Als jij zo meteen voor een paar dagen geweerd wordt van dit forum wel ja.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vindt er nog een huldiging plaats?![]()
Mooi man.
Helaas, ik kon niet aan een kaartje komenquote:Op zondag 29 januari 2012 15:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Laat gaan man, is toch heerlijk joh! Jammer dat jij er niet bij bent.
Hm.. tsjah. Dat is minder.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Helaas, ik kon niet aan een kaartje komen
Koppensneller FTW!quote:Op zondag 29 januari 2012 15:40 schreef kapiteintje het volgende:
BMI met z'n 'Joden rennen altijd weg'-sjaal over z'n kop.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zag het ook jaquote:Op zondag 29 januari 2012 15:40 schreef kapiteintje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
gvd zeg, vlaar morgen schorquote:
Waar?quote:Op zondag 29 januari 2012 15:40 schreef kapiteintje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan vindt Koeman V/d Wiel zijn onschuldige tweet niet kunnen. Niet dat die sjaal me ook maar iets kan boeien hoorquote:Op zondag 29 januari 2012 15:40 schreef kapiteintje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Tsja...quote:Op zondag 29 januari 2012 15:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan vindt Koeman V/d Wiel zijn onschuldige tweet niet kunnen. Niet dat die sjaal me ook maar iets kan boeien hoor
Wel heel realistisch .. geeft toe dat het niks was van Ajax. Maakt de aanvallers nog even af ..quote:Op zondag 29 januari 2012 15:41 schreef Guidetti het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)geen-penalty-is.html
Heerlijk
Dat stuk had hij er al vanaf gebeten.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:43 schreef Dekatria het volgende:
[..]
In het filmpje.
In all fairness staat er nergens 'joden' op zo'n sjaal, maar oke
beetje een molletjequote:
Crackbek Greg.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:49 schreef vandermar het volgende:
Waar zijn die praatjes van van der Wiel?
Die is 'm nu aan t chille met zn matties in de getto's van West.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:49 schreef vandermar het volgende:
Waar zijn die praatjes van van der Wiel?
ff concertje van Lil Wayne bezoeken jwz.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:50 schreef msnk het volgende:
[..]
Die is 'm nu aan t chille met zn matties in de getto's van West.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |