Nee, Vertongen speelde de bal en Guidetti stond op Vertongen zijn voet en maakte daar dankbaar gebruik van. De scheids stond achter een andere speler en had er dus niet goed zicht op.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:04 schreef ajacied4lf het volgende:
Vonden jullie het een terechte penal eigenlijk?
Hij nam de bal aan hè, daarom. Anders had die 'm gewoon weg kunnen knallen. Maar Merkie heeft verder ook gelijk ("hij was denk ik ook geen Ajacied die inzet toonde gewend."), het is dat Buly geen lanterfanter is die dom staat te wachten.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij roste de bal ook blind weg. Dat was nu juist het probleem.
Haha zo kennen we Jantje weerquote:Vertonghen: 'Alleen Kuipers vond het een strafschop'
Jan Vertonghen kon de nederlaag die Ajax zondagmiddag leed op bezoek bij Feyenoord (4-2) maar moeilijk verkroppen. De Belgische verdediger hekelde vooral arbiter Björn Kuipers, die met het geven van een strafschop een hoofdrol speelde.
Bij een 1-0 voorsprong voor Ajax wees Kuipers naar de stip na een sliding van Vertonghen op Guidetti. De Ajacied is er heilig van overtuigd dat hij de bal speelde. 'We begonnen goed aan de wedstrijd en komen ook op voorsprong. Na die penalty geven we het weg. Het was ook geen strafschop. Als je iets van voetbal weet, kun je dat zien. Alleen Kuipers vond het een strafschop.'
'Guidetti wilde schieten en met een sliding tikte ik de bal over de achterlijn', vervolgt de Belg in gesprek met Eredivisie Live. 'Ik neem ook helemaal geen onverantwoord risico, want ik speelde gewoon de bal.'
Vertonghen was niet alleen ontevreden over de arbitrage. De aanvoerder van de Amsterdammers vond ook dat zijn ploeg het had laten afweten. 'We hebben geen Suarez nodig, maar tegen dit Feyenoord hadden we meer moeten creëren. We hebben gefaald als team. Van dit Feyenoord moeten wij kunnen winnen.'
Door de nederlaag zag Ajax Feyenoord langszij komen en is de achterstand op koploper PSV inmiddels opgelopen naar zeven punten. Vertonghen erkent dat titelprolongatie lastig wordt. 'Het wordt er zeker niet beter op. Maar een streep onder het seizoen zetten, zal ik nooit doen.'
Het is maar net wat je dom noemt. Een speler gaat ervan uit dat een scheidsrechter/grensrechter weet wat hij doet.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:25 schreef Merkie het volgende:
Alsnog was het dom van Vertonghen, een speler van achteren tacklen in je eigen 16...
Je kan niet altijd de scheids meehebben zeg ik maar. Kijk die debiele momenten die wij tegenkrijgen, ook weer buitenspel deze wedstrijd wat geen buitenspel is.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:27 schreef msnk het volgende:
[..]
Het is maar net wat je dom noemt. Een speler gaat ervan uit dat een scheidsrechter/grensrechter weet wat hij doet.
Dat arbitrage in de Eredivisie zelfverzekerde spelers met goede tackles niet gewend zijn.. Tjah. Dat boeit dan iets minder voor zo'n speler, hij krijgt er wel een betere transfer door.
Zegt hij rare dingen dan?quote:
Kon sneller, maar ik zeik er niet meer over. Kan mij het schelen. 4-2! Fucking 4-2!quote:Op zondag 29 januari 2012 15:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij roste de bal ook blind weg. Dat was nu juist het probleem.
Begin je weer hequote:Op zondag 29 januari 2012 15:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zegt hij rare dingen dan?
http://ajax.netwerk.to/ni(...)gen%20Kuipers%22.php
Frank de Boer zegt hetzelfde.
Het was gewoon geen penalty. Uiteindelijk gewoon terecht gewonnen.
Oke. The Farmer zegt het dus het is waar!quote:Op zondag 29 januari 2012 15:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zegt hij rare dingen dan?
http://ajax.netwerk.to/ni(...)gen%20Kuipers%22.php
Frank de Boer zegt hetzelfde.
Het was gewoon geen penalty. Uiteindelijk gewoon terecht gewonnen.
Is het niet waar dan?quote:Op zondag 29 januari 2012 15:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oke. The Farmer zegt het dus het is waar!
En terecht, dat is je juiste instelling.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kon sneller, maar ik zeik er niet meer over. Kan mij het schelen. 4-2! Fucking 4-2!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Godverdomme zeg. Kunnen jullie echt niet lezen?quote:Op zondag 29 januari 2012 15:32 schreef Dekatria het volgende:
Dat gehuil om die strafschop van al die AjaciedenFeyenoord heeft vandaag een terechte overwinning geboekt, klaar.
Weinig mensen hier die dat ontkennen hoor. Maar bij napraten hoort het bespreken van discutabele momenten er gewoon bij. Vind je dat niet leuk, moet je maar naar tennis gaan kijken, klaar.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:32 schreef Dekatria het volgende:
Feyenoord heeft vandaag een terechte overwinning geboekt, klaar.
quote:
Inderdaadquote:Op zondag 29 januari 2012 15:34 schreef kapiteintje het volgende:
Filmpje van het feest na afloop mag zometeen btw in de OP wat mij betreft.![]()
Vindt er nog een huldiging plaats?quote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 15:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vindt er nog een huldiging plaats?![]()
Mooi man.
De Coolsingel stroomt al vol.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vindt er nog een huldiging plaats?![]()
Mooi man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |