Beste keeper die je hebt gehad in jaren, zelfs na het overlijden van zijn pa. Maar ja, je bent een tokkie of je bent het niet hèquote:
Henkie had hem uitgekapt en een panna gegeven.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:09 schreef msnk het volgende:
[..]
Beste keeper die je hebt gehad in jaren, zelfs na het overlijden van zijn pa. Maar ja, je bent een tokkie of je bent het niet hè
Valt wel mee.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:09 schreef msnk het volgende:
[..]
Beste keeper die je hebt gehad in jaren, zelfs na het overlijden van zijn pa. Maar ja, je bent een tokkie of je bent het niet hè
Ik zie 'm niet ballen bij Real nee, maar hij heeft echt heel veel kwaliteiten. Hij maakt 't gewoon waar, altijd. Wat zijn top is, wie weet. PL lukt 'm denk ik wel.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:13 schreef RijstNatie het volgende:
die guidetti is nu echt een fenomeen natuurlijk, maar om eerlijk te zijn zien de acties en doelpunten er toch wat gelukkig uit. lijkt me toch geen wereld spits.
wat natuurlijk raar is, want hij scoort tegen alle top ploegen en flink ook
Vind ik nou ook. Ik dacht dat het aan mijn teletekstpagina lag, maar het is dus echt stil.quote:
Wat nou.quote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 14:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Gefeliciteerd jongens
Had 4-0 voorspeld met een hattrick voor Guidetti.
Redelijk goed voorspeld; 3 goals Guidetti (geen hattrick), 4 goals.
Maar uiteindelijk iets positiever voor Ajax met 2 doelpunten.
Nogmaals, Gefeliciteerd, terecht. Ik zag het aankomen.
Matig?quote:Op zondag 29 januari 2012 14:27 schreef eight het volgende:
Matige wedstrijd, geweldige uitslag.
Hopelijk blijft John met beide benen op de grond staan, we hebben hem nog hard nodig.
Noem je dat rellen? Een Feyenoorder die dat rellen noemtquote:Op zondag 29 januari 2012 14:28 schreef SanAnt het volgende:
[..]
[..]
Joodjes gaan rellen in Feyenoord topic als ze verliezen van Feijenoord![]()
![]()
![]()
Was een matige wedstrijd, veel fouten, veel balverlies, maar who cares!!!quote:
Een grap niet kunnen herkennenquote:Op zondag 29 januari 2012 14:28 schreef SanAnt het volgende:
[..]
[..]
Joodjes gaan rellen in Feyenoord topic als ze verliezen van Feijenoord![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 14:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Mensen nog geld verdient met hattrick voor Guidetti?. Ik zat er als Ajacied bijna echt overna te denken tegen deze verdediging, en terecht blijkt achteraf.
Tuurlijkquote:Op zondag 29 januari 2012 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Zoals beloofd kom ik even mijn felicitaties geven. Guidetti toch weer 3 goals hoor.
Maar Ajax was het toppunt van droevigheid
In die zin misschien wel, maar qua spanning en gebeurtenissen nietquote:Op zondag 29 januari 2012 14:29 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Was een matige wedstrijd, veel fouten, veel balverlies, maar who cares!!!![]()
Hebben jullie verloren?quote:
Ajax was goed?quote:Op zondag 29 januari 2012 14:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
TuurlijkWe hebben gewonnen omdat 020 slecht was
Rot toch op, slechte verliezer
![]()
Serieus man. De verdediging stond bij alle doelpunten lekker te lanterfanten. behalve de penaltyquote:Op zondag 29 januari 2012 14:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
TuurlijkWe hebben gewonnen omdat 020 slecht was
Rot toch op, slechte verliezer
![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 14:30 schreef Typisch het volgende:
Ga eens naar je eigen huilie huilie topic. Trieste figuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |