn loopvermogen veel brengen en Cabral presteert als wissel altijd beter.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:39 schreef macca728 het volgende:
[..]
wat een faal van Koeman, Cabral is juist in deze wedstrijden wel belangrijk.
Het is alleen te hopen dat Fernandez die schoenendozen eens van z'n voeten haalt, want een mannetje uitspelen zie ik 'm nog niet doen.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een goede keuze heeft gemaakt. Fernandez kan met zijn loopvermogen veel brengen en Cabral presteert als wissel altijd beter.
Tja, als Cabral diezelfde vorm heeft als tegen VVV doet hij dat ook niet.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is alleen te hopen dat Fernandez die schoenendozen eens van z'n voeten haalt, want een mannetje uitspelen zie ik 'm nog niet doen.
quote:Op zondag 29 januari 2012 12:07 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ach mensen, het is maar een spelletje
Nee Fifa is serious shitquote:
Je mama ook.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:07 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ach mensen, het is maar een spelletje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2012 12:11:47 ]
Mulder staat geweldig te keepen. Guidetti mag wat mij betreft voor elke wedstrijd een amandel-onsteking krijgen. Ben verder wel over Schaken te spreken. Clasie doet z'n best, maar komt er nog niet echt aan te pas. Geldt ook voor Mokotjo. Bakkal als vanouds weer onzichtbaar. Fernandez loopt zich te pleuris, maar brengt niks. Nelom idem, Leerdam niet gezien. Bruno niet gezien. Vlaar slecht.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:17 schreef Merkie het volgende:
Nelom en Vlaar echt slecht. Mulder doet het voortreffelijk.
Jansen en Suleimani zijn ook onzichtbaar, juist omdat Clasie zich de pestpokken loopt. Bakkal idem. Mokotjo moet nu echt eens gaan leren welke kant de bal op moet, want die loopt de handel ontzettend te vertragen met zijn getwijfelkont. Gooi wat peper in die bobotie!quote:Op zondag 29 januari 2012 13:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mulder staat geweldig te keepen. Guidetti mag wat mij betreft voor elke wedstrijd een amandel-onsteking krijgen. Ben verder wel over Schaken te spreken. Clasie doet z'n best, maar komt er nog niet echt aan te pas. Geldt ook voor Mokotjo. Bakkal als vanouds weer onzichtbaar. Fernandez loopt zich te pleuris, maar brengt niks. Nelom idem, Leerdam niet gezien. Bruno niet gezien. Vlaar slecht.
Maar wel 2-1 voor!
Hier is hij gewoon goedquote:Op zondag 29 januari 2012 12:31 schreef DaMart het volgende:
Potver, doet de radiostream van Rijnmond het weer niet.
Uh aangeschoten hands?quote:Op zondag 29 januari 2012 13:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
We hadden 2 penals moeten krijgen Anita lag in de 16 op de grond en kreeg de bal tegen zijn arm geschoten.
quote:Op zondag 29 januari 2012 13:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
We hadden 2 penals moeten krijgen Anita lag in de 16 op de grond en kreeg de bal tegen zijn arm geschoten.
Same here. Was ook geen zuivere pingel, dus daar kwamen we ook gelukkig mee weg.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:27 schreef eight het volgende:
Ondanks de voorsprong spelen we slecht. Ben er nog niet gerust op..
Als ik een piemel had gehad, had ik nu waarschijnlijk de grootste van heel Fok, net als iedereen.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:23 schreef Guidetti het volgende:
Als we tegen VVV gewonnen hadden stonden we nu misschien wel derde.
Haha. Ik stond ook in mijn uppie te springen en te doen.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:44 schreef kapiteintje het volgende:
Ik voel me zo'n sukkel met m'n halve liter blikje, m'n feyenoord-sjaal en m'n ongegeneerde geschreeuw hier op m'n kamertje, maar FUCK IT! We staan voor!
Het seizoen is geslaagdquote:Op zondag 29 januari 2012 13:44 schreef kapiteintje het volgende:
Ik voel me zo'n sukkel met m'n halve liter blikje, m'n feyenoord-sjaal en m'n ongegeneerde geschreeuw hier op m'n kamertje, maar FUCK IT! We staan voor!
ik voelde mij net in de auto een nog ergere sukkelquote:Op zondag 29 januari 2012 13:44 schreef kapiteintje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |